Вирішення проблем з готелями
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Вирішення проблем з готелями
Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
-
- Airbus A321
- Сообщения: 402
- Зарегистрирован: 30 июн 2018, 05:23
- Откуда: KyivNotKiev
- Благодарил (а): 323 раза
- Поблагодарили: 238 раз
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Гнучке бронювання може передбачати різні політики. Наприклад, скасувати не можна, а можна перенести на інший період. Тому треба дивитись конкретні умови по кожному з випадків
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
1. Ось текст з першого бронювання:
Cancellation Policy: A cancellation is free of charge if done by XX Aug 2020
01:00 PM (hotel local time). Cancellation penalty is XXX.XX EUR if cancelled after
XX Aug 2020 01:00 PM.
2. З другого:
Cancellation policy
No charge for cancellations up to 24 hours
before scheduled arrival; after this time or if there
is a no-show, the hotel may charge 1 night of the
booking.
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
І ще запитання. Є вже оплачене в Таллінні на кінець червня, але готель закритий до 1 липня. Можна на основі цього факту запросити повернення коштів?
-
- A380
- Сообщения: 1130
- Зарегистрирован: 07 сен 2016, 05:38
- Благодарил (а): 242 раза
- Поблагодарили: 534 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.Bagach писал(а): ↑02 июн 2020, 14:33Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома
Кстати, замена карточки (или даже закрытие счета) не гарантируют, что деньги не спишут
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Написал им сегодня, процитировал политику отмены, приложил само подтверждение. Только что в ответ прислали письмо, что бронь все же отменили.mmyykkoollaa писал(а): ↑02 июн 2020, 17:11А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.
Правда на сайте бронь по коду все же находится. Но то такое...
За деньги боюсь, конечно. Если спишут, то уже есть аргумент для банка в виде вышеупомянутого ответа.mmyykkoollaa писал(а): ↑02 июн 2020, 17:11Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Якраз сьогодні готель сам скасував моє non-refundable бронювання.
Написав агенту, через якого бронював, запит на повернення коштів.
Посередник написав у готель, але судячи з тексту листа, м'яко футболить мене до переписки з готелем. Останній, в свою чергу, напевно буде намагатись вмовити мене не повертати кошти, а змінити дату бронювання.
Ох же ж ці посередники...
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
У кого яка ситуація з відміною/переносом/запитом на ваучер по non-refundable бронюваннях при неможливості подорожі через туристичний бан?
Я бронював готель мережі Steigenberger у Німеччині. При неявці повертають 10% суми. Писав їм про туристичний бан з боку ЄС. Сказали, що без проблем перебронюють.
Я бронював готель мережі Steigenberger у Німеччині. При неявці повертають 10% суми. Писав їм про туристичний бан з боку ЄС. Сказали, що без проблем перебронюють.
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Перебронировал несколько отелей (Novotel, Steigenberger). Подтверждения ребукинга прислали не на фирменном бланке, а просто в режиме текста. Как на границе относятся к таким подтверждениям?
-
- Airbus A319
- Сообщения: 228
- Зарегистрирован: 06 авг 2015, 11:16
- Благодарил (а): 76 раз
- Поблагодарили: 31 раз
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Я в Мюнхене и Катовице показывал распечатку электронного письма - проблем не было.
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Сразу чувствуется почерк мюнхенских погранцов. MUC - единственное место, где меня просили показать бронь отеля. Там же и удивлялись коротким сроком поездки, и лопатили паспорт, смотря историю поездок.
Про Катовице вообще легенды ходят.
-
- Airbus A318
- Сообщения: 31
- Зарегистрирован: 14 июн 2020, 18:22
- Благодарил (а): 5 раз
- Поблагодарили: 2 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
На самом деле бронь часто просят в разных точках Шенгена. Можете ради интереса понаблюдать на паспортном.
Вся Польша по моему опыту это крайне дотошный осмотр штампов. Наверное за каждым украинским паспортом видят заробитчанына-нелегала. Ну или я лицом не вышел, подозрительный

- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4764
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 575 раз
- Поблагодарили: 1204 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Ну, бронь отеля - обычная вещь. А вот вопросы где я работаю и сколько денег везу меня единственный раз спросили в Тегеле (в Шёнефилде никогда не спрашивали такое)
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Вполне возможно. Но я с этм не стыкался, ни в поезде Интерсити, ни в АП Шопена. Наверное, образ у меня не гастарбайтерский.

Помню, вы уже писали об этом. Перенимают опыт коллег из Бен-Гуриона.
-
- Airbus A320
- Сообщения: 361
- Зарегистрирован: 13 фев 2014, 10:33
- Благодарил (а): 245 раз
- Поблагодарили: 113 раз
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
На такой треш попадал только в Катовицах. В Кракове, Вроцлаве, Шопене, Модлине, Дорогуске - беглый взгляд на штампы, вопрос "цель приезда, на долго ли?" и счастливого пути. Долго распрашивают обладателей чистых паспортов или рабочей визы
- Sirko Production
- Airbus A319
- Сообщения: 171
- Зарегистрирован: 04 мар 2020, 14:59
- Благодарил (а): 44 раза
- Поблагодарили: 64 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Ви такі не одні (як мінімум нас таких двоє "підозрілих").
Один раз при вильоті з Катовіце мене більше години в окремій кімнаті примусили чекати через те що не могли порахувати в'їзди/виїзди, здалось що не вистачає одного штампу.
І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні. Іноді висловлюючи свою неповагу виставляючи лише 2-х прикордонників на цілий літак, через що швидше ніж за 2 години рідко коли вдавалось їх кордон проходити.
-
- A380
- Сообщения: 3235
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
Ехал посмотреть Пшемысль поездом с чистым паспортом. Проблем не было. Только несколько стандартных вопросов.
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4764
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 575 раз
- Поблагодарили: 1204 раза
- Контактная информация:
Re: Вирішення проблем з готелями
К сожалению, это появилось не на пустом месте. Тысячи обладателей липовых рабочих виз и прочих любителей пощекотать нервишки какими-то схемами. Понятное дело, что вероятность таких схемщиков с перемещением восточнее падает, но предубеждения никуда так просто не денутся.Sirko Production писал(а): ↑21 июл 2020, 11:50І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость