Chargeback - последняя надежда путешественника

Аватар користувача
nyakove
Airbus A330
Повідомлень: 670
З нами з: 30 червня 2018, 05:23
Звідки: KyivNotKiev
Контактна інформація:

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Повідомлення nyakove »

forward писав: 06 червня 2021, 10:28 в начале мая были куплены билеты на сайте авиакомпании AirMoldova , на 5 человек ,в день вылета случился форсмажор и не получилось вылететь нам троим, остальные два человека вылетели.
Согласен с отписавшимися выше - в данной ситуации оснований для чарджбека нет, и с вероятностью в 99% спор будет проигран, даже если банк согласится запустить процедуру
forward
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 20 січня 2014, 13:00
Звідки: Тирасполь
Контактна інформація:

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Повідомлення forward »

так в переписке с авиакомпанией они сами согласны были вернуть сборы , но дальше этого ничего не продвинулось
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 154
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Повідомлення krelk »

Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
sasha3307
Airbus A318
Повідомлень: 27
З нами з: 10 серпня 2018, 17:19
Контактна інформація:

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Повідомлення sasha3307 »

krelk писав: 31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
Не знаю як в Необанкі, а в Приваті щоб пробитись через першу лінію потрібно сходу при спілкуванні з оператором залишити на нього скаргу (щоб він її зареєстрував та повідомив номер заявки). Далі з клієнтом зв'язується більш компетентний відділ дізнатись причину скарги. Йому вже можна скаргу відмінити та повідомити реально те що потрібно і вони вже зазвичай вирішують
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Повідомлення Sentry »

krelk писав: 31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
В Украине диспут можно открывать только через банк. В других странах процесс может отличаться, где-то нужно открывать напрямую с платежной системой.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: ValNK і 12 гостей