Qatar Airways (QR) - відгуки

Поделись с другими своим опытом полетов!
Ответить
el ucranio
Airbus A330
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 02 авг 2010, 15:41
Благодарил (а): 118 раз
Поблагодарили: 133 раза
Контактная информация:

Qatar Airways (QR) - відгуки

Сообщение el ucranio »

Дивно, але не знайшов теми про Qatar Airways саме у відгуках про авіакомпанії.
Відкрию тоді тему.
https://www.qatarairways.com/uk-ua/homepage.html
el ucranio
Airbus A330
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 02 авг 2010, 15:41
Благодарил (а): 118 раз
Поблагодарили: 133 раза
Контактная информация:

Re: Qatar Airways (QR) - відгуки

Сообщение el ucranio »

Злітав катарцями у бізнесі маршрутом KBP-DOH-SEZ і назад.
Спокійно, впевнено і все вчасно, без пригод.

Але, чесно скажу, очікував більшого від 5* авіакомпанії, яка останні кілька років постійно отримує нагороди за найкращі продукти бізнес класу, в т.ч. в 2018 – Skytrax awards за найкращий бізнес клас у світі та за найкраще крісло бізнес класу.
Загалом, на жаль, у мене не залишилося враження унікального продукту бізнес класу, навіть не можу відзначити якоїсь «родзинки», наприклад, як та ж підготовка ліжка до сну у ТК, чи різноманітний вибір кави у OS.

Як мені здалося, кульгає уніфікація процесу обслуговування пасажирів, на всіх 4 сегментах були дещо різні підходи на протязі усього польоту. Початок схожий – привітання, знайомство з обслуговуючим стюардом, хвилинка уваги від супервайзора, а потім то метушня, то зміна обслуговуючого стюарда по-тихому, то ще якась несподіванка, як наприклад, мені сказали, що сніданок буде за 1 годину до приземлення, то я і погодився, щоб мене розбудили для нього. Але розбудили мене чомусь за 1:40 до приземлення, відразу подали сніданок, і потім ще більше години довелося дивитися якийсь фільм, бо знову лягати спати вже не мало сенсу.

З кріслом на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP взагалі сумно. Досить незручні recliner seats, особливо відчувається на нічному рейсі QR298. І, наскільки я бачу, наразі це лотерея, А320 з lie-flat seats на сегменти до/з Києва інколи ставлять, але шанс, що пощастить, дуже малий.

Я розумію, що з точки зору авіакомпанії, мабуть, мій маршрут був з країни третього світу в країну третього світу, жоден з рейсів сам по собі, певно що, не генерує стабільного гарного доходу для авіакомпанії, і я міг би бути дійсно враженим від сервісу, якби летів за маршрутом, наприклад LON-SIN, але мені здається, що для нагороди за найкращий бізнес клас, продукт повинен бути топовим і максимально ідентичним на всій маршрутній сітці та згідно з типом літака.

Загалом після цього досвіду можу сказати, що при необхідності летіти в АРАС/Африку і у разі співрозмірної ціни на переліт бізнес класом катарцями та європейськими авіакомпаніями, то полечу останніми. В основному із-за крісла бізнес класу в А320 на сегментах KBP-DOH/DOH-KBP, бо 5+ годин сидіти в recliner seat, то краще вже пролетіти в протилежний бік пару годин у кріслі, як в економ класі, і потім летіти назад, але вже в нормальному кріслі на широкофюзеляжнику. І це не кажучи вже про ТК ) 
Зв’язку FlyDubai+Emirates не пробував, тому поки що не можу відповідально оцінювати їх, як альтернативу.
За это сообщение автора el ucranio поблагодарили (всего 5):
SentryVictor Hnik-demVitos0603LWIEV
Рейтинг: 17.86%
ABC
Airbus A318
Сообщения: 48
Зарегистрирован: 24 дек 2017, 10:28
Благодарил (а): 35 раз
Поблагодарили: 11 раз
Контактная информация:

Re: Qatar Airways (QR) - відгуки

Сообщение ABC »

На FlyDubai практически всегда lie-flat seats из Киева, но минус смена терминала в Дубаи, если дальше на Emirates(маленький автобус, с не понятным расписанием).
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя