Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 28 листопада 2019, 20:14
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто, але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше. Тим більше, що відживлення старого терміналу все одно означає потребу створення якогось зручного способу переходу між терміналами. А новий термінал для трафіку понад 5 млн пасажирів в рік було б логічно робити, оббудовуючи старий або на місці старого, тобто в бік колії.
А, Вы в этом смысле...
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
LWIEV писав: ↑29 листопада 2019, 11:57але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.
Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...Rel писав: ↑03 грудня 2019, 16:48 Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писав: ↑04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)mischko писав: ↑04 грудня 2019, 22:25По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писав: ↑04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.