Согласен с отписавшимися выше - в данной ситуации оснований для чарджбека нет, и с вероятностью в 99% спор будет проигран, даже если банк согласится запустить процедуру
Chargeback - последняя надежда путешественника
- nyakove
- Airbus A330
- Повідомлень: 675
- З нами з: 30 червня 2018, 05:23
- Звідки: KyivNotKiev
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 466
- З нами з: 20 січня 2014, 13:00
- Звідки: Тирасполь
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
так в переписке с авиакомпанией они сами согласны были вернуть сборы , но дальше этого ничего не продвинулось
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Не знаю як в Необанкі, а в Приваті щоб пробитись через першу лінію потрібно сходу при спілкуванні з оператором залишити на нього скаргу (щоб він її зареєстрував та повідомив номер заявки). Далі з клієнтом зв'язується більш компетентний відділ дізнатись причину скарги. Йому вже можна скаргу відмінити та повідомити реально те що потрібно і вони вже зазвичай вирішуютьkrelk писав: ↑31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
В Украине диспут можно открывать только через банк. В других странах процесс может отличаться, где-то нужно открывать напрямую с платежной системой.krelk писав: ↑31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість