Люфтганза і Борік епізод 3.

подробные рассказы о путешествиях воздушным транспортом и не только
Ответить
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение gast » 30 мар 2011, 11:32

Черговий репорт про подорож з включеним розділом «чому з лайна не ліпляцця канхвєти».
Ну от і настав час чергової подорожі на Україну ZRH-KBP-ZRH, того разу подивившись на ціни всіх компаній я обрав Люфтганзу (далі Л) через Франкфурт в обидва боки за ціною близько 200 Є на швейцарському сайті, що було десь на 10-30 Є дешевше від інших сайтів Л.

Перша проблема виникла при онлайнчекі, ні Люфтганза, ні Свісс зробити цього не давали, Люфтганза взагалі писала всяку дурь про то, що як я здаватиму багаж на першій точці польоту, то зараз «уйдзі працівний», після 2ї спроби мій терпець увірвався і я подзвонив на хот лайн з не дуже ввічливими претензіями, через півгодини мені передзвонили назад і сказали, що тепер свісс мене чекне.

Тож наступного ранку з талонами я радо поїхав в порт, зранку там було малолюдно, я думаю там можна встигнути приїхавши і за 40 хв до відльоту, здав багаж і серед сонних продавців дьютіків, прибиральників і одиночних паксів в транзиті посунув до свого гейту, який був у підвалі. Народ підтягнувся притик до посадки, нас посадили в бус і під рясним дощем повезли на стоянку Swiss Avro лайнерів, борт був старенький і сильно-сильно поюзаний, запах був теж доволі нестерпний – суміш керосину і БУшності.

Заповнення першого рейcу під 80 %, я сидів в проході потрійного передостаннього ряду, біля мене місце було вільне. Вже був час злітати а ми все стояли і ніяк не рухалися, в подвійному ряду навпроти сиділи два дрібних клерки Swiss, які летіли «до мами» на воркшоп. Старший стюард їх знав, і цілий час до них «залівав», розважав і тд, а я мусів терпіти його дупу перед очима. Через 15 хв я роздратовано запитав його в чому суть, чому стоїм. Він подивився на мене поглядом сповненим ненависті, але посунув в кокпіт, через пару хвилин капітан вийшов в салон і по мікрофону в салоні пояснив що FRA не видав слот пізніше і ми заведемося тільки через 35 хвилин.

Злості моєї не було меж, стюра правда мене вислухала і з очима сповненими жалю висловила його і словесно. Таким чином вилетіли ми з запізненням на 50 хв і я вже в думках попрощався з ранковим з FRA на KBP. Avro – літачок ніби й нічого, але під час польоту видає масу незвичайних звуків, часом моторошних, крім того весь годинний політ нас нещадно трясло. Розваг ясно ніяких, хавчик – манюсінька шоколадка і напої. Через 55 хвилин ми таки важко «талапнулися» об полосу FRA народ повільно вилазив в бус, потім бус по дорозі до терміналу попав в … пробку з бусів і багажних вагончиків, водії взаємно неприкрито матюкалися, в бусі ми ще простояли трохи, потім довго вивантажувались і далі я вже побіг, бо на годиник маячив про, в кращому випадку, ласткол.

Далі я практично вхопив за бари якогось чувака з обслуги і він запитавши по рації сказав як пробігти до гейта що посадка триватиме ще хвилин 10, я побіг по дорозі через пассконтроль, де мене пустити без черги, благо бігти було недовго, метрів 100, і коли я прибув до гейту А32, там ще було повно народу і поряд народ сідав десь на Балкани, запитавши чи Кійов вже ушов, дістав відповідь від дамочки – що вони за кілька хвилин «почнуть». І тіко я то почув, мені стало спокійніше. Посканувавши мій талончик дамочка сказала що для мене є новина – зміна місця, замість проходу в кінці я дістав вікно ближче до середини, замість А321 полетів А320.

Знов довго їхали в заповненому під зав’язку старезному бусі, я сів в першій партії, заліз на своє місце, потім залізла друга партія, і виявилось що заповнення економу 100% бізнесу - 80% (переважно іноземці), було 2 талончики на одне місце, після переговорів по рації чувака пересадили в бізнес. Літак був десь початку 2000 народження, але салон ново реставрований з новими тонкими кріслами Л (див фото), 30 рядів, в бізнесі відстань більша, середнє крісло перетворюється в столик, в економі відстань між кріслами просто непристойна, Візз тут ще покажеться верхом комфорту, з моїми 1.82 росту коліна впхнув з зусиллям, і загалом враження ніби сидиш високо, як на барних хокерах – ідеї Раяна… Перед мною сиділа мама з дитиною років 3, то ж вся подорож була ви самі розумієте, сповнена чого.
Коли порулили на полосу, над нами пролетів і сів МйАУшний UR-GAX.

Стюардеси були нормальні але дуже нєрвні, після зльоту почали розносити хавчик – макарони плавлені з смердючим сиром – чистий йяд. Запах в салоні – хоч вдавися, я не брав того, взяв тільки напій. Летіли нормально, в Кійові сіли з запізненням хвилин на 15, було холодновато з вітром, бус напакували як коробку шпротів, і всі рвонули на пасконтроль, черги були великі, довелося стояти хвилин 20, потім ше з хвилин 10 чекали багажу.

Далі починаються «канхвєти» - ну той хто був в терміналі Ф все знає – місця там ще ледь не менше ніж було в Б, враження по оформленню те ж саме як в старі добрі часи браві митники весь багаж перевіряють на сканері і кожного допитують по 5 хв «ШО візьош, аткуда і пачєму», самі дружні обличчя і стиль розмови навіюють дежавю часу розпалу холодної війни. Далі на виході стоїть стійка «офіційне таксі», обличчя ще більш дружні… Парковка10 грн година… Одним словом є бажання звідтам втікати, на фасаді гігантський логотип МйАУ – навіщо?…

Дорогою назад прибув в термінал Атасом задовго, мав 3 години вивчити все шо там є, особисто я не шарю, в архітектурних стилях, але для мене то точно обрізаний Б без перегородки до геймів, кафе і бар з космічними цінами, вищими ніж в будь-якому європорті, крісел явно мало, ще щось «з композитних матеріалів» будується напроти останнього вікна чекіну, мабуть ше якийсь барчик. Все ніби драять, але толку з того, в WC вже повний безлад, бруд, сморід, більше всього добили крани в умивальниках, які у всьому терміналі не відомо для чого існують – вода з них принципово і конструкційно не може текти в раковину, а по стінці тече на підлогу…

Є 2 автомати для чеку, мій чек не пройшов, поки я то робив до мене підійшла дєвачка з обслуги і сказала шо Л нє работаєт, проте викликала начальство зміни, приємна дама прийшла дуже ввічливо вибачилась, викликала всіх техніків і програмерів техпідтримки терміналу, їх зібралося стадо чоловік 15 і вони довго, хвилин 45 на місці вирішували «шо дзєлаць?»… Більше всього задрали офіційні таксисти-де вони таких рил набрали?

І пакувальники, яких було аж 5, і вони поводили себе як дівки в привокзальному кварталі Дюсселя перед північчю. Я зареєструвався на гейті і посунув на чеки, там черг не було, далі мені відкрився вид «найбільшого в Європі» Дьютіка, вибір там відверто г, ціни – г в квадраті, як вони підбирали туди персонал – мабуть точно з окружної, включно з мальчіками.

Порівняно з Б ціна на 2-3 Є вища на всі види дрібноти, я купив 2 коробки цукерок і пляшку журавлини Немирова, дав дівці 20 Є без емоцій, вона мені на здачу сує майже розірвану 5ку, я ввічливо прошу її поміняти, а вона мені дістає з каси вже іншу надірвану 20ку і кажє «а пасмітріцє шо ві мєнє далі» з хамською гримзою. Одразу підійшов охоронець «праблєми?», прийшлось взяти рвану, яку вже сплавив автоматі у FRA.

Далі з галімим настроєм пішов в зал, там один бар і кафешка, плюс ресторанчик невідомого ковбойського стилю. Я пішов в кафешку, замовив сандвіч і середнє капучіно, вийшло 110 грн, а це 10 Є… Вигляд див в фотках. Їсти то було не дуже смачно, як розігріваючи сандвіч зробили сухариком… З вікна зробив пару фоток перону, тепер поважаючі себе компанії в боріку грузять багаж в контейнерах, очевидно борються з грузчиками.

Мій багаж пройшов 2 рази недоторканим, проте не думаю, що це перешкода для них. В залі також сиділа крю які везли нас у FRA, здивувало що екіпаж міняється в Кійові, а стюри – ні. Їх посадили в бусік і хвилин 15 перед нами повезли до борту. Співробітник порту з личком вокзального рекетира відпустив розмові з коллєгою в їх адресу жарт мол он сидять три фріци анц цвай драй, тре їх відправити до перону… Слів немає.

Накінець з запізненням почали садити в бус, перший запакували під зав’язку і він стояв ще хвилин 15 не їдучи, потім рвонули, посадка в А320 вже новіший, років 3, через передній трап, крісла стандартні ше не змінені, 24 ряди, місця трохи більше, заповнення 80-85 %, велика група хасидів-євреїв, які летіли десь далі, говорили лише на своїй мові і слабо по англ., взагалі поводилися дуже нагло.

Злетіли на 30 хв з затримкою, над Україною сильно трясло, далі стало спокійніше. Хавчик – спіральні макарони запечені з грибами і сиром, смаку ніякого - гидота. Напої – 2 рази, стюр було тільки 3, не дуже симпатичні і якісь розхлябані. Пакси переважно іноземці. В FRА сіли з запізненням на 10 хв, затягли через присоску але десь дуже далеко, біля гейтів було маркування C проте на карті я їх не знайшов, на пересадку в мене лишалося 45 хвилин, я рухом помчав на пассконтроль і до терміналу А через секюріті (на дорозі до Кійова його не було), на секюріті мене пустили без черги, проте забрали за правилами запаковану фляжку, типу «ніззя», говорили ввічливо. Часу було обмаль, я вже й не сперечався і просто побіг до гейту, в сумі здалось що пробіг десь до 2 км, був майже в милі перед тим як заскочити в літак, впихнув рвану купюру з кійовського дьютіка в автомат і купив фляжку води. Літак В737-500, зі мною в ряду сиділи 2 стюри з Катар-ейрланс , екіпаж переганяли в Цюріх, політ тривав 35 хв, хавчик – маленька мілка і напої. Фотки будуть як перекину з телефона.

Тепер фацит – не треба ліпити «канхвєту» з термінала лоукост, то його пряме призначення, навіть як лоукостів в нас вже нема, може років за 10ть прийдуть. Любу ідею псує виконання і людський фактор, як не старайсь, а кадри вирішують все,а в нас з кадрами і їх підбором проблема, тому й виходить така дупа.

Не везіть з собою спиртні і рідкі речі з дьютіків через нім. і інші великі порти, все заберуть, хоча це правило відносно нове, купуйте все на останньому сегменті. Не купуйте пересадки Л менше ніж 1.5-2 години, накрайняк в пункт призначення після вашого мусить бути ще один рейс пізніше, на випадок затримки. І взагалі обминайте Мюнхен і Франкфурт і великі порти як швидкий транзит…
За моєї пам’яті швидкі 30-40 хвилин пересадки роблять гарно тільки у Відні.
Фотки будуть пізніше. :plane:
Аватара пользователя
Scorpio
A380
Сообщения: 1250
Зарегистрирован: 19 фев 2009, 23:40
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение Scorpio » 30 мар 2011, 12:36

спс, отчёт суперский))) ждём фоток.
AlexK
A380
Сообщения: 4133
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 73 раза
Поблагодарили: 188 раз
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение AlexK » 30 мар 2011, 12:43

Сколько существует правило про жидкости в ручной клади, столько же существует и правило, что жидкости, купленные в Дьюти-фри за пределами ЕС, не допускаются к проносу на борт при коннекшене в аэропортах ЕС. Это не только к немецким относится, а и к любым другим. Также и секьюрити--после прилёта не из ЕС вас на коннекшене проверят ещё раз, после прилёта из ЕС --уже не будут, скорее всего, проверять.
Аватара пользователя
Собакевич
A380
Сообщения: 1381
Зарегистрирован: 23 ноя 2010, 22:18
Откуда: DNK
Благодарил (а): 41 раз
Поблагодарили: 57 раз
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение Собакевич » 30 мар 2011, 15:21

а что будет, если не успеешь на стыковку и следующих рейсов сегодня тоже не будет? Люфтганза селит в отель или банкет за свой счет?
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение gast » 30 мар 2011, 15:35

Треба просто вперто настоювати на своєму, зазвичай починають з "сам дурак", потім пробують любими способами кудись підсадити, з пересадками тощо, потім пропонують готель але це теж триває і справа витримки.
Авик

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение Авик » 30 мар 2011, 15:38

Интересная история. но если было бы написано получше... Пару раз хотелось бросить читать так как тошнило от словосочетаний...
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 9966
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 81 раз
Поблагодарили: 486 раз
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение Olek » 30 мар 2011, 16:48

Авик писал(а):Интересная история. но если было бы написано получше... Пару раз хотелось бросить читать так как тошнило от словосочетаний...
а Вы напишите получше о Вашем перелете, будет интересно почитать :)
Аватара пользователя
dubno
Airbus A320
Сообщения: 314
Зарегистрирован: 21 фев 2009, 13:39
Откуда: Дубно
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение dubno » 30 мар 2011, 19:26

гарно написано, читав не відірватись, особливо про Борік.
Аватара пользователя
E-145
A380
Сообщения: 1620
Зарегистрирован: 25 янв 2011, 21:57
Откуда: UKKK
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение E-145 » 30 мар 2011, 19:46

по темі: таможню зара ганяють (принаймні, в КВР), так як САБ і ВОХОР (як на приліт, так і на виліт), а той же транзит - взагалі потерпає: один працівник на зміну. тому, не треба дивуватися, мо воно і до кращого, що шмонають абсолютно усе. А от чого не скажеш про прикордоинників. Їх не поганяють.... вони самі собі "королі балу". Нехай, краще, будуть ті затримки, аніж плачевні результати потім. Після деяких інцидентів, в яких про**ся працівники, зараз такі високопоставлені комісії ходять, що це повний ппц. Нажаль, оголосити повну картину не можу, - боюсь звільнення.

не по темі: чого ж не сказали, що будете в Борисполі. я ж тут максимально намагаюсь з усіма познайомитися!)))
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение gast » 30 мар 2011, 20:28

gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение gast » 30 мар 2011, 20:39

Я щось не подумав, наступного разу маякну.
По темі - я розумію, що є різні люди, проте я не певен, що після поголовного контролю не почали викриватися тонни контрабанди в багажі, наркота, валюта готівкою і все тільки щоб ввезти в Україну, і тільки через Борік. Навіть ті специ що на вахті були, на глаз і без рентгену скажуть в кого може бути "щось не так". Це діло тренувань і спостережливості. А так - соромно перед тими ж іноземцями.
Ввічливість і прагнення зрозуміти-більше не треба нічого, наприклад старша по персоналу, який працює як допомога в залі реєстрації, та й сам персонал - приємні люди, принаймні роблять свою роботу. Знання іноземних мов - просто нульове у мінімум половини всього персоналу в залі.
Аватара пользователя
AlexNc
Airbus A340
Сообщения: 945
Зарегистрирован: 13 май 2009, 18:26
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение AlexNc » 30 мар 2011, 22:08

dubno писал(а):гарно написано, читав не відірватись, особливо про Борік.
А по-моему черные краски все таки излишне сгущены...
Аватара пользователя
dmtr
A380
Сообщения: 1034
Зарегистрирован: 01 апр 2010, 14:48
Откуда: SYD
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

Re: Люфтганза і Борік епізод 3.

Сообщение dmtr » 01 апр 2011, 12:31

ну звісн дещо контрасту підкрутив))) але всеодно цікаво)
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость