Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Оцените авиакомпанию

1
60
12%
2
15
3%
3
23
5%
4
9
2%
5
32
7%
6
26
5%
7
61
12%
8
53
11%
9
52
11%
10
160
33%
 
Всього голосів: 491
Аватар користувача
aviarivne
Airbus A321
Повідомлень: 458
З нами з: 18 липня 2016, 11:18
Звідки: RWN
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення aviarivne »

Після безвізу такого буде багато, коли "село" в голові :grin: :grin: :grin:

https://www.obozrevatel.com/ukr/news/58 ... kandal.htm
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення popTAB »

Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Olek »

popTAB писав:Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
В Мадриде за час.
Inguri

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Inguri »

popTAB писав:Сорі, але дівчата самі тут винні. Реєстрація закічується за 40хв до вильоту
якби за 40, то вони б встигли, бо прибігли за 43
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Sentry »

Реєстрація пасажирів та оформлення багажу на більшість рейсів авіакомпанії МАУ розпочинаються за 2 години і закінчуються за 40 хвилин до вильоту рейсу за розкладом на стійці реєстрації.

...

Рейси з Тель-Авіва, Мадрида, Аммана, Дубая, Пекіна, Коломбо до Києва: розпочинається за 3 години, завершується за 1 годину до вильоту.
Формально говоря регистрация на рейс Мадрид - Львов должна заканчиваться за 40 минут до вылета, исходя из выше написанного. Но по факту наверняка завершается действительно за час, и вина исключительно девушек, что они об этом не знают.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Olek »

Sentry писав:
Реєстрація пасажирів та оформлення багажу на більшість рейсів авіакомпанії МАУ розпочинаються за 2 години і закінчуються за 40 хвилин до вильоту рейсу за розкладом на стійці реєстрації.

...

Рейси з Тель-Авіва, Мадрида, Аммана, Дубая, Пекіна, Коломбо до Києва: розпочинається за 3 години, завершується за 1 годину до вильоту.
Формально говоря регистрация на рейс Мадрид - Львов должна заканчиваться за 40 минут до вылета, исходя из выше написанного. Но по факту наверняка завершается действительно за час, и вина исключительно девушек, что они об этом не знают.
На сайте МАУ указано, что за час.
https://www.flyuia.com/ua/information-a ... rport.html
Это также, как регистрация на рейс Turkish Airlines в Стамбуле заканчивается за 1 час до вылета, а на рейс МАУ за 40 минут.
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення el ucranio »

Невеликий звіт, який також частково може йти в Авиационные происшествия.
27.6.17 KBP-PMI PS987
Реєстрація та очікування на посадку в чистій зоні без особливостей. Посадка вчасно, через рукав, борт В738 UR-PSN. Рейс напівчартерний, і це відчувалося - багато сімей з дітьми летіли на відпочинок, декого з них посадили не разом, і вони зрозуміли це вже на борту. Відповідно намагалися помінятися місцями, невеликі сварки і претензії до стюардес, які в свою чергу пояснювали, що не мають впливу на ground staff.
Розсілися, поїхали до ЗПС, розгін, відрив від смуги. В момент відриву від смуги почався дивний шум, однозначно нехарактерний для В738, і дуже легка вібрація. Сидів у передній частині салону, шум йшов ззаду. Особисто мені він нагадав звичний шум під час польоту на Ан-24, але не хвилеподібний, а безперервний. Сподівався, що шум зникне через хвилинку-другу, але він продовжувався з тою ж інтенсивністю і надалі. Тим не менше, повернули на захід, пройшли над Києвом, лише висоту набирали дуже повільно. Суб'єктивно шум зменшився, але не зник. Десь трохи західніше Василькова, почали крутитися - сонце спочатку світило по правому борту, потім по лівому. Крім того, висоту так і не набрали, були досить низько. Після другого кола запитав у стюардеси, яка проходила поряд, що відбувається. Вона відповіла, що скоро нам все скажуть. На 4 чи 5 колі капітан вийшов на зв'язок, повідомив, що будемо повертатися в Бориспіль у зв'язку з технічними проблемами. Ще 1 чи 2 кола - і пішли на схід. Наближаючись до ЗПС, помітив, що на руліжних доріжках були літаки, які чекали дозволу на зліт, пожежних машин та швидких не помітив, стало трохи спокійніше. Посадка без проблем - бурные аплодисменты, переходящие в овации) У повітрі загалом провели трохи більше години.
Стали на стоянку ближче до терміналу В, там вже були одна пожежна машина і пара швидких. Порівняно довго не випускали з літака, а тим часом техніки почали оглядати двигуни. Звідкись з'явилась інформація, що спіймали пташок при розгоні.
Після того, як вийшли з літака, версія про пташок підтвердилася плямами крові на двигунах (фото).
20170627_203708.jpg
Довезли в термінал D. Враховуючи, що привезли у чисту зону, до виходів 12-16, а не на паспортний контроль, то можна було сподіватися на те, що полетимо ще сьогодні. Представника МАУ у чистій зоні не було, жінка на довідці Борисполя відповідала, що вона не знає, що буде далі, і до МАУ додзвонитися не змогла, але представники МАУ повинні будуть з'явитися, щоби організувати харчування. Пасажири розбрелися по терміналу, який в той час уже став майже безлюдним. Останні літаки МАУ зі стоянки навпроти терміналу D розлетілися. Від МАУ так нікого і не бачив, але через годину-1:15 оголосили, що посадка на Пальму починається на виході 12. Деяким пасажирам змінювали місця на виході на посадку, але далеко не всім. Завантажили в автобуси, повезли на ту ж стоянку біля терміналу В, де був наш UR-PSN. Крім нього, там був ще один В738 МАУ і пару літаків інших компаній. З'явилася думка, що знову завантажать в той же UR-PSN, але підвезли до UR-PSP. Посадка, знову невеликий тетріс з пересадкою, на всіх кріслах вже лежали паніні з куркою, потім рознесли ще й по 0.5 л пляшці води - обіцяне харчування від МАУ при затримці рейсу. В результаті вилетіли майже на 4 години пізніше часу за розкладом, прилетіли в Пальму на 3.5 години пізніше розкладу.
В польоті без особливостей за виключенням того, що годували повноцінною гарячою вечерею. Враховуючи, що на зворотньому рейсі також було повноцінне харчування, зробив висновок, що турфірми замовляють харчування для чартерних пасажирів, а всіх інших годують вже за компанію )
Warchunn
Airbus A318
Повідомлень: 94
З нами з: 13 січня 2013, 22:49
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Warchunn »

Тут от турфирм зависит
В феврале летали в Хургаду МАУ - питания заранее не было.
Через 20 мин после взлета вернулись в КБП из-за приступа эпилепсии у одной из паксов.
Из-за простоя пожвезли панини на борт и раздали всем.
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення el ucranio »

Так, розумію, що це залежить від турфірм. Але, думаю, цей напівчартер на Майорку все-таки відрізняється від масових чартерів в Єгипет та Туреччину, тому обслуговування могло бути кращим.
Крім того, враховуючи армагедон, який стався вранці наступного дня "паспортний контроль заблокували українські туристи, чий рейс в Анталію було перенесено через потрапляння птаха у турбіну" http://www.pravda.com.ua/news/2017/06/28/7148132/ , думаю, МАУ просто віддали літак, який планувався на вранішній чартер, нам. Хоча, наступного дня я дивився табло Борисполя, і там значився затриманий чартер в Анталію від Азура, якщо не помиляюся. Не виключаю варіанта, що МАУ, віддавши нам борт, у свою чергу вициганило борт у Азура для якогось свого рейсу. А чартер на Анталію почекає... Тим більше, що т.я. наш рейс все-таки був регулярним, то затримавши його, МАУ могли попасти на вимоги компенсацій від пасажирів зворотнього рейсу (PS988) згідно правил ЄС.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Valdys »

То був Азур, і борти МАУ там ні до чого...
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення el ucranio »

Значить, моє припущення було невірним, а байка про птаха у турбіні взялася від когось, хто мав відношення до затриманого рейсу :)
А нам пощастило, що, не дивлячись на інтенсивну програму польотів і скруту з бортами, від якої у МАУ періодично "їде" розклад, літак на заміну оперативно знайшовся.
+ в карму МАУ :klass:
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Valdys »

Пощастило, що була вже ніч і були вільні борти
Аватар користувача
guest
Airbus A319
Повідомлень: 166
З нами з: 18 серпня 2012, 22:01
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення guest »

Valdys писав:Пощастило, що була вже ніч і були вільні борти
А сколько у МАУ бортов по ночам стоит... в среднем?
Вот, к примеру, оба вечерних из Борисполя в Одессу разлетаются в ночь, чтоб утром вернуться под рейсы обратно в КБП...
Просто любопытно :oops:
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Valdys »

В принципі можна порахувати.
Всього 40 бортів, відкинемо грузовика і 4 767
35
Відкинемо вечірній розліт, сьогодні це десь 30 бортів.

Залишилось 5, але ж це за умови що всі в строю
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Valdys »

Ближче до 12 ночі повернеться ще 2-3 чартерних борти
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Valdys писав:В принципі можна порахувати.
Всього 40 бортів, відкинемо грузовика і 4 767
35
Відкинемо вечірній розліт, сьогодні це десь 30 бортів.

Залишилось 5, але ж це за умови що всі в строю
Всего 42 борта
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Valdys »

А скільки активних з 42 (не рахуємо грузовичка і 4 767) ???

Тоді залишається штук 7 з приходом 2-3 чартерних ближче до опівночі.
Аватар користувача
guest
Airbus A319
Повідомлень: 166
З нами з: 18 серпня 2012, 22:01
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення guest »

Valdys писав:Тоді залишається штук 7 з приходом 2-3 чартерних ближче до опівночі.
Похоже, есть возможности для развития/повышения эффективности... :tea:
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення Vitaliy »

УткА_в_ТаПкАх писав: Всего 42 борта
цікаво яких 2-х нема тут https://www.planespotters.net/airline/U ... l-Airlines
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины (МАУ) - отзывы

Повідомлення converj »

UR-GAS не летает, но летает UR-GAK который в данном реестре и на Флайрадаре не числится уже.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей