Львів-Стамбул-Львів з Turkish Airlines
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Львів-Стамбул-Львів з Turkish Airlines
Отже, скористався я акційними квитками ($119 RT) і випробував сервіс від турків на маршруті LWO-IST-LWO.
LWO-IST:
Львівський аеропорт, новий, великий і напівпорожній. З точки зору пасажира - вільно себе почуваєш, місця не бракує, але і розваг нема, хіба що кава з круасаном в "Вероніці" за 45 грн. Трохи клацав фотоапаратом вигляд на перон, де саме відлітав ЮтЕйр і стикувався ЛОТ, до мене відразу ж прибігла пані і сказала, що робити фото заборонено, на питання, де це написано, посилалась на якісь внутрішні інструкції, попросив показати - пішла і не повернулась . Завантаження через телетрап, борт ТС-JFJ Boeing 737-800 (1999 року випуску). Салон середньої пошарпаності, шкіряні сидіння, малий крок між сидіннями в економі, роздали навушники до системи розваг, монітори - через декілька рядів над головами пасажирів, трохи показали інформації про маршрут, але в основному йшла якась турецька реклама. В наявності також бортовий журнал. Кеп вийшов на зв'язок перед початком польоту, сказав декілька речень про політ турецькою та англійською. В економ-класі працювало 3 стюардеси, в бізнесі 1 стюард. Завантаження в економі десь 97%, вільних місць практично не було, в бізнесі також були пасажири, але я не помітив скільки. Нам пощастило з погодними умовами, зліт, сам переліт і посадка були дуже комфортними, турбулентності не відчувалося. Годували холодною картоплею з лососем , сендвіч з сиром, крекер, бісквіт вишневий, вода питна, я також взяв пляшечку білого вина, потім попросив ще чаю, сказали, що закінчився, ну і нічого, чаю я ще в Стамбулі поп'ю В Ataturk’y наш Boeing також пристикували до телетрапу. Аеропорт Ataturk, звичайно вражає своєю густонаселеністю після Львова, паспортний контроль пройшли десь через хвилин 40 після посадки, потім багаж і через зелений коридор на метро.
LWO-IST:
Львівський аеропорт, новий, великий і напівпорожній. З точки зору пасажира - вільно себе почуваєш, місця не бракує, але і розваг нема, хіба що кава з круасаном в "Вероніці" за 45 грн. Трохи клацав фотоапаратом вигляд на перон, де саме відлітав ЮтЕйр і стикувався ЛОТ, до мене відразу ж прибігла пані і сказала, що робити фото заборонено, на питання, де це написано, посилалась на якісь внутрішні інструкції, попросив показати - пішла і не повернулась . Завантаження через телетрап, борт ТС-JFJ Boeing 737-800 (1999 року випуску). Салон середньої пошарпаності, шкіряні сидіння, малий крок між сидіннями в економі, роздали навушники до системи розваг, монітори - через декілька рядів над головами пасажирів, трохи показали інформації про маршрут, але в основному йшла якась турецька реклама. В наявності також бортовий журнал. Кеп вийшов на зв'язок перед початком польоту, сказав декілька речень про політ турецькою та англійською. В економ-класі працювало 3 стюардеси, в бізнесі 1 стюард. Завантаження в економі десь 97%, вільних місць практично не було, в бізнесі також були пасажири, але я не помітив скільки. Нам пощастило з погодними умовами, зліт, сам переліт і посадка були дуже комфортними, турбулентності не відчувалося. Годували холодною картоплею з лососем , сендвіч з сиром, крекер, бісквіт вишневий, вода питна, я також взяв пляшечку білого вина, потім попросив ще чаю, сказали, що закінчився, ну і нічого, чаю я ще в Стамбулі поп'ю В Ataturk’y наш Boeing також пристикували до телетрапу. Аеропорт Ataturk, звичайно вражає своєю густонаселеністю після Львова, паспортний контроль пройшли десь через хвилин 40 після посадки, потім багаж і через зелений коридор на метро.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-IST-LWO з Turkish Airlines
Стамбул вразив своєю красою в кінці квітня, все в тюльпанах, чисто та зелено, ми провели час чудово, але це вже інша історія... Просто додам декілька фото з цього прекрасного міста.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-IST-LWO з Turkish Airlines
IST-LWO:
В аеропорт ми прибули за 3 години до вильоту, тому спокійно пройшли реєстрацію, паспортний контроль, контролі на авіабезпеку і мали час походити по Dutyfree. Цього разу до літака нас підвозили на автобусі, борт TC-JKJ Boeing 737-700 (2005 року випуску). Сидіння, як в економі, так і в бізнесі оббиті тканиною, але простору для ніг більше, ніж в 800-ці. Мультимедійна система не працювала взагалі, зате капітан під час польоту трохи розповідав про умови польоту. Стюардеси були якісь непривітні, ні добрий день, ні до побачення, не посміхались абсолютно.
Рулюємо до смуги 35L, перед нами злітає DELTA Boeing 767, і ось наша черга, розгін, відрив передньої стійки і в цей момент - захоплені оплески дівчини на протилежному ряді сидінь, дивні емоції, звичайно, але це краще, ніж якби вона скористалася за призначенням паперовим пакетиком, який на цей час вже був розкритий у неї в руках. На підльоті до Львова трохи потрусило, погода змінювалась, було хмарно і починався дощик, але перед самим дотиком до смуги літак вирівнявся і ми м’ягко сіли, я б сказав на 5+. І знову бурхливі оплески під-час дотику основних стійок шассі.
Не розумію, для чого у Львові літаки зустрічає follow me car? Може цю послугу нав’язують, як обов’язкову. Адже там машинка проїжджає 100м, розвертається і назад, а заблукати просто неможливо, трафік дуже малий.
Знову стикуємося до телетрапу, більшість паксів в цей час вже хвилин 15, як стоять в проході, не зважаючи на прохання цього не робити до повної зупинки, виходимо в термінал, паспортний контроль швидко, а ось митниця всіх заганяє на червоний коридор, задоволення сумнівне від їхніх процедур.
Підсумовуючи, скажу, що в турків хороший продукт по адекватних цінах, але, так як я летів з ними вперше, то чекав більшого, особливо, зважаючи на статус кращої а/к Європи. Нічого особливого, трохи сухо та бездушно з боку персоналу, в МАУ, наприклад, відчувається краще відношення до пасажира. Безумовно, полетів би з ними ще, за умови кращої ціни у потрібному мені напрямку. А ще здивувало таке велике завантаження на цьому напрямку, коли купував квиток, то стояв Airbus A319, а по факту поставили 738, який був практично повним, це при тому, що ще й Pegasus ганяє 738-мі зі Львова в Сабіху.
В аеропорт ми прибули за 3 години до вильоту, тому спокійно пройшли реєстрацію, паспортний контроль, контролі на авіабезпеку і мали час походити по Dutyfree. Цього разу до літака нас підвозили на автобусі, борт TC-JKJ Boeing 737-700 (2005 року випуску). Сидіння, як в економі, так і в бізнесі оббиті тканиною, але простору для ніг більше, ніж в 800-ці. Мультимедійна система не працювала взагалі, зате капітан під час польоту трохи розповідав про умови польоту. Стюардеси були якісь непривітні, ні добрий день, ні до побачення, не посміхались абсолютно.
Рулюємо до смуги 35L, перед нами злітає DELTA Boeing 767, і ось наша черга, розгін, відрив передньої стійки і в цей момент - захоплені оплески дівчини на протилежному ряді сидінь, дивні емоції, звичайно, але це краще, ніж якби вона скористалася за призначенням паперовим пакетиком, який на цей час вже був розкритий у неї в руках. На підльоті до Львова трохи потрусило, погода змінювалась, було хмарно і починався дощик, але перед самим дотиком до смуги літак вирівнявся і ми м’ягко сіли, я б сказав на 5+. І знову бурхливі оплески під-час дотику основних стійок шассі.
Не розумію, для чого у Львові літаки зустрічає follow me car? Може цю послугу нав’язують, як обов’язкову. Адже там машинка проїжджає 100м, розвертається і назад, а заблукати просто неможливо, трафік дуже малий.
Знову стикуємося до телетрапу, більшість паксів в цей час вже хвилин 15, як стоять в проході, не зважаючи на прохання цього не робити до повної зупинки, виходимо в термінал, паспортний контроль швидко, а ось митниця всіх заганяє на червоний коридор, задоволення сумнівне від їхніх процедур.
Підсумовуючи, скажу, що в турків хороший продукт по адекватних цінах, але, так як я летів з ними вперше, то чекав більшого, особливо, зважаючи на статус кращої а/к Європи. Нічого особливого, трохи сухо та бездушно з боку персоналу, в МАУ, наприклад, відчувається краще відношення до пасажира. Безумовно, полетів би з ними ще, за умови кращої ціни у потрібному мені напрямку. А ще здивувало таке велике завантаження на цьому напрямку, коли купував квиток, то стояв Airbus A319, а по факту поставили 738, який був практично повним, це при тому, що ще й Pegasus ганяє 738-мі зі Львова в Сабіху.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів-Стамбул-Львів з Turkish Airlines
Як з загрузкою на зворотньому рейсі, IST-LWO?
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: Львів-Стамбул-Львів з Turkish Airlines
На зворотньому рейсі до Львова було 9-10 вільних місць, що також непогано.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей