Міжнародний аеропорт Львів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Космодром LWO 
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Протокол громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення «Концепція схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» (Детальний план території, прилеглої до ДП МА «Львів». Схема планування території МА «Львів».)
http://www.city-adm.lviv.ua/adm/public- ... i-ma-lviv-
Громадські слухання були проведені 15 липня 2011 року у приміщенні Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл.Ринок,1, каб.202
Для участі у громадських слуханнях зареєструвалися 12 учасників.
На громадських слуханнях виступили:
Р.Хім’юк, в.о. начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
Організація, програма та регламент проведення громадських слухань.
М.Магасевич, директор з розвитку аеропорту (Державне підприємство «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові»), представник замовника.
П.Крупа, ГАП ДП ДІПМ «Містопроект», представник розробника містобудівного обґрунтування
В.Рудий, головний інженер проекту використання території аеропорту (ІЦА «Украеропроект»)
Представлення проекту «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» (Детальний план території, прилеглої до ДП МА «Львів». Схема планування території МА «Львів».)
В ході обговорення взяли участь: М.Магасевич-представник Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові»; П.Крупа- представник ДІПМ «Містопроект»; В.Рудий- представник ІЦА «Украеропроект», В.Хижняк-представник управління архітектури; М.Кошло-представник ДІПМ «Містопроект», М.Блонський – представник АГК «Вимірювач».
Під час представлення концепції М.Магасевич повідомив:
· Наміри Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові» щодо розвитку аеропорту м.Львова, коротко охарактеризував проект «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту».
Під час представлення концепції П.Крупа повідомив:
Специфіка аеропорту в тому, що він розташований на території Львова і відповідно тісно пов'язаний з міською інфраструктурою, в силу чого при розробці генерального плану розвитку аеропорту необхідною була його ув’язка з генеральним планом міста. Загалом Концепція включає в себе вже запроектовані об’єкти і об’єкти будівництво яких розпочато. Розвиток аеропорту передбачено у два етапи (черги).
Перший етап розвитку аеропорту пов’язаний з проведенням у Львові Євро-2012 та передбачає видовження злітно-посадкової смуги з 2512 м. до 3305 м., що покращить безпеку польотів літаків і дасть можливість приймати нові типи літаків. На першому етапі передбачено будівництво нового пасажирського терміналу з можливістю прийому 2000 ос./год., що в цілому покращить обслуговування пасажирів. Паралельно передбачено будівництво під’їзних шляхів з боку вул.Ряшівської і проектованої, будівництво автостанції, реконструкція привокзальної площі перед головним корпусом аеропорту, реконструкція останнього під презентативний об’єкт міста тощо.
· Другий етап розвитку аеропорту пов'язаний із можливістю прийому Україною Зимової олімпіади 2022р. та передбачатиме додатково будівництво на його території магістральної руліжної доріжки, що дасть можливість приймати більшу кількості літаків та збільшить загальний пасажиропотік до 3665 ос./год. На другому етапі передбачено будівництво ще одного пасажирського терміналу на 1665 ос./год, подальший розвиток об’єктів інфраструктури аеропорту, перенесення існуючого складу ПММ у пн.-зх. частину території аеропорту, освоєння територій розташованих між новим проектованим терміналом та вул.Ряшівською-вул.Патона під об’єкти загально міського значення, передбачено розвиток придорожньої інфраструктури вул.Ряшівської та будівництво на ній нових об’єктів тощо.
Щодо гаражного кооперативу та інших об’єктів незавершеного будівництва розташованих на вул.Ряшівській, їх потрібно враховувати, але в той же час власникам незавершеного будівництва потрібно звертатися до міськради щодо вирішенням питанням ефективності використання даної території ще до моменту введення в експлуатацію нового терміналу та частини вул.Ряшівської.
В.Хижняк наголосив, що під час попереднього розгляду Концепції на засіданні містобудівної ради, її членами було наголошено на необхідності передбачення в даному документів окремого розділу, який би передбачав компенсаційні заходи (відшкодування) власникам житлової та нежитлової забудови у випадку будівництва нового терміналу та магістральної руліжної доріжки.
П.Крупа відзначив, що попередньо щодо будівництва магістрально руліжної доріжки (МРД) прораховано кількість житлових будинків та садово-городніх ділянок, які потрапляють під знос. Звернув увагу, що питання необхідності будівництва МРД вирішуватиметься на рівні КМУ після затвердження Концепції. Зауважив, що будівництво МРД буде очевидно здійснюватися на етапі підготовки до Зимової олімпіади 2022р., і саме її будівництво зачіпає реконструкцію міської території. Акцентував, що на території військової частини що прилягає безпосередньо до території аеропорту розташовані 4 гуртожитки, де проживають близько 100 сімей, щодо яких має бути передбачена державна програма з виселення та компенсаційних заходів.
І.Гринда поцікавився щодо інформації про можливість розміщення в промзоні (вул.Авіаційна) за рахунок території військової частини комунального АТП. Запитав щодо конфігурації та кількості будинків, які планується знести при побудові МРД. Попросив уточнити в якій частині аеропорту розташовуватиметься пасажирський термінал другої черги та яких габаритів літаки зможе приймати львівський аеропорт після його реконструкції.
П.Крупа відповів, що територія розташована між вул.Городоцькою та заводом ЛОРТА буде зарезервована за комунальним АТП, а в південні частині території аеропорту, що прилягає до вул.Скнилівської та Авіаційної (південніше авіазаводу) буде розташовуватись територія обслуговуючого автотранспорту аеропорту. Відзначив, що попередні розрахунки щодо будівництва МРД передбачають знесення 12 малоповерхових індивідуальних житлових будинків, які безпосередньо прилягають до території аеропорту. Прокоментував, що пасажирський термінал доугої черги має розташовуватися у північній частині території аеропорту і не зачіпатиме міських земель згідно вимог департаменту містобудування.
В.Рудий зазначив, що після реконструкції злітно-посадкової смуги та її видовження до 3305м. львівський аеропорт зможе приймати літаки класу Boing-767. Повідомив присутнім технічні особливості планової злітно-посадкової смуги. Звернув увагу, що будівництво МРД дозволить у 1,3-1,5 рази збільшити кількість приземлень літаків. Акцентував, що наразі питання будівництва МРД не стоїть, оскільки воно прив’язане до другої черги розвитку аеропорту, і відповідно питання зносу будівель постане через 5-7 років. Відзначив, що у складі робочого проекту, який розглядається і який затверджений КМУ МРД не має.
В.Хижняк попросив уточнити питання навігації на території аеропорту і те чи передбачено залишати на тому ж місці існуючу РЛС. Попросив конкретизувати чи проект, що презентується, видається з потужностями до 2012р. і, чи по проекту на 2022р., коли з’являється МРД будуть змінюватися параметри шумових зон і чи буде відповідно їхнє перепогодження з відповідними інстанціями?
В.Рудий відповів, що РЛС залишатиметься на старому місці. Зазначив, що введення в дію МРД не значною мірою вплине на шумові зони. Акцентував, що по шумових зонах є відповідні висновки МОЗ України.
М.Блонський поцікавився, яким чином впливатиме будівництво (розширення) та введення в експлуатацію МРД на прилеглі будинки і чи розглядалася можливість будівництва аеропорту в Черлянах.
В.Рудий відповів, що МРД має бути віднесена відносно злітно-посадкової смуги на 176 м. і відповідно споруди, які потрапляють у цю зону мають бути знесені. Зазначив, що споруди, які побудовані на цій території є самовільно збудовані без відповідних дозволів, і питання яке у даному випадку потрібно вирішувати не на адресу проектувальників. Відзначив, що питання зносу будівель постане найшвидше через 5-7 років, і наразі не відомо чи взагалі буде погоджено. Відзначив, що проект, який презентується отримав усі заключення від державних служб нагляду. Щодо Черлян, то відзначив, що територія тієї місцевості занадто заводнена, і будівництву аеропорту там заважає конфігурація існуючих навколо населених пунктів.
М.Блонський поцікавився щодо вирішення питання автомобільних стоянок для мешканців прилеглих до аеропорту житлових будинків та для автотранспорту який буде обслуговувати пасажирів аеропорту.
П.Крупа відзначив, що щодо відкритих паркувальних місць є територій передбачені для розміщення стоянок біля обох терміналів, а також багатоповерхові гаражі вздовж вул.Ряшівської та можливості реконструкції існуючих кооперативних гаражів на вул.Кульпарківській під багатоповерхові.
В.Хижняк зауважив, що необхідно здійснити корегування Проектного плану Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту в частині:
· внесення змін інститутом «Містопроект» у генеральний план забудови, його експлікацію та пояснюючу записку розробленої містобудівної документації з формулюванням перспективного використання об’єктів незавершеного будівництва багатоповерхових гаражів АГК «Аеропорт» та АГК «Вимірювач» вздовж вул. Проектованої-Ряшівської - замість «розміщення готельних та торгово-виставкових об’єктів» на «для розміщення об’єктів придорожнього сервісу та обслуговування (в тому числі багатоповерхових паркінгів та торгових центрів)» (поз. 19, 21 експлікації існуючого стану та поз. П9, П10 експлікації проектованих об’єктів проектного плану);
· розроблення в складі поданої містобудівної документації окремого розділу «Компенсаційні заходи по реалізації рішень «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» в частині умов використання територій запланованих для будівництва проектованих об’єктів зі знесенням існуючої забудови та функціонування існуючої житлової забудови в межах дискомфортних шумових зон Львівського аеропорту (копія витягу з протоколу засідання архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради від 02.06.2011 додається).
М.Магасевич наголосив на необхідності врегулювання Львівською міською радою питання щодо функціонального призначення на перспективу існуючого головного корпусу львівського аеропорту.
М.Кошло запропонував представникам Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові» з даного приводу звернутися до міського голови Львова, щоб отримати офіційну відповідь щодо того яким бачиться майбутнє функціональне призначення існуючого головного корпусу аеропорту.
Резолюція громадських слухань: Рекомендувати «Концепція схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» (Детальний план території, прилеглої до ДП МА «Львів». Схема планування території МА «Львів») до подальшого затвердження за умови її доопрацювання згідно наведених зауважень.
Головуючий громадських слухань,
в.о начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
Р.Хім’юк
Представник замовника
М.Магасевич
Начальник відділу містобудівного маркетингу
управління архітектури департаменту містобудування
В.Хижняк
Додаток: копія витягу з протоколу засідання архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради від 02.06.2011 на 5 арк.
http://www.city-adm.lviv.ua/adm/public- ... i-ma-lviv-
Громадські слухання були проведені 15 липня 2011 року у приміщенні Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл.Ринок,1, каб.202
Для участі у громадських слуханнях зареєструвалися 12 учасників.
На громадських слуханнях виступили:
Р.Хім’юк, в.о. начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
Організація, програма та регламент проведення громадських слухань.
М.Магасевич, директор з розвитку аеропорту (Державне підприємство «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові»), представник замовника.
П.Крупа, ГАП ДП ДІПМ «Містопроект», представник розробника містобудівного обґрунтування
В.Рудий, головний інженер проекту використання території аеропорту (ІЦА «Украеропроект»)
Представлення проекту «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» (Детальний план території, прилеглої до ДП МА «Львів». Схема планування території МА «Львів».)
В ході обговорення взяли участь: М.Магасевич-представник Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові»; П.Крупа- представник ДІПМ «Містопроект»; В.Рудий- представник ІЦА «Украеропроект», В.Хижняк-представник управління архітектури; М.Кошло-представник ДІПМ «Містопроект», М.Блонський – представник АГК «Вимірювач».
Під час представлення концепції М.Магасевич повідомив:
· Наміри Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові» щодо розвитку аеропорту м.Львова, коротко охарактеризував проект «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту».
Під час представлення концепції П.Крупа повідомив:
Специфіка аеропорту в тому, що він розташований на території Львова і відповідно тісно пов'язаний з міською інфраструктурою, в силу чого при розробці генерального плану розвитку аеропорту необхідною була його ув’язка з генеральним планом міста. Загалом Концепція включає в себе вже запроектовані об’єкти і об’єкти будівництво яких розпочато. Розвиток аеропорту передбачено у два етапи (черги).
Перший етап розвитку аеропорту пов’язаний з проведенням у Львові Євро-2012 та передбачає видовження злітно-посадкової смуги з 2512 м. до 3305 м., що покращить безпеку польотів літаків і дасть можливість приймати нові типи літаків. На першому етапі передбачено будівництво нового пасажирського терміналу з можливістю прийому 2000 ос./год., що в цілому покращить обслуговування пасажирів. Паралельно передбачено будівництво під’їзних шляхів з боку вул.Ряшівської і проектованої, будівництво автостанції, реконструкція привокзальної площі перед головним корпусом аеропорту, реконструкція останнього під презентативний об’єкт міста тощо.
· Другий етап розвитку аеропорту пов'язаний із можливістю прийому Україною Зимової олімпіади 2022р. та передбачатиме додатково будівництво на його території магістральної руліжної доріжки, що дасть можливість приймати більшу кількості літаків та збільшить загальний пасажиропотік до 3665 ос./год. На другому етапі передбачено будівництво ще одного пасажирського терміналу на 1665 ос./год, подальший розвиток об’єктів інфраструктури аеропорту, перенесення існуючого складу ПММ у пн.-зх. частину території аеропорту, освоєння територій розташованих між новим проектованим терміналом та вул.Ряшівською-вул.Патона під об’єкти загально міського значення, передбачено розвиток придорожньої інфраструктури вул.Ряшівської та будівництво на ній нових об’єктів тощо.
Щодо гаражного кооперативу та інших об’єктів незавершеного будівництва розташованих на вул.Ряшівській, їх потрібно враховувати, але в той же час власникам незавершеного будівництва потрібно звертатися до міськради щодо вирішенням питанням ефективності використання даної території ще до моменту введення в експлуатацію нового терміналу та частини вул.Ряшівської.
В.Хижняк наголосив, що під час попереднього розгляду Концепції на засіданні містобудівної ради, її членами було наголошено на необхідності передбачення в даному документів окремого розділу, який би передбачав компенсаційні заходи (відшкодування) власникам житлової та нежитлової забудови у випадку будівництва нового терміналу та магістральної руліжної доріжки.
П.Крупа відзначив, що попередньо щодо будівництва магістрально руліжної доріжки (МРД) прораховано кількість житлових будинків та садово-городніх ділянок, які потрапляють під знос. Звернув увагу, що питання необхідності будівництва МРД вирішуватиметься на рівні КМУ після затвердження Концепції. Зауважив, що будівництво МРД буде очевидно здійснюватися на етапі підготовки до Зимової олімпіади 2022р., і саме її будівництво зачіпає реконструкцію міської території. Акцентував, що на території військової частини що прилягає безпосередньо до території аеропорту розташовані 4 гуртожитки, де проживають близько 100 сімей, щодо яких має бути передбачена державна програма з виселення та компенсаційних заходів.
І.Гринда поцікавився щодо інформації про можливість розміщення в промзоні (вул.Авіаційна) за рахунок території військової частини комунального АТП. Запитав щодо конфігурації та кількості будинків, які планується знести при побудові МРД. Попросив уточнити в якій частині аеропорту розташовуватиметься пасажирський термінал другої черги та яких габаритів літаки зможе приймати львівський аеропорт після його реконструкції.
П.Крупа відповів, що територія розташована між вул.Городоцькою та заводом ЛОРТА буде зарезервована за комунальним АТП, а в південні частині території аеропорту, що прилягає до вул.Скнилівської та Авіаційної (південніше авіазаводу) буде розташовуватись територія обслуговуючого автотранспорту аеропорту. Відзначив, що попередні розрахунки щодо будівництва МРД передбачають знесення 12 малоповерхових індивідуальних житлових будинків, які безпосередньо прилягають до території аеропорту. Прокоментував, що пасажирський термінал доугої черги має розташовуватися у північній частині території аеропорту і не зачіпатиме міських земель згідно вимог департаменту містобудування.
В.Рудий зазначив, що після реконструкції злітно-посадкової смуги та її видовження до 3305м. львівський аеропорт зможе приймати літаки класу Boing-767. Повідомив присутнім технічні особливості планової злітно-посадкової смуги. Звернув увагу, що будівництво МРД дозволить у 1,3-1,5 рази збільшити кількість приземлень літаків. Акцентував, що наразі питання будівництва МРД не стоїть, оскільки воно прив’язане до другої черги розвитку аеропорту, і відповідно питання зносу будівель постане через 5-7 років. Відзначив, що у складі робочого проекту, який розглядається і який затверджений КМУ МРД не має.
В.Хижняк попросив уточнити питання навігації на території аеропорту і те чи передбачено залишати на тому ж місці існуючу РЛС. Попросив конкретизувати чи проект, що презентується, видається з потужностями до 2012р. і, чи по проекту на 2022р., коли з’являється МРД будуть змінюватися параметри шумових зон і чи буде відповідно їхнє перепогодження з відповідними інстанціями?
В.Рудий відповів, що РЛС залишатиметься на старому місці. Зазначив, що введення в дію МРД не значною мірою вплине на шумові зони. Акцентував, що по шумових зонах є відповідні висновки МОЗ України.
М.Блонський поцікавився, яким чином впливатиме будівництво (розширення) та введення в експлуатацію МРД на прилеглі будинки і чи розглядалася можливість будівництва аеропорту в Черлянах.
В.Рудий відповів, що МРД має бути віднесена відносно злітно-посадкової смуги на 176 м. і відповідно споруди, які потрапляють у цю зону мають бути знесені. Зазначив, що споруди, які побудовані на цій території є самовільно збудовані без відповідних дозволів, і питання яке у даному випадку потрібно вирішувати не на адресу проектувальників. Відзначив, що питання зносу будівель постане найшвидше через 5-7 років, і наразі не відомо чи взагалі буде погоджено. Відзначив, що проект, який презентується отримав усі заключення від державних служб нагляду. Щодо Черлян, то відзначив, що територія тієї місцевості занадто заводнена, і будівництву аеропорту там заважає конфігурація існуючих навколо населених пунктів.
М.Блонський поцікавився щодо вирішення питання автомобільних стоянок для мешканців прилеглих до аеропорту житлових будинків та для автотранспорту який буде обслуговувати пасажирів аеропорту.
П.Крупа відзначив, що щодо відкритих паркувальних місць є територій передбачені для розміщення стоянок біля обох терміналів, а також багатоповерхові гаражі вздовж вул.Ряшівської та можливості реконструкції існуючих кооперативних гаражів на вул.Кульпарківській під багатоповерхові.
В.Хижняк зауважив, що необхідно здійснити корегування Проектного плану Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту в частині:
· внесення змін інститутом «Містопроект» у генеральний план забудови, його експлікацію та пояснюючу записку розробленої містобудівної документації з формулюванням перспективного використання об’єктів незавершеного будівництва багатоповерхових гаражів АГК «Аеропорт» та АГК «Вимірювач» вздовж вул. Проектованої-Ряшівської - замість «розміщення готельних та торгово-виставкових об’єктів» на «для розміщення об’єктів придорожнього сервісу та обслуговування (в тому числі багатоповерхових паркінгів та торгових центрів)» (поз. 19, 21 експлікації існуючого стану та поз. П9, П10 експлікації проектованих об’єктів проектного плану);
· розроблення в складі поданої містобудівної документації окремого розділу «Компенсаційні заходи по реалізації рішень «Концепції схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» в частині умов використання територій запланованих для будівництва проектованих об’єктів зі знесенням існуючої забудови та функціонування існуючої житлової забудови в межах дискомфортних шумових зон Львівського аеропорту (копія витягу з протоколу засідання архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради від 02.06.2011 додається).
М.Магасевич наголосив на необхідності врегулювання Львівською міською радою питання щодо функціонального призначення на перспективу існуючого головного корпусу львівського аеропорту.
М.Кошло запропонував представникам Державного підприємства «Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у м.Львові» з даного приводу звернутися до міського голови Львова, щоб отримати офіційну відповідь щодо того яким бачиться майбутнє функціональне призначення існуючого головного корпусу аеропорту.
Резолюція громадських слухань: Рекомендувати «Концепція схеми розвитку та схеми генерального плану аеропорту» (Детальний план території, прилеглої до ДП МА «Львів». Схема планування території МА «Львів») до подальшого затвердження за умови її доопрацювання згідно наведених зауважень.
Головуючий громадських слухань,
в.о начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
Р.Хім’юк
Представник замовника
М.Магасевич
Начальник відділу містобудівного маркетингу
управління архітектури департаменту містобудування
В.Хижняк
Додаток: копія витягу з протоколу засідання архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради від 02.06.2011 на 5 арк.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
10 серпня 2011 року Інформація для ЗМІ
В. о. генерального директора аеропорту «Львів» призначено Романа Гонтарева
Обов’язки керівника ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» виконує Роман Петрович Гонтарев. Наказом Міністерства інфраструктури України Роман Гонтарев призначений виконуючим обов’язки генерального директора аеропорту з 10 серпня 2011 року.
Цим же наказом Мінінфраструктури Тетяну Романовську – начальника аеровокзального комплексу підприємства – звільнено з займаної посади виконуючого обов’язки генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» з 9 серпня поточного року.
В. о. генерального директора аеропорту «Львів» призначено Романа Гонтарева
Обов’язки керівника ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» виконує Роман Петрович Гонтарев. Наказом Міністерства інфраструктури України Роман Гонтарев призначений виконуючим обов’язки генерального директора аеропорту з 10 серпня 2011 року.
Цим же наказом Мінінфраструктури Тетяну Романовську – начальника аеровокзального комплексу підприємства – звільнено з займаної посади виконуючого обов’язки генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» з 9 серпня поточного року.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Ну ось і обіцяна зміна керівництва
Аеропорт «Львів» має нового директора з Донбасу
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» отримало нового директора. Ним став виходець із Донецька Роман Гонтарєв. Про це ZAXID.NET стало відомо з поінформованих джерел.
Зазначимо, раніше Роман Гонтарєв працював керівником центру інформаційних технологій ТОВ «Авіакомпанії «Донбас-Аеро». Про його досвід управління аеропортами наразі невідомо.
Нагадаємо, директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександра Загреву у травні перевели на нову роботу. Він працює заступником директора Львівської філії Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух). З цього часу обов’язки директора львівського аеропорту виконувала Тетяна Романовська.
Як інформував ZAXID.NET, під час останнього візиту до Львова 27 липня віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков у Львові запевнив, що директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» призначать до вересня.
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do ... Id=1233342
Аеропорт «Львів» має нового директора з Донбасу
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» отримало нового директора. Ним став виходець із Донецька Роман Гонтарєв. Про це ZAXID.NET стало відомо з поінформованих джерел.
Зазначимо, раніше Роман Гонтарєв працював керівником центру інформаційних технологій ТОВ «Авіакомпанії «Донбас-Аеро». Про його досвід управління аеропортами наразі невідомо.
Нагадаємо, директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександра Загреву у травні перевели на нову роботу. Він працює заступником директора Львівської філії Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух). З цього часу обов’язки директора львівського аеропорту виконувала Тетяна Романовська.
Як інформував ZAXID.NET, під час останнього візиту до Львова 27 липня віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков у Львові запевнив, що директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» призначать до вересня.
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do ... Id=1233342
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
3.1415926zdec ... sorry za translit
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Призначення гендиректора аеропорту “Львів” для Садового -- “грім з ясного неба”
http://lviv.expres.ua/news/2011/08/10/46524
Міжнародний аеропорт "Львів" отримав нового гендиректора, ним став представник з Донецька. Цю інформацію сьогодні під час брифінгу підтвердив Андрій Садовий, міський голова Львова.
“Я спілкувався з головою Львівської обласної державної адміністрації. Погодження ЛОДА на призначення цієї кандидатури немає, -- сказав міський голова. -- Важко зрозуміти це призначення. Я дізнався у понеділок, що таке планується. З цим чоловіком я не знайомий, чи має він відповідний управлінський досвід, я не знаю”.
Міський голова нагадав, що під час візиту до Львова віце-прем'єра Колеснікова він говорив про те, що керівника аеропорту буде призначено після Дня Незалежності.
“Тому для мене це як грім серед ясного неба,-- сказав міський голова. -- Я не можу зрозуміти, чому це робиться. На моє глибоке переконання, ми у Львові маємо достатньо багато фахівців для того, аби займати важливі посади”.
http://lviv.expres.ua/news/2011/08/10/46524
Міжнародний аеропорт "Львів" отримав нового гендиректора, ним став представник з Донецька. Цю інформацію сьогодні під час брифінгу підтвердив Андрій Садовий, міський голова Львова.
“Я спілкувався з головою Львівської обласної державної адміністрації. Погодження ЛОДА на призначення цієї кандидатури немає, -- сказав міський голова. -- Важко зрозуміти це призначення. Я дізнався у понеділок, що таке планується. З цим чоловіком я не знайомий, чи має він відповідний управлінський досвід, я не знаю”.
Міський голова нагадав, що під час візиту до Львова віце-прем'єра Колеснікова він говорив про те, що керівника аеропорту буде призначено після Дня Незалежності.
“Тому для мене це як грім серед ясного неба,-- сказав міський голова. -- Я не можу зрозуміти, чому це робиться. На моє глибоке переконання, ми у Львові маємо достатньо багато фахівців для того, аби займати важливі посади”.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Донбас «завойовує» Львів. І нема на то ради?
http://www.radiosvoboda.org/content/blog/24292437.html
http://www.radiosvoboda.org/content/blog/24292437.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Не здивуюсь якщо він з одного відомого міста, що на Донбасі.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Земляні роботи перед новим терміналом аеропорту Львів. Фото 10/08/2011
http://stadion.lviv.ua/ua/new_Lviv_airport_10_08_2011
http://stadion.lviv.ua/ua/new_Lviv_airport_10_08_2011
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
24 серпня відбудеться пробний політ на оновленій злітно-посадковій cмузі Львівського аеропорту
http://www.unn.com.ua/ua/news/10-08-2011/439824/
КИЇВ. 10 серпня. УНН. Сьогодні, 10 серпня, розпочалась виконавча зйомка для сертифікації нової злітно-посадкової смуги ДП "Міжнародний аеропорт "Львів". Про це повідомив директор з розвитку аеропорту ДП "Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у Львові" Микола Магасевич, передає кореспондент УНН.
За словами Магасевича, система водопониження та дренажна система злітно-посадкової смуги готові повністю.
"24 серпня цього року відбудеться урочисте відкриття першої черги реконструкції смуги. Також буде проведено пробний політ, після чого решта роботи будуть проводитись у нічний час", - сказав М.Магасевич.
Він додав, що рішення про введення смуги у експлуатацію та дотримання усіх правил безпеки буде приймати відповідна сертифікаційна комісія "Украероруху".
"Виконавча зйомка, яка необхідна для сертифікації, розпочнеться сьогодні", - сказав він.
Як повідомляв УНН, до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, під керівництвом Державного підприємства "Дирекція з будівництва об'єктів до ЄВРО 2012 у місті Львові", в аеропорті проводяться масштабні роботи з реконструкції та розширення.
Приміром, новий міжнародний термінал матиме пропускну здатність 700 пасажирів на годину в одну сторону та 1000 в режимі роботи приліт/відліт. На першому поверсі розмістяться зали очікування та реєстрації пасажирів, обробка багажу, а на другому й третьому поверхах здійснюватимуться митний, прикордонний контроль та контроль з авіаційної безпеки. Передбачено 29 стійок реєстрації, 18 стійок паспортного контролю, 9 пунктів контролю проходження на авіаційну безпеку. Проект терміналу в стилях хай-тек та етно розробила компанія "Тебодін Україна". Вартість проекту 921 мільйонів гривень. Будівництво розпочалося у вересні 2009 року й має бути завершено в жовтні 2011 року.
http://www.unn.com.ua/ua/news/10-08-2011/439824/
КИЇВ. 10 серпня. УНН. Сьогодні, 10 серпня, розпочалась виконавча зйомка для сертифікації нової злітно-посадкової смуги ДП "Міжнародний аеропорт "Львів". Про це повідомив директор з розвитку аеропорту ДП "Дирекція з будівництва об’єктів до ЄВРО 2012 у Львові" Микола Магасевич, передає кореспондент УНН.
За словами Магасевича, система водопониження та дренажна система злітно-посадкової смуги готові повністю.
"24 серпня цього року відбудеться урочисте відкриття першої черги реконструкції смуги. Також буде проведено пробний політ, після чого решта роботи будуть проводитись у нічний час", - сказав М.Магасевич.
Він додав, що рішення про введення смуги у експлуатацію та дотримання усіх правил безпеки буде приймати відповідна сертифікаційна комісія "Украероруху".
"Виконавча зйомка, яка необхідна для сертифікації, розпочнеться сьогодні", - сказав він.
Як повідомляв УНН, до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, під керівництвом Державного підприємства "Дирекція з будівництва об'єктів до ЄВРО 2012 у місті Львові", в аеропорті проводяться масштабні роботи з реконструкції та розширення.
Приміром, новий міжнародний термінал матиме пропускну здатність 700 пасажирів на годину в одну сторону та 1000 в режимі роботи приліт/відліт. На першому поверсі розмістяться зали очікування та реєстрації пасажирів, обробка багажу, а на другому й третьому поверхах здійснюватимуться митний, прикордонний контроль та контроль з авіаційної безпеки. Передбачено 29 стійок реєстрації, 18 стійок паспортного контролю, 9 пунктів контролю проходження на авіаційну безпеку. Проект терміналу в стилях хай-тек та етно розробила компанія "Тебодін Україна". Вартість проекту 921 мільйонів гривень. Будівництво розпочалося у вересні 2009 року й має бути завершено в жовтні 2011 року.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Новий фотозвіт з аеропорту
http://areny.lviv.ua/uk/component/datso ... /5505.html
http://areny.lviv.ua/uk/component/datso ... /5505.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
24 липня минає. Чи хтось щось знає про сьогоднішнє випробування смуги? Чи взагалі щось було? Чи як завжди, наобіцяли і ніц?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
дак свято ж..мабуть всі бухають і забулися)))
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
тільки що щось прошуміло з "іншим шумом", не привичним донині. лінь не дозволила глянути через вікно що і куди полетіло
теоретично мав би бачити з сьогоднішного дня хвости на новому торці 31 
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
доречі, NOTAM каже:
А це я так розумію special для Туркішів:
PAPI: http://en.wikipedia.org/wiki/Precision_ ... _Indicator
p.s. детальна розшифровка вищеприведеного епрішиейтед
Код: Виділити все
A1024/11 notamN
Q) UKLV/QMRXX/IV/NBO/A/000/999/4949N/02357E/005
A) UKLL
B) 25-08-2011 00:00
C) 25-11-2011 23:59
D)
E) THR RWY 13 DISPLACED 60M TOWARDS ARP.
COORDINATES DISPLACED THR 494832,28N 0235732,9E
ELEVATION 321M.
THR RWY 31 DISPLACED 30M TOWARDS LMM.
COORDINATES DISPLACED THR 494756,12N 0235828,75E
ELEVATION 328,5M.
LEN RWY 1600M
DECLARED DISTANCES FROM DISPLACED THR
RWY 13:
TORA 1600M TODA 1720M ASDA 1600M LDA 1600M.
RWY 31:
TORA 1600M TODA 1600M ASDA 1600M LDA 1600M.
THERE ARE DAY AND NIGHT MARKED.
REF AIRAC AIP SUP 03/11 UKLL AD 2.24.1-1.
F)
G) Код: Виділити все
A1041/11 notamN
Q) UKLV/QFAHW/IV/NBO/A/000/999/4949N/02357E/005
A) UKLL
B) 25-08-2011 06:00
C) 25-11-2011 23:59
D)
E) WIP.RWY13 120-1600M FROM THR RWY13 TO NORT-
WEST. EQPT HGT 6M. SLOPE 5 PERCENT.
REF AIRAC SUP 03/11 UKLL AD 2.24.1-1
F)
G)Код: Виділити все
A1040/11 notamN
Q) UKLV/QLPCS/IV/BO/A/000/999/4949N/02357E/005
A) UKLL
B) 25-08-2011 00:00
C) 25-11-2011 23:59
D)
E) PRECISION APPROACH PATH INDICATOR (PAPI) FOR
RWY 31 INSTALLED.
DISPOSITION 353M FROM THR RWY 31 TO THE LEFT,
GLIDESLOPE 3 DEG.
REF AIRAC AIP SUP 03/11 UKLL AD 2-6.
F)
G)p.s. детальна розшифровка вищеприведеного епрішиейтед
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Відкрито першу чергу злітно-посадкової смуги аеропорту «Львів»
http://zik.ua/ua/news/2011/08/25/305403
Введено в експлуатацію пусковий комплекс Львівського аеропорту.
Про це 25 серпня ЗІКу повідомили в прес-службі Львівської ОДА.
Перша черга злітно-посадкової смуги Львівського аеропорту становить1630 метрів, в тому числі реконструкція існуючої частини довжиною 835 метрів та новозбудованої смуги на 795 метрів. Окрім того, введено в експлуатацію руліжні доріжки №5 і №8 та перон №2.
Це дозволить на сьогодні Львівському аеропорту приймати літаки авіакомпаній, що співпрацюють з Львівським аеропортом.
Сьогодні на оновленій злітно-посадковій смузі здійснив посадку перший літак авіакомпанії «Дніпро-АВІА» (рейс УДН 041).
Нагадаємо, реконструкція злітно-посадкової смуги здійснювалася без закриття аеропорту.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h-nOdt9ItI8[/youtube]
http://zik.ua/ua/news/2011/08/25/305403
Введено в експлуатацію пусковий комплекс Львівського аеропорту.
Про це 25 серпня ЗІКу повідомили в прес-службі Львівської ОДА.
Перша черга злітно-посадкової смуги Львівського аеропорту становить1630 метрів, в тому числі реконструкція існуючої частини довжиною 835 метрів та новозбудованої смуги на 795 метрів. Окрім того, введено в експлуатацію руліжні доріжки №5 і №8 та перон №2.
Це дозволить на сьогодні Львівському аеропорту приймати літаки авіакомпаній, що співпрацюють з Львівським аеропортом.
Сьогодні на оновленій злітно-посадковій смузі здійснив посадку перший літак авіакомпанії «Дніпро-АВІА» (рейс УДН 041).
Нагадаємо, реконструкція злітно-посадкової смуги здійснювалася без закриття аеропорту.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h-nOdt9ItI8[/youtube]
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
свіжі фотки з терміналу: http://areny.lviv.ua/uk/component/datso ... /5601.html
фотки з зустрічі першого рейсу: http://areny.lviv.ua/uk/component/datso ... /5579.html
фотки з зустрічі першого рейсу: http://areny.lviv.ua/uk/component/datso ... /5579.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
ТАБ, Олек, дякую Львів супер!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
http://stadion.lviv.ua/ua/comment/42671#c42671
Аеропорт:
Тут якось помітніший рух. Учора роботи не проводили, усі святкували відкриття половини ЗПС. А сьогодні на ЗПС вже купа техніки і почали робити другу половину. Сьогодні зі старої ЗПС почали зрізати асфальтне покриття (див.фото). Роботи почали від середини до кінця.
Аеропорт:
Тут якось помітніший рух. Учора роботи не проводили, усі святкували відкриття половини ЗПС. А сьогодні на ЗПС вже купа техніки і почали робити другу половину. Сьогодні зі старої ЗПС почали зрізати асфальтне покриття (див.фото). Роботи почали від середини до кінця.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) by popTAB
Свіжий розклад в амадеусі каже, що знову Середа\Субота вихідний для Люфтів у Львові. Жальmade_in_ukraine писав:À propos про рейси до Львова...Завантаження Люфтганзи до Львова у травні: 93% в економі (більшість квитків були видані у класі бронювання S+V та вище, тобто середня ціна - 360 євро) та 75% у бізнесі класі. У цей період на LH 2550/2551 було 19 ситуацій overbooking'гу. З нетерпінням чекають на нову полосу, щоб повернути CRJ900. Також розглядаються плани про daily навіть у зимовий період.
В амадеусі знову ДАШ на зиму.made_in_ukraine писав:Про Франкфурт - наразі нічого нового; кажуть, що не вистачає бортів для обслуговування подібних рейсів.
Австрійці мали досить низьке завантаження в економі (65%), але 90% у бізнес класі, зокрема у перші два тижні травня. З відкриттям нової полоси перейдуть на F100.
Полоса нова, а від люфтівської групи все по старому
Хоча, не знаю де яндекс.распізянія відкопав, але у них єдиних фігуруює вечірній LOT з 31 жовтня.
http://rasp.yandex.ua/search/plane/?fro ... 0%BD%D0%B8
Код: Виділити все
LO 764 Львов — Варшава
ATR-72, Lot
18:25
Львов
18:45
им.Ф.Шопена
1 ч 20 мин
пн, ср, пт с 31 октября по 23 марта
Востаннє редагувалось 28 серпня 2011, 19:42 користувачем popTAB, всього редагувалось 1 раз.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей