Скоростные поезда в Украине

Ответить


Этот вопрос предназначен для предотвращения автоматической отправки форм спам-ботами.
Смайлики
:nose: :facepalm: :alen: :smile: :( :grin: 8-) :twisted: :mad: :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: ;-) :o :shock: :? :flag: :girlhost: :phone: :sos: :hmm: :fishnew: :tea: :scare: :secret: :stars: :papuas: :ski: :plane: :swim: :bayan: :kazhan: :egypt: :child: :yuooh: :fool: :bahh: :bash: :bike: :death: :drunk: :duel: :patsak: :klass: :tease: :nunu: :hot:

BBCode ВКЛЮЧЁН
[img] ВКЛЮЧЁН
[flash] ОТКЛЮЧЕН
[url] ВКЛЮЧЁН
Смайлики ВКЛЮЧЕНЫ

Обзор темы
   

Развернуть Обзор темы: Скоростные поезда в Украине

Re: Скоростные поезда в Украине

Franek » Сегодня, 00:46

Krakowite писал(а):
Вчера, 23:44
mischko писал(а):
Вчера, 12:55
Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.

Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus
А зупинка фліксбаса буде у Львові теж біля заправки WOG на Чорновола, як вказано на сайті? То така орієнтація на клієнтів Голоско і Замарстинова? Чекаємо на фліксбас в інші львівські райони :bash:

Re: Скоростные поезда в Украине

Franek » Сегодня, 00:36

Krakowite писал(а):
Вчера, 23:57
Ставлю 1 гривню, що у Franek працює AdBlock, бо торговців він зневажливо називає торгаші.
Так, в мене стоїть Adblock, але на сайтах, де доступ до інформації з ввімкненим блоком обмежений, але інформація мені цікава або потрібна, то я звичайно ж завжди його вимикаю. Не бачу причин фінансувати криворуке мудачьйо, яке не здатне створити контент прийнятного рівня, або принаймні захистити його, найнявши айтішніків, щоб при ввімкненому блокері не відображалися дані. Тут все чесно. Вони в світі конкуренції не напрягаються, а я маю ту їхню "старанність" винагороджувати якось? Уявіть собі, якби ви робили свою роботу, або бізнес в той спосіб, в який працює українська журналістика, то яких результатів досягли б? Отож бо.

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » Сегодня, 00:07

До речі, пора знову створювати нову тему "Міжнародні автобусні перевезення".

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » Вчера, 23:57

mischko писал(а):
Вчера, 23:55
Він оплачує її переглядом реклами
Ставлю 1 гривню, що у Franek працює AdBlock, бо торговців він зневажливо називає торгаші.

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » Вчера, 23:56

mischko писал(а):
Вчера, 23:46
Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.
Повір мені, під кольорами Flixbus по Польщі і Чехії їздять десятки автоперевізників, рівень сервісу і тип автобусу у кожного свій.

Як приклад міжнародні рейси автобусного перевізника Gunsel продаються на сайті Flixbus.
У кожному автобусі Gunsel на зазначених маршрутах буде 15 маркованих сидінь для пасажирів Flixbus
:smile:

https://www.facebook.com/gunselgroup/ph ... 0489362563

Але звичайно, що Flixbus хоче, щоб автоперевізники підтягнули свій автопарк до сучасних вимог.

Перша зелена автолінія Flixbus в Україні - цікаво, що малося на увазі - автобус на біогазі?

https://www.facebook.com/VseukrainskaAs ... 3311343421?

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » Вчера, 23:55

Він оплачує її переглядом реклами

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » Вчера, 23:51

Franek, звідки така ненависть до журналістів, працю яких ти не оплачуєш?

Re: Скоростные поезда в Украине

Olek » Вчера, 23:50

Хорошо, тогда что случалось с Polskibus? Кто выкупил его и почему он стал Flixbus?

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » Вчера, 23:46

Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » Вчера, 23:44

mischko писал(а):
Вчера, 12:55
Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.

Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus

Re: Скоростные поезда в Украине

Franek » Вчера, 22:43

mischko писал(а):
Вчера, 22:25
Franek писал(а):
Вчера, 22:21
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)
Таке нікому не потрібно, щоб підлаштовуватися під фліксбаси, і при цьому брати квиток до Кракова. І я так розумію, що водії будуть перевіряти наявність біометричного паспорта(візи) разом з квитком. А в інтернетах 100500 перепечаток однієї і тієї ж новини, але жоден журналізд не спромігся розібратися в суті справи. Стабільність.

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » Вчера, 22:25

Franek писал(а):
Вчера, 22:21
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.

Re: Скоростные поезда в Украине

Franek » Вчера, 22:21

Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » Вчера, 12:55

Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
По карті можна більше міст знайти:

Изображение

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.

Re: Скоростные поезда в Украине

Labiann » 03 дек 2019, 16:58

Rel писал(а):
03 дек 2019, 16:48
Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...

Re: Скоростные поезда в Украине

Rel » 03 дек 2019, 16:48

Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » 29 ноя 2019, 18:02

vito, я не про реальні, а про віртуальні тунелі під ЗПС. Почекаю, поки прийде syxiv_dan :nose:

Re: Скоростные поезда в Украине

vito » 29 ноя 2019, 17:57

alex.s писал(а):
28 ноя 2019, 20:14
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
А, Вы в этом смысле...
Да: там от торца до действующей ж.д. линии 450м,
а до "колеи жёлтым" - 120м.
mischko писал(а):
29 ноя 2019, 11:27
Labiann писал(а):
28 ноя 2019, 20:31
сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
О, тунель під аеропортом, десь я це вже чув :bayan:
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання
vito писал(а):
28 ноя 2019, 19:32
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
* YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN (AC), BNE (AC),...
* CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV (колія проходить прямо повз злітні смуги)
P.S.
є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати - будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, в майбутньому вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю + перенесення/екранування обладнання.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас. 25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG та іншим французьким аеропортам. Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає. Проблема електрифікації залізниці - не унікальна і при бажанні вирішується.
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Heiki писал(а):
28 ноя 2019, 15:05
Изображение
але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.

Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
vito писал(а):
07 дек 2018, 16:41
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...

Re: Скоростные поезда в Украине

ObiWanKenoby » 29 ноя 2019, 12:19

aviarivne писал(а):
29 ноя 2019, 10:50
як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Никак, к сожалению. Только по отзывам людей, которые уже пользовались

Re: Скоростные поезда в Украине

popTAB » 29 ноя 2019, 12:09

Розслабтесь, всі ці ідеї експресів явно вкидаються щоб обгрунтувати потребу концесії. От держава не має коштів такі нью-васюки будувати, а концесіонер зразу з тим допоможе. І вперед до дерибану ..., ой, концесії

Вернуться к началу