Авиационные происшествия
Re: Авиационные происшествия
фотографии из Внуково тут http://24today.net/open/180955
и тут http://www.gazeta.ru/social/photo//soci ... l#!photo=0
и тут http://www.gazeta.ru/social/photo//soci ... l#!photo=0
Re: Авиационные происшествия
Фото сгоревшего ИЛа, если помните о таком https://twitter.com/Planesonearth/statu ... 3251108864
- Вкладення
-
- 1.jpg (28.48 Кіб) Переглянуто 5802 разів
Re: Авиационные происшествия
це ж треба було знати де поставити ту снігоприбиралку.
Сильно близько не поставиш, бо вистачить реверсу і гальм. Сильно далеко не поставиш, бо бізнесджети - висоту набирають стрімко. А тут так що вже не загальмуєш, і ще не взлетиш.
- Куди дивився диспетчер? кажучи "RWY XX, cleared to take-off"?
- Де була система сповіщення про те що смуга зайнята?
- Яка снігоочисна техніка працює без світла фар і проблискового маячка?
- мабуть техніка була взагалі без ламп... бо пілот точно б помітив будь-яку не типову лампочку на смузі, яка як коридор освітлювалась.
чи не забагато співпадіннь?
Сильно близько не поставиш, бо вистачить реверсу і гальм. Сильно далеко не поставиш, бо бізнесджети - висоту набирають стрімко. А тут так що вже не загальмуєш, і ще не взлетиш.
- Куди дивився диспетчер? кажучи "RWY XX, cleared to take-off"?
- Де була система сповіщення про те що смуга зайнята?
- Яка снігоочисна техніка працює без світла фар і проблискового маячка?
- мабуть техніка була взагалі без ламп... бо пілот точно б помітив будь-яку не типову лампочку на смузі, яка як коридор освітлювалась.
чи не забагато співпадіннь?
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Винними, як завжди, призначать водія снігоприбиралки, можливо ще диспетчера-стажера ну і покійних пілотів.
Re: Авиационные происшествия
Видимость всего 350 метров была
Re: Авиационные происшествия
UUWW 210000Z VRB02MPS 0400 R19/1000V1200N FG VV001 02/01 Q0992 19510145 TEMPO 0300 FG OVC001 RMK QBB050
але ніколи не розумів як може бути одночасно:
- 0400
- R19/1000V1200N
- TEMPO 0300
так 400? 300? чи від 1000 до 1200?
але ніколи не розумів як може бути одночасно:
- 0400
- R19/1000V1200N
- TEMPO 0300
так 400? 300? чи від 1000 до 1200?
Re: Авиационные происшествия
сюжет нашего 5 канала по Внуковской авиакатастрофы
http://www.youtube.com/watch?v=E3Egq3EM ... witterfeed
http://www.youtube.com/watch?v=E3Egq3EM ... witterfeed
Re: Авиационные происшествия
Заниматься катастрофой во Внуково поручили следователю «дела Качиньского»
http://lenta.ru/news/2014/10/22/sledovatel/Расследование авиакатастрофы во Внуково, в которой погиб президент нефтяной компании Total Кристоф де Маржери, поручено следователю Следственного комитета Михаилу Гуревичу. Ранее он занимался делом о крушении самолета польского президента Леха Качиньского, сообщает «Коммерсантъ».
Эксперты СКР и Межгосударственного авиационного комитета (МАК) уже изъяли с места катастрофы черные ящики разбившегося Falcon, а также видео- и аудиозаписи и вся техническая документация, регламентирующая работу наземных служб аэропорта.
Также отмечается, что собственную проверку обеспечения безопасности полетов начали сотрудники Генпрокуратуры, ФСБ и ФСО, так как аэропорт Внуково-3 часто используется первыми лицами России и иностранных государств.
Ранее сообщалось, что к расследованию катастрофы также подключатся специалисты французского бюро расследований и анализа безопасности гражданской авиации (BEA), представители авиакомпании Unijet, а также компании-разработчика самолета Dassault.
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=boPwzJz985A[/youtube]
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Є загальна видимість, а є runway visual range.KKS писав:UUWW 210000Z VRB02MPS 0400 R19/1000V1200N FG VV001 02/01 Q0992 19510145 TEMPO 0300 FG OVC001 RMK QBB050
але ніколи не розумів як може бути одночасно:
- 0400
- R19/1000V1200N
- TEMPO 0300
так 400? 300? чи від 1000 до 1200?
Re: Авиационные происшествия
Загальна тобто середня?nik-dem писав:Є загальна видимість, а є runway visual range.KKS писав:UUWW 210000Z VRB02MPS 0400 R19/1000V1200N FG VV001 02/01 Q0992 19510145 TEMPO 0300 FG OVC001 RMK QBB050
але ніколи не розумів як може бути одночасно:
- 0400
- R19/1000V1200N
- TEMPO 0300
так 400? 300? чи від 1000 до 1200?
бо я не можу уявити як в Жулянах може бути видимість 200, а на смузі в Жулянах 1200. Дуже схоже на " у мене є два заступники, чотири з яких".
Re: Авиационные происшествия
А снег вообще был? Или эта машина еще какие-то функции выполняет?
Re: Авиационные происшествия
шедевр
Re: Авиационные происшествия
Снег был в Москве, но утром 20-го. Что было во Внуково знают только те кто был в аэропорту и там живет.SemionV писав:А снег вообще был? Или эта машина еще какие-то функции выполняет?
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Ну ось, Жириновський вже назвав винних в катастрофі...А враховуючи те, що він озвучує думки х...ла, то офіційні висновки можна очікувати десь в такому ж напрямку.
http://www.belaruspartisan.org/politic/283889/
http://www.belaruspartisan.org/politic/283889/
Re: Авиационные происшествия
Гендиректор Внуково и его заместитель подали в отставку в связи с катастрофой Falcon
Отставка принята, отмечает пресс-служба аэропорта
Генеральный директор Международного аэропорта Внуково Андрей Дьяков и его заместитель Сергей Солнцев подали в отставку в связи с катастрофой самолета Falcon, сообщила пресс-служба Внуково.
"Отставка руководителей Внуково принята", - отметили в пресс-службе аэропорта.
Кроме этого от выполнения служебных обязанностей отстранены сменный директор аэропорта, начальник подразделения эксплуатации аэродрома, ведущий инженер-руководитель смены.
"Аэропорт Внуково со своей стороны делает все, чтобы авиационное происшествие было расследовано быстро и объективно: предоставляет всю необходимую информацию и обеспечивает беспрепятственный доступ к месту трагедии сотрудникам компетентных служб и ведомств, занимающихся расследованием происшествия. Внуково готово и в дальнейшем оказать всестороннюю помощь в расследовании", - подчеркивается в сообщении.
Несмотря на проведение следственных действий, "аэропорт работает в штатном режиме и делает все возможное для комфортного обслуживания пассажиров и авиакомпании".
Гибель главы Total
В ночь с 20 на 21 октября в результате столкновения самолета Falcon со снегоуборочной машиной, погибли четыре человека - президент компании Total Кристоф де Маржери и члены экипажа.
Следствие изъяло видео- и аудиозаписи переговоров во Внуково во время крушения Falcon
По факту аварии самолета возбуждено уголовное дело по ч. 3 ст. 263 УК РФ (нарушение правил безопасности движения и эксплуатации судна воздушного транспорта, повлекшее по неосторожности смерть двух и более лиц).
23 октября в качестве подозреваемых по делу о крушении самолета Falcon во Внуково задержаны четыре сотрудника аэропорта. Как полагает следствие, они "не обеспечили соблюдение требований безопасности полетов и проведения наземных работ, что привело к трагедии".
Ранее следователи уже задержали первого подозреваемого. Им оказался Владимир Мартыненко - водитель снегоуборочной машины, с которой при взлете столкнулся самолет.
"Преступное попустительство"
Следствие считает, что основной причиной трагической гибели президента концерна Total в аэропорту Внуково стала не трагическая случайность, а недостатки в работе аэропортовых служб.
"Уже сейчас очевидно, что причиной случившегося стало вовсе не жуткое трагическое стечение обстоятельств, как это пытаются преподать представители аэропорта, а преступное попустительство должностных лиц, которые не смогли обеспечить согласованность действий сотрудников аэропорта", - отметил представитель Следственного комитета РФ Владимир Маркин.
Отставка принята, отмечает пресс-служба аэропорта
Генеральный директор Международного аэропорта Внуково Андрей Дьяков и его заместитель Сергей Солнцев подали в отставку в связи с катастрофой самолета Falcon, сообщила пресс-служба Внуково.
"Отставка руководителей Внуково принята", - отметили в пресс-службе аэропорта.
Кроме этого от выполнения служебных обязанностей отстранены сменный директор аэропорта, начальник подразделения эксплуатации аэродрома, ведущий инженер-руководитель смены.
"Аэропорт Внуково со своей стороны делает все, чтобы авиационное происшествие было расследовано быстро и объективно: предоставляет всю необходимую информацию и обеспечивает беспрепятственный доступ к месту трагедии сотрудникам компетентных служб и ведомств, занимающихся расследованием происшествия. Внуково готово и в дальнейшем оказать всестороннюю помощь в расследовании", - подчеркивается в сообщении.
Несмотря на проведение следственных действий, "аэропорт работает в штатном режиме и делает все возможное для комфортного обслуживания пассажиров и авиакомпании".
Гибель главы Total
В ночь с 20 на 21 октября в результате столкновения самолета Falcon со снегоуборочной машиной, погибли четыре человека - президент компании Total Кристоф де Маржери и члены экипажа.
Следствие изъяло видео- и аудиозаписи переговоров во Внуково во время крушения Falcon
По факту аварии самолета возбуждено уголовное дело по ч. 3 ст. 263 УК РФ (нарушение правил безопасности движения и эксплуатации судна воздушного транспорта, повлекшее по неосторожности смерть двух и более лиц).
23 октября в качестве подозреваемых по делу о крушении самолета Falcon во Внуково задержаны четыре сотрудника аэропорта. Как полагает следствие, они "не обеспечили соблюдение требований безопасности полетов и проведения наземных работ, что привело к трагедии".
Ранее следователи уже задержали первого подозреваемого. Им оказался Владимир Мартыненко - водитель снегоуборочной машины, с которой при взлете столкнулся самолет.
"Преступное попустительство"
Следствие считает, что основной причиной трагической гибели президента концерна Total в аэропорту Внуково стала не трагическая случайность, а недостатки в работе аэропортовых служб.
"Уже сейчас очевидно, что причиной случившегося стало вовсе не жуткое трагическое стечение обстоятельств, как это пытаются преподать представители аэропорта, а преступное попустительство должностных лиц, которые не смогли обеспечить согласованность действий сотрудников аэропорта", - отметил представитель Следственного комитета РФ Владимир Маркин.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Зіткнення літака Falcon зі снігоприбиральником в московському аеропорту Внуково, в результаті чого загинув президент нафтового концерну Total, сталося в місці перетину злітних смуг, повідомляє Міждержавний авіаційний комітет.
При цьому, як стверджують в МАК, запиту про перетин злітної смуги, на якій знаходився літак, від снігоприбирача диспетчеру не надходило.
Про це пише Русская Служба BBC.
"При видачі диспетчером дозволу на зліт повітряного судна смуга була вільна. Екіпаж підтвердив дозвіл на зліт. Через приблизно 10 секунд після підтвердження екіпажем дозволу на зліт системою контролю та огляду льотного поля диспетчерського пункту "вишка" зафіксовано рух снігоочисника по лівій межі злітно-посадкової смуги 19 в південному напрямку в бік хрестовини", - розповів голова комісії з розслідування авіаційних подій МАК Олексій Морозов.
За словами представника МАК, екіпаж літака побачив снігоприбирача безпосередньо перед зіткненням.
Президент одного з найбільших в світі нафтових концернів Total Крістоф де Маржері загинув під час авіакатастрофи під Внуково в ніч на вівторок. Разом з де Маржері загинули ще три члени екіпажу, всі вони були французами.
УНІАН
При цьому, як стверджують в МАК, запиту про перетин злітної смуги, на якій знаходився літак, від снігоприбирача диспетчеру не надходило.
Про це пише Русская Служба BBC.
"При видачі диспетчером дозволу на зліт повітряного судна смуга була вільна. Екіпаж підтвердив дозвіл на зліт. Через приблизно 10 секунд після підтвердження екіпажем дозволу на зліт системою контролю та огляду льотного поля диспетчерського пункту "вишка" зафіксовано рух снігоочисника по лівій межі злітно-посадкової смуги 19 в південному напрямку в бік хрестовини", - розповів голова комісії з розслідування авіаційних подій МАК Олексій Морозов.
За словами представника МАК, екіпаж літака побачив снігоприбирача безпосередньо перед зіткненням.
Президент одного з найбільших в світі нафтових концернів Total Крістоф де Маржері загинув під час авіакатастрофи під Внуково в ніч на вівторок. Разом з де Маржері загинули ще три члени екіпажу, всі вони були французами.
УНІАН
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
На шляху літака, що розбився у Внуково, було дві снігоприбиральних машини
24.10.2014 | 11:21
По злітно-посадковій смузі Внуково в момент вильоту Falcon президента компанії Total Крістофа де Маржері безконтрольно їздили не одна, а дві снігоприбиральні машини.
Про це повідомляє Коммерсантъ.
Одна з них промайнула перед самим носом лайнера, другу Falcon зачепив крилом на зльоті. Водія цієї машини вчора суд заарештував.
Міждержавний авіакомітет (МАК) вже відзвітував про перші висновки експертів, які закінчили польовий етап свого розслідування, а також в присутності фахівців з Франції вивчили записи бортових самописців. За словами керівника спецкомісії відомства Олексія Морозова, на той момент, коли диспетчери дали дозвіл екіпажу Falcon на зліт, злітно-посадкова смуга (ЗПС) була вільна. Але вже через 10 секунд системою контролю і огляду льотного поля диспетчерського пункту було зафіксовано рух снігоочисника по лівій межі ЗПС у бік так званої хрестовини. Самі диспетчери вчора називали появу машини на ЗПС "несанкціонованим вторгненням", за яке їх колеги не повинні нести відповідальність, так як фактично вже зробити нічого не могли.
"Через 14 секунд після початку руху літака екіпаж побачив предмет, який був ідентифікований як машина, що перетинає дорогу",- пояснив Олексій Морозов, підкресливши, що екіпаж це бачив, але це не викликало у нього побоювань, і літак продовжив рух. "Ще приблизно через 14 секунд відбулося зіткнення літака зі снігоочисником. Екіпаж побачив снігоочисник безпосередньо перед зіткненням",- підсумував голова комісії.
Джерело, близьке до розслідування, фактично підтвердив слова представників МАК, пояснивши, що, за його даними, диспетчери знали - на смузі N2 працюють снігоприбиральні машини, виконуючи сушку смуг і руліжних доріжок. Оператори двох машин виявили недалеко від ЗПС, що пересікається із смугою, на якій знаходився Falcon, кілька непрацюючих сигнальних ліхтарів. Знаючи, що в кінці цієї ЗПС перебували електрики, водії, які працювали в парі, вирішили відвезти їм поламану освітлювальну техніку. Повертаючись назад, вони перетнули ЗПС N1, на якій почав розгін Falcon.
Таким чином, МАК вже встановив обставини катастрофи, а її безпосередніх винуватців належить визначити СКР і суду.
УНІАН
24.10.2014 | 11:21
По злітно-посадковій смузі Внуково в момент вильоту Falcon президента компанії Total Крістофа де Маржері безконтрольно їздили не одна, а дві снігоприбиральні машини.
Про це повідомляє Коммерсантъ.
Одна з них промайнула перед самим носом лайнера, другу Falcon зачепив крилом на зльоті. Водія цієї машини вчора суд заарештував.
Міждержавний авіакомітет (МАК) вже відзвітував про перші висновки експертів, які закінчили польовий етап свого розслідування, а також в присутності фахівців з Франції вивчили записи бортових самописців. За словами керівника спецкомісії відомства Олексія Морозова, на той момент, коли диспетчери дали дозвіл екіпажу Falcon на зліт, злітно-посадкова смуга (ЗПС) була вільна. Але вже через 10 секунд системою контролю і огляду льотного поля диспетчерського пункту було зафіксовано рух снігоочисника по лівій межі ЗПС у бік так званої хрестовини. Самі диспетчери вчора називали появу машини на ЗПС "несанкціонованим вторгненням", за яке їх колеги не повинні нести відповідальність, так як фактично вже зробити нічого не могли.
"Через 14 секунд після початку руху літака екіпаж побачив предмет, який був ідентифікований як машина, що перетинає дорогу",- пояснив Олексій Морозов, підкресливши, що екіпаж це бачив, але це не викликало у нього побоювань, і літак продовжив рух. "Ще приблизно через 14 секунд відбулося зіткнення літака зі снігоочисником. Екіпаж побачив снігоочисник безпосередньо перед зіткненням",- підсумував голова комісії.
Джерело, близьке до розслідування, фактично підтвердив слова представників МАК, пояснивши, що, за його даними, диспетчери знали - на смузі N2 працюють снігоприбиральні машини, виконуючи сушку смуг і руліжних доріжок. Оператори двох машин виявили недалеко від ЗПС, що пересікається із смугою, на якій знаходився Falcon, кілька непрацюючих сигнальних ліхтарів. Знаючи, що в кінці цієї ЗПС перебували електрики, водії, які працювали в парі, вирішили відвезти їм поламану освітлювальну техніку. Повертаючись назад, вони перетнули ЗПС N1, на якій почав розгін Falcon.
Таким чином, МАК вже встановив обставини катастрофи, а її безпосередніх винуватців належить визначити СКР і суду.
УНІАН
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей