Страница 1 из 2

Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 14:33
Bagach
Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.

З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.

Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?

Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 14:58
nyakove
Гнучке бронювання може передбачати різні політики. Наприклад, скасувати не можна, а можна перенести на інший період. Тому треба дивитись конкретні умови по кожному з випадків

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 15:04
Bagach
nyakove писал(а):
02 июн 2020, 14:58
Гнучке бронювання може передбачати різні політики. Наприклад, скасувати не можна, а можна перенести на інший період. Тому треба дивитись конкретні умови по кожному з випадків
1. Ось текст з першого бронювання:
Cancellation Policy: A cancellation is free of charge if done by XX Aug 2020
01:00 PM (hotel local time). Cancellation penalty is XXX.XX EUR if cancelled after
XX Aug 2020 01:00 PM.


2. З другого:
Cancellation policy
No charge for cancellations up to 24 hours
before scheduled arrival; after this time or if there
is a no-show, the hotel may charge 1 night of the
booking.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 15:10
Bagach
І ще запитання. Є вже оплачене в Таллінні на кінець червня, але готель закритий до 1 липня. Можна на основі цього факту запросити повернення коштів?

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 15:19
Ferrari
Bagach писал(а):
02 июн 2020, 15:10
І ще запитання. Є вже оплачене в Таллінні на кінець червня, але готель закритий до 1 липня. Можна на основі цього факту запросити повернення коштів?
Можно

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 17:11
mmyykkoollaa
Bagach писал(а):
02 июн 2020, 14:33
Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.

З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.

Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?

Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.

Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома

Кстати, замена карточки (или даже закрытие счета) не гарантируют, что деньги не спишут

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 17:18
Bagach
mmyykkoollaa писал(а):
02 июн 2020, 17:11
А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.
Написал им сегодня, процитировал политику отмены, приложил само подтверждение. Только что в ответ прислали письмо, что бронь все же отменили.
Правда на сайте бронь по коду все же находится. Но то такое...
mmyykkoollaa писал(а):
02 июн 2020, 17:11
Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома
За деньги боюсь, конечно. Если спишут, то уже есть аргумент для банка в виде вышеупомянутого ответа.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 02 июн 2020, 21:57
Bagach
Ferrari писал(а):
02 июн 2020, 15:19
Bagach писал(а):
02 июн 2020, 15:10
І ще запитання. Є вже оплачене в Таллінні на кінець червня, але готель закритий до 1 липня. Можна на основі цього факту запросити повернення коштів?
Можно
Якраз сьогодні готель сам скасував моє non-refundable бронювання.
Написав агенту, через якого бронював, запит на повернення коштів.
Посередник написав у готель, але судячи з тексту листа, м'яко футболить мене до переписки з готелем. Останній, в свою чергу, напевно буде намагатись вмовити мене не повертати кошти, а змінити дату бронювання.
Ох же ж ці посередники...

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 03 июн 2020, 13:45
Bagach
Естонський готель підтвердив рефанд. Сказав чекати до 90 днів.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 01 июл 2020, 16:24
Bagach
У кого яка ситуація з відміною/переносом/запитом на ваучер по non-refundable бронюваннях при неможливості подорожі через туристичний бан?

Я бронював готель мережі Steigenberger у Німеччині. При неявці повертають 10% суми. Писав їм про туристичний бан з боку ЄС. Сказали, що без проблем перебронюють.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 20 июл 2020, 17:57
Bagach
Перебронировал несколько отелей (Novotel, Steigenberger). Подтверждения ребукинга прислали не на фирменном бланке, а просто в режиме текста. Как на границе относятся к таким подтверждениям?

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 20 июл 2020, 19:03
ValNK
Я в Мюнхене и Катовице показывал распечатку электронного письма - проблем не было.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 20 июл 2020, 19:31
Bagach
ValNK писал(а):
20 июл 2020, 19:03
Я в Мюнхене и Катовице показывал распечатку электронного письма - проблем не было.
Сразу чувствуется почерк мюнхенских погранцов. MUC - единственное место, где меня просили показать бронь отеля. Там же и удивлялись коротким сроком поездки, и лопатили паспорт, смотря историю поездок.
Про Катовице вообще легенды ходят.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 10:06
v_pe
Bagach писал(а):
20 июл 2020, 19:31
MUC - единственное место, где меня просили показать бронь отеля. Там же и удивлялись коротким сроком поездки, и лопатили паспорт, смотря историю поездок.
Про Катовице вообще легенды ходят.
На самом деле бронь часто просят в разных точках Шенгена. Можете ради интереса понаблюдать на паспортном.

Вся Польша по моему опыту это крайне дотошный осмотр штампов. Наверное за каждым украинским паспортом видят заробитчанына-нелегала. Ну или я лицом не вышел, подозрительный :grin:

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 10:14
Igoresha
Bagach писал(а):
20 июл 2020, 19:31
Сразу чувствуется почерк мюнхенских погранцов. MUC - единственное место, где меня просили показать бронь отеля.
Ну, бронь отеля - обычная вещь. А вот вопросы где я работаю и сколько денег везу меня единственный раз спросили в Тегеле (в Шёнефилде никогда не спрашивали такое)

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 10:45
Bagach
v_pe писал(а):
21 июл 2020, 10:06
Вся Польша по моему опыту это крайне дотошный осмотр штампов. Наверное за каждым украинским паспортом видят заробитчанына-нелегала.
Вполне возможно. Но я с этм не стыкался, ни в поезде Интерсити, ни в АП Шопена. Наверное, образ у меня не гастарбайтерский. :smile:
Igoresha писал(а):
21 июл 2020, 10:14
А вот вопросы где я работаю и сколько денег везу меня единственный раз спросили в Тегеле
Помню, вы уже писали об этом. Перенимают опыт коллег из Бен-Гуриона.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 11:48
chukinson
v_pe писал(а):
21 июл 2020, 10:06
Вся Польша по моему опыту это крайне дотошный осмотр штампов
На такой треш попадал только в Катовицах. В Кракове, Вроцлаве, Шопене, Модлине, Дорогуске - беглый взгляд на штампы, вопрос "цель приезда, на долго ли?" и счастливого пути. Долго распрашивают обладателей чистых паспортов или рабочей визы

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 11:50
Sirko Production
v_pe писал(а):
21 июл 2020, 10:06
Наверное за каждым украинским паспортом видят заробитчанына-нелегала. Ну или я лицом не вышел, подозрительный :grin:
Ви такі не одні (як мінімум нас таких двоє "підозрілих").
Один раз при вильоті з Катовіце мене більше години в окремій кімнаті примусили чекати через те що не могли порахувати в'їзди/виїзди, здалось що не вистачає одного штампу.
І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні. Іноді висловлюючи свою неповагу виставляючи лише 2-х прикордонників на цілий літак, через що швидше ніж за 2 години рідко коли вдавалось їх кордон проходити.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 11:59
Bagach
chukinson писал(а):
21 июл 2020, 11:48
Долго распрашивают обладателей чистых паспортов
Ехал посмотреть Пшемысль поездом с чистым паспортом. Проблем не было. Только несколько стандартных вопросов.

Re: Вирішення проблем з готелями

Добавлено: 21 июл 2020, 12:37
Igoresha
Sirko Production писал(а):
21 июл 2020, 11:50
І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні.
К сожалению, это появилось не на пустом месте. Тысячи обладателей липовых рабочих виз и прочих любителей пощекотать нервишки какими-то схемами. Понятное дело, что вероятность таких схемщиков с перемещением восточнее падает, но предубеждения никуда так просто не денутся.