Скоростные поезда в Украине

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

khai писав:Дотация в заранее убыточные перевозки - это социальная функция государства.
Тоді дотуйте мені таксі. Чому ні?
khai писав:А скоростное движение - это инвестиционный проект, рассчитанный на зарабатывание денег.
Ні, перехід з нічного на денне сполучення - це збільшення частоти утилізації рухомого складу втричі, а потенційно і в чотири рази, отже здешевлення послуги і як результат - зменшення дотаційного навантаження на бюджет.
khai писав:С учётом огромного количества социальных проблем в стране инвестиции в скоростное движение - преступление.
Стандартний контрреформіський дискурс - "наші люди бідні, наші люди не мають грошей". То давайте зробимо їх ще біднішими, бо замість зарплат бюджетника держава дотує пана, який з Києва у Львів катається на пиво так, щоб не платити за готель і не втрачати півдня. А ти, вчитель-медик-військовий, мусиш платити, бо пан так собі звик жити. Нонсенс.
khai писав:Есть более выгодные и необходимые вещи. Теже инвестиции в автомобильные дороги принесут в разы больший эффект. Я уж молчу о улучшении энергоэффективности и снижении потребления энергоресурсов.
Ви таки не розумієте, що денне сполучення - це не ігри в модернізацію, а спроба зберегти в Україні залізничний транспорт як такий. Бо нічне сполучення коштує бюджету гроші, які він вже не тягне.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Igoresha »

khai писав: Пригородные перевозки - это вообще мрак. Либо нужно как в Германии при наличии пригородного движения с нормальной скоростью запрещать автобусное сообщение по этому маршруту, либо отказываться от пригородного движения. Иначе ЖД - один убыток, а автобусы забирают весь платёжеспособный поток. Путь в никуда. Или согласовывать расписание так, чтобы по времени в часы пик пригородные поезда не конкурировали с автобусами. Иначе - ещё через несколько лет пригородные перевозки самоликвидируются.
В этом вопросе шведы решили следующим методом. Жил я немного в южном регионе Скании (к слову, он вместе со столичным датским регионом имеют какой-то региональный статус). Суть пригородного движения региона состоит в делении региона на зоны (думаю это не новость). Но плата за проезд в границах зоны и между зонами была фиксированной как для автобусов, так и для ж/д (кроме суто городского транспорта). Думаю таким образом более дешевый проезд компенсировал затраты более дорогого ж/д.
Может какие-то детали упустил, но в целом так.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

khai писав:
Кстати сама УЗ в своё время подтверждала что ночные фирменные поезда типа Киев-Харьков, Киев-Донецк, Киев-Львов окупались благодаря круглогодичной загруженности и более дорогим билетам. И СЭ "Киев-Харьков" и "Киев-Днепропетровск" тоже были в плюсе (при ценах на билеты около 100 грн. во втором классе). Значит не всё так плохо.
Це без врахування інвестицій в майбутнє оновлення парку.
Тобто - купейний потяг доставсь на шару від совка, поремонтували і пустили в рейс. А на наступний потяг нехай держава скидається.
Аналогічно зі столичними експресами, там хоч і нові вагони, але тягає старий локомотив. Його потім теж за рахунок держави можна буде замінити.
І так з усім.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення khai »

mischko писав:
khai писав:А скоростное движение - это инвестиционный проект, рассчитанный на зарабатывание денег.
Ні, перехід з нічного на денне сполучення - це збільшення частоти утилізації рухомого складу втричі, а потенційно і в чотири рази, отже здешевлення послуги і як результат - зменшення дотаційного навантаження на бюджет.
Я же не против дневных перевозок. Я - против создания новых скоростных, т.е. быстрее 160 км/час.
Обычные крюковские вагоны спокойно катаются на таких скоростях. Какая социальная функция будет выполняться при снижении времени пути во львов с 5 до 3 часов, например?
Ви таки не розумієте, що денне сполучення - це не ігри в модернізацію, а спроба зберегти в Україні залізничний транспорт як такий. Бо нічне сполучення коштує бюджету гроші, які він вже не тягне.
Опять же - кто против, но так, чтобы время в пути было не более 6-7 часов. Всё что больше - должен быть ночной вариант поездки. Тем более что для УЗ у этого всё есть.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

khai писав:
Я же не против дневных перевозок. Я - против создания новых скоростных, т.е. быстрее 160 км/час.
А що, хтось розглядає зараз і таке? ІМХО, це не на часі. Тому я проти спекуляцій, що Хюндаї їдуть лише 160.
Ви спочатку 160 з них вижміть.
khai писав: Обычные крюковские вагоны спокойно катаются на таких скоростях. Какая социальная функция будет выполняться при снижении времени пути во львов с 5 до 3 часов, например?
От і хай катаються, і не треба перебивати їм клієнтуру дотаційними нічними рейсами.
khai писав:Опять же - кто против, но так, чтобы время в пути было не более 6-7 часов. Всё что больше - должен быть ночной вариант поездки. Тем более что для УЗ у этого всё есть.
[/quote][/quote]

Так. Але одночасно повинна вестись робота по зменшенню кількості маршрутів >6-7 годин: Ізмаїл, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород, Маріуполь, Бердянськ, Скадовськ, Херсон, Миколаїв.
Решта - сидячка. Хочете нічний - за свої гроші.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення khai »

Igoresha писав: В этом вопросе шведы решили следующим методом. Жил я немного в южном регионе Скании (к слову, он вместе со столичным датским регионом имеют какой-то региональный статус). Суть пригородного движения региона состоит в делении региона на зоны (думаю это не новость). Но плата за проезд в границах зоны и между зонами была фиксированной как для автобусов, так и для ж/д (кроме суто городского транспорта). Думаю таким образом более дешевый проезд компенсировал затраты более дорогого ж/д.
Может какие-то детали упустил, но в целом так.
Все виды транспорта должны быть в одинаковых условиях. И дотации государства скорее всего должны касаться именно инфраструктуры: автомобильных и ЖД дорог.
А подвижной состав и пр. расходы должны покрываться тарифами или местными администрациями. И тогда если местная администрация видит, что ей выгодно пустить одну электричку, а не 20 автобусов которая снизит нагрузку на дорогу и улучшит движение в городе - она будет её пускать. Если нет - то значит этому городу и его жителям пока не нужен ЖД транспорт. Так зачем его содержать?
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення khai »

mischko писав: Так. Але одночасно повинна вестись робота по зменшенню кількості маршрутів >6-7 годин: Ізмаїл, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород, Маріуполь, Бердянськ, Скадовськ, Херсон, Миколаїв.
Решта - сидячка. Хочете нічний - за свої гроші.
Сейчас как-то так и делают. Оставили по одному или двум поездам на направление. Добавляют только в периоды повышенного спроса: в Карпаты или на Юг. И вроде бы для дополнительных поездов введен повышающий коэф. на билеты: около 30%.
Один поезд физически не увезёт всех желающих в Ужгород или Ивано-Франковск. И более того: многие поезда с одинаковым пунктом назначения идут разными маршрутами. Поэтому охватывают совершенно различные регионы.
На мой взгляд - нужно убирать огромную разницу в дешёвых тарифах нормальных поездов. Например билет в Винницу на интерсити - 150 грн, а обратно ехал в обычном купе - 80 грн. Плацкарт 45 грн.. А сидячий вагон пассажирского поезда - 37 грн. Конечно же обычные поезда будут приносить убыток при таких ценах. Маршрутка - около 160 грн. Т.е. необходимо не повышать как сейчас это делает УЗ - разом на все поезда на 20%. В итоге на некоторые направления и нормальные поезда стоимость станет неконкурентоспособной: например 180 грн вместо 150 на интерсити, а плацкарт за 54 грн (вместо 45) или сидячий за 45 вместо 37 как был убыточным так и останется и это повышение ничего не изменит. Нужно пересматривать всю сетку тарифов. И чтобы интерсити стоил - 150 грн, купе на аналогичном маршруте - тоже около 150 грн, плацкарт: 80-90 грн, обычный сидячий - 60...80 грн (и на него ещё давать скидку студентам и т.д.). Как можно с прибылью возить пассажиров на 260 км за 37 грн? Даже если в 2 раза поднять такие тарифы поездки прибыльными не станут. А зато пассажиры прибыльных поездов - пересядут на личные автомобили.

Зато например Львов-Трускавец на Интерсити+ стоит 170 грн. При цена автобуса около 50 грн.
В итоге пассажиропоток там ноль. Хотя время в пути соразмерное и почти пустой состав катается по всему перегону.
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rainbow »

УЗ це частина державної бюрократії, котра практично не піддається реформуванню. Не шукайте там логіки, ви її ніколи не знайдете.

Хоча деякі позитивні зсуви є. Якщо ДПКр таки буде використовуватись по призначенню, то є шанси на позитивні зміни. Використовувати на таких маршрутах як, скажімо, Львів-Чернівці такі потяги замість купе і плацкартів. Але це надто оптимістично. І найближчих 5 років, сумнівно щось суттєво зміниться.
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Bestfriend »

Рим - Неаполь - 250 км - 15 евро - время в пути 2,5 часов. Это то же расстояние, что и к Виннице.
Я, например, был бы скоростной поезд от 200км/час, предпочел бы во Львов с Киева ехать на нем, нежели на авто. Так как за те же деньги получаю скорость во времени. И да, если за 2 часа поезд доезжает - это вообще отлично. Так как в 7 утра выехал, а в 9 ты уже во Львове. При этом: дома поспал, сразу можно ехать перекусить где-то и селиться в отель, а не шляться в поисках открытых заведений, коих только Мак и еще непонятно что.
И назад домой, например: выезд в 21:00 в воскресенье и..
Ко всему нужно прийти, а не говорить, что это нам не надо.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення KKS »

mischko писав:
KKS писав:і який висновок? робити окремо пасажирську УЗ, окремо вантажну як в росії? плавали - знаєм.
Пасажирські перевезення не можуть бути самоокупні, як міжміські, як приміські так і міські.
Саме так - не вигадувати українського вишиваного вєлісапєда, а взяти директиви і рекомендації ЄС в цій галузі. А там все чітко розписано:

поділ держмонополії на 3 окремих компанії: пасажирську, вантажну, колії з вокзалами.

Вантажну можна навіть продати - вона як ви правильно зазначили якраз прибуткова і туди підуть інвестиції.

Commuter rail - на балансі місцевої влади.

Перестати дотувати нічні потяги на маршрутах, які мають сидячі потяги (тоді і сидячок більше стане і заповнюваність у них покращиться).
По максимуму переводити сполучення на денні сидячі потяги.

"Вокзали і колії" встановлюють єдині тарифи для всіх гравців ринку. Це дасть змогу вийти на ринок пасажирських перевезень приватним компаніям. Хоча б в сезон відпусток, згодом і постійно. По максимуму оптимізувати структуру власності - віддати вокзали в оренду під ресторани і нічні клуби, там, де утримувати їх занадто дорого.


Це, звичайно, викличе жахливий попобіль у любителів "оставтє всьо как било прі Брєжнєвє", але рано чи пізно таке "оставтє" просто вб'є всю галузь. Тому реформи. Болючі, але потрібні.
Ви там в AMS видно перегрілись.
Розділення на пасажирську і вантажну залізниці і ще й на колії вб'є само себе.
Пасажирська буде брати по 200 грн за дизель від Коростеня в межах 70км, бо "економічно не вигідно". В результаті повернемось в 19ст, з відсутністю шляхів сполучення. Он в росії так поділили. Бюджети не виплачують різницю тарифів, одні області виплачують інші ні. А які в нас бюджети будуть найближчі 10 років всі здагадуємось.
Вантажну залізницю - треба робити приватною так? Її приватизує якийсь новий чи старий ахметов і буде заробляти гроші собі в карман. Тому що державне управління в таких подрібнених речах просто не пройде.

Вокзали і колії мають залишитись в держави, бо це стратегічний об'єкт. А так як це стратегічний об'єкт то має і локомотивний склад залишитись в держави. Бо "якщо війна" а всі локомотиви в приватних руках ( і не ясно в якому стані, подивіться на маршрутки в місті) то може то вилитись в "не дам тобі локомотива таскать твої танки", або тих локомотивів просто не буде.
І ще є така штука як графік, всі ці вантажні/пасажирські приміські поїзди мають вписуватись в свій графік, швидкість руху по ділянкам у всіх різна. ДП "Колії" не зможе всім приватним догодити прямо тут і зараз провести їх состав.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення KKS »

mischko писав: Тоді дотуйте мені таксі. Чому ні?
Дотується найнижчий рівень перевезень. Притому що УЗ сама себе "дотує" . А таксі має тільки один вид доходу.
Це дещо схоже на аеропорти, аеропорт знижує вартість обслуговування дял авіакомпаній, заманює авіакомпанії цим до себе, а потім заробляє на пасажирах авіакомпанії не авіаційними доходами.
mischko писав: Ні, перехід з нічного на денне сполучення - це збільшення частоти утилізації рухомого складу втричі, а потенційно і в чотири рази, отже здешевлення послуги і як результат - зменшення дотаційного навантаження на бюджет.
Нічого не зрозумів, як час доби впливає на час використання рухомого складу?
mischko писав: Стандартний контрреформіський дискурс - "наші люди бідні, наші люди не мають грошей". То давайте зробимо їх ще біднішими, бо замість зарплат бюджетника держава дотує пана, який з Києва у Львів катається на пиво так, щоб не платити за готель і не втрачати півдня. А ти, вчитель-медик-військовий, мусиш платити, бо пан так собі звик жити. Нонсенс.
Та ні, зараз прибуток який УЗ отримує від перевезення вантажів ахметова і ко, які мають гроші і готові платити за перевезення своїх вантажів, віддають (компенсують) вартість проїзду медика-вчителя. Ви ж пропунуєте з медика-вчителя драти повну вартість по собівартості перевезень+прибуток, а прибутки з вантажних операцій передати існуючому, чи новому олігарху.
mischko писав: Ви таки не розумієте, що денне сполучення - це не ігри в модернізацію, а спроба зберегти в Україні залізничний транспорт як такий. Бо нічне сполучення коштує бюджету гроші, які він вже не тягне.
Ви мабуть трохи забули що Україна з заходу на схід 1300км і проїхати таку дистанцію в сидячих поїздах... це те ще "задоволення". А робити зупинку в готелі по Києву - дороговато вийде.
1300км то як з Амстердаму - в Рим, ви поїдете в таку подорож на сидячому потягу?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

[quote="KKS"
Дотується найнижчий рівень перевезень. Притому що УЗ сама себе "дотує" . А таксі має тільки один вид доходу.
Це дещо схоже на аеропорти, аеропорт знижує вартість обслуговування дял авіакомпаній, заманює авіакомпанії цим до себе, а потім заробляє на пасажирах авіакомпанії не авіаційними доходами.[/quote]

Так доходи аеропорту напряму корелюють з кількістю пасажирів, які через нього полетять. Яким чином збитковість пасажирських перевезень призведе до заробітку на вантажних для мене залишилось загадкою. Там і рухомий склад інший, і локомотиви і персонал.
KKS писав: Нічого не зрозумів, як час доби впливає на час використання рухомого складу?
Нічний поїзд їде один рейс на добу і цілий день стоїть у відстійнику або депо. Денний - робить 3, а може робити і 4 рейси.
Профіт!
KKS писав: Та ні, зараз прибуток який УЗ отримує від перевезення вантажів ахметова і ко, які мають гроші і готові платити за перевезення своїх вантажів, віддають (компенсують) вартість проїзду медика-вчителя. Ви ж пропунуєте з медика-вчителя драти повну вартість по собівартості перевезень+прибуток, а прибутки з вантажних операцій передати існуючому, чи новому олігарху.
По перше вантажні перевезення "дотують" пасажирські за рахунок відсутності закупок нових локомотивів і вагонів. Ще й кредити ніхто їм не дасть, бо це дурний бізнес. А щодо боязні продати щось приватному власнику - я гадаю, ми це в 90х ще пережили.
KKS писав: Ви мабуть трохи забули що Україна з заходу на схід 1300км і проїхати таку дистанцію в сидячих поїздах... це те ще "задоволення". А робити зупинку в готелі по Києву - дороговато вийде.
1300км то як з Амстердаму - в Рим, ви поїдете в таку подорож на сидячому потягу?
А що, є значний прямий паспотік між крайніми точками? Чи може варто організувати пересадку в хабах? В Європі я би обрав літак на таку відстань. А знаєте, чому є літак? Бо немає дешевого дотаційного нічного потягу із матрасіками - отже бізнесу вигідно зайняти цю нішу. А ви колись їздили автобусом по Україні 16годин? Я більше десятка разів їздив Чернівці-Харків і назад. Це 1100км. Нічого, живий. Автобуси ходять. Ніхто не вмер. В чому проблема?
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Glucker »

mischko писав:Нічний поїзд їде один рейс на добу і цілий день стоїть у відстійнику або депо.
А що заважає використовувати ті вагони ще вдень замість того, щоб вони стояли у відстійнику?
mischko писав:Денний - робить 3, а може робити і 4 рейси.
Нагадайте, будь-ласка, скільки рейсів на добу робить Ху-й на напрямку Київ-Львів.
Знаю ще один приклад. Пару років тому їздила сидячка Суми-Харків. Поїзд за добу робив рейс Суми-Харків і Харків-Суми. 3 години в один бік і 3 години у зворотній, 380км.[/quote]
mischko писав:А знаєте, чому є літак? Бо немає дешевого дотаційного нічного потягу із матрасіками - отже бізнесу вигідно зайняти цю нішу.
Ви вірите тому, що Коломойський стоворить український раянейр і буде возити нас за декілька євро?
mischko писав:А ви колись їздили автобусом по Україні 16годин? Я більше десятка разів їздив Чернівці-Харків і назад. Це 1100км. Нічого, живий. Автобуси ходять. Ніхто не вмер. В чому проблема?
Ну я їздив, але 500км. На Богданах та Ікарусах. Більше не хочу.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення KKS »

mischko писав: Так доходи аеропорту напряму корелюють з кількістю пасажирів, які через нього полетять. Яким чином збитковість пасажирських перевезень призведе до заробітку на вантажних для мене залишилось загадкою. Там і рухомий склад інший, і локомотиви і персонал.
Та ніяк, просто схема тільки в аеропртах вона працює вперед, а в залізниці назад. Аеропорт несе збитки щоб заробити на інших видах діяльності. А УЗ отримує прибутки на вантажних перевезеннях щоб забезпечити свою соціальну функцію в пасажирських. У аеропорта немає соціальних функцій глобального значення. (Навіть, як вияснилось недавно, у метрополітена також вони не в повній мірі)
mischko писав: Нічний поїзд їде один рейс на добу і цілий день стоїть у відстійнику або депо. Денний - робить 3, а може робити і 4 рейси.
Профіт!
Я тут не знавець, але всіляки ТО на потяги мабуть однакові для всіх, і не важливо за скільки часу проїхали дистанцію, важливо яку дистанцію проїхали , і якщо нічний потяг після Львів-Київ-Львів йде на півдня в депо на ТО то інтерсіті мабуть також піде в депо, бо а) норми ті ж і б) відстань та ж.
От наприклад 141/142 потяг поліссям в Львів (я точно знаю що він львівського формування) в Києві простоює всього 5 годин.
741/742 в Трускавець встигає зробити один рейс в день. 06:23 відправлення з Дарниці 22:57 повернення в Дарницю. І щось я сильно сумніваюсь що цей же потяг на наступний день поїде з 06:23
mischko писав: По перше вантажні перевезення "дотують" пасажирські за рахунок відсутності закупок нових локомотивів і вагонів. Ще й кредити ніхто їм не дасть, бо це дурний бізнес. А щодо боязні продати щось приватному власнику - я гадаю, ми це в 90х ще пережили.
Менше читайте Каву, в нього якась нова місія - закупаєм нові локомотиви для УЗ, і судячи з всього як він того хоче - він явно особисто там має інтерес.
УЗ - державна компанія, і в теорії на прибуток розрахована не має бути. Ви ж вкурсі що не всі напрямки суто пасажирські дають однаковий прибуток. От вантожовідправник і платить різницю пасажирського квитка для вчителя. Точно так як пакс Віззів за день до вильоту платить за пакса купившого квиток за три місяці.
mischko писав: А що, є значний прямий паспотік між крайніми точками? Чи може варто організувати пересадку в хабах? В Європі я би обрав літак на таку відстань. А знаєте, чому є літак? Бо немає дешевого дотаційного нічного потягу із матрасіками - отже бізнесу вигідно зайняти цю нішу. А ви колись їздили автобусом по Україні 16годин? Я більше десятка разів їздив Чернівці-Харків і назад. Це 1100км. Нічого, живий. Автобуси ходять. Ніхто не вмер. В чому проблема?
Львів-Харків? є Колись ще й в луганськ були потяги через всю державу.
В тому то й питання, що Європа мала... і там де мала відстань то цілком можна й в сидячих посидіти, тим паче що вони швидкісні. А як тільки я вам дав приклад аналогічного маршруту по Європі, аналог якого ви пропонуєте в Україні їздити сидячи - ви обрали літак.
Але то далека перспектива мати літак Львів-Харків і то він буде не для всіх, а для інших - нічний спальний потяг. В сидячому - задубіє все що тільки можна.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення khai »

KKS писав:[Але то далека перспектива мати літак Львів-Харків і то він буде не для всіх, а для інших - нічний спальний потяг. В сидячому - задубіє все що тільки можна.
Опять же УЗ должна думать о своей реформе в другом ключе: искать маршруты, которые приносят максимум убытка - их пытаться оптимизировать в первую очередь: количество состава, расписание, частотность, стоимость проезда между определёнными станциями: и так по каждому рейсу (на самом деле их не так много). А подход всех подогнать под одну гребёнку: общее повышение цен для всех - это путь в никуда, т.к. я уже показал что слишком большая разница в подходе к тарифам (от 37 грн - до 150 за билет на определённом направлении 4 часа и 2,5 в пути соответственно). И увеличив стоимость даже в 2 раза произойдёт следующее: минимальная цена как была убыточной так и останется, а по дорогой - пассажиропоток сократится в несколько раз.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення AlexK »

KKS писав: 741/742 в Трускавець встигає зробити один рейс в день. 06:23 відправлення з Дарниці 22:57 повернення в Дарницю. І щось я сильно сумніваюсь що цей же потяг на наступний день поїде з 06:23
А что ему мешает уехать в 6:23? Или вы думаете, он там будет стоять до вечера покуривать в сторонке?
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення KKS »

всілякі ТО
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rainbow »

KKS писав:всілякі ТО
Не кожен день.
Inguri

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Inguri »

А чи існують агенції, за аналогією з авіаквитковими, де квитки на потяг можна купити дешевше, ніж в УЗ?
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Alександр »

Inguri писав:А чи існують агенції, за аналогією з авіаквитковими, де квитки на потяг можна купити дешевше, ніж в УЗ?
Нет
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей