United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

virtuozzo
Airbus A318
Повідомлень: 50
З нами з: 19 лютого 2013, 20:54
Звідки: LWO
Контактна інформація:

United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення virtuozzo »

Пропоную в цій гілці ділитися враженнями від польотів і сервісу однієї із найбільших а/к Америки. Пишемо свої враження від польотів, користування програмою MileagePlus і .т.д

Я з Юнайтед в сумі налітав майже 70-80 тис. миль, тому досвід трохи є. Поділюся враженнями від свого останнього перельоту по маршруту AUS-IAD-MUC-LWO.

AUS-IAD (Austin, TX - Washnington-Dulles)
Чекін в Остіні пройшли онлайн з день до вильоту, проте посадкові талони система не видала, так як в нас міжнародний рейс і необхідно було перевірити паспорти.
В аеропорту Остіна нас чекав не дуже приємний сюрприз: планований Embraer EMB170 замінили на на обшарпаний CRJ700 (N505MJ), в якого внутрішня оббивка була в багатьох місцях проклеєна скотчем :shock:. Салон ну дуууже вже шумний і якби не Bose QuiteComfort 15+, то голова була б квадратною.

Харчування стандартне для United: б/а напої безкоштовні і безлімітні, алкоголь і їжа - за гроші. Правда зі снеків тільки Tapas і ще якісь снеки.

IAD-MUC (Washnington-Dulles - Munich)
У Вашингтоні нас чекав приємний сорприз - оновлений Boeing 767-300 (N675UA). Салон економ класу так само як і бізнес клас був повністю перероблений: нові крісла, нові багажні корзини, оббивка салону, туалети і т.д, і .т.д. В кріслах поставили нові LCD панелі, які нагадують iPad Mini.
united_b767_01.JPG
Вибір фільмів колосальний - більше 200, включаючи як новинки, так і класику. Доволі немало фільмів дубльовані російською, правда треба трошки потратити часу, щоб знайти їх.
Місця для ніг теж доволі немало і сидіти в кріслі досить комфортно:
united_b767_02.JPG
Їжу я не фоткав, бо в літаку я не їв. Зазвичай при нічному перельоті я стараюся поїсти в аеропорту і добре поспати. Зрештою, щодо їжі, то в United все стандартно: б/а напої безкоштовні і безлімітні, алкоголь - за гроші, гаряча їжа і снеки включена в ціну (оскільки це трансатлантика).
Ми мали шанс сісти в Шенноні, оскільки одному із пасажирів стало дуже погано. По салону бігали стюардеси і шукали лікаря, але все обійшлося. Проте в Мюнхені нас зустрічали карети швидкої і всіх попросили сидіти, поки хворого не заберуть лікарі. Після цього нас пристикували до телетрапу і всі спокійно покинули літак.

MUC-LWO (Munich - Lviv)
Все стандартно: CRJ900 від Lufthansa. Непоганим був сніданок, який складався з Actimel та "яблучного снеку":
united_b767_03.JPG
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Alександр »

Летал Юнайтед Нью-Йорк-Сан Хуан и обратно. Обычный внутренний перелет. Туда на 738, обратно на 757. Систем развлечений не было, зато была очень сильная турбулентность почти всю дорогу и туда, и обратно. Все почти вовремя, багаж не потеряли, напитки безалкогольные анлимитед.
Также летал ЛА-Вегас-ЛА. Тут были коротенькие перелеты по 40 минут. На пути в Вегас впервые летел с пилотом-женщиной.
ЛА-Нь Йорк на рейсе private service. Старенький 757, но всего 72 человека в экономе, остальное-бизнес и первый. Удобные кресла, пледы, подушки. Место было у окна в первом салоне эконома. Удалось вытянуть ноги и хорошенько выспаться за время этого ночного перелета.
В общем и целом Юнайтед как перевозчиком доволен, а их мильная программа, в которой я имею золотой статус так вообще приводит меня в воссторг
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення ATk »

Меня в восторг приводит то как мили сгорают раз в полтора года.
UnaUnso
Airbus A319
Повідомлень: 245
З нами з: 05 липня 2012, 22:48
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення UnaUnso »

Літав Юнайтед з Сан-Франциско на Гаваї у економі. Рейси туди та назад були на 20-річних 757-200, салон був не новий, але у прийнятному стані. Оскільки переліт туди був після виснажливого трансатлантичного перельоту, а переліт назад був ніччю після 4-годинної затримки - то спогади фрагментарні. Чомусь не пам'ятаю безкоштовних напоїв - здається за усе треба було платити, але я міг не розібратися - після 30 годин без сну було не до напоїв. На зворотньому шляху дивом вийшло так що я був один на 3 крісла, тому підняв підлокітники та улігся спати, накрившись пледом. На рейсі з Сан-Франциско бортпровідниці були не занадто привітливі, а деякі були досить ... хм - мали чималий надлишок ваги. На рейсі назад були "місцеві" крю з Гонолулу - виглядали дуже гарно, з гавайськими квітами у волоссі.
Найбільше усього здивувало те що під час інструкції з безпеки бортпровідники просто стояли з дуже серйозними виразами обличчя та нічого не казали та не показували. Інструкція транслювалася на телевізорах під стелею, а бортпровідники не показували ні як користуватися ременями безпеки, ні кисневими масками... Можливо вони дивилися чи виникнуть у когось додаткові питання та були готові прийти з поясненнями - але для мене їхні кам'яні обличчя виглядали чудернацько, не очікував такої "бездіяльності".
Телевізори були під стелею, на шляху туди показували фільм, зворотній шлях був за північ - не пам'ятаю.

За 4 годинну затримку рейсу (з 21:18 до ~1:20) United запропонувала на вибір або 75$ сертифікат на польоти всередині Америки (тільки при умові оплати квитка банківською карткою з американською адресою), або 10% знижку на любий квиток на сайті united.com без обмежень щодо картки. Термін дії електронного сертифіката - 1 рік.
Багато народу втратило свої стиковки і усіх надзвичайно довго переброньовували на інші рейси. На початку черги стояла співробітниця United яка приязно та чемно повідомляла про затримку та відповідала на запитання. Також на вимогу давали 10$ ваучер на їжу у ресторані аеропорту. За цей ваучер я отримав досить прийнятний гамбургер, але без напоїв.
Капітан повідомив що затримка була через те що літак (у Сан-Франциско) зламався і чекали поки прилетить заміна.

Затриманий рейс був частиною перельоту до Франкфурту на Люфтганзі, але у мене стиковка була більше 9 годин і тому до кінцевого пункту дістався вчасно - лише провів менше часу у Сан-Франциско ніж планував. Чи можу я за цю затримку отримати щось від Люфтганзи - бо мені той ваучер від United ні сів не впав (не потрібний)?
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Alександр »

ATk писав:Меня в восторг приводит то как мили сгорают раз в полтора года.
Болезнь лечится путем банального участия в опросах, акциях, промо. Даже 1 миля, поступившая на счет, продлевает жизнь всем остальным милям еще на полтора года.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення ATk »

Это время и усилия.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Alександр »

ATk писав:Это время и усилия.
Так накопление миль, регистрация, восстановление потерянных миль - это все тоже время и усилия. Нафик тогда Вам регистрироваться в мильных программах. Сложно все это. Да еще и английский учить надо для этого...
virtuozzo
Airbus A318
Повідомлень: 50
З нами з: 19 лютого 2013, 20:54
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення virtuozzo »

UnaUnso писав:Чи можу я за цю затримку отримати щось від Люфтганзи - бо мені той ваучер від United ні сів не впав (не потрібний)?
Думаю, що від Люфтів нічого не світить. Інтеграція між United і Lufthansa ніби і непогана, але не так, як хотілося б.

Недавно мав доволі неприємний випадок із втратою резервації через розсинхронізацію між Lufthansa і United, а точніше їх навіть було два.

Перший раз трабл був в березні цього року, коли мені Lufthansa дала upgrade на сегменті Charlotte, NC - Munich (трансатлантика). Повна резервація в мене була Houston-Charlotte-Munich-Lviv. Сегмент Houston-Charlotte виконували United. Так от, після апгрейду резевація змінилася (був економ, став бізнес), хоча booking reference лишився той самий. Тим не менше, електронна система United запідозрила "неладне" і відмовлялася реєструвати на рейс. Відповідь: no valid reservation found. Відповідно, онлайн чекін не пройшов. До слова, на сайті Lufthansa резервацію відображалася абсолютно коректно.
На наступний день (точніше в день вильоту) ми пішли чекінитися в аеропорту. Тут та ж проблема: "Sir, your have not reservation for today!". Після цього, як ми показали працівнику United резервацію на сайті Lufthansa, він 20(!) хвилин щось строчив на комп’ютері і таки зміг нас зачекінити. АЛЕ... Мені відмовили чекінити другу сумку, бо чомусь почали діяти правила багажу економ-класу (як виявилося, це так "розумно" той чувак "профіксав" резервацію). Але то не найбільша біда. Найгірше те, що мого друга зачекінили лише до Charlotte, а далі всі сегменти скасували. Причому дізналися ми це, коли вже прилетіли в Charlotte. З горем пополам йому таки знайшли місце в економі і запхали в літак до Мюнхена. Як не як, а Frequent Traveller трошки рулить.

Тому висновок: при стиковках United-Lufthansa треба дуууууже детально перевіряти резервацію, якщо в неї вносилися найменші зміни.

Другий випадок стався з моїм співробітником зовсім недавно. Він летів по маршруту LWO-MUC-ORD-AUS. Рейс MUC-ORD виконувала Lufthansa і він солідно запізнився. То того ж, ще й на заваді стали довгі черги на паспортному контролі. Словом, до літака на Остін (переліт ORD-AUS) він добіг в останню секунду і за ним у прямому значенні закрили двері. АЛЕ... поки він біг до літака, працівники на гейті припустили, що один із пасажирів (мій співробітник) скоріш за все не встигає і перебронювали його на ранок, для гарантії :). В результаті: він летить ввечері (як його впустили в літак - загадка!), а резервація змінена на ранок. Про зміну резервації, звичайно ж, ніхто не знав.
Через тиждень нам летіти додому. Колега пробує online check-in, а там non-existing reservation. Точніше навіть не так: booking reference нормальний, але от список перельотів по ньому порожній. Після 40 хвилин зависання на дроті з представником united все-таки вияснили в чому справа. Через те, що він не з’явився на той переліт, який перенесли на ранок наступного дня, то йому впаяли no show, але прилетів він ще з вечора (знову ж таки, залишається питання як його пустили в літак ???), і оскільки в нього economy restricted то відмінили всю резервацію. Щоб закрити поблему, агент united створила нову резервацію перельотів, правда вже unrstricted economy (Y-class) :smile:
Найцікавіше те, що на сайті Люфтганзи все як завжди відображалося коректно і справно.

Звідси в мене наступний lesson learned: якщо забігав останнім в літак і за тобою закривали гейт, тоді треба перевірити квиток (резервацію) на no show.
Коржик
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 26 грудня 2008, 19:35

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Коржик »

Очень интересно. Чего только не бывает. Для меня обычно регистрация самый nerve consuming этап всего перелета, как раз по причине: ""многие знания, многие печали".
И никогда не знаешь какой фейл тебе грозит.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення mischko »

Летів у відпустку в GUA:

AMS-EWR-IAH-GUA і зворотній GUA-EWR-AMS.

Літаки в хорошому стані - на всіх сегментах, окрім в (і із) GUA безкоштовна система розваг з тачскріном. На трансатланиці годують (і дуже добре, і навіть крафтове пиво дають, і навіть не один раз!). На інших сегментах - лише снеки і сочок.

Рейс GUA-EWR в ніч з суботи на неділю спочатку затримувався, а потім взагалі скасували - через хурделицю в Ньюарку літак звідти не міг прилетіти в Гватемала Сіті. Нас оперативно почали переброньовувати на інші рейси. Але тільки на свої власні ("бо це ж з вини погодніх умов"). Тому спочатку мені світив лише рейс в IAH у вівторок зранку. Групі японців взагалі перебронювали на середу, а от бельгійцям перед нами вдалось взяти понеділок. Авіакомпанія всім казала: готель - за свій рахунок. Бо це ж погодні умови. Кому не подобається - пишіть їм на сайт в службу підтримки - може дадуть готельний ваучер.

Я вже почав шукати готель до вівторка, коли працівник United зі стійки піймав мене в МакДональдсі в аеропорту і повідомив, що сьогодні буде ще додатковий рейс в EWR - щоб забрати нас. Але один нюанс - він прилетить в EWR вже після відльоту амстердамського рейсу і мені доведеться ночувати в Нью-Йорку. Я погодився. Цей рейс запізнився на 2 години (UA2717, з GUA - UA2718). Коли літак підрулив до телетрапу - люди в аеропорту аплодували. Всіх задовбало вже сидіти 17 годин в очикуванні.

Мораль: у всіх бувають накладки.
Не спішіть іти в готель - можливо а/к роздуплиться і придумає кращий варіант забрати вас з аеропорту. Японці по-ходу ще й зараз там, бо пішли в готель і працівник United їх в аеропорту не знайшов.

Ще цікава фішка - у них в системі розваг є можливість слухати переговори борту з диспетчером (так заявлено). Я пробував - нічого там не було, ні під час руління, ні в повітрі. ХЗ, може не на всіх рейсах.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Sentry »

Вау. В США погода отменяет right to care? Или просто брали на испуг?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 20 лютого 2018, 16:01 Вау. В США погода отменяет right to care? Или просто брали на испуг?
Їм бельгійці пробували втирати, мовляв "ви повинні нас розмістити в готелі, ми не маємо на увазі оплатити обраний нами готель". На що з кам'яним лицем дівчина в формі United зі стійки посилала їх на сайт а/к в чат з працівником.

Правда сендвічі, сік, водичку виставили.

Ну і це не в США було, а в Гватемалі. Цікаво, можна буде щось з них вибити?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення Sentry »

Выбить? Вряд ли. Из потерь я так понимаю ночь в НЙ? Но после перебронирования похоже уже никто ничего не должен, это как если бы Вы изначально забронировали перелет с такой стыковкой. Мое имхо, возможно кто-то поправит.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 20 лютого 2018, 16:46 Выбить? Вряд ли. Из потерь я так понимаю ночь в НЙ? Но после перебронирования похоже уже никто ничего не должен, это как если бы Вы изначально забронировали перелет с такой стыковкой. Мое имхо, возможно кто-то поправит.
Так, нічка в Нью-Йорку на двох влетіла в півтори сотні євро враховуючи готель, квитки на потяг New Jersey Transit та (увага!) зберігання багажу.

Поясню останнє: багаж зачекінили лише до Ньюарку. Посадкового на Амстердам теж не було, бо ще більше 24годин до відправлення. Я мав в Ньюарку його перечекінити, але...
...але в Ньюарку в терміналі B куди ми прилетіли цей сервіс працює до 23:00, а ми десь так прилетіли. Мене послали в термінал С, але там така сама картина. В результаті мій багаж в себе в магазині сувенірів тримали якісь пакистано-афганці, поки ми по Нью-Йорку гуляли. Зробили знижку - $20 за 2 сумки "without tax". Напевно у них там теж влада бариг, раз податки платити не хочуть.

За організацію роботи з трансферними пасажирами в пізній час United - жирний мінус.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення manjeroke »

Кто в курсе какие сборы применяются при изменении даты обратного вылета?
У них всего два тарифа в экономе: обычный и flexible.
В flexible написано "change fee may apply", но информации про размер самого сбора никак найти не могу.
Обычный менять так понимаю будет ооочень дорого.
P.s. Перелет из двух сегментов, один из которых международный. Оба выполняет United
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1705
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення АндрейМ »

Sentry писав: 20 лютого 2018, 16:01 Вау. В США погода отменяет right to care?
Такого права просто не существует при вылете из США авиакомпаниями не из ЕС.
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1705
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення АндрейМ »

manjeroke писав: 20 червня 2018, 21:16 Кто в курсе какие сборы применяются при изменении даты обратного вылета?
Если Вы укажите откуда и куда и когда Вы летите (и когда приобрели билет), то можно глянуть тариф. А так Ваш вопрос ни о чем, простите.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення manjeroke »

Зашел в бронирование чекнуть нормы по ручной клади. Я правильно понимаю что их интересует только размер, а по весу ограничения нет?
А так же что на внутренние рейсы и рейсы через океаны норма одинаковая?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення LWIEV »

manjeroke писав: 29 червня 2018, 21:06 Зашел в бронирование чекнуть нормы по ручной клади. Я правильно понимаю что их интересует только размер, а по весу ограничения нет?
А так же что на внутренние рейсы и рейсы через океаны норма одинаковая?
На внутрішніх рейсах обмежень по вазі немає.
На міжнародних, наскільки я розумію, умови сильно відрізняються в залежності від напрямку.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: United Airlines (UA/UAL) - Отзывы/відгуки

Повідомлення manjeroke »

LWIEV писав: 29 червня 2018, 22:35
manjeroke писав: 29 червня 2018, 21:06 Зашел в бронирование чекнуть нормы по ручной клади. Я правильно понимаю что их интересует только размер, а по весу ограничения нет?
А так же что на внутренние рейсы и рейсы через океаны норма одинаковая?
На внутрішніх рейсах обмежень по вазі немає.
На міжнародних, наскільки я розумію, умови сильно відрізняються в залежності від напрямку.
У меня в квитанции только про багаж указана четкая информация. Про ручную кладь то же что нашел на сайте (https://www.united.com/CMS/en-us/travel ... spx?POS=US )
И совершенно не нашел никакой градации по направлениям. Похоже для всех рейсов одинаково все-таки
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей