Скоростные поезда в Украине
Re: Скоростные поезда в Украине
Фіг там, на вокзалі всі морозяться, пропоную ть чекати 23 години наступного.
Варіант догнати швидким поїздом свій же потяг і пересісти на проміжній станції, зробити не може. 0800 теж розводить руками.
Варіант догнати швидким поїздом свій же потяг і пересісти на проміжній станції, зробити не може. 0800 теж розводить руками.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
А селять в якийсь готель?
Re: Скоростные поезда в Украине
та де там... .
Re: Скоростные поезда в Украине
так. Довелося купити за свої квиток на швидкий і наздогнати о 5 ранку свій пропущений.
фін втрати десь біля 1кГрн.
Повернути кошти за пропущений сегмент ще той квест - паперові копії квитків відсилаються паперовою поштою в Центр зі станції.
На яку треба сходити тричі, бо вони не знають весь перелік необхідних документів.
Шляхом погрози скаргою погодилися прийняти на їх особисту ел.пошту і самостійно роздрукувати.
Буде наснага - покурю профільні форуми, можливо, вдасться хоча б вийти в нуль.
П.С. Примітно, що претензії вони сприймають як особисті (я вас в Афганістан не посилав). І, виявляється, гроші я платив банку, а не УЗ
Навчилися б "УЗ щиро перепрошує за доставлені незручності", і їм би легше було відбиватися, і мені приємніше.
Бо кожна Мотря Опанасівна вважає, що зазіхають на її дівочу честь.
фін втрати десь біля 1кГрн.
Повернути кошти за пропущений сегмент ще той квест - паперові копії квитків відсилаються паперовою поштою в Центр зі станції.
На яку треба сходити тричі, бо вони не знають весь перелік необхідних документів.
Шляхом погрози скаргою погодилися прийняти на їх особисту ел.пошту і самостійно роздрукувати.
Буде наснага - покурю профільні форуми, можливо, вдасться хоча б вийти в нуль.
П.С. Примітно, що претензії вони сприймають як особисті (я вас в Афганістан не посилав). І, виявляється, гроші я платив банку, а не УЗ

Навчилися б "УЗ щиро перепрошує за доставлені незручності", і їм би легше було відбиватися, і мені приємніше.
Бо кожна Мотря Опанасівна вважає, що зазіхають на її дівочу честь.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Пишуть, що з 11 грудня буде прямий потяг від ÖBB за маршрутом Відень - Чоп.
8 годин в дорозі, тому не дуже швидкісний, але це краще, ніж маршруточки. Правда прибуває о пів третьої вночі.
8 годин в дорозі, тому не дуже швидкісний, але це краще, ніж маршруточки. Правда прибуває о пів третьої вночі.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
A variable gauge system allows railway vehicles in a train to travel across a break of gauge between two railway networks with different track gauges.
Belarus/Poland
A Talgo gauge changing facility is installed at Brest near the Belarusian-Polish border. It is used by Russian Railways' fast trains connecting Moscow and Berlin.
Orders for 7 Talgo VGA trainsets placed were placed in 2011. The trains under the brand "Strizh" are in service since 2016.
Finland/Sweden
In 1999, a gauge-changer was installed at Tornio at the Finnish end of the dual-gauge section between Haparanda and Tornio, for use with variable gauge freight wagons. The Tornio gauge changer is a Rafil design from Germany
Georgia
A new gauge changer has been put in place in Akhalkalaki for Baku-Tbilisi-Kars railway. Northwestern end has rails 1,435 mm (4 ft 8+1⁄2 in) apart, southeastern end has rails 1,520 mm (4 ft 11+27⁄32 in) apart. Both bogie exchange and variable gauge adapters are provided.
https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_gauge
Там не буде такого трафіку, що перехід на іншу ширину колії викликатиме затори, а зупинятися то все одно треба (прикордонні та митні перевірки).
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Так Шенген же ведь! Если серьезно, то имхо проблема будет больше не в пассажирских поездах, а в грузовых. Их нужно (очень) много, пока заблокированы порты, да и в будущем в случае кратного роста перевозок. На каждый грузовой вагон ставить такую тележку - очень дорого. Так что это решение только для скоростных пассажирских поездов, не более.
Re: Скоростные поезда в Украине
Зараз все так швидко змінюється, що "Україна в Шенгені" не видається фантастично далеким сценарієм.
Re: Скоростные поезда в Украине
До цього ще далеко. А проблема уже існує.
Я погоджуюсь із Sentry - для вантажних вагонів ні колісні пари зі змінною шириною, ні подвійні колії не є варіантами. Тому що так чи іншакше, ці вагони спочатку їдуть Україною, а вже потім перетинають кордон. Найбільш реальними і швидкими сценаріями є будівництво "перевалочних хабів" в західних регіонах із доведенням євроколії до них від Польщі, Словаччини, Угорщини плюс дозвіл операторам ЄС заїжджати в них (писали, що таку пропозицію уже озвучили), поки УЗ чи інші оператори не накопичать рухомий склад
Я погоджуюсь із Sentry - для вантажних вагонів ні колісні пари зі змінною шириною, ні подвійні колії не є варіантами. Тому що так чи іншакше, ці вагони спочатку їдуть Україною, а вже потім перетинають кордон. Найбільш реальними і швидкими сценаріями є будівництво "перевалочних хабів" в західних регіонах із доведенням євроколії до них від Польщі, Словаччини, Угорщини плюс дозвіл операторам ЄС заїжджати в них (писали, що таку пропозицію уже озвучили), поки УЗ чи інші оператори не накопичать рухомий склад
Re: Скоростные поезда в Украине
Так вони ж ніби є - Чоп, Мукачево, Вадул Серет, майже під Львів євроколія доходить + наша колія заходить в Хелм, Перемишль, Гребенне (і далі, здається), Сигету Мармацієй. Для пасажирів - більш ніж достатньо (якщо до Львова дотягнути євроколію - так взагалі.Igoresha писав: ↑07 грудня 2022, 10:38 Найбільш реальними і швидкими сценаріями є будівництво "перевалочних хабів" в західних регіонах із доведенням євроколії до них від Польщі, Словаччини, Угорщини плюс дозвіл операторам ЄС заїжджати в них (писали, що таку пропозицію уже озвучили), поки УЗ чи інші оператори не накопичать рухомий склад
Чи ви маєте на увазі щось типу "сухих портів" для перевалки вантажів з вагона в вагон? Такі проєкти вже реалізуються в невеликих обсягах. А от в великих - навряд буде, бо незрозуміла перспектива таких інвестицій, адже після відкриття портів більшість цих "сухих портів" може стати непотрібними.
Re: Скоростные поезда в Украине
Платформы с еврогабаритами и возможностью переставлять тележки все же сильно экономичнее новых путей... Тот же сухой порт Мостиська вроде строится тоже.
Re: Скоростные поезда в Украине
Согласен. Новые пути имеет смысл дотянуть до Львова исключительно для пассажиров. Чтобы была возможность запускать прямой поезд в Берлин/Вену/Варшаву/Прагу/Краков. Восточнее - смысла нет, т.к. ехать поездом из Харькова в Прагу - сомнительное удовольствие, а ценители могут и с пересадкой поехать))
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Так уже ж є широка до Перемишля.
Харків - Перемишль, а далі вже з пересадкою
Харків - Перемишль, а далі вже з пересадкою
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Львов как пункт пересадки однозначно лучше:
- лучше связность с любым городом Украины
- больше прямой поток в Берлин\Варшаву\Прагу\Будапешт\Вену и т.д., чем из Перемышля, соответственно, будет больше связность и с ЕС
- этому прямому потоку не прийдется делать пересадку
- возможность привлечь во Львов еще больше путешественников, плюс экономике региона.
Re: Скоростные поезда в Украине
Поляки і не будуть запускати поїзди типу Перемишль-Відень, бо він їм не потрібен.
Та і весь сенс тягти євроколію у Львів - скоріше щоб люди при пересадці тратили гроші в Україні (кава, снеки), а іноземні залізниці запускали власні рейси в Україну (той же Лео експрес міг би їхати на власних поїздах)
Та і весь сенс тягти євроколію у Львів - скоріше щоб люди при пересадці тратили гроші в Україні (кава, снеки), а іноземні залізниці запускали власні рейси в Україну (той же Лео експрес міг би їхати на власних поїздах)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
знаю один історичний рейс на Перемишль, який не погано було б відновити сидячками.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
культовий потяг, на честь якого був названий літературний альманах в 90-ті і нульові, редагував Андрухович і компанія. Власне, якраз обкладинка одного з випусків на фото.
Потяг називався "Чернівці - Перемишль", але всі називали його "Чернівці - Європа" (тоді ще не знали, що Україна - це Європа)
Його скасували, бо це був звичайний потяг, порожнини вагонів якого використовували контрабандисти для перевезення цигарок, алкоголю і т.д. чим дуже нищили рухомий склад і викликали обурення залізничників. Зараз в режимі сидячки на тому самому ДПКР-2 - чудово зайшло би, але його подовжили до Ковеля, а не до Перемишля.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість