Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Після безвізу такого буде багато, коли "село" в голові
https://www.obozrevatel.com/ukr/news/58 ... kandal.htm
https://www.obozrevatel.com/ukr/news/58 ... kandal.htm
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
В Мадриде за час.popTAB писав:Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
якби за 40, то вони б встигли, бо прибігли за 43popTAB писав:Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Формально говоря регистрация на рейс Мадрид - Львов должна заканчиваться за 40 минут до вылета, исходя из выше написанного. Но по факту наверняка завершается действительно за час, и вина исключительно девушек, что они об этом не знают.Реєстрація пасажирів та оформлення багажу на більшість рейсів авіакомпанії МАУ розпочинаються за 2 години і закінчуються за 40 хвилин до вильоту рейсу за розкладом на стійці реєстрації.
...
Рейси з Тель-Авіва, Мадрида, Аммана, Дубая, Пекіна, Коломбо до Києва: розпочинається за 3 години, завершується за 1 годину до вильоту.
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
На сайте МАУ указано, что за час.Sentry писав:Формально говоря регистрация на рейс Мадрид - Львов должна заканчиваться за 40 минут до вылета, исходя из выше написанного. Но по факту наверняка завершается действительно за час, и вина исключительно девушек, что они об этом не знают.Реєстрація пасажирів та оформлення багажу на більшість рейсів авіакомпанії МАУ розпочинаються за 2 години і закінчуються за 40 хвилин до вильоту рейсу за розкладом на стійці реєстрації.
...
Рейси з Тель-Авіва, Мадрида, Аммана, Дубая, Пекіна, Коломбо до Києва: розпочинається за 3 години, завершується за 1 годину до вильоту.
https://www.flyuia.com/ua/information-a ... rport.html
Это также, как регистрация на рейс Turkish Airlines в Стамбуле заканчивается за 1 час до вылета, а на рейс МАУ за 40 минут.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Невеликий звіт, який також частково може йти в Авиационные происшествия.
27.6.17 KBP-PMI PS987
Реєстрація та очікування на посадку в чистій зоні без особливостей. Посадка вчасно, через рукав, борт В738 UR-PSN. Рейс напівчартерний, і це відчувалося - багато сімей з дітьми летіли на відпочинок, декого з них посадили не разом, і вони зрозуміли це вже на борту. Відповідно намагалися помінятися місцями, невеликі сварки і претензії до стюардес, які в свою чергу пояснювали, що не мають впливу на ground staff.
Розсілися, поїхали до ЗПС, розгін, відрив від смуги. В момент відриву від смуги почався дивний шум, однозначно нехарактерний для В738, і дуже легка вібрація. Сидів у передній частині салону, шум йшов ззаду. Особисто мені він нагадав звичний шум під час польоту на Ан-24, але не хвилеподібний, а безперервний. Сподівався, що шум зникне через хвилинку-другу, але він продовжувався з тою ж інтенсивністю і надалі. Тим не менше, повернули на захід, пройшли над Києвом, лише висоту набирали дуже повільно. Суб'єктивно шум зменшився, але не зник. Десь трохи західніше Василькова, почали крутитися - сонце спочатку світило по правому борту, потім по лівому. Крім того, висоту так і не набрали, були досить низько. Після другого кола запитав у стюардеси, яка проходила поряд, що відбувається. Вона відповіла, що скоро нам все скажуть. На 4 чи 5 колі капітан вийшов на зв'язок, повідомив, що будемо повертатися в Бориспіль у зв'язку з технічними проблемами. Ще 1 чи 2 кола - і пішли на схід. Наближаючись до ЗПС, помітив, що на руліжних доріжках були літаки, які чекали дозволу на зліт, пожежних машин та швидких не помітив, стало трохи спокійніше. Посадка без проблем - бурные аплодисменты, переходящие в овации) У повітрі загалом провели трохи більше години.
Стали на стоянку ближче до терміналу В, там вже були одна пожежна машина і пара швидких. Порівняно довго не випускали з літака, а тим часом техніки почали оглядати двигуни. Звідкись з'явилась інформація, що спіймали пташок при розгоні.
Після того, як вийшли з літака, версія про пташок підтвердилася плямами крові на двигунах (фото). Довезли в термінал D. Враховуючи, що привезли у чисту зону, до виходів 12-16, а не на паспортний контроль, то можна було сподіватися на те, що полетимо ще сьогодні. Представника МАУ у чистій зоні не було, жінка на довідці Борисполя відповідала, що вона не знає, що буде далі, і до МАУ додзвонитися не змогла, але представники МАУ повинні будуть з'явитися, щоби організувати харчування. Пасажири розбрелися по терміналу, який в той час уже став майже безлюдним. Останні літаки МАУ зі стоянки навпроти терміналу D розлетілися. Від МАУ так нікого і не бачив, але через годину-1:15 оголосили, що посадка на Пальму починається на виході 12. Деяким пасажирам змінювали місця на виході на посадку, але далеко не всім. Завантажили в автобуси, повезли на ту ж стоянку біля терміналу В, де був наш UR-PSN. Крім нього, там був ще один В738 МАУ і пару літаків інших компаній. З'явилася думка, що знову завантажать в той же UR-PSN, але підвезли до UR-PSP. Посадка, знову невеликий тетріс з пересадкою, на всіх кріслах вже лежали паніні з куркою, потім рознесли ще й по 0.5 л пляшці води - обіцяне харчування від МАУ при затримці рейсу. В результаті вилетіли майже на 4 години пізніше часу за розкладом, прилетіли в Пальму на 3.5 години пізніше розкладу.
В польоті без особливостей за виключенням того, що годували повноцінною гарячою вечерею. Враховуючи, що на зворотньому рейсі також було повноцінне харчування, зробив висновок, що турфірми замовляють харчування для чартерних пасажирів, а всіх інших годують вже за компанію )
27.6.17 KBP-PMI PS987
Реєстрація та очікування на посадку в чистій зоні без особливостей. Посадка вчасно, через рукав, борт В738 UR-PSN. Рейс напівчартерний, і це відчувалося - багато сімей з дітьми летіли на відпочинок, декого з них посадили не разом, і вони зрозуміли це вже на борту. Відповідно намагалися помінятися місцями, невеликі сварки і претензії до стюардес, які в свою чергу пояснювали, що не мають впливу на ground staff.
Розсілися, поїхали до ЗПС, розгін, відрив від смуги. В момент відриву від смуги почався дивний шум, однозначно нехарактерний для В738, і дуже легка вібрація. Сидів у передній частині салону, шум йшов ззаду. Особисто мені він нагадав звичний шум під час польоту на Ан-24, але не хвилеподібний, а безперервний. Сподівався, що шум зникне через хвилинку-другу, але він продовжувався з тою ж інтенсивністю і надалі. Тим не менше, повернули на захід, пройшли над Києвом, лише висоту набирали дуже повільно. Суб'єктивно шум зменшився, але не зник. Десь трохи західніше Василькова, почали крутитися - сонце спочатку світило по правому борту, потім по лівому. Крім того, висоту так і не набрали, були досить низько. Після другого кола запитав у стюардеси, яка проходила поряд, що відбувається. Вона відповіла, що скоро нам все скажуть. На 4 чи 5 колі капітан вийшов на зв'язок, повідомив, що будемо повертатися в Бориспіль у зв'язку з технічними проблемами. Ще 1 чи 2 кола - і пішли на схід. Наближаючись до ЗПС, помітив, що на руліжних доріжках були літаки, які чекали дозволу на зліт, пожежних машин та швидких не помітив, стало трохи спокійніше. Посадка без проблем - бурные аплодисменты, переходящие в овации) У повітрі загалом провели трохи більше години.
Стали на стоянку ближче до терміналу В, там вже були одна пожежна машина і пара швидких. Порівняно довго не випускали з літака, а тим часом техніки почали оглядати двигуни. Звідкись з'явилась інформація, що спіймали пташок при розгоні.
Після того, як вийшли з літака, версія про пташок підтвердилася плямами крові на двигунах (фото). Довезли в термінал D. Враховуючи, що привезли у чисту зону, до виходів 12-16, а не на паспортний контроль, то можна було сподіватися на те, що полетимо ще сьогодні. Представника МАУ у чистій зоні не було, жінка на довідці Борисполя відповідала, що вона не знає, що буде далі, і до МАУ додзвонитися не змогла, але представники МАУ повинні будуть з'явитися, щоби організувати харчування. Пасажири розбрелися по терміналу, який в той час уже став майже безлюдним. Останні літаки МАУ зі стоянки навпроти терміналу D розлетілися. Від МАУ так нікого і не бачив, але через годину-1:15 оголосили, що посадка на Пальму починається на виході 12. Деяким пасажирам змінювали місця на виході на посадку, але далеко не всім. Завантажили в автобуси, повезли на ту ж стоянку біля терміналу В, де був наш UR-PSN. Крім нього, там був ще один В738 МАУ і пару літаків інших компаній. З'явилася думка, що знову завантажать в той же UR-PSN, але підвезли до UR-PSP. Посадка, знову невеликий тетріс з пересадкою, на всіх кріслах вже лежали паніні з куркою, потім рознесли ще й по 0.5 л пляшці води - обіцяне харчування від МАУ при затримці рейсу. В результаті вилетіли майже на 4 години пізніше часу за розкладом, прилетіли в Пальму на 3.5 години пізніше розкладу.
В польоті без особливостей за виключенням того, що годували повноцінною гарячою вечерею. Враховуючи, що на зворотньому рейсі також було повноцінне харчування, зробив висновок, що турфірми замовляють харчування для чартерних пасажирів, а всіх інших годують вже за компанію )
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Тут от турфирм зависит
В феврале летали в Хургаду МАУ - питания заранее не было.
Через 20 мин после взлета вернулись в КБП из-за приступа эпилепсии у одной из паксов.
Из-за простоя пожвезли панини на борт и раздали всем.
В феврале летали в Хургаду МАУ - питания заранее не было.
Через 20 мин после взлета вернулись в КБП из-за приступа эпилепсии у одной из паксов.
Из-за простоя пожвезли панини на борт и раздали всем.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Так, розумію, що це залежить від турфірм. Але, думаю, цей напівчартер на Майорку все-таки відрізняється від масових чартерів в Єгипет та Туреччину, тому обслуговування могло бути кращим.
Крім того, враховуючи армагедон, який стався вранці наступного дня "паспортний контроль заблокували українські туристи, чий рейс в Анталію було перенесено через потрапляння птаха у турбіну" http://www.pravda.com.ua/news/2017/06/28/7148132/ , думаю, МАУ просто віддали літак, який планувався на вранішній чартер, нам. Хоча, наступного дня я дивився табло Борисполя, і там значився затриманий чартер в Анталію від Азура, якщо не помиляюся. Не виключаю варіанта, що МАУ, віддавши нам борт, у свою чергу вициганило борт у Азура для якогось свого рейсу. А чартер на Анталію почекає... Тим більше, що т.я. наш рейс все-таки був регулярним, то затримавши його, МАУ могли попасти на вимоги компенсацій від пасажирів зворотнього рейсу (PS988) згідно правил ЄС.
Крім того, враховуючи армагедон, який стався вранці наступного дня "паспортний контроль заблокували українські туристи, чий рейс в Анталію було перенесено через потрапляння птаха у турбіну" http://www.pravda.com.ua/news/2017/06/28/7148132/ , думаю, МАУ просто віддали літак, який планувався на вранішній чартер, нам. Хоча, наступного дня я дивився табло Борисполя, і там значився затриманий чартер в Анталію від Азура, якщо не помиляюся. Не виключаю варіанта, що МАУ, віддавши нам борт, у свою чергу вициганило борт у Азура для якогось свого рейсу. А чартер на Анталію почекає... Тим більше, що т.я. наш рейс все-таки був регулярним, то затримавши його, МАУ могли попасти на вимоги компенсацій від пасажирів зворотнього рейсу (PS988) згідно правил ЄС.
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
То був Азур, і борти МАУ там ні до чого...
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Значить, моє припущення було невірним, а байка про птаха у турбіні взялася від когось, хто мав відношення до затриманого рейсу
А нам пощастило, що, не дивлячись на інтенсивну програму польотів і скруту з бортами, від якої у МАУ періодично "їде" розклад, літак на заміну оперативно знайшовся.
+ в карму МАУ
А нам пощастило, що, не дивлячись на інтенсивну програму польотів і скруту з бортами, від якої у МАУ періодично "їде" розклад, літак на заміну оперативно знайшовся.
+ в карму МАУ
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Пощастило, що була вже ніч і були вільні борти
- guest
- Airbus A319
- Повідомлень: 166
- З нами з: 18 серпня 2012, 22:01
- Звідки: ODS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
А сколько у МАУ бортов по ночам стоит... в среднем?Valdys писав:Пощастило, що була вже ніч і були вільні борти
Вот, к примеру, оба вечерних из Борисполя в Одессу разлетаются в ночь, чтоб утром вернуться под рейсы обратно в КБП...
Просто любопытно
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
В принципі можна порахувати.
Всього 40 бортів, відкинемо грузовика і 4 767
35
Відкинемо вечірній розліт, сьогодні це десь 30 бортів.
Залишилось 5, але ж це за умови що всі в строю
Всього 40 бортів, відкинемо грузовика і 4 767
35
Відкинемо вечірній розліт, сьогодні це десь 30 бортів.
Залишилось 5, але ж це за умови що всі в строю
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Ближче до 12 ночі повернеться ще 2-3 чартерних борти
- УткА_в_ТаПкАх
- Airbus A340
- Повідомлень: 871
- З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
- Звідки: KBP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Всего 42 бортаValdys писав:В принципі можна порахувати.
Всього 40 бортів, відкинемо грузовика і 4 767
35
Відкинемо вечірній розліт, сьогодні це десь 30 бортів.
Залишилось 5, але ж це за умови що всі в строю
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
А скільки активних з 42 (не рахуємо грузовичка і 4 767) ???
Тоді залишається штук 7 з приходом 2-3 чартерних ближче до опівночі.
Тоді залишається штук 7 з приходом 2-3 чартерних ближче до опівночі.
- guest
- Airbus A319
- Повідомлень: 166
- З нами з: 18 серпня 2012, 22:01
- Звідки: ODS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
Похоже, есть возможности для развития/повышения эффективности...Valdys писав:Тоді залишається штук 7 з приходом 2-3 чартерних ближче до опівночі.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
цікаво яких 2-х нема тут https://www.planespotters.net/airline/U ... l-AirlinesУткА_в_ТаПкАх писав: Всего 42 борта
Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы
UR-GAS не летает, но летает UR-GAK который в данном реестре и на Флайрадаре не числится уже.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 37 гостей