Дороге може бути індикатором прибутковості. Заповнюваність таким індикатором не є.
Найдено 260 результатов
Вернуться к листу благодарностей
- 29 дек 2018, 18:25
- Перейти в форум
- Перейти в тему
- 31 дек 2018, 01:16
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Жизнь без виз.Как повлияет на турпотоки Украинцев
Это как? А из этих стран по ID-карте без предъявления паспорта въехать, например, в Польшу, а оттуда—куда угодно в ЕС? подразумевается обыкновенный RT, а не сложный маршрут... Причём тут сложный маршрут? Человек купил RT в Вильнюс, прилетел, сел на машину и поехал в Польшу. Це не перший раз, коли А...
- 01 янв 2019, 01:00
- Перейти в форум
- Перейти в тему
З новим 2019 роком!
Раз на рік можна створити окремий пост подяки співрозмовникам за їхні чудесні ролі в нашій спільній пристрасті до авіації!
Хай 2019 порве очікування 2018!
І, звичайно, слава Україні!
Хай 2019 порве очікування 2018!
І, звичайно, слава Україні!
- 01 янв 2019, 18:34
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Аж заностальнував - дуже "центральноазійський" розклад нового нічного рейсу. В Казахстані, Киргизстані, Таджикістані, Туркменістані, Узбекистані чи навіть Грузії та Вірменії аеропорти активно живуть вночі, а вдень мають переважно місцеві/регіональні рейси. Цікаво, що всі київські рейси Туркішів тіль...
- 03 янв 2019, 12:28
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
в той же час темпи зростання затухають: 2016 +61% 2017 +35% 2018 +19% Крива Харкова має стримуючий фактор через близькість війни і перекритий авіапростір на північ і на Схід, що робить авіаційний Харків фактично півостровом. Думаю, що це, а не низька початкова база є основною причиною вирівнювання....
- 03 янв 2019, 13:01
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
https://www.вувуву.com/interview-z-dyrektorom-lwo-t-romanovskoiu/ Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів» Це типу: -Обіцяю знизити ціну на газ вдвічі! -А я в чотири рази! Але для хіпстерів. Порівнювати Романовську...
- 03 янв 2019, 16:57
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
З врахуванням цих всіх факторів і ростом економіки хоча б на рівні поточних 3%, Львів мав би мати більше трьох мільйонів потоку, навіть за умови, якщо почнуть рости інші регіональні аеропорти на Заході. Справи у Львові ще кращі: 3% - це показник української економіки. Економіка Львова зростає суттє...
- 03 янв 2019, 17:01
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я мрію про появу трохи апґрейднутої Пузатої хати в терміналі D.
- 03 янв 2019, 19:21
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2019? Опрос.
Я б перестворив зсунувши в діапазон 1.05-1.10-1.15.1.20.1.25.1.30
- 03 янв 2019, 19:25
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Статистика - аеропорти України
Це рефлекс: в совку все порівнювали з 1913 роком, щоб було видно як круто совєтска власть підняла господарку

- 05 янв 2019, 15:58
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Транзит на Бразилию, северную Африку(Морокко) неплохой будет. Ну и в Испанию, США точно можно через Португалию лететь А учитывая кодшер с МАУ могут договориться на подвоз из регионов в Киев. Львов как-то уж слишком оптимистично звучит. Для начала бы KLM c AirFrance и British, а потом уже в ту сторо...
- 07 янв 2019, 15:03
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Зі збільшенням потоку аеропорт невідворотно стане менш комфортним. Думаю, ми ще начуємося про "яблуку нема де впасти", "стодола" ітд Дуже чекаю в 2019 році на бачення розвитку термінального комплексу від керівництва аеропорту: - розвиток наявного терміналу - використання старого терміналу - будівниц...
- 13 янв 2019, 16:21
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Ану, подивимось, наскільки МАУ вміє заскакувати на ринки, розкатані конкурентами і показувати на них кращий результат.


- 13 янв 2019, 16:24
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Як клієнт я забив на милі МАУ. Є доступ в лаунжі, пріоритет при овербукінгу - цього досить. Була б можливість відмовитись від миль як явища на користь кращого сервісу в аеропорту - я б відмовився.
- 13 янв 2019, 22:51
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Статистика - аеропорти України
В Вільнюса ~5М, ніякого транзиту. В Риги ~7М, з великим транзитом, В Таллінні до 3М, з ЛОТ/Нордікою. Виглядає так ніби Вільнюс є найпривабливішим кінцевим аеропортом регіону Чудове нагадування, що наявність найбільшого в регіоні ринку і можливість тягнути пасажира з сусідньої Білорусі геть не гаран...
- 16 янв 2019, 15:28
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А есть ли там рынок для МАУ? Страна очень бедная, при этом потоки заробитчан в основном завязаны на Россию, куда МАУ не летает. Хотя, конечно, я был бы рад расширению сети и в Киргизстан. На три щоденні рейси Туркішів ринок є. Саме місто Бішкек - це ринок приблизно розміру Запоріжжя. Але на додачу ...
- 18 янв 2019, 11:50
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
З позитиву тішить що Львів вже усвідомлює проблему відтоку та шукає рішення по виправленню ситуації,а не 'і так їдуть,де дінуться' У Львові боролися дві концепції: кількісна, яку підтримував, наприклад, Фест - і якісна, яку більше підтримував Туристичний альянс, де пару десятків готельєрів і рестор...
- 18 янв 2019, 12:25
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Статистика - аеропорти України
При нас у Сімферополі не було б такого трафіку. При нас не було десятків тисяч командированих військових, КГБістів і ГРУшників, які мілітаризують півострів, тримають під чоботом кримських татар і розправляються з залишками українських порядків в Криму. Не було десятків тисяч відрядних представників...
- 20 янв 2019, 11:45
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Статистика - аеропорти України
Романовська просто спроможна перемагати на території чужих стендів 
