Дивно, але не знайшов теми про Qatar Airways саме у відгуках про авіакомпанії.
Відкрию тоді тему.
https://www.qatarairways.com/uk-ua/homepage.html
Qatar Airways (QR) - відгуки
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Qatar Airways (QR) - відгуки
Злітав катарцями у бізнесі маршрутом KBP-DOH-SEZ і назад.
Спокійно, впевнено і все вчасно, без пригод.
Але, чесно скажу, очікував більшого від 5* авіакомпанії, яка останні кілька років постійно отримує нагороди за найкращі продукти бізнес класу, в т.ч. в 2018 – Skytrax awards за найкращий бізнес клас у світі та за найкраще крісло бізнес класу.
Загалом, на жаль, у мене не залишилося враження унікального продукту бізнес класу, навіть не можу відзначити якоїсь «родзинки», наприклад, як та ж підготовка ліжка до сну у ТК, чи різноманітний вибір кави у OS.
Як мені здалося, кульгає уніфікація процесу обслуговування пасажирів, на всіх 4 сегментах були дещо різні підходи на протязі усього польоту. Початок схожий – привітання, знайомство з обслуговуючим стюардом, хвилинка уваги від супервайзора, а потім то метушня, то зміна обслуговуючого стюарда по-тихому, то ще якась несподіванка, як наприклад, мені сказали, що сніданок буде за 1 годину до приземлення, то я і погодився, щоб мене розбудили для нього. Але розбудили мене чомусь за 1:40 до приземлення, відразу подали сніданок, і потім ще більше години довелося дивитися якийсь фільм, бо знову лягати спати вже не мало сенсу.
З кріслом на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP взагалі сумно. Досить незручні recliner seats, особливо відчувається на нічному рейсі QR298. І, наскільки я бачу, наразі це лотерея, А320 з lie-flat seats на сегменти до/з Києва інколи ставлять, але шанс, що пощастить, дуже малий.
Я розумію, що з точки зору авіакомпанії, мабуть, мій маршрут був з країни третього світу в країну третього світу, жоден з рейсів сам по собі, певно що, не генерує стабільного гарного доходу для авіакомпанії, і я міг би бути дійсно враженим від сервісу, якби летів за маршрутом, наприклад LON-SIN, але мені здається, що для нагороди за найкращий бізнес клас, продукт повинен бути топовим і максимально ідентичним на всій маршрутній сітці та згідно з типом літака.
Загалом після цього досвіду можу сказати, що при необхідності летіти в АРАС/Африку і у разі співрозмірної ціни на переліт бізнес класом катарцями та європейськими авіакомпаніями, то полечу останніми. В основному із-за крісла бізнес класу в А320 на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP, бо 5+ годин сидіти в recliner seat, то краще вже пролетіти в протилежний бік пару годин у кріслі, як в економ класі, і потім летіти назад, але вже в нормальному кріслі на широкофюзеляжнику. І це не кажучи вже про ТК )
Зв’язку FlyDubai+Emirates не пробував, тому поки що не можу відповідально оцінювати їх, як альтернативу.
Спокійно, впевнено і все вчасно, без пригод.
Але, чесно скажу, очікував більшого від 5* авіакомпанії, яка останні кілька років постійно отримує нагороди за найкращі продукти бізнес класу, в т.ч. в 2018 – Skytrax awards за найкращий бізнес клас у світі та за найкраще крісло бізнес класу.
Загалом, на жаль, у мене не залишилося враження унікального продукту бізнес класу, навіть не можу відзначити якоїсь «родзинки», наприклад, як та ж підготовка ліжка до сну у ТК, чи різноманітний вибір кави у OS.
Як мені здалося, кульгає уніфікація процесу обслуговування пасажирів, на всіх 4 сегментах були дещо різні підходи на протязі усього польоту. Початок схожий – привітання, знайомство з обслуговуючим стюардом, хвилинка уваги від супервайзора, а потім то метушня, то зміна обслуговуючого стюарда по-тихому, то ще якась несподіванка, як наприклад, мені сказали, що сніданок буде за 1 годину до приземлення, то я і погодився, щоб мене розбудили для нього. Але розбудили мене чомусь за 1:40 до приземлення, відразу подали сніданок, і потім ще більше години довелося дивитися якийсь фільм, бо знову лягати спати вже не мало сенсу.
З кріслом на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP взагалі сумно. Досить незручні recliner seats, особливо відчувається на нічному рейсі QR298. І, наскільки я бачу, наразі це лотерея, А320 з lie-flat seats на сегменти до/з Києва інколи ставлять, але шанс, що пощастить, дуже малий.
Я розумію, що з точки зору авіакомпанії, мабуть, мій маршрут був з країни третього світу в країну третього світу, жоден з рейсів сам по собі, певно що, не генерує стабільного гарного доходу для авіакомпанії, і я міг би бути дійсно враженим від сервісу, якби летів за маршрутом, наприклад LON-SIN, але мені здається, що для нагороди за найкращий бізнес клас, продукт повинен бути топовим і максимально ідентичним на всій маршрутній сітці та згідно з типом літака.
Загалом після цього досвіду можу сказати, що при необхідності летіти в АРАС/Африку і у разі співрозмірної ціни на переліт бізнес класом катарцями та європейськими авіакомпаніями, то полечу останніми. В основному із-за крісла бізнес класу в А320 на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP, бо 5+ годин сидіти в recliner seat, то краще вже пролетіти в протилежний бік пару годин у кріслі, як в економ класі, і потім летіти назад, але вже в нормальному кріслі на широкофюзеляжнику. І це не кажучи вже про ТК )
Зв’язку FlyDubai+Emirates не пробував, тому поки що не можу відповідально оцінювати їх, як альтернативу.
Re: Qatar Airways (QR) - відгуки
На FlyDubai практически всегда lie-flat seats из Киева, но минус смена терминала в Дубаи, если дальше на Emirates(маленький автобус, с не понятным расписанием).
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 41 гість