mischko писав:
Так доходи аеропорту напряму корелюють з кількістю пасажирів, які через нього полетять. Яким чином збитковість пасажирських перевезень призведе до заробітку на вантажних для мене залишилось загадкою. Там і рухомий склад інший, і локомотиви і персонал.
Та ніяк, просто схема тільки в аеропртах вона працює вперед, а в залізниці назад. Аеропорт несе збитки щоб заробити на інших видах діяльності. А УЗ отримує прибутки на вантажних перевезеннях щоб забезпечити свою соціальну функцію в пасажирських. У аеропорта немає соціальних функцій глобального значення. (Навіть, як вияснилось недавно, у метрополітена також вони не в повній мірі)
mischko писав:
Нічний поїзд їде один рейс на добу і цілий день стоїть у відстійнику або депо. Денний - робить 3, а може робити і 4 рейси.
Профіт!
Я тут не знавець, але всіляки ТО на потяги мабуть однакові для всіх, і не важливо за скільки часу проїхали дистанцію, важливо яку дистанцію проїхали , і якщо нічний потяг після Львів-Київ-Львів йде на півдня в депо на ТО то інтерсіті мабуть також піде в депо, бо а) норми ті ж і б) відстань та ж.
От наприклад 141/142 потяг поліссям в Львів (я точно знаю що він львівського формування) в Києві простоює всього 5 годин.
741/742 в Трускавець встигає зробити один рейс в день. 06:23 відправлення з Дарниці 22:57 повернення в Дарницю. І щось я сильно сумніваюсь що цей же потяг на наступний день поїде з 06:23
mischko писав:
По перше вантажні перевезення "дотують" пасажирські за рахунок відсутності закупок нових локомотивів і вагонів. Ще й кредити ніхто їм не дасть, бо це дурний бізнес. А щодо боязні продати щось приватному власнику - я гадаю, ми це в 90х ще пережили.
Менше читайте Каву, в нього якась нова місія - закупаєм нові локомотиви для УЗ, і судячи з всього як він того хоче - він явно особисто там має інтерес.
УЗ - державна компанія, і в теорії на прибуток розрахована не має бути. Ви ж вкурсі що не всі напрямки суто пасажирські дають однаковий прибуток. От вантожовідправник і платить різницю пасажирського квитка для вчителя. Точно так як пакс Віззів за день до вильоту платить за пакса купившого квиток за три місяці.
mischko писав:
А що, є значний прямий паспотік між крайніми точками? Чи може варто організувати пересадку в хабах? В Європі я би обрав літак на таку відстань. А знаєте, чому є літак? Бо немає дешевого дотаційного нічного потягу із матрасіками - отже бізнесу вигідно зайняти цю нішу. А ви колись їздили автобусом по Україні 16годин? Я більше десятка разів їздив Чернівці-Харків і назад. Це 1100км. Нічого, живий. Автобуси ходять. Ніхто не вмер. В чому проблема?
Львів-Харків? є Колись ще й в луганськ були потяги через всю державу.
В тому то й питання, що Європа мала... і там де мала відстань то цілком можна й в сидячих посидіти, тим паче що вони швидкісні. А як тільки я вам дав приклад аналогічного маршруту по Європі, аналог якого ви пропонуєте в Україні їздити сидячи - ви обрали літак.
Але то далека перспектива мати літак Львів-Харків і то він буде не для всіх, а для інших - нічний спальний потяг. В сидячому - задубіє все що тільки можна.