Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Спробую трохи систематизувати свої очікування і сподівання на 2020 рік.
Перше і, мабуть, найголовніше - Відкрите Небо. Здається, що після Brexit зникне остання перепона на цьому шляху.
Всі ми чекаємо лібералізації польотів з ЄС, в першу чергу виходу/повернення європейських лоу-костів на маршрути в Італію. Особисто я сподіваюся на появу нових рейсів між Україною та Нідерландами. Але для цього уряд повинен підписати з ЄС цей договір.
Також мені цікаво, чи змінить теперішній інвестор аеропортів Дніпра та Івано-Франківська свою політику щодо залучення в аеропорт не афілійованих з ним перевізників. Хотілося б, щоб обидва міста відкрилися для іноземних компаній. Вчора святкував Різдво в компанії, де був дніпрянин - в них дуже оптимістичні очікування.
В продовження теми ІВК: інтрига року - навіщо ATR а/к "Роза Вітрів". Чи буде спроба повторити Utair Ukraine? Чи літатимуть з Жулян?
Регіональні аеропорти в контексті концесії - кому і на яких умовах віддадуть Чернівці і Херсон. Чи будуть віддавати Львів або Запоріжжя?
Турбує стан МАУ, але гадаю, що вигребуть.
Чи з'являться в українських аеропортах нові авіакомпанії із Перської затоки? Розширення географії польотів старих друзів?
З іноземного: відкриють вже той BER чи ні? Потенційно можуть з'явитися нові рейси звідти в регіони України.
Запуск LEY і захід туди Transavia - чи будуть рейси до України. LEY-LWO?
Коли повернуть в небо Макси?
Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.
Перше і, мабуть, найголовніше - Відкрите Небо. Здається, що після Brexit зникне остання перепона на цьому шляху.
Всі ми чекаємо лібералізації польотів з ЄС, в першу чергу виходу/повернення європейських лоу-костів на маршрути в Італію. Особисто я сподіваюся на появу нових рейсів між Україною та Нідерландами. Але для цього уряд повинен підписати з ЄС цей договір.
Також мені цікаво, чи змінить теперішній інвестор аеропортів Дніпра та Івано-Франківська свою політику щодо залучення в аеропорт не афілійованих з ним перевізників. Хотілося б, щоб обидва міста відкрилися для іноземних компаній. Вчора святкував Різдво в компанії, де був дніпрянин - в них дуже оптимістичні очікування.
В продовження теми ІВК: інтрига року - навіщо ATR а/к "Роза Вітрів". Чи буде спроба повторити Utair Ukraine? Чи літатимуть з Жулян?
Регіональні аеропорти в контексті концесії - кому і на яких умовах віддадуть Чернівці і Херсон. Чи будуть віддавати Львів або Запоріжжя?
Турбує стан МАУ, але гадаю, що вигребуть.
Чи з'являться в українських аеропортах нові авіакомпанії із Перської затоки? Розширення географії польотів старих друзів?
З іноземного: відкриють вже той BER чи ні? Потенційно можуть з'явитися нові рейси звідти в регіони України.
Запуск LEY і захід туди Transavia - чи будуть рейси до України. LEY-LWO?
Коли повернуть в небо Макси?
Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Мене ще цікавить, шо з цим сайтом буде?
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Як на мене, найцікавіша тема.
Є 2 варіанти.
1. Макси повертаються. Але після першої ж катастрофи (неважливо з якої причини), проект моментально закривається.
2. Макси не повертаються. І тоді цікаво, що буде з 700 виробленими літаками. Їх поріжуть? Їх переведуть у вантажні або продадуть у бідні країни?
Боїнгу явно треба новий mid-size літак.
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Тема правильна, сам хотів таку створити, але планував вказати більший термін, бо за рік навряд чи багато зміниться.
То й же Дніпро вже 5 років тягають, як дохлого кота.
То й же Дніпро вже 5 років тягають, як дохлого кота.
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
LWO 3 млн і можливо друге місце за пасажиропотоком.
Якщо буде відкрите небо, то буде ще й база Wizz у Львові.
IFO i DNK без змін цього року.
CWC якщо і будуть віддавати, то ніхто не захоче брати, бо бабла треба вкласти багато.
В успіх регіональної програми від Рози розрахованої на p2p не вірю.
МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
З перських монархій можна чекати на FlyDubai/AirArabia у Львові/Харкові. Transavia найімовірніше ні.
Кутаїсі майже гарантовано буде мільйонником завідяки Wizz.
Якщо буде відкрите небо, то буде ще й база Wizz у Львові.
IFO i DNK без змін цього року.
CWC якщо і будуть віддавати, то ніхто не захоче брати, бо бабла треба вкласти багато.
В успіх регіональної програми від Рози розрахованої на p2p не вірю.
МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
З перських монархій можна чекати на FlyDubai/AirArabia у Львові/Харкові. Transavia найімовірніше ні.
Кутаїсі майже гарантовано буде мільйонником завідяки Wizz.
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
З максом торба.
787 - щось там з двигунами.
777х - також якісь трабли.
747 - застарілий і не буде вироблятись.
757-767 - доживають свій вік.
Чи вибереться з кризи Боїнг?
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Та бо вони примітивні Afrosiyob собі купили замість гіперлупа.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Не так все погано з цим списком.
747-8 - досить новий та сучасний, але продається успішно як вантажний (747-8F) і конкурентом у нього хіба що 777F.
Скоро припинять виробляти фюзеляжі, ймовірно виробництво припинять.
757 - не виробляється
767 - виробляється і продається як вантажний
777х - проблему з двигунами вирішать, GE працює
787 - проблеми є тільки у двигунах RR, версія з GE літає успішно. Цього року Боінг планує передати 1000й 787, ймовірно Сингапурцям.
Поки 787 - дуже успішна модель, як на мене
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
1. Франковск и Днепр - не в этом году, если МАУ выживет.
2. Львов и 2.8 не будет. Но второе место могут взять.
3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко
2. Львов и 2.8 не будет. Но второе место могут взять.
3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
По делам украинским:
- рост потока в LWO, ODS, OZH, HRK, KHE. Сравнительно небольшой рост в KBP (если МАУ ограничится тем, что уже объявили), или падение, если у МАУ все будет печально. Падение потока в IEV (может даже сразу на 4 место), спасти их может разве что Роза с АТR, если таки решат внутреннюю программу запускать. Возможна база виззов во Львове.
- в Днепре и ИФ изменений не жду.
- жду открытого неба и массовых рейсов в Италию (от виззов и райанов). Возможны Эйндховен, Порто и новые направления в Испании (Малага, например). Прага и/или Брно. Больше особо и нечего, насчет Франции, Швейцарии или Скандинавии сомневаюсь, потока нет.
- новые направления в Азию, сейчас есть определенный дефицит.
- возврат AF/KLM в полноценном режиме.
По проблемам Боинга: очень подозреваю, что 737МАХ уже обречен. С такой репутацией (которую еще больше "улучшили" обнаруженные проблемы с проводкой и двигателями) от них с большой вероятностью откажутся даже лояльные к Боингу авиакомпании, а уж если будет еще хоть одна громкая катастрофа (даже не по техническим причинам) - весла сушить можно будет однозначно. По 777, 787 все не так плохо, там чисто рабочие моменты. Но Эйрбас потирает руки, такой подарок от конкурента получить на рынке узкофюзеляжников.
- рост потока в LWO, ODS, OZH, HRK, KHE. Сравнительно небольшой рост в KBP (если МАУ ограничится тем, что уже объявили), или падение, если у МАУ все будет печально. Падение потока в IEV (может даже сразу на 4 место), спасти их может разве что Роза с АТR, если таки решат внутреннюю программу запускать. Возможна база виззов во Львове.
- в Днепре и ИФ изменений не жду.
- жду открытого неба и массовых рейсов в Италию (от виззов и райанов). Возможны Эйндховен, Порто и новые направления в Испании (Малага, например). Прага и/или Брно. Больше особо и нечего, насчет Франции, Швейцарии или Скандинавии сомневаюсь, потока нет.
- новые направления в Азию, сейчас есть определенный дефицит.
- возврат AF/KLM в полноценном режиме.
По проблемам Боинга: очень подозреваю, что 737МАХ уже обречен. С такой репутацией (которую еще больше "улучшили" обнаруженные проблемы с проводкой и двигателями) от них с большой вероятностью откажутся даже лояльные к Боингу авиакомпании, а уж если будет еще хоть одна громкая катастрофа (даже не по техническим причинам) - весла сушить можно будет однозначно. По 777, 787 все не так плохо, там чисто рабочие моменты. Но Эйрбас потирает руки, такой подарок от конкурента получить на рынке узкофюзеляжников.
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Ну 4 место для Жу это вы перегнули.
Еще и сами себе противоречите в ожиданиях: с одной стороны Открытое небо и новые маршруты от Виззов, а с другой падение Жулян....
Еще и сами себе противоречите в ожиданиях: с одной стороны Открытое небо и новые маршруты от Виззов, а с другой падение Жулян....
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Первое, что принесет этот год - это банкротство Эрнеста...
Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України
Уже давно пора было вводить абонентскую плату за участие в форуме... плюс плата за регистрацию новых пользователей)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 63 гостей