Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ну й куди він літає з Гостомеля?
І чи не простіше було б йому тим же , "своїм" UR-FAA вивезти вантаж...
І чи не простіше було б йому тим же , "своїм" UR-FAA вивезти вантаж...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ХЗ, куди літає, над чорним морем слід пропадає у всіх 4-х випадках, що бачив. Рух йде по маршруту, яким літатють в Ізраїль(Кіпр), але не певний на 100% в цьому. UR-FAA взяти не простіше. Свої пілоти є свої пілоти. При тому, що "вантаж" може бути й живим. І ще "вантаж" можуть не тільки вивозити, але й ще привозити.KKS писав:ну й куди він літає з Гостомеля?
І чи не простіше було б йому тим же , "своїм" UR-FAA вивезти вантаж...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ну навряд пілоти отримували ЗП коли весь цей час UR-IVK стояв на приколі. Пілоти мабуть МАУвські.
Ну якщо за Чорним морем пропадає, то ясно куди... єврей коломойський в Анатлію "щось" не повезе.
А чи не простіше було "живий вантаж" вивозити з нормальних терміналів для "живих", а не з повністю вантажного Гостомеля? На думку спадає що Гостомель єдиний з аеропортів біля Києва який має підїзд залізниці... може з цим вибарано саме Гостомель.
Ну якщо за Чорним морем пропадає, то ясно куди... єврей коломойський в Анатлію "щось" не повезе.

А чи не простіше було "живий вантаж" вивозити з нормальних терміналів для "живих", а не з повністю вантажного Гостомеля? На думку спадає що Гостомель єдиний з аеропортів біля Києва який має підїзд залізниці... може з цим вибарано саме Гостомель.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Я на 100% не впевнений у даній ситуації з пілотами, але у власний літак на такому рівні, я би саджав лише "перевірених" пілотів. Це як UR-ABA. І так, вони отримують ЗП, коли ВС на землі (все-таки бізнес авіація). Видно "вантаж" досить цікавий, щоб його через термінали тягати. ІМХОKKS писав:ну навряд пілоти отримували ЗП коли весь цей час UR-IVK стояв на приколі. Пілоти мабуть МАУвські.
Ну якщо за Чорним морем пропадає, то ясно куди... єврей коломойський в Анатлію "щось" не повезе.
А чи не простіше було "живий вантаж" вивозити з нормальних терміналів для "живих", а не з повністю вантажного Гостомеля? На думку спадає що Гостомель єдиний з аеропортів біля Києва який має підїзд залізниці... може з цим вибарано саме Гостомель.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ан-140 виходить.... співпадає і дата і відсутність UR-NTP в базахValdys писав:Чи не 6-й це 158-й для Кубани...?!

Re: Flight Radar 24 (FR24)
и что визу не летается более коротким маршрутом, зачем аж молдову захватывать ?!
Re: Flight Radar 24 (FR24)
А как, если не секрет??? Через Донецк или Крым?? А может, через матушку Рассею??Labiann писав:и что визу не летается более коротким маршрутом, зачем аж молдову захватывать ?!
Re: Flight Radar 24 (FR24)
да конечно не секрет, остальные молдову не захватывают и летят дальше от побережья Турции, значит короче и молдове платить не надо за аэро обслуживание...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Все летят примерно через Одессу или между Одессой и Николаевом
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Labiann писав:да конечно не секрет, остальные молдову не захватывают и летят дальше от побережья Турции, значит короче и молдове платить не надо за аэро обслуживание...
они ещё и Румынию захватили, как-то сразу не заметил...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Візи ще з початку конфлікту старались це все діло облітати. А тепер вони не залітають взагалі в сімферопольський сегмент, навіть в відкритий.
А не залітаючи це UDROS-REVDA-BADKA-VOLVO-ATREK по іншому просто маршрутів немає (резонних, не вертатись ж назад до Одеси)
http://skyvector.com/?ll=44.91295266539 ... F.UK.SULUM
А не залітаючи це UDROS-REVDA-BADKA-VOLVO-ATREK по іншому просто маршрутів немає (резонних, не вертатись ж назад до Одеси)
http://skyvector.com/?ll=44.91295266539 ... F.UK.SULUM
Re: Flight Radar 24 (FR24)
конечно не до такой степени в этом понимаю...
а через точку romok кажется ближе будет... или прошу объяснить, если не сложно
а через точку romok кажется ближе будет... или прошу объяснить, если не сложно
Re: Flight Radar 24 (FR24)
romok - всередині UKFV. А wizz старається його (UKFV) весь обминати. Незважаючи на те що через ROMOK польоти не заборонені.
МАУ в Дніпро, Харків, Запоріжжя дууже близько від Криму літає... дістати його з ПВО - раз плюнути, так що думаю wizz хоч і багато облітає - але надійно
МАУ в Дніпро, Харків, Запоріжжя дууже близько від Криму літає... дістати його з ПВО - раз плюнути, так що думаю wizz хоч і багато облітає - але надійно
Re: Flight Radar 24 (FR24)
конечно как вариант, но насколько я знаю в крыму военные действия сейчас не проводятся, с какого перепуга его так облетать...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Тут мені лізе дві цитати в голову:
- "Там кацапи"© Лесь Подерев'янський
- "Ніч, темно, ліс... два куми вертаються додому. Коли один візьме паліняку, як дасть іншому по голові. - Куме ви шо? - Куме, ніч, темно.. фіг знає шо у вас в голові"©
Тому краще облетіти. Там доречі на скайвекторі показана зона заборони польотів, вона не дуже далеко від берегової лінії. Та й може wizz'ів бентежить що є два диспетчерських центри в цій зоні, та й літаки російські з Криму літають як хочуть в якому хочуть напрямку. А під керівництвом двох різних диспетчерів - то "не дуже" безпечно.
- "Там кацапи"© Лесь Подерев'янський
- "Ніч, темно, ліс... два куми вертаються додому. Коли один візьме паліняку, як дасть іншому по голові. - Куме ви шо? - Куме, ніч, темно.. фіг знає шо у вас в голові"©
Тому краще облетіти. Там доречі на скайвекторі показана зона заборони польотів, вона не дуже далеко від берегової лінії. Та й може wizz'ів бентежить що є два диспетчерських центри в цій зоні, та й літаки російські з Криму літають як хочуть в якому хочуть напрямку. А під керівництвом двох різних диспетчерів - то "не дуже" безпечно.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ну вроде не было замечено чтоб они летали кроме как в/из стороны Керчи и дальше...
если так говорить, то остальные ак которые летают ближе, не заботятся о безопасности своих рейсов...
если так говорить, то остальные ак которые летают ближе, не заботятся о безопасности своих рейсов...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
літають, але рідко...
я тут мучав одну штучку з візуалізатором, то деякі рейси уходять десь на 140 градусів від Сімферополя в море, і через Анапу йдуть вже стандартною трасою. Їх не багато, але вони є.
Так і не переймаються сильно. Лідер то МАУ яке прямо облизує заборонену зону, а інші... в основному російські а/к, які то точно знають що їх не чіпатимуть.
я тут мучав одну штучку з візуалізатором, то деякі рейси уходять десь на 140 градусів від Сімферополя в море, і через Анапу йдуть вже стандартною трасою. Їх не багато, але вони є.
Так і не переймаються сильно. Лідер то МАУ яке прямо облизує заборонену зону, а інші... в основному російські а/к, які то точно знають що їх не чіпатимуть.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
да турки тоже так летают, онур, аееген и не только, не помню сейчас, тоже так летают, у турков вроде всё нормально и с логикой и с безопасностью...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
хотя сейчас посмотрел и турки и аееген и пигасус не затрагивают симферскую зону, а что мешает визам в revda повернуть чуть правее ?!
Re: Flight Radar 24 (FR24)
"Чуть правее" це UL743? Там вихід через Одесу тільки на BAREN і MIMKO, що з 08 курсом Жулян ніяк не з руки, та й там можуть попасти на зліт МАУ в Бориспіль, і тоді їх так можуть завернуть...
Ще одне із "можливо" що по маршруту через Молдову - вони одразу потрапляють в київську зону яка одразу їм дасть спрямлення на Жуляни, а через Одесу... Одеса має то все узгодити з Києвом те спрямлення....
взагалі простіше, ближче через Молдову.
ЗІ Хоча Руслани Антонова спеціально заходять в Україну на транзит з Азії на Європу... крюк чималий але чомусь заходять.
Ще одне із "можливо" що по маршруту через Молдову - вони одразу потрапляють в київську зону яка одразу їм дасть спрямлення на Жуляни, а через Одесу... Одеса має то все узгодити з Києвом те спрямлення....
взагалі простіше, ближче через Молдову.
ЗІ Хоча Руслани Антонова спеціально заходять в Україну на транзит з Азії на Європу... крюк чималий але чомусь заходять.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 4 гостей