Скоростные поезда в Украине

Ответить


Этот вопрос предназначен для предотвращения автоматической отправки форм спам-ботами.
Смайлики
:raspil: :nose: :facepalm: :alen: :smile: :( :grin: 8-) :twisted: :mad: :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: ;-) :o :shock: :? :flag: :girlhost: :phone: :sos: :hmm: :fishnew: :tea: :scare: :secret: :stars: :papuas: :ski: :plane: :swim: :bayan: :kazhan: :egypt: :child: :yuooh: :fool: :bahh: :bash: :bike: :death: :drunk: :duel: :patsak: :klass: :tease: :nunu: :hot:

BBCode ВКЛЮЧЁН
[img] ВКЛЮЧЁН
[flash] ОТКЛЮЧЕН
[url] ВКЛЮЧЁН
Смайлики ВКЛЮЧЕНЫ

Обзор темы
   

Развернуть Обзор темы: Скоростные поезда в Украине

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 25 фев 2020, 15:36

А може все таки будемо цінувати час інших і дотримуватися теми?

Створення нової теми для автобусних перевезень це, в принципі, не вимагає багато зусиль.

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » 25 фев 2020, 14:56

Krakowite писал(а):
25 фев 2020, 14:50
FlixBus це не поїзд
дякую, курінний Очевидько, але ця тема вже давно не про повідомлення між містами України саме потягами, а про комфортні подорожі ненькою взагалі. Бо пекельні борошна добирання Україною - це те, що хвилює вже майже підлога країни. А там дивись, і FlixTrain підтягнеться.

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 25 фев 2020, 14:50

FlixBus це не поїзд

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » 25 фев 2020, 13:48

"У 2020 році FlixBus має на меті з'єднати Естонію, Латвію та Литву міжнародними рейсами з західною Європою", - додали в компанії.

Крім цього, на 2020 рік компанія анонсувала розвиток внутрішніх рейсів у трьох країнах - Великобританії, Португалії та Україні.

https://www.epravda.com.ua/news/2020/02/25/657453/

Re: Скоростные поезда в Украине

NightRider » 21 фев 2020, 08:41

SergeyL писал(а):
20 фев 2020, 17:42
В целом симпатично. Но на заставке явно не хватает ВЛ-8, ЧС-2, поездов аля Киев-Рахов, электричек и дизелей периферийных. Ну так, чтоб честно все было, а то напихали Тарпанов и фирменных составов.
В смысле видео на весь экран в бэкграунде для утилитарного сайта это нормально ?
Я много сайтов А\к и (меньше) сайтов жд компаний видел, но такое надо сильно поискать.
Во первых раздражает, а во вторых нагрузку увеличивает

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 20 фев 2020, 20:50

alex.s писал(а):
20 фев 2020, 20:27
Аваковские вертолеты.
Чтобы сразу, так сказать, в эпицентр попасть.
Схоже на вертоліт Мі-8П (має ілюмінатори прямокутної форми)
Skilecka.jpg
Skilecka.jpg (20.97 КБ) 350 просмотров

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 20 фев 2020, 20:43

plane.jpg

Re: Скоростные поезда в Украине

alex.s » 20 фев 2020, 20:27

Собакевич писал(а):
20 фев 2020, 20:12
Это что за транспортное средство, в котором сидит Гончарук?
Аваковские вертолеты.
Чтобы сразу, так сказать, в эпицентр попасть.

Re: Скоростные поезда в Украине

Собакевич » 20 фев 2020, 20:12

Это что за транспортное средство, в котором сидит Гончарук?

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 20 фев 2020, 19:24

Розмісти у себе громадян України, які недавно побували в Китаї і отримай половину Кабміну України в нагрузку
Вложения
Sanzary.jpg
Sanzary.jpg (33.54 КБ) 414 просмотров

Re: Скоростные поезда в Украине

makor » 20 фев 2020, 18:52

Ну они скоро сгниют и останутся ток тарпаны))

Re: Скоростные поезда в Украине

SergeyL » 20 фев 2020, 17:42

В целом симпатично. Но на заставке явно не хватает ВЛ-8, ЧС-2, поездов аля Киев-Рахов, электричек и дизелей периферийных. Ну так, чтоб честно все было, а то напихали Тарпанов и фирменных составов.

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » 20 фев 2020, 15:27

прототип нового сайту: https://uz.com.ua/

Re: Скоростные поезда в Украине

LWIEV » 20 фев 2020, 04:41

Всім, хто вище писав, що "у Львові все просто, треба було просто робити те, що робить Краків, Прага та інші", скажу, що ніт, не просто. По-перше, Краків, Прага та інші наробили купу помилок, які їм дорого коштували. По-друге, Львів в принципово інших інституційних (правила, норми) і ресурсних (інвестиції, люди, компетенції) умовах. Не говорю вже про культуру. Для прикладу про різницю контекстів: у Польщі всю комуну була приватна власність на землю і двопартійна система + незалежний костел, не існувало списків забороненої літератури, а майбутній архітектор реформ Лєшек Бальцерович на початку 80-х не гнив в якомусь НДІ імені тринадцяти трактористів, а займався дослідженнями ринкової економіки в Оксфорді.

Робота над першою стратегією для Львова тривала 4 (!) роки, мала дві різні команди з різними пріоритетами, які провели купу досліджень, частина з яких робилися в Україні вперше (дослідження цінностей, дослідження туристичної привабливості, складні моделювання поведінки суб'єктів тощо). Одну гілку фінансував місцевий малий бізнес, там був сукупний бюджет за 4 роки біля 50 тис євро, всі ці гроші пішли на дослідження, експерти всю дорогу працювали безкоштовно. Іншу гілку фінансував Ахметов, там працював переважно московський офіс американської Monitor Group всесвітньовідомого Майкла Портера.

Щоб багато не писати скажу, що в 2011 році експерти дійшли до висновку, що основне завдання Львова полягає не тільки і не стільки в розвитку туризму, як в захисті життя міста від побічних ефектів туризму - в першу чергу ресурсної пастки, яку він утворює, далі - інституціоналізованої корупції, стагнації креативного сегмента економіки, зростання соціального розшарування, а, відповідно напруги і злочинності, втечі мізків з міста. Фактично, треба було розвивати туризм як інструмент відкритості міста, щоб воно не задихнулося у власній національно-клерикально-діловій одноманітності, але основний акцент поставити на розвитку науково/інтелектуальноємних і творчих індустрій.

Умовним Сумам, Дніпру, чи Херсону не можна повторювати львівські рішення, але методологічно шлях цей пройти реально і навіть треба, з поправками на розміри, наявність експертизи (доведеться ввозити деяких фахівців) і т д. Було би бажання і критична маса розумних пасіонаріїв, щоб запустити процес.

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 19 фев 2020, 21:57

Tetris писал(а):
18 фев 2020, 14:28
Зрозуміло, що Суми ніколи не стануть Львовом, Києвом чи Дніпром. Так само як Ейндховену не стати Амстердамом, а Дортмунду - Франкфуртом. Але Ейндховен і Дортмунд - теж непогані варіанти :)
European Cities in the Knowledge Economy: The Cases of Amsterdam, Dortmund, Eindhoven, Helsinki, Manchester, Munich, Munster, Rotterdam and Zaragoza

https://books.google.pl/books?id=jp1ADwAAQBAJ

Re: Скоростные поезда в Украине

mischko » 19 фев 2020, 19:07

Коли закупили Хюндаї було багато зради по їх ціні. А тут така інформація:

Залізниця відписала 142 мільйони на капремонт двох «Тарпанів» – кнопки змиву в туалеті «подешевшали» до 5 тисяч

До кінця 2020 року завод виконає капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох міжрегіональних швидкісних двохсистемних дев’ятивагонних електропоїздів ЕКР-1 «Тарпан» власного виробництва. Гарантійний термін складає півроку або до поточного ремонту ПР-1.

Хто в курсі, скільки коштували аналогічні роботи на Хюндаях?
Бо ремонт двох потягів за 5 370 000 євро - це якось дуже багато.

Re: Скоростные поезда в Украине

tu144 » 18 фев 2020, 20:17

Скажу откровенно, был по делам в Сумах и остался очень приятно удивлен качеством дорог в самом городе... за пределами да, хреново... но, в целом, Сумы произвели неплохое впечатление)

Re: Скоростные поезда в Украине

Inguri » 18 фев 2020, 17:54

До Тунберга там владарював Мюллер? (сарказм)

Re: Скоростные поезда в Украине

Krakowite » 18 фев 2020, 17:05

79329411_2561785900767343_5109742198576906240_n_0.jpg
79329411_2561785900767343_5109742198576906240_n_0.jpg (26.77 КБ) 1048 просмотров
79433225_2561818024097464_6875738897066754048_n_0.jpg
79433225_2561818024097464_6875738897066754048_n_0.jpg (24.74 КБ) 1048 просмотров

Re: Скоростные поезда в Украине

Tetris » 18 фев 2020, 15:33

А я не конкретно вас имею в виду. Я вижу, что у самих сумчан нет понимания, зачем их город вообще нужен. Не им нужен, а остальной стране. Что Сумы могут предложить?

Вернуться к началу