Усе руки ніяк не доходили до того, щоб написати декілька слів про мандрівку за маршрутом Чикаго-Брюсель-Київ.
Оскільки літав і раніше з Чикаго, то цього разу мандрівка розпочиналася досить незвично, а
саме з Терміналу 3, звідки здійснює свої міжнародні вильоти авіакомпанія American Airlines.
До речі паркінг зручніше використовувати той же, що й для Терміналу 5.
Сайт Флайстатс (а потім і АА) ще зранку висвітив, що Рейс AA 88, запланований на 17:10 відправиться з запізненням на 40 хв.
Пройшов чек-ін, до відльоту залишалося ще трохи часу і вже за "традицією" пішли з проводжаючими в МакДональдс. Виявилося, що в терміналі 3 нічого такого немає. Точніше є, але вже поза лінією контролю, тому довелося змотатися в Термінал 5, з якого відлітають більшість міжнародних рейсів неамериканських авіакомпаній.
Між терміналами в ORD щодекілька хвилини їздить спеціальний трамвайчик без водія. (точніше водій є , але керується трамвайчик з пульта). Дещо схоже на американські гірки.
Вилетіли реально ще пізніше, десь 18:10, заповненість 100%.
Моє місце було майже в кінці салону, на прохання однієї євро-африканки помінявся з місця біля вікна на крайнє місце в середньому ряді.
Літак Б-767, салон в середньому стані.
Годували смачно, фотки у відповідній дискусії.
Підлітаючи до Брюселя командир повідомив, що ми вже близько і скоро будемо приземлятися.
Але пройшов деякий час і процес зниження припинився. Пройшло ще трохи часу і командир повідомив, що над летовищем гроза, над запасним (як виявилося на моє щастя) також гроза.
Зробили 3 кола, зайняло це десь хвилин з 30 і благополучно приземлилися в Брюселі. З загальним запізненням близько 1.5 години. Вигляд за вікном справді вказував на те, що гроза була неслабенька
Запізнення мене особливо не напружило, оскільки запланований час між літаками становив 5 годин.
Примітно, що в той момент в Аеропорту було багато літаків з США і різних авіакомпаній.
Термінал брюсельського аеропорту сподобався. Окрім стандартних дюті-фрі і хавчиків, гарні зони відпочинку з зручними кріслами, зони заряджання пристроїв (така собі барна стійка з кріслами і всеможливими розетками - в Борисполі таке б зробили!), комп'ютерний зал. WiFi є, але платний
З інформацією гірше. Інформація про гейт з'являється лише за 45 хв. до відльоту. Оскільки посадкового талону на другу частину подорожі мені в Чикаго не дали, то вирішив пошукати, але обламався. І інформаційному центрі, де був і логотип МАУ нікого не було протягом всього часу. В загальній довідці сказали, що бордінг песи будуть на гейті.
Поки чекав інформації трохи гуляв по терміналу. Зроблений дуже просто, споруда фактично як величезний коридор, зроблений таким чином, що з одного боку гейт, відповідно навпроти зал очікування, а наступний гейт дзеркально. Поміж ними дюті-фрі, кафешки, туалети і т.д. Гейтів там до біди...
За 45хв до відльоту з'явилась інформація і практично одночасно до того гейту підрулив літак МАУ, очевидно прилетів з Києва.
Завантажилися і полетіли
Стартували практично без запізнення, заповненість 90%. Як завжди трапилася якась група дітей, які галасували практично увесь політ.
Приземлилися в Борисполі нормально.
А в Терміналі Ф уже була ціла купа людей. Просувалися черги дуже повільно. З проблемами поспілкувався з представницею прикордонної служби - через те скло реально нічого не чути. Ну і "привітності" нашим хоч відбавляй. "Ласкаво просимо додому" ніхто навіть не думав казати
Коли пройшов паспортний контроль, то визначити на якій з двох лент шукати валізу було неможливо. Потім виявилося, що валізи з нашого рейсу вже зняли з ленти, бо там вже вивантажували багаж з іншого рейсу.
Знайшов валізу і попензлював на "Політ", який теліпався жахливо довго через затор
Аналізуючи обидві частини подорожі (про KBP-CDG-ORD вже писав), можу сказати, дякувати Богу, що все пройшло нормально.
Найгіршою ланкою подорожі було очікування свого рейсу в Києві. Літак відлітав о шостій ранку, добиратися на нього зі Львова потягом досить незручно, їхав з запасом, тому ніч довелося тусуватися в Борисполі.
Назагал такий маршрут є непоганою альтернативою LWO-WAW-ORD. Принайнмі цього літа був по ціні. Оптимально - підібрати якийсь пізніший виліт з Києва, щоб можна було добиратись на нього нічним потягом чи навіть експресом.
ORD-BRU-KBP
- Andrzej
- Администратор
- Повідомлень: 710
- З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
- Звідки: Polska-Ukraina
- Контактна інформація:
Re: ORD-BRU-KBP
Юрко-81, дуже дякую за докладну та ілюстровану розповідь про переліт
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей