Найдено 362 результата
Вернуться к листу благодарностей
- 17 янв 2018, 21:49
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і ...
- 18 янв 2018, 22:54
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Слив защитан (с)Orel2016 писал(а):При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
- 30 янв 2018, 10:29
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я якось мав овернайт пересадку там, але вирішив провести ніч в готелі через дорогу (біля Orio Center). Взагалі аеропорт відкритий 24/7, але знайомі, які там ночували, жалілися, що співробітники аеропорта їх будили двічі за ніч щоб поприбирати приміщення. Щодо кафешок не підкажу. А взагалі ось: https...
- 31 янв 2018, 12:15
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Стоял, и неоднократно. Только авиакомпании планируя рейсы, исходят из других критериев, к сожалению Компанії планують рейси виходячи з попиту. Якщо для пасажира це можливість скоротити час в дорозі з 7-8 годин до 2-х і він готовий за це заплатити, то чому ні? Там далеко не всі возять сигарети чи йо...
- 31 янв 2018, 16:23
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Про пиковые часы согласен, народу много. Но в 11:00 до 18:00 и с 21:00 почти до утра в нем достаточно свободно (особенно вчером). Так что сказать, что он загружен, это явно преувиличение. Це абсолютно нормальна картина для будь-якого великого аеропорту в світі: https://1v7mh43xejam2hi9m11cptux-wpen...
- 31 янв 2018, 19:10
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
1. МАУ молодці, бо вижили, виросли і продовжують рости. Рости в 13-14 році сильно допомогло банкрутство Аеросвіту, але далі - це вже їх менеджмент вирулив. Щиро сподіваюся, що їм за це дали великі бонуси - альтернативою би був повний колапс галузі. 2. МАУ молодці, бо часто є найдешевшою опцією на ри...
- 02 фев 2018, 11:22
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Люфтганза (LH)
Я про лоукости писав - вони ж звикли економити. У новозеландців них не тільки 787 чорний, а більшість літаків в флоті - багато разів бачив їх 777 в Сан Франциско.
- 05 фев 2018, 10:39
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Ryanair (FR)
Судячи по всьому, це саме та зміна, яку згадував Омелян 30 січня в ФБ. Власне оригінал документу: https://kbp.aero/wp-content/uploads/201 ... zboriv.pdf
Раян раяном, а от візз в Борисполі є всі шанси побачити.
Раян раяном, а от візз в Борисполі є всі шанси побачити.
- 07 фев 2018, 13:14
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Ну ладно, json на сайті все спалив:
Цікаво тільки чи Генуя буде з України, чи з Албанії.- 09 фев 2018, 07:40
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Статистика - аеропорти України
Ви мене не правильно зрозуміли - я не розводжу зраду. Додаткових 400 паксів на місяць - це менше двох повних 738 чи а320, якщо туди і назад. Це значить, що цю різницю швидше за все забезпечив якийсь одиничний чартер і/або відміна рейсу по погоді минулого року. Ні про які системні причини, перелом тр...
- 12 фев 2018, 10:47
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Взагалі так, Ернест зараз по повній користається відсутністю когось з великих гравців типу візза чи раяна на своїх напрямках. Як тільки останні туди зайдуть - Ернесту буде сутужно. А от МАУ з їх хабовою моделлю швидше за все буде важко конкурувати з Ернестом - я чомусь думаю що їх ненадовго вистачить.
- 14 фев 2018, 17:34
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В свіжому випуску журналу вже є 777 в флоті (щоправда в кількості 1 шт.):
Але тимчасову реєстрацію дизайнер міг і замазати 
- 16 фев 2018, 11:09
- Перейти в форум
- Перейти в тему
- 19 фев 2018, 12:31
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На 777 звичайні шторки і скай інтеріора нема. Просто всередині включене "холодне" LED-світло, тому такий ефект.
- 19 фев 2018, 18:26
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: KLM
КЛМ зменшує частоту Київ-Амстердам вдвічі: https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... amsterdam/
Хотілося би помріяти про відкриття рейсів у Львів і інші регіони за рахунок квоти що вивільнилася, але на фоні збитків минулого року шансів на це дуже мало.
Хотілося би помріяти про відкриття рейсів у Львів і інші регіони за рахунок квоти що вивільнилася, але на фоні збитків минулого року шансів на це дуже мало.
- 20 фев 2018, 18:20
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Якщо це дійсно так, то я його деякий час тому назад показував, як доступний із тими двигунами, що підходять мау. Він в моїй тій табличці також був, тільки під імям експлуатанта поточного експлуатанта - Plus Ultra Lineas Aereas Интересно что первым и основным его эксплуатантом была тоже AsianaImage ...
- 22 фев 2018, 18:35
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Камон, поясніть мені, яка перевага у Львова як у хаба в порівнянні із Києвом - 500 км ближче на захід? Навіщо взагалі МАУ другий хаб, якщо основний розміщений практично в геометричному центрі країни та ще й має під боком найбільше місто з найкращою купівельною здатністю?
- 22 фев 2018, 18:58
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідк...
- 22 фев 2018, 20:23
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Львівський аеропорт не будувався як хабовий, тому тут дуже важко і дорого це облаштувати нормально. Крім того, є значні обмеження на розбудову довкола. В Польщі, де значно більша мобільність, купівельна спроможність і ділова активність, Льот не дуже трактує Краків як хаб. Лише зараз починає робити ...
- 23 фев 2018, 09:20
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
НМСД, набралося би, але проблема у Львові. Там сидить Рябікін-навпаки, якщо спрощено. Тобто радості повні штани від італійського Дартсу з півтора рейса на день. Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - ...