Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Купить авиабилеты на рейсы Utair - Ютэйр
Летал осень 2010 г. рейсом Москва-Львов и обратно. Взлет и посадка вовремя, питание нормальное. Конечно самолет АТR-72 шумноват. В следующий раз надо брать беруши. Но зато быстрее поезда. Стоймость осенью 140 евро в один конец.
Летал осень 2010 г. рейсом Москва-Львов и обратно. Взлет и посадка вовремя, питание нормальное. Конечно самолет АТR-72 шумноват. В следующий раз надо брать беруши. Но зато быстрее поезда. Стоймость осенью 140 евро в один конец.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
3 години на ATR-72 це, звичайно, оправдовує порівняння з поїздом
- uahero
- Airbus A340
- Повідомлень: 890
- З нами з: 02 листопада 2010, 10:05
- Звідки: ARN <- KBP <- HRK
- Контактна інформація:
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Как-то дороговато.Сергей писав:Летал осень 2010 г. рейсом Москва-Львов и обратно. Взлет и посадка вовремя, питание нормальное. Конечно самолет АТR-72 шумноват. В следующий раз надо брать беруши. Но зато быстрее поезда. Стоймость осенью 140 евро в один конец.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Раз в пару месяцев летаю этой А/К по маршруту Москва-Харьков-Москва.
Все время дают ATR42-300. Ливрея у самолета с украинскими мотивами.
Поскольку самолет летает из Внуково, то часто случаются задержки из-за отправки более приоритетных правительственных бортов. Задержки где-то 1-1,5 часа.
На борту чистенько, но самолет хорошо потрёпан жизнью
Во время полета дают соки/воды/чай/кофе и печеньку. (в отличие от рейса в Вильнюс, который по продолжительности такой же, а там дают вино и закуски).
Вылеты из Харькова всегда по расписанию и проходят без проблем. Загрузка довольно высока, т.к. в Харьков добавился еще один рейс, но он выполняется пока российским Ютэйром.
На рейсе два пилота и одна бортпроводница.
Объявления делаются на укр/рус/англ языках.
Все время дают ATR42-300. Ливрея у самолета с украинскими мотивами.
Поскольку самолет летает из Внуково, то часто случаются задержки из-за отправки более приоритетных правительственных бортов. Задержки где-то 1-1,5 часа.
На борту чистенько, но самолет хорошо потрёпан жизнью
Во время полета дают соки/воды/чай/кофе и печеньку. (в отличие от рейса в Вильнюс, который по продолжительности такой же, а там дают вино и закуски).
Вылеты из Харькова всегда по расписанию и проходят без проблем. Загрузка довольно высока, т.к. в Харьков добавился еще один рейс, но он выполняется пока российским Ютэйром.
На рейсе два пилота и одна бортпроводница.
Объявления делаются на укр/рус/англ языках.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Летел с ними Москва-Ростов на Дону (06_2011), всё вовремя, да и питание лучше чем в VV
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
В «Борисполі» цілу ніч тримали пасажирів, бо не було чим заправити літак
http://zik.ua/ua/news/2011/09/23/310498
Літак із туристами, які слідували до Шарм Ель Шейха, вилетів із «Борисполя» сьогодні о 10.27.
Про це повідомили в аеропорту, інформує УНІАН.
Рейс повинен був вилетіти сьогодні о 3.30. За даними пасажирів рейсу, спочатку їх протримали в аеропорту, потім орієнтовно понад 4 години тримали в літаку.
«До пасажирів спочатку вийшов представник авіакомпанії й сказав, що літак несправний, і рейс скасовується. Потім їх відправили до літака», – зазначив родич одного з пасажирів із маленькою дитиною. За його даними, незважаючи на присутність дітей на борту, пасажирам не запропонували навіть води. Водночас, пасажирам повідомили, що спочатку вони полетять до Даламана (Туреччина) для дозаправки.
Як прокоментували ситуацію в авіакомпанії «Ютейр-Україна», авіакомпанія лише обслуговує рейс і надає своїх пілотів для туроператора Anex Tour, який є власником літака і який має договір на обслуговування з «Борисполем».
В авіакомпанії уточнили, що рейс було затримано через відсутність авіапального, при цьому причину не уточнили, посилаючись на те, що питання з пальним вирішує Anex Tour. Потім літак не злітав в очікуванні повітряного коридору для здійснення польоту. За даними авіакомпанії, Anex Tour ухвалив рішення направити літак спочатку в аеропорт «Даламан» (Туреччина) для дозаправки, оскільки судно було заправлене менше, ніж необхідно для польоту до Шарм Ель Шейха.
За даними авіакомпанії, літак повністю завантажено, 2 пасажирів відмовилися від польоту, вилетіло 166 пасажирів.
Коментарів від Anex Tour на даний час отримати не вдалося.
http://zik.ua/ua/news/2011/09/23/310498
Літак із туристами, які слідували до Шарм Ель Шейха, вилетів із «Борисполя» сьогодні о 10.27.
Про це повідомили в аеропорту, інформує УНІАН.
Рейс повинен був вилетіти сьогодні о 3.30. За даними пасажирів рейсу, спочатку їх протримали в аеропорту, потім орієнтовно понад 4 години тримали в літаку.
«До пасажирів спочатку вийшов представник авіакомпанії й сказав, що літак несправний, і рейс скасовується. Потім їх відправили до літака», – зазначив родич одного з пасажирів із маленькою дитиною. За його даними, незважаючи на присутність дітей на борту, пасажирам не запропонували навіть води. Водночас, пасажирам повідомили, що спочатку вони полетять до Даламана (Туреччина) для дозаправки.
Як прокоментували ситуацію в авіакомпанії «Ютейр-Україна», авіакомпанія лише обслуговує рейс і надає своїх пілотів для туроператора Anex Tour, який є власником літака і який має договір на обслуговування з «Борисполем».
В авіакомпанії уточнили, що рейс було затримано через відсутність авіапального, при цьому причину не уточнили, посилаючись на те, що питання з пальним вирішує Anex Tour. Потім літак не злітав в очікуванні повітряного коридору для здійснення польоту. За даними авіакомпанії, Anex Tour ухвалив рішення направити літак спочатку в аеропорт «Даламан» (Туреччина) для дозаправки, оскільки судно було заправлене менше, ніж необхідно для польоту до Шарм Ель Шейха.
За даними авіакомпанії, літак повністю завантажено, 2 пасажирів відмовилися від польоту, вилетіло 166 пасажирів.
Коментарів від Anex Tour на даний час отримати не вдалося.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Вирішив з друзями полетіти на відпочинок до Єгипту. Так склалося, що забронювали подорож через Anex Tour. А у них в чартері до Хургади В737-400 UR-NTG UTAir Ukraine, якому десь біля 16 років. Наскільки я розумію, цей борт викуплений Анекс Туром, а ЮТейр виступає як партнер. Такого типу літак у даної авіакомпанії один в Україні. Тому туди назад на одному й тому ж літаку. Ніколи Ютейром не літав, тому було цікаво, але чесно кажучи багато чого не очікував.
Рейс UTN 4421 KBP-HEGN 13.30-17.00 22.01.2012
Це були якраз дні, коли Бориспіль частково зменьшував навантаження через великі снігопади. Багато рейсів сідали на запасні аеродроми. І якраз на дату вильоту 22 січня була така погода. По-перше літак прибув із запізненням в 30хв., а далі ми десь годину сиділи в літаку, очікуючи свою чергу на обробку протильодовою сумішшю. Виліт затримався на півтори години. Була велика хуртовина, тому при злеті ми одразу ж попали в хмару, почалось гойдання. Але більш за все я був враженний тим, коли пілот забрав закрилки. У В737-400 - нормально десь на висоті 600-700метрів. В нашому випадку це було майже відразу. Я так зрозумів пілот намагався не дати взятися льоду на необроблениій частині крила, а саме на закрилках.
Рейс UTN 4421 KBP-HEGN 13.30-17.00 22.01.2012
Це були якраз дні, коли Бориспіль частково зменьшував навантаження через великі снігопади. Багато рейсів сідали на запасні аеродроми. І якраз на дату вильоту 22 січня була така погода. По-перше літак прибув із запізненням в 30хв., а далі ми десь годину сиділи в літаку, очікуючи свою чергу на обробку протильодовою сумішшю. Виліт затримався на півтори години. Була велика хуртовина, тому при злеті ми одразу ж попали в хмару, почалось гойдання. Але більш за все я був враженний тим, коли пілот забрав закрилки. У В737-400 - нормально десь на висоті 600-700метрів. В нашому випадку це було майже відразу. Я так зрозумів пілот намагався не дати взятися льоду на необроблениій частині крила, а саме на закрилках.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Сидіння в літаку з тканини, пошарпані, не зручні. В мене було місце 21F. В мому сидінні завжди вилітав столик, тому спині було дуже незручно. Місця для ніг більш меньш було достатньо для такого перельоту - 76 см. Компоновка салону - все економ - 168 місць. Стюардеси не дуже привітні. Іжа завантажувалась в Борисполі фірмою "Київ кейтерінг" (посередні харчі).
Під час перельоту над нами потік кондиціонер, було не дуже приємно. Взагалі компанію оцінив би на 2,8 по 5-ти бальній.
Під час перельоту над нами потік кондиціонер, було не дуже приємно. Взагалі компанію оцінив би на 2,8 по 5-ти бальній.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Прошарок хмар був настільки великим, що десь приблизно на висоті 8км. ми вилетіли з нього. Вікно майже повністью було замазане сумішшю проти льоду та грязюкою, тому соррі за фото. Взагалі рейс був на висоті не більш 9500м. і туди і назад. Я перед відльотом стежив за Ютейр Україна і всі ці рейси виконувались на такій низькій для цоього типу літака висоті. За нами як раз йшов МАУ В737-800 - висота 11300м. Здається чим вище, тим меньше палива витрачаєш. Там звичайно можуть бути більші вітри, але більшість літаків там. І ешелон був не дуже перевантажений. Десь біля 19.00 із запізненням на 1,5 години пілот не акуратно (на 3 балли) посадив літак в Хургаді.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Рейс UTN 4422 HEGN-KBP 18.30-22.30, 29.01.2012
Місце 24F
Boeing 737-400 UR-NTG
Рейс назад був без запізнення. Хоча трохи налякали працівники аеропорту Хургади, які якраз почали страйк і гучно скандували щось в холлі терміналу. Слава Богу рейси літали, багаж також долетів.
Назад так само 100% завантаження. Їжа набагато краща, тому що давала египетська сторона. На цей раз авіакомпанія прислала команду із 2-х стюардів та 2-х стюардес. Вони були привітніші.
Переліт пройшов стандартно без сюрпризів. Хмар не було на протязі всяго перельоту. Було приємно, коли капітан оголошував міста, над якими пролітали. Посадка десь на 3,5 балли на полосу 36L (не дуже люблю я цю смугу, через бетонні плити, завжди трясе). І добрий вечір Київ - 15 градусів, при тому що 4 години тому назад було +22....
Місце 24F
Boeing 737-400 UR-NTG
Рейс назад був без запізнення. Хоча трохи налякали працівники аеропорту Хургади, які якраз почали страйк і гучно скандували щось в холлі терміналу. Слава Богу рейси літали, багаж також долетів.
Назад так само 100% завантаження. Їжа набагато краща, тому що давала египетська сторона. На цей раз авіакомпанія прислала команду із 2-х стюардів та 2-х стюардес. Вони були привітніші.
Переліт пройшов стандартно без сюрпризів. Хмар не було на протязі всяго перельоту. Було приємно, коли капітан оголошував міста, над якими пролітали. Посадка десь на 3,5 балли на полосу 36L (не дуже люблю я цю смугу, через бетонні плити, завжди трясе). І добрий вечір Київ - 15 градусів, при тому що 4 години тому назад було +22....
UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)
І так почнемо з покупки квитка. На сайті UTAir.ua така можливість відсутня. Єдиний сайт, де реально купити квиток на рейси UTAir Україна, це http://tickets.avianews.com/ . Все просто. Електронний квиток приходить протягом 5 хв.
Реєстрація. Онлайн реєстрація відсутня, що для мене є невеликим мінусом. Реєстрація відбувається у секторі 3, аеропорта Жуляни. Киди пройти потрібно через дворик. Прийшлось уточняти куди йти, так як жодних вказівників не було. По аналогії з польотом у Сімферополь минулого літаком авіакомпанії WizzAir, я вважав що реэстрація повинна бути а центральному залі. Зразу ж за столом реєстрації пункт проходження контролю авіабезпеки. Все стандартно, нічого нового.
В залі очікування перше що привернуло увагу це карта польотів UTAir: Цікаво, Москва - Київ теж у проектах є? На карті зарисовано. А от Київ - Львів, не видно.
Виліт був затриманий, через погані метеоумови у Львові. Спочатку скзалаи що протягом години буде інфромація, апе потім перенесли рейс на 5:00 наступного дня. Після цього почалися наїзди на представника компанії. У нас же народ не в курсі, що у випадку відміни рейси надається готель. Як відомо, нашим людям всі повинні кланятись. Це можна зарахувати в адрес компнаії, так як представнику варто було пояснити, що у випадки відміни рейсу буде надано готель. Я, не очівкуючи продовження цієї історії, уточнив чи можу поміняти квиток на рейс QU512, який відправляється зранку в 9.20. Можна, потрібно йти в касу. Після зняття з реєстрації, пішов у касу. Дуже здивувало, що переоформлення заняло майже 20хв. (!!). М’яко кажучи дивно для 21 століття.
Зранку вже знав всі особливості аеропорта Київ-Жуляни. Тому знайти реєстрацію було без проблем.
Як виявилось рейс таки скасували, так як Львів почав приймати десь 7:00 ранку. По табло аеропорта Бориспіль, рейс PS 034 вилетів у 6:45. Враховуючи що пасажирів було небагато, UTAir вирішили об’єднати вечірній (17.02) і ранішній (18.02) рейси.
Борт ATR-42 300, реєстраційним номер UR-UTB, стояв за 100 м., до виходу. Тим не менше подали автобус, котрий завтрав близько 20 пасажирів, зробив великий круг щоб доставити пасажирів до літака.
Бортпровідник був один. Мабуть компанія і не розраховувала на велику кількість пасажирів в перші дні в нельотний сезон.
Салон літака явно видно що не новий, але в літаку чисто, поломок, які харанктерні для Аеросвіта і ко., замічено не було. Переше на що звернув увагу, що у салоні дуже холодно. Куртку вирішив не змінамати. Але ще вспіли набрати висоту, як клімат нормалізувався і вже було протилежні відчуття.
Перед вильотом стандартно інструктаж з техніки безпеки. Після чого ботпровідник запропонував цукерку-льодяник. Виліт вчасно, можливо до 5 хв. запізнення, що само по собі не важливо. Заповненість салону була десь 50%, при тому десь 10 пасажирів були з вечірнього рейсу.
На снідок було запропоновано чай, соки (томатний, яблічний і апельсиновий) та воду. І печиво. Я вибрав чай. Бортпровідник запропонував також лимон. Що само по собі рідкість. Не пригадую коли на борту пропонували лимон до чаю. Політ тримав приблизно 1 год. 15 хв. Капітан виходив один раз зв’язок. Говорив українською, російською і англійською. В салоні доволі тихо. Після першого польоту гвинтовим літаком Saab 340 компанії МарсРК, а поті Південних Аіваліній у мене склалося враження що гвитові літаки дуже шумні. Але у салоні літаків Fokker-50 та ATR-42 рівень шуму суттєво нижчий.
Але найбільше що запам’яталося з цого польоту, це надзвичайно м’яка посадка у Львові. Наразі найм’якша з усіх.
Ура, я у Львові. Залишилось ще 60 км. стаху маршруткою і я в рідних краях.
Назад летів рейсом QU511, в неділю. Стандартно для Львова, на регіональні рейси посадка здійснюється у пасажиському павільйоні, сектор 3. Реєстрація почалась чуть пізніше 16:00. Пасажирів було всього 10. Перше що кинулось у очі, це посадкові квитки, виписані вручну. Таке бачу вперше. На цей раз жодних затримок не було. Вилетіли десь на 5 хв. раніше. Як і в попередньому рейсі, був всього один провідник. Точніше на цей раз була ботпровідниця Маряна.
Обід трохи відрізнявся. Напитки пропонували такі ж самі: чай, соки та воду. Печення ж були інші. Політ тривав близько 1 год. 20 хв. Сіли м’яко. У Києві вже було темно.
Оцінка буде наступна (макс. 5):
Загальгні враження: 4.5
Оформлення квитка, реєстрація: 3
Обслуговування: 5
Пунктуальність: 5 (не думаю що варто причисляти відміну рейсу через погодні умову в пасив компанії).
UTAir запропонувала пасажирам у напрямку Київ - Львів - Київ хорошу альтернативу МАУ та Дніпроавіа з дуже зручним розкладом як для жителів Львова, так і Києва. Друге питання в тому, що поки що цю інформацію не донесли до пасажирів. Той факт що їхні рейси відсутні в багаьох системах бронювання, явне не грає на користь авіакомпанії. Залишається побажати їм розвиватись і прибирати вище вказані прогалини. Наразі для себе для найближчих подороджей до Львова вибираю UTAir.
Реєстрація. Онлайн реєстрація відсутня, що для мене є невеликим мінусом. Реєстрація відбувається у секторі 3, аеропорта Жуляни. Киди пройти потрібно через дворик. Прийшлось уточняти куди йти, так як жодних вказівників не було. По аналогії з польотом у Сімферополь минулого літаком авіакомпанії WizzAir, я вважав що реэстрація повинна бути а центральному залі. Зразу ж за столом реєстрації пункт проходження контролю авіабезпеки. Все стандартно, нічого нового.
В залі очікування перше що привернуло увагу це карта польотів UTAir: Цікаво, Москва - Київ теж у проектах є? На карті зарисовано. А от Київ - Львів, не видно.
Виліт був затриманий, через погані метеоумови у Львові. Спочатку скзалаи що протягом години буде інфромація, апе потім перенесли рейс на 5:00 наступного дня. Після цього почалися наїзди на представника компанії. У нас же народ не в курсі, що у випадку відміни рейси надається готель. Як відомо, нашим людям всі повинні кланятись. Це можна зарахувати в адрес компнаії, так як представнику варто було пояснити, що у випадки відміни рейсу буде надано готель. Я, не очівкуючи продовження цієї історії, уточнив чи можу поміняти квиток на рейс QU512, який відправляється зранку в 9.20. Можна, потрібно йти в касу. Після зняття з реєстрації, пішов у касу. Дуже здивувало, що переоформлення заняло майже 20хв. (!!). М’яко кажучи дивно для 21 століття.
Зранку вже знав всі особливості аеропорта Київ-Жуляни. Тому знайти реєстрацію було без проблем.
Як виявилось рейс таки скасували, так як Львів почав приймати десь 7:00 ранку. По табло аеропорта Бориспіль, рейс PS 034 вилетів у 6:45. Враховуючи що пасажирів було небагато, UTAir вирішили об’єднати вечірній (17.02) і ранішній (18.02) рейси.
Борт ATR-42 300, реєстраційним номер UR-UTB, стояв за 100 м., до виходу. Тим не менше подали автобус, котрий завтрав близько 20 пасажирів, зробив великий круг щоб доставити пасажирів до літака.
Бортпровідник був один. Мабуть компанія і не розраховувала на велику кількість пасажирів в перші дні в нельотний сезон.
Салон літака явно видно що не новий, але в літаку чисто, поломок, які харанктерні для Аеросвіта і ко., замічено не було. Переше на що звернув увагу, що у салоні дуже холодно. Куртку вирішив не змінамати. Але ще вспіли набрати висоту, як клімат нормалізувався і вже було протилежні відчуття.
Перед вильотом стандартно інструктаж з техніки безпеки. Після чого ботпровідник запропонував цукерку-льодяник. Виліт вчасно, можливо до 5 хв. запізнення, що само по собі не важливо. Заповненість салону була десь 50%, при тому десь 10 пасажирів були з вечірнього рейсу.
На снідок було запропоновано чай, соки (томатний, яблічний і апельсиновий) та воду. І печиво. Я вибрав чай. Бортпровідник запропонував також лимон. Що само по собі рідкість. Не пригадую коли на борту пропонували лимон до чаю. Політ тримав приблизно 1 год. 15 хв. Капітан виходив один раз зв’язок. Говорив українською, російською і англійською. В салоні доволі тихо. Після першого польоту гвинтовим літаком Saab 340 компанії МарсРК, а поті Південних Аіваліній у мене склалося враження що гвитові літаки дуже шумні. Але у салоні літаків Fokker-50 та ATR-42 рівень шуму суттєво нижчий.
Але найбільше що запам’яталося з цого польоту, це надзвичайно м’яка посадка у Львові. Наразі найм’якша з усіх.
Ура, я у Львові. Залишилось ще 60 км. стаху маршруткою і я в рідних краях.
Назад летів рейсом QU511, в неділю. Стандартно для Львова, на регіональні рейси посадка здійснюється у пасажиському павільйоні, сектор 3. Реєстрація почалась чуть пізніше 16:00. Пасажирів було всього 10. Перше що кинулось у очі, це посадкові квитки, виписані вручну. Таке бачу вперше. На цей раз жодних затримок не було. Вилетіли десь на 5 хв. раніше. Як і в попередньому рейсі, був всього один провідник. Точніше на цей раз була ботпровідниця Маряна.
Обід трохи відрізнявся. Напитки пропонували такі ж самі: чай, соки та воду. Печення ж були інші. Політ тривав близько 1 год. 20 хв. Сіли м’яко. У Києві вже було темно.
Оцінка буде наступна (макс. 5):
Загальгні враження: 4.5
Оформлення квитка, реєстрація: 3
Обслуговування: 5
Пунктуальність: 5 (не думаю що варто причисляти відміну рейсу через погодні умову в пасив компанії).
UTAir запропонувала пасажирам у напрямку Київ - Львів - Київ хорошу альтернативу МАУ та Дніпроавіа з дуже зручним розкладом як для жителів Львова, так і Києва. Друге питання в тому, що поки що цю інформацію не донесли до пасажирів. Той факт що їхні рейси відсутні в багаьох системах бронювання, явне не грає на користь авіакомпанії. Залишається побажати їм розвиватись і прибирати вище вказані прогалини. Наразі для себе для найближчих подороджей до Львова вибираю UTAir.
Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)
На посадочном написано "Єкономический класс", нЄучи кругом.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Виззы LVO-KBP вручную выписывали посадочные И еще Авиановой летел летом ARH-SVO - тоже бумажные, при том что другие а\к тут же печатали машинно.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Летели рейсом Киев - Донецк на ATR-42 18.06.12г. При взлете произошел сбой электронной системы. Слава богу, все обошлось, нас высадили, а через час отправили с тем же экипажем (капитан- Сергей Фурса) на резервном самолете этой же авиакомпании. Вопрос решили оперативно, пассажирам принесли извинения, и, что самое главное, доставили целыми и невредимыми))
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
новости из будущего...
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
ну 42 у них новизной не блещут, удивляет другое - на этом направлении летали 72 с почти полной загрузкой
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
UR-UTB, UR-UTE в нормальному стані. Салон в набагато кращому стані ніж літаки одної відомої авіакомпанії.
Інші борти мені не попадались.
Інші борти мені не попадались.
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
72 смотрятся намного лучше
Re: Utair / Utair Ukraine (UT/QU) отзывы/відгуки
Кто хочет экстрима - летайте UTair-Украина (извините за каламбур). Летел 26.07 из Москвы в Харьков. Рейс задержали на 6 часов, но о пассажирах не побеспокоились. А оказывается при задержке рейса более, чем на 4 часа перевозчик обязан организовать горячее питание... При взлёте самолёт так развернуло, что он пошел под углом к взлётной полосе. В общем, зрелище не для слабонервных. И раньше слышал нелестные отзывы об этом рейсе. Больше ни при каких обстоятельствах не буду пользоваться этой компанией. А что за самолёты они используют - винтовые, на таких уже лет 20 не летают.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей