Скоростные поезда в Украине

Inguri

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Inguri »

Міністр:
Хотим запустить пилотный проект по хендлингу, чтобы ваш чемодан с поезда мог сразу добираться до конечной точки, куда вы путешествуете на самолете.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення LWIEV »

YYS писав: 08 грудня 2019, 12:14 Есть ли новости о каких-нибудь подвижках в проекте УЗ относительно стоимости проекта высокоскоростных жд дорог между Киевом, Львовом и Одессой?
Последняя новость от УНИАН о сотрудничестве с Italferr датирована летом этого года https://www.unian.ua/economics/transpor ... kosti.html

P.S. Шуток о гиперлупе не надо :)
Політичне рішення прийняте. Швидкісне сполучення (200+ км/год) не планується.
Аватар користувача
Heiki
Airbus A319
Повідомлень: 141
З нами з: 13 березня 2017, 22:53
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Heiki »

Зображення
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення nik-dem »

Я так розумію, що Україна — не Европа, відповідно до такого формулювання?

А так то є чудова новина.
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

Heiki писав: 08 грудня 2019, 17:45 Зображення
Жд сообщение между областными центрами Украины ужасное, но мы построим ветку в Польшу. Отличный ход.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Krakowite »

YYS, за цією логікою не можна в Україну пускати Ryanair та Wizzair якщо вони не займаються внутрішніми авіаперевезеннями з використанням Ан-158
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення LWIEV »

YYS писав: 09 грудня 2019, 01:12 Жд сообщение между областными центрами Украины ужасное, но мы построим ветку в Польшу. Отличный ход.
Це ж не або-або.

По-друге, Кравцов чого тільки не говорив.
Аватар користувача
aviarivne
Airbus A321
Повідомлень: 458
З нами з: 18 липня 2016, 11:18
Звідки: RWN
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення aviarivne »

Читали? strana.ua/articles/237145-eksperiment-kak-proekhat-na-poezdakh-cherez-vsju-ukrainu-bez-bileta.html

те що у старих вагонах на місці провідника їхати то це без проблем.
а те що інтерсіті вже таке є, здивувало трішки, думав там порядок:))
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення makor »

а проводники там немцы чтоли? Или местные любители шабашек на работе?)))
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

Krakowite писав: 09 грудня 2019, 10:25 YYS, за цією логікою не можна в Україну пускати Ryanair та Wizzair якщо вони не займаються внутрішніми авіаперевезеннями з використанням Ан-158
Пеедёргивать только не надо мои слова. Речь здесь идёт о жд транспорте, а не допуске иностранных АВИАкомпаний на рынок внутренних перевозок.

Я попробую сформулировать более понятно свою мысль. В Украине есть города-миллионники и близкие к ним. Одним из критерией развитости страны равно как и стимулом для развития является связанность больших городов, которые одновременно являются движителями экономики. Например, необходимо срочно завтра уехать из Харькова в Днепр. Сайт УЗ предлагает поезд около 5 утра, и этот поезд один. Ещё раз повторю: один поезд связывает два миллионных города. Раз здесь зашла речь о сравнениях, то это как Франкфурт и Мюнхен связаны были бы одним поездом без иных вариантов. А если взять пример Харькова и Запорожья, то согласно сайту УЗ билетов на завтра нет вообще. Помимо экономических эффектов это приводит к малой мобильности населения и в конце концов появления мракобесных стереотипов типа "на западе Украины бандеровцы", а на востоке "кацапы".

Относительно недавно запустили, наконец, возможность покупать билеты с пересадками. Однако до сих пор нет интеграции в эту систему пригородных электричек. Этой проблемы как будто не существует. Зато зачем-то на booking.uz.gov.ua есть Нижний Новгород, Кострома, Благовещенск (Благовещенск, Карл!) прочие города "великого СССР".

Я перечислил, на мой взгляд, самые очевидные проблемы. Зато, повторюсь, УЗ протягивает ветку, чтобы запустить в будущем очередной гастабайтер-поезд и пиарит это очень активно как некий прорыв вместо того, чтобы сосредоточиться на решении проблем внутренних перевозок типа тех, которые я озвучил.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

YYS писав: 09 грудня 2019, 15:13 Например, необходимо срочно завтра уехать из Харькова в Днепр. Сайт УЗ предлагает поезд около 5 утра, и этот поезд один. Ещё раз повторю: один поезд связывает два миллионных города.
Так з факту мільйонності зовсім не випливає, що між цими містами є незадоволений тим одним потягом попит. Там же ще й автобуси їздять.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Tetris »

YYS писав: 09 грудня 2019, 15:13 YYS, за цією логікою не можна в Україну пускати Ryanair та Wizzair якщо вони не займаються внутрішніми авіаперевезеннями з використанням Ан-158
Ну ок, давайте я попробую не передергивать. Давайте украинским авиакомпаниям запретим летать за границу пока не свяжут Ужгород с Черкассами. Как вам идея? То же самое сделаем с автобусными операторами.

Вообще-то железная дорога существует чтобы возить пассажиров. И инвестиции в развитие должны вкладываться туда, где наибольший пасспоток.
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

Tetris писав: 09 грудня 2019, 16:43
YYS писав: 09 грудня 2019, 15:13 YYS, за цією логікою не можна в Україну пускати Ryanair та Wizzair якщо вони не займаються внутрішніми авіаперевезеннями з використанням Ан-158
Я перечислил, на мой взгляд, самые очевидные проблемы. Зато, повторюсь, УЗ протягивает ветку, чтобы запустить в будущем очередной гастабайтер-поезд и пиарит это очень активно как некий прорыв вместо того, чтобы сосредоточиться на решении проблем внутренних перевозок типа тех, которые я озвучил.
Ну ок, давайте я попробую не передергивать. Давайте украинским авиакомпаниям запретим летать за границу пока не свяжут Ужгород с Черкассами. Как вам идея? То же самое сделаем с автобусными операторами.

Вообще-то железная дорога существует чтобы возить пассажиров. И инвестиции в развитие должны вкладываться туда, где наибольший пасспоток.
[/quote]

Знов за рибу гроші. Будь ласка, перечитайте ще раз повідомлення. Мова йде про авіасполучення чи автобуси? Чи Ужгород або Черкаси стали великими містами України?
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

mischko писав: 09 грудня 2019, 15:59
YYS писав: 09 грудня 2019, 15:13 Например, необходимо срочно завтра уехать из Харькова в Днепр. Сайт УЗ предлагает поезд около 5 утра, и этот поезд один. Ещё раз повторю: один поезд связывает два миллионных города.
Так з факту мільйонності зовсім не випливає, що між цими містами є незадоволений тим одним потягом попит. Там же ще й автобуси їздять.
Це лише припущення, що попит маленький. Наскільки мені відомо ще кілька років тому там був шалений попит на автобуси між Дніпром та Харковом, що ходять майже кожну годину.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

YYS писав: 09 грудня 2019, 16:54 Це лише припущення, що попит маленький. Наскільки мені відомо ще кілька років тому там був шалений попит на автобуси між Дніпром та Харковом, що ходять майже кожну годину.
Це таке саме припущення, як і те, що там є великий попит.
Те, що ходять майже щогодини автобуси якщо і демонструє попит на подорожі Харків - Дніпро, то досить специфічний, який, можливо, дійсно краще задовільняти автобусами (менша місткість, зате частіше відправлення).
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

mischko писав: 09 грудня 2019, 16:58
YYS писав: 09 грудня 2019, 16:54 Це лише припущення, що попит маленький. Наскільки мені відомо ще кілька років тому там був шалений попит на автобуси між Дніпром та Харковом, що ходять майже кожну годину.
Це таке саме припущення, як і те, що там є великий попит.
Те, що ходять майже щогодини автобуси якщо і демонструє попит на подорожі Харків - Дніпро, то досить специфічний, який, можливо, дійсно краще задовільняти автобусами (менша місткість, зате частіше відправлення).
Це лише загальне твердження "специфічний попит". Потік є. І то вже питання до УЗ, які потужності використовувати на цьому напрямку.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

YYS писав: 09 грудня 2019, 17:03 Це лише загальне твердження "спеціфічний попит". Потік є. І то вже питання до УЗ, як потужності використовувати на цьому напрямку.
Потік є - це ж не означає, що попит повинна задовільняти УЗ.

Який виграш часу від подорожі потягом в порівнянні з автобусом?
А на скільки доведеться зменшити періодичність курсування, щоб набиралися пасажири на потяг, який мінімум в 4 рази більше народу вміщує, ніж автобус?

Якщо пустити потяг на 160 місць, якусь автомотрису Pesa - то з якою періодичністю? Раз в 4 години? Якщо там попит є на один автобус в годину - то пасажир вибере автобус, але вже за годину, ніж автомотрису, яка їздить з меншою періодичністю. Ось і вся математика.
YYS
Airbus A319
Повідомлень: 114
З нами з: 01 грудня 2018, 15:35
Звідки: AOI
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення YYS »

mischko писав: 09 грудня 2019, 17:07
YYS писав: 09 грудня 2019, 17:03 Це лише загальне твердження "спеціфічний попит". Потік є. І то вже питання до УЗ, як потужності використовувати на цьому напрямку.
Потік є - це ж не означає, що попит повинна задовільняти УЗ.

Який виграш часу від подорожі потягом в порівнянні з автобусом?
А на скільки доведеться зменшити періодичність курсування, щоб набиралися пасажири на потяг, який мінімум в 4 рази більше народу вміщує, ніж автобус?

Якщо пустити потяг на 160 місць, якусь автомотрису Pesa - то з якою періодичністю? Раз в 4 години? Якщо там попит є на один автобус в годину - то пасажир вибере автобус, але вже за годину, ніж автомотрису, яка їздить з меншою періодичністю. Ось і вся математика.
Потік є і це не означає, що попит повинна задовільняти УЗ? Це щось нове.

Усі ці питання - це вже деталі, які стосуються пошуку параметрів в оптимізаційній моделі. Ключевим якісним моментом тут є наявність чималого пасажиропотіку.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Tetris »

Чому ви вважаєте, що потік між Львовом і Краковом меньший за потік між Дніпром і Харковом?
І, найголовніше, чому ви вважаєте, що в Укрзалізниці гірше за вас орієнтуються в попиті?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Sentry »

YYS писав: 09 грудня 2019, 17:17 Потік є і це не означає, що попит повинна задовільняти УЗ? Це щось нове.

Усі ці питання - це вже деталі, які стосуються пошуку параметрів в оптимізаційній моделі. Ключевим якісним моментом тут є наявність чималого пасажиропотіку.
Откуда известно, что поток чималий? То, что он есть - факт, а вот его размер вызывает вопросы. Напомню, что в прошлом поезд Харьков-Днепр был, и выполнялся разными составами, и Шкодой, и сидячкой от Столичного Экспресса. Но ходил почти все время пустым, не набралось того самого потока. И в результате его отменили. И это очень печально, что между 2 крупными городами нет такого потока, и очень много говорит как о мобильности населения в этих городах, так и о направлении этой мобильности. И о горизонтальной связности бизнеса в крупных городах Украины.

Вам говорят дело - на коротких дистанциях пассажиру гораздо важнее ехать "сейчас", чем в комфорте. Для того, чтобы был смысл вводить поезд нужен большой пасспоток хотя бы в конкретное время суток. У УЗ никогда не было цели соединить поездами все города, между которым есть поток из автобусов.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей