KLM (KL) отзывы/відгуки

Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення AlexK »

XII писав:
made_in_ukraine писав: Для всіх перельотів понад 8 годин мінімальний час відпочинку - 24 години, а для перельотів від 2 до 8 - 12 годин, при цьому у випадку нічних прильотів або red-eye а/к може збільшити мінімальний відпочинок екіпажу.
А как быть при перелете до двух часов? Например, последний аэрофлотовский рейс Москва-Киев. Продолжительность менее двух часов, но обратный рейс только на следующее утро. Сколько времени по правилам европейских авиакомпаний было бы положено экипажу на отдых?
Ещё есть фактор того, сколько времени до этого рейса член экипажа уже провёл на работе. Это его первый рейс сегодня или уже третий или четвёртый?
Аватар користувача
XII
A380
Повідомлень: 1917
З нами з: 24 січня 2011, 22:48
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення XII »

презюмирую, что первый
Фахівець
Airbus A319
Повідомлень: 126
З нами з: 04 жовтня 2011, 16:49
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Фахівець »

made_in_ukraine писав:
AlexK писав:Для всіх перельотів понад 8 годин мінімальний час відпочинку - 24 години, а для перельотів від 2 до 8 - 12 годин, при цьому у випадку нічних прильотів або red-eye а/к може збільшити мінімальний відпочинок екіпажу.
Ух ты, а кто это subpart Q EU-OPS переписал? :grin: :evil: :grin:
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення made_in_ukraine »

XII писав: А как быть при перелете до двух часов? Например, последний аэрофлотовский рейс Москва-Киев. Продолжительность менее двух часов, но обратный рейс только на следующее утро. Сколько времени по правилам европейских авиакомпаний было бы положено экипажу на отдых?
В такому випадку, дійсно, відіграє роль сумарна кількість годин, відпрацьованих до виконання такого рейсу та годин очікування до виконання наступного рейсу. Для LH Group - сумарно не більше 8 годин. Колись OS літали вночі з VIE до ODS, пробули на борту в ODS 3 години, а потім з самого ранку тим самим екіпажем летіли ODS-VIE. Рейс цей ненавиділи страшно. Те саме роблять QR для своїх turnaround red-eye DOH-AUH чи DOH-BAH.
Аватар користувача
XII
A380
Повідомлень: 1917
З нами з: 24 січня 2011, 22:48
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення XII »

То есть после прилета в ODS экипаж оставался в самолете и проводил там три ночных часа до обратного рейса?! Как же люди спали (а наверняка они спали), чтобы не помять форму и выглядеть презентабельно утром? Переодевались и ютились в креслах??
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення made_in_ukraine »

XII писав:То есть после прилета в ODS экипаж оставался в самолете и проводил там три ночных часа до обратного рейса?! Как же люди спали (а наверняка они спали), чтобы не помять форму и выглядеть презентабельно утром? Переодевались и ютились в креслах??
Ні, вони не спали (ну, принаймні, не повинні були). На цей період екіпаж мав би відпочивати. Такий рейс був єдиним для екіпажу за день, тому передбачалось, що до виконання рейсу з Відня, екіпаж буде у такому ж стані, що і екіпаж, котрий розпочинає роботу зранку. Раз літав цим маршрутом для контролю за якістю. Цікаво, що за три години можна з'їсти досить багато і по-пліткувати. А взагалі такі рейси - випробовування для екіпажів.

Якщо комусь цікаво, ось про crew rotation within BA:
At BA our longhaul crews work 900 flying hours per year. Our shortest route is Tel Aviv, our longest Buenes Aires.
All flights to the middle east, most of India, north Africa and the north American cities as far west as Seattle/Houston are 24hr slips. PHX/SFO/LAX are 48hr slips. On the mid east, north African trips we receive the arrival day plus two additional days off. The US and Canadian trips we always receive the arrival day plus three further days off.
The longer flights with a daily service (ie sin/hkg/eze/pvg//nrt etc) all have a minimum of 48hr slip at destination with a minimum of fours days off (plus arrival day) back in London afterwards.
The longest trips we do are LHR-SIN-SYD and LHR-BKK-SYD and return. These are nine day trips. Two nights in either BKK
or SIN in both directions and 36 hours in SYD.
For destinations that don't have a daily service we stay there until the next aircraft comes in and operate back.

All these descriptions relate to the mainline long haul crew at LHR. LGW crew and the LHR 'mixed fleet crew' operate to more rigorous schedules.

***
The max duty time within LH Group is 14 hours which can be extended to 16 hours for ultra-long operations, or if irregularities occur. After 14 hours (16 hours respectively) all airline crews have to go off duty and get the minimum rest time, the minimum rest time in turn is calculated by using and taking into account - not only the actual duty time a crew member was working, but also things like time zones that were passed... etc.

Dead-heading is NOT rest time!!! Rest time is considered the time after the duty is completed that is spend either at the layover hotel or the homebase. Dead-heading back to base does not count as rest time, but is still duty time. The rest period begins the moment an assignment is concluded and one leaves the airport either for the hotel or home!

The flight time from FRA to MCO is a little over 10 hours. Block time that is... not counted the time the crew has to sign in before the flight, taxi to and from the gate etc. A crew members duty time starts ticking the moment someone checks in/ signs in for his trip. (This is not to be mixed up and mistaken with the actual flight hours a crew member will be paid, flight hours actually begin counting the moment the aircraft goes off blocks!). So by the time the CDG-MCO plane lands it wouldn't be possible to get crew members back to CDG within the 16 hour time frame! Just as easy as that.
I wouldn't even be possible on a CDG-BOS flight. It might work on flights up to 5 hours, but any crew flying any long-haul flight longer than 5 hours will certainly layover at the destination. At least that's the case with all European and US carriers. I'm not so sure about other carriers and parts of the world. But to maybe a few exceptions - due to maybe security concerns at the destination for instance - I highly doubt it'll be a lot different.
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення dmtr »

KLM, котрими летів вперше, неочікуванно перевершили всі очікування.

Дуже привітні екіпажі. Ось якщо б мене спитали якого балансу між дружелюбністю й сервісним підлабузництвом має дотримуватися європейська авіакомпанія, то я б указав саме на них. Нема цього азійського й близькосхідного "облизування", котре, будемо відвертими, європейським компаніям непритаманне й неприроднє, але й нема типічної для континента "відмороженої пики", на котрій написана вся втома за день перельотів, що змушує тебе ледь не виним почуватися, якщо попросиш воду. Плюс чудова англійська й завжди хороший настрій.

Так само непогана їжа, багато опцій для додаткового придбання (місце для ніг і тд), хороший сайт, обов'язково - достатній крок між кріслами, й прекрасний базовий аеоропорт Schiphol. Ну й тік голандці, мабуть, достатньо розвинуті щоб градієнт плівки що покриває їжу, був таким самим як градієнт паперу на підносі:)

like
Вкладення
302695_original.jpg
Коржик
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 26 грудня 2008, 19:35

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Коржик »

Про градиенты ничего не понял. :oops:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення mischko »

Літав на довгі вихідні в Швейцарію (Цюрих, але фактично більшість часу провів в Ліхтенштейні). На цьому маршруті є конкуренція з іншими перевізниками, навіть з власним лоукостом Transavia, але я обрав KLM, бо:
1) був зручний час вильоту (ранній) і повернення (вечірній)
2) в безбагажних тарифах КЛМ дитячі автокрісла можна безкоштовно здати в багаж на додачу до ручної поклажі в 12кг на кожного пасажира. У Transavia крісла враховуються як ручна поклажа.

В Амстердамі пробував зачекінити ручну поклажу - сказали, що без проблем, але я повинен зачекінити УСЮ поклажу, жодної сумки брати з собою не можна. Здав в багаж автокрісла. 2 з 3 сумок здав в багаж на посадці, щоб не петляти з ними по салону. Сніданок був - дивись відповідну тему. Екіпаж дуже ввічливий.

Зворотній рейс був на Е190 - дуже зручно, бо нас було 4. Теж годували. В Цюриху без проблем погодились взяти в багаж не тільки крісла, а й зайві сумки. Дівчина, яка друкувала посадкові і приймала багаж потім керувала посадкою на виході. По ходу з Шрі-Ланки, такі приємні риси обличчя і дуже ввічлива.

Дуже адекватний сервіс за політ класичною а/к по ціні дешевше 100 євро за людину. Аж прям душа відпочила після оцих ваших МАУ, easyJet і тому подібних Norwegian.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення AlexK »

Всё забываю запостить это фото: это 777 рейса Амстердам-Атланта, боковая панель внутренней обшивкки, которая идёт вдоль пола (на уровне ног). Там реальная дыра, и что в ней—не видно. Мне просто интересно: если б у меня туда что-то упало (например, паспорт), как бы доставали?
Вкладення
F823DE2B-63CF-4094-B03F-7ECB13E9E590.jpeg
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Labiann »

AlexK писав: 02 листопада 2018, 09:13 Всё забываю запостить это фото: это 777 рейса Амстердам-Атланта, боковая панель внутренней обшивкки, которая идёт вдоль пола (на уровне ног). Там реальная дыра, и что в ней—не видно. Мне просто интересно: если б у меня туда что-то упало (например, паспорт), как бы доставали?
так надо было туда что-то типа уронить совсем не нужное, а сказать что очень нужное, как как, полезли бы техники и достали, им же лишние детали в самолёте не нужны, а про эту дыру наверное и не знают...
Inguri

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Inguri »

Уроніть міфічний діамант і попросити апгрейд в перший клас.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Sentry »

Inguri писав: 02 листопада 2018, 13:58 Уроніть міфічний діамант і попросити апгрейд в перший клас.
С этим проблема. Нет первого класса ((
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Victor H »

Заряджену літій-іонну батарею :) або Самсунг Гелексі Ноут :grin:
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення AlexK »

Оборот рейса КЛМ в Борисполе—45 мин по расписанию, но т.к. он часто опаздывает с прилётом, пассажиров высаживают через обе двери.
Вкладення
04E08AC6-2F7E-4DE0-B000-070C4C71638C.jpeg
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення AlexK »

Полный рейс в Амстердам, добровольцам предлагают сдать ручную кладь в багаж и получить по финальному месту назначения (бесплатно).
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення AlexK »

Dreamliner 787-9 — капает на голову (предусмотрительно заткнули тряпкой), ну и не мне одному. После взлёта бортпроводник вытер капли тряпочкой, сказал, что капать больше не будет. Не капало ))
Вкладення
C1E4BD8F-B8D9-4F28-955C-CF7BB40766F9.jpeg
1DA087E4-F6CC-48AC-85CA-9D446BD70E74.jpeg
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Sentry »

Да, помню в Эмбраерах МАУ в задних рядах неоднократно с потолка сыпалось нечто, похожее на снег\мелкий лед. Приносили салфетки, чтобы заткнуть вентиляционное отверстие ))
shushuair
A380
Повідомлень: 1525
З нами з: 01 квітня 2016, 10:16
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення shushuair »

Sentry писав: 29 листопада 2018, 10:56 Да, помню в Эмбраерах МАУ в задних рядах неоднократно с потолка сыпалось нечто, похожее на снег\мелкий лед. Приносили салфетки, чтобы заткнуть вентиляционное отверстие ))
Я здесь об этом писал тоже) Летом на Эмбраере МАУ Женева-Киев начало капать и как раз в Женеве начинался дождь, я говорю стюардессе, мол, чё за фигня. Она говорит, скоро перестанет)). И мы взлетели а на высоте уже дождя не было, и оно реально перестало :smile:
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: KLM (KL) отзывы/відгуки

Повідомлення Igoresha »

AlexK писав: 29 листопада 2018, 03:57 Dreamliner 787-9 — капает на голову (предусмотрительно заткнули тряпкой), ну и не мне одному. После взлёта бортпроводник вытер капли тряпочкой, сказал, что капать больше не будет. Не капало ))
Как на нидерландском будет "монополист и его старые тарантасы"? :grin:
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей