Найдено 80 результатов

Вернуться к листу благодарностей

artml
30 ноя 2017, 16:31
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Строительство и реконструкция пассажирских терминалов

Чесно кажучи, я просто не розумію, який такий гарний та повчальний приклад ми можемо взяти в Росії. Що можна будувати інфраструктуру, маючи шалені доходи від нафти та газа? Ну ок, це звичайно брейкінг ньюз і абсолютно не має світових аналогів, але як воно стосується нашої ситуації? Ми не маємо стіль...
artml
25 янв 2018, 15:04
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Статистика - аеропорти України

mischko писал(а):
25 янв 2018, 14:54
Хто б це зібрав усі дані в одну гарненьку табличку?
Так вже давно зібрав :) прошу паньство https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
artml
31 янв 2018, 11:18
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Ryanair (FR)

shushuair писал(а):
31 янв 2018, 10:46
Белград есть, вот почему туда летают и Изиджет, и Норвегиан, и Трансавиа, и Этихад с катаром, не ЕС же и нетуристично там, уж поверьте)
Ось вам одна з можливих причин: http://www.telegraf.rs/english/1992943- ... d-a-degree
artml
31 янв 2018, 14:59
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)

В Познані з Вроцлавом відносно великі українські діаспори, а в останньому ще й ойтішників багато — Люксофт, Епам, оце все. Попит буде.

Власне, з Харкова до Познані через Вроцлав вже більше року їздять автобуси, приблизно 3–4 рази на тиждень. І люди платять більше 1000 гривень за 28 годин дороги.
artml
08 фев 2018, 17:37
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)

*Занудно* Вимова української Г значно ближча до англійської H, аніж до російської Г — обидва перші звуки є гортанними фрикативами, тільки український дзвінкий , а англійський глухий (МФА /ɦ/ та /h/ відповідно), в той час як російське Г є дзвінким проривним (МФА /g/), близьким до деяких вимов англійс...
artml
21 фев 2018, 20:29
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Ryanair (FR)

План «перехват» оголошено! :plane:

Изображение
artml
22 фев 2018, 18:17
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Kibeee писал(а):
22 фев 2018, 18:01
2. Аддис-Абеба вообще бомба - там очень хорошо можно пылесосит всю Африку, главное что бы кодшер с Эфиопцами заключить. Кстати 800 долетит до Аддис-Абеба?
Має долетіти. До Астани вони приблизно таку дистанцію зараз і долають.
artml
22 фев 2018, 18:48
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Від Києва до АДД близько 4600 км. В Астану з Борисполя летять приблизно стільки ж.

У Південній Америці на 738 і 5300+ кілометрів літають регулярно.
artml
23 фев 2018, 11:53
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Як на мене, гіпотетичні рейси до Львова зі східних та південних міст точно мали б непоганий p2p попит на додачу до такого ж гіпотетичного транзитного. Інша справа, що у мау зараз просто може не бути зайвих ресурсів на все це — а Львову подібний проект теж не настільки цікавий, щоб пропонувати компан...
artml
26 фев 2018, 17:19
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Скайбас аэропорт Борисполь-Киев-Жуляны

Собакевич писал(а):
26 фев 2018, 14:56
Не, ну можно радикальнее решать вопрос. Например, не летать из Борисполя.
Гадаю якби мау літало в Суми, Olek так і робив би. Але не з усіх міст можна полетіти хоча б у великий хаб.
artml
06 мар 2018, 23:04
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Предложение по улучшению сайта

Выбор как раз таки не очевиден. Да, по всем параметрам красоты flightradar24 сильно лучше. Но они не позволяют экспортировать свои данные, поэтому если один раз перешел на них, то все, обратно дороги нет. В то время как на openflights в этом плане свобода. Хотя интерфейс очень убогий. Як це не дозв...
artml
15 мар 2018, 17:35
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

так їх «застосунок» усюди крім реєстрації на рейс власне і є простим браузером з додатковою обгорткою меню. мобільна версія сайту навіть зручніша та швидша
artml
21 мар 2018, 19:20
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Ryanair (FR)

Скріншоти з айосного застосунку
artml
23 мар 2018, 17:28
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

А тепер уявіть ефект від британської зарплати та українських цін на якийсь тетерів чи чернігів максимум. Синергія буде ще та :drunk:
artml
23 мар 2018, 18:23
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

А уявіть як буде польським сантехнікам, коли британці ото у Львові навчаться усякого? :D
artml
28 мар 2018, 16:31
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)

Правда, нам так и не удалось обнаружить никаких следов тендера на проведение этих работ. Единственным тендером, проведённым предприятием в последнее время, стал заказ на разработку проектной документации по снятию и перемещению грунта. 2 марта исполнителем эти работ была назначена созданная в 2017 ...
artml
29 мар 2018, 12:35
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Усюди так. Міністри за своєю природою є політиками, їхнє завдання — формувати policy та пріоритизувати напрямки роботи міністерства. А чиновники, вони ж держслужбовці — це працівники апарату того самого міністерства, і цей апарат залишається незмінним, як би не мінялись уряди. Головою апарату є держ...
artml
02 апр 2018, 16:37
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Avia Fun

Власне. Вантажні, мала авіація, регіональні порти з 1-2 рейсами на добу. В країні з такими розмірами як Україна, якраз набереться така кількість. Те, що міністерство думає наперед, мене тільки тішить. Аеропорти, не аеродроми малої авіації. Я просто подивився сусідні країни. Польща якось виживає з 1...
artml
03 апр 2018, 11:11
Перейти в форум
Перейти в тему

Re: Avia Fun

У нас суттєво більші відстані, ніж в Польщі, первантажена мережа залізниць, недостатні і поганої якості дороги. Думаю, це фактори, які прискорюватимуть розвиток авіасполучень. Тобто у наступні 15 років залізницю і дороги міністерство інфраструктури розвивати не збирається? Якесь дивне припущення. Д...