Скоростные поезда в Украине

Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Igoresha »

Ти вневнений, що до Ковеля? Сторінка бронювання не бачить рейсів між Чернівцями і Ковелем взагалі.
А в цілому, могли б уже і до Хелма дотягти, хоча по часу їхати з Чернівців в Хелм було б ще тією пригодою
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

Вони його то продовжують, то відміняють. Мені важко слідкувати за всіма змінами.
Аватар користувача
v_volf
A380
Повідомлень: 1311
З нами з: 02 червня 2012, 12:09
Звідки: HRK / YVR
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення v_volf »

Про систему, що підтримує два стандарти колії.

Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Igoresha »

Не впевнений, що релевантна гілка для новини з сайту Єдиний залізничний квиток із України до Праги RegioJet: чому його не варто купувати, але потрібне уточнення, про що саме йдеться вкінці
У Перемишлі поїзди чекатимуть на всіх пасажирів незалежно від того, які квитки вони купили. Якщо один потяг затримається, другий не відправиться за розкладом, доки не прибуде потяг, що спізнюється. «Це вже перевірено», — зазначає Олександр Шелегеда.
Якщо мається на увазі, що в Польщі поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються - то це не завжди правда. Моя поїздка 5 червня показала, що поїзди в Польщі не чекають пасажирів.
Моя колега приїхала нічним сплячим поїздом з невеликою затримкою. Паспортний контроль зайняв трохи часу. В результаті вона вийшла з паспортного контролю близько 7:50. У неї був квиток на поїзд Інтерсіті до Кракова, який відправлявся в 7:40. І він відправився вчасно, бо вона застала уже порожню платформу
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення krelk »

Igoresha писав: 10 липня 2023, 12:16
Якщо мається на увазі, що в Польщі поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються - то це не завжди правда.
в Польщі чеські поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Olek »

Igoresha писав: 10 липня 2023, 12:16 Не впевнений, що релевантна гілка для новини з сайту Єдиний залізничний квиток із України до Праги RegioJet: чому його не варто купувати, але потрібне уточнення, про що саме йдеться вкінці
У Перемишлі поїзди чекатимуть на всіх пасажирів незалежно від того, які квитки вони купили. Якщо один потяг затримається, другий не відправиться за розкладом, доки не прибуде потяг, що спізнюється. «Це вже перевірено», — зазначає Олександр Шелегеда.
Якщо мається на увазі, що в Польщі поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються - то це не завжди правда. Моя поїздка 5 червня показала, що поїзди в Польщі не чекають пасажирів.
Моя колега приїхала нічним сплячим поїздом з невеликою затримкою. Паспортний контроль зайняв трохи часу. В результаті вона вийшла з паспортного контролю близько 7:50. У неї був квиток на поїзд Інтерсіті до Кракова, який відправлявся в 7:40. І він відправився вчасно, бо вона застала уже порожню платформу
Те, що ви цитуєте, має величезний підзаголовок: Стикування поїздів RegioJet та Укрзалізниці. Інтерсіті до Кракова це RegioJet?
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Olek »

Що стосується стикування польських потягів та УЗ. Друг так само запізнився та написав статтю:

Перетинаючи кордон потягом часто трапляються ситуації, що через проходження митного та прикордонного контролю пасажири запізнюються на наступний рейс. Та чи знаєте ви, що квиток можна цілком безкоштовно відновити?

https://inpoland.net.pl/novosti/dovgo-p ... vidnoviti/
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Не зовсім розумію про вибір полиці в укр сегменті. Там же ІС потяг.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Собакевич »

alex.s писав: 10 липня 2023, 19:43 Не зовсім розумію про вибір полиці в укр сегменті. Там же ІС потяг.
"Там" разные поезда. В том числе и традиционные для УЗ спальные с 4-хместными купе.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення artml »

Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.

https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf

tl;dr основні тези
  • загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
  • будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
  • пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
  • три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
  • це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
backbone.png
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Sentry »

artml писав: 13 липня 2023, 20:38 Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.

https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf

tl;dr основні тези
  • загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
  • будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
  • пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
  • три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
  • це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
backbone.png
Дякую! Цікава інформація. Але, навіть як для стратегії, на яку нема грошей, маю серйозне питання. За цією картою швидкісне сполучення отримають лише кілька великих українських міст. Якщо будувати нову лінію, то на мою думку лінія Львів-Київ має проходити через якомога більше обласних центрів: або Тернопіль-Хмельницький-Вінниця, або хоча б Тернопіль-Житомир. Інакше по-перше значна кількість людей не матиме доступу до швидкісного сполучення, а по-друге буде важче наповнювати потяги. Навіть якщо вкласти в колію треба буде більше. Плюс абсолютно необхідне поєднання регіонів з Києвом, а не тільки з ЄС, тобто лінія Одеса-Київ (наприклад через Вінницю).
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Igoresha »

Дійсно цікаві плани.
Думаю, північна гілка орієнтована більше на швидкісне експрес-сполучення Київ-Варшава та переміщення вантажів. З точки зору європейців, напевно їм дійсно немає сенсу прокладати залізницю через усі наші великі обласні центри, якщо ціль - поєднати 2 столиці швидкісним рухом. Все ж 1520 мм лишиться на своєму місці.
Але з огляду на те, що нещасні кілька десятків км колії 1435 мм не можуть дотягти до Львова, у мене є серйозні сумніви щодо можливості реалізації такого рівня інфраструктурний проект, навіть якщо буде готовність європейців інвестувати гроші (як мінімум, вважаю, що на лінію через Львів на Київ донорські гроші знайти реально)
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення makor »

Sentry писав: 14 липня 2023, 03:25 Якщо будувати нову лінію, то на мою думку лінія Львів-Київ має проходити через якомога більше обласних центрів: або Тернопіль-Хмельницький-Вінниця, або хоча б Тернопіль-Житомир.
Чем больше ВСМ проходит по городам тем дороже она становится, надо будет буквально сносить кварталы чтобы пройти через центр или строить вокзал на окраине что сделает его еще менее полезным... :(
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Sentry писав: 14 липня 2023, 03:25
artml писав: 13 липня 2023, 20:38 Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.

https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf

tl;dr основні тези
  • загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
  • будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
  • пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
  • три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
  • це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
backbone.png
Дякую! Цікава інформація. Але, навіть як для стратегії, на яку нема грошей, маю серйозне питання. За цією картою швидкісне сполучення отримають лише кілька великих українських міст. Якщо будувати нову лінію, то на мою думку лінія Львів-Київ має проходити через якомога більше обласних центрів: або Тернопіль-Хмельницький-Вінниця, або хоча б Тернопіль-Житомир. Інакше по-перше значна кількість людей не матиме доступу до швидкісного сполучення, а по-друге буде важче наповнювати потяги. Навіть якщо вкласти в колію треба буде більше. Плюс абсолютно необхідне поєднання регіонів з Києвом, а не тільки з ЄС, тобто лінія Одеса-Київ (наприклад через Вінницю).
Так регіони будуть поєднанні з Києвом старою колією.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Sentry »

makor писав: 14 липня 2023, 10:33 Чем больше ВСМ проходит по городам тем дороже она становится, надо будет буквально сносить кварталы чтобы пройти через центр или строить вокзал на окраине что сделает его еще менее полезным... :(
Конечно дороже. Но разве смысл ВСМ не в том, чтобы ею могли пользоваться максимум пассажиров? Так можно действительно и в Киеве и Львове построить вокзалы в пригородах, еще дешевле будет. Имхо, проблемой ВСМ будет не только ее построить, но и окупить хотя бы текущие расходы. Если брать за пример Испанию, то там долгое время поездов было относительно мало из-за высокой цены. И только с введением лоу костов в последние несколько лет, количество рейсов выросло в разы.

В случае Украины, строить ВСМ Львов-Киев по северу конечно будет дешевле, но вот поддерживать будет сложнее (намного меньше пассажиров), и экономический эффект будет намного ниже, в сравнении с южным маршрутом. Даже если в Виннице, Хмельницком, Тернополе не заводить линию в центр, а ограничиться вокзалом на окраине, это точно будет намного лучше, чем северный маршрут. Иначе рискуем иметь 3-4 ежедневных пары рейсов на всю ВСМ между Киевом и Львовом, так даже на текущие расходы не наберется.
alex.s писав: 14 липня 2023, 10:46 Так регіони будуть поєднанні з Києвом старою колією.
Але ж як для комфорту, так і для економіки краще, коли між містами можна переміщатися вдвічі швидше. Це точно підвищить пов'язаність областних центрів і з Києвом, і з Львовом, і покращить їх інвестиційну привабливість.

Треба рахувати, але я не думаю, що витрати на північний та південний шлях відрізняються настільки сильно, наскільки відрізняється потенційне охоплення пасажирів.

Це все актуально, якщо ми будуємо швідкісну колію для себе. Якщо її будують європейці, з єдиною метою, щоб з України до ЄС можна було пошвидше доїхати, то можна і без Київ-Львів обійтися. Але все одно довго буде залізницею, окрім як з Західної України.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 738
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення chukinson »

Sentry писав: 14 липня 2023, 11:04 Иначе рискуем иметь 3-4 ежедневных пары рейсов на всю ВСМ между Киевом и Львовом, так даже на текущие расходы не наберется.
Там грузовых хватит на полную круглосуточную загрузку
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Sentry »

chukinson писав: 14 липня 2023, 11:12 Там грузовых хватит на полную круглосуточную загрузку
Грузовым точно ВСМ нужна? Единая колея с ЕС конечно плюс, но не думаю, что ВСМ будут строить для грузов.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 738
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення chukinson »

Sentry писав: 14 липня 2023, 11:14
chukinson писав: 14 липня 2023, 11:12 Там грузовых хватит на полную круглосуточную загрузку
Грузовым точно ВСМ нужна? Единая колея с ЕС конечно плюс, но не думаю, что ВСМ будут строить для грузов.
The 1435mm gauge system would focus on higher speed transportation (international
passenger, IC, and container/platform wagon freight), with the 1520mm system catering for
lower-speed transport (local and regional passenger traffic and heavy bulk)
Документ гласит, что для грузов тоже. Любое упрощение или ускорение приводит к росту товарооборота. И при наличии евроколеи использовать ее будут на максимум.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Igoresha »

Я погортав детальніше документ і не знайшов ніде згадки про те, що це має бути високошвидкісна залізниця. Документ скоріше досліджує доступні опції розвитку мережі колій 1435 мм, серед яких різні комбінації подвійних колій, конверсія 1520 на 1435, будівництво нових колій і т.д. В документі для різних опцій іноді зазначається обмеження по швидкості (до однієї із опцій це 180 км/г за досвідом Іспанії).
Тому я думаю, що з точки зору цього аналітичного документу ціль стояла знайти оптимальний шлях приєднання України до мережі 1435 мм, а не розробити найшвидші методи дістатися польських чи європейських міст
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Де функція "лайк"? Igoresha тримай!
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Majestic-12 [Bot] і 6 гостей