Найдено 8 результатов

Вернуться к листу благодарностей

cyclone
03 авг 2018, 12:31
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Какое давление внутри салона самолёта?

У меня часы Casio с барометром - засёк 950 кПа. Атмосферное давление - примерно 100 кПа. На вершине горы Эверест (8488 м) - примерно 30-35 кПа. В разделе 14 Code of Federal Regulations (CFR), касающемся авиации и космоса, Федерального авиационного агентства (FAA) в пункте 25.841 "Pressurized cabins...
Igoresha
05 июл 2019, 14:48
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Мюнхен, аэропорт имени Франца-Йозефа Штраусса (IATA: MUC)

Не знаю, почему вас возмутил комментарий AlexK, но он всё правильно написал. Потому как я потратил 10 минут на сайте аэропорта. МАУ прилетает/вылетает в терминал 1, ТАР - в терминале 2. Нужен будет трансфер (на картинке). Вылеты в шенген на гейтах G, H. И поскольку интерактивная карта 1 терминала у ...
UR-PSH
05 июл 2019, 16:32
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Мюнхен, аэропорт имени Франца-Йозефа Штраусса (IATA: MUC)

Не знаю, почему вас возмутил комментарий AlexK, но он всё правильно написал. Потому как я потратил 10 минут на сайте аэропорта. МАУ прилетает/вылетает в терминал 1, ТАР - в терминале 2. Нужен будет трансфер (на картинке). Вылеты в шенген на гейтах G, H. И поскольку интерактивная карта 1 терминала у...
Victor H
06 июл 2019, 12:19
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Мюнхен, аэропорт имени Франца-Йозефа Штраусса (IATA: MUC)

Двох годин має вистачити, навіть зі зміною терміналу. Але затримуватися ніде не раджу - відстань між Т1 і Т2 там досить велика - я якось йшов від Т1 до входу в S-Bahn на площі перед Т2 хвилин 30. Рюмку кави пити хіба що в безпосередній близькості до гейту після всіх контролів.
Vitaliy
06 июл 2019, 14:06
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Мюнхен, аэропорт имени Франца-Йозефа Штраусса (IATA: MUC)

У Мюнхені завжди потрапляв на великі черги на паспортному, поліцейських там постійно не вистачає (у Т1 до 4х поліцейських на паспортному, якщо 2-3 рейси разом прилетіли, можна хв 30 простояти)

+ відстань до Т2 велика, тому каву раджу пити біля гейта
Victor H
08 авг 2019, 12:00
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Flight Radar 24 (FR24)

«Є офіційне роз’яснення Украероруху. Радою з безпеки польотів Державної авіаційної служби України протокольним рішенням від 2 грудня 2015 року було затверджено, що у випадках обходу небезпечних явищ погоди (якщо обхід без входу до повітряного простору України може привести до аварійної ситуації з п...
dimentiy
10 янв 2020, 18:30
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Авиационные происшествия

Потому что были опасения мести по гражданским бортам США в связи с недавними событиями в Ираке. Не нужно притягивать за уши всё подряд, чтобы назначить виновных. Сначала нужно разобраться что стало причиной. А потом — искать и наказывать виновных. Как бы вам не хотелось сделать государство Украина в...
SergeyL
11 янв 2020, 17:27
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Авиационные происшествия

и я слабо представляю КВС прочитавшего такой НОТАМ и сказавшего "да не проблема, летим, палить будут только по американцам". Так відкрийте флайтрадар і гляньте що навіть зара Туркам, Катарцям, Азалу, ЕйрАрабії і ще купу перевізникам не мішає літати над Іраном включаючи Тегеран над яким збили літак....