Сторінка 414 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 23 вересня 2016, 18:00
dimm1971
Taras писав:Olek, ok

я от не розумію чому МАУ веде мову про Канаду але не згадує про Америку. Наприклад Сан Франциско, Лос Анджелес чи навіть Хюстон. це востребувані рейси особливо для ІТшників.
Ви дещо перебільшуєте можливості айтішників... Це я як айтішник Вам кажу ;)
До того ж майже ніхто з моїх колег не подорожує за океан з МАУ. Бо краще летіти нормальним літаком з пересадкою в Амстердамі або Парижі аніж загонами для худоби які МАУ називає "дальньомагістральним флотом"

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 23 вересня 2016, 18:07
popTAB
а що МАУ нормально для ІТшніка літає за океан? в тупіковий JFK з мірезними стиковками. Сам NYC це хіба проекти фінансової сфери, частково юридичні, а ринок набагато більший

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 23 вересня 2016, 20:34
dimm1971
popTAB писав:
підсумуючи, 250*4=1000 ІТшників на тиждень в силіконку, за місяць 4 тис? Це кожен ІТшнік Львова має побувати в SFO кожні 5 місяців? ;)
До сіліконки літає не більше айтішників ніж до Нью-Йорку, Чикаго або Далласу. Насправді географія по Штатам для айтішників досить широка, можливо на пару-трійку відсотків більше літає до СФ або Сіетлу, але звичайно того мало навіть для одного рейсу на тиждень. Тому МАУ може зацікавити айтішників лише у тому випадку, коли надасть можливість стиковок до різних міст США. Ну і звичайно буде літати пристойними бортами. А то в нас був якось випадок, що лід одного проекту років п"ять тому злітав Дельтою через Москву на старому 767. Так після цього напрямок "через Москву Дельтою" був викрислений в офіс-менеджерів назавжди.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 24 вересня 2016, 01:43
KKS
наче як говорять що МАУ почала готувати персонал на 777

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 24 вересня 2016, 19:41
popTAB
dimm1971 писав:
popTAB писав:
підсумуючи, 250*4=1000 ІТшників на тиждень в силіконку, за місяць 4 тис? Це кожен ІТшнік Львова має побувати в SFO кожні 5 місяців? ;)
До сіліконки літає не більше айтішників ніж до Нью-Йорку, Чикаго або Далласу. Насправді географія по Штатам для айтішників досить широка, можливо на пару-трійку відсотків більше літає до СФ або Сіетлу, але звичайно того мало навіть для одного рейсу на тиждень. Тому МАУ може зацікавити айтішників лише у тому випадку, коли надасть можливість стиковок до різних міст США. Ну і звичайно буде літати пристойними бортами. А то в нас був якось випадок, що лід одного проекту років п"ять тому злітав Дельтою через Москву на старому 767. Так після цього напрямок "через Москву Дельтою" був викрислений в офіс-менеджерів назавжди.
МАУ дає стиковки через JetBlue ... але їх тяжкувато порівнювати з United ;)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 24 вересня 2016, 20:23
artml
dimm1971 писав:До того ж майже ніхто з моїх колег не подорожує за океан з МАУ. Бо краще летіти нормальним літаком з пересадкою в Амстердамі або Парижі аніж загонами для худоби які МАУ називає "дальньомагістральним флотом"
Якби був прямий рейс до ЛА, то наша фірма літала б. Але нас не так багато, щоб його завантажити :)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 05:09
Alександр
Сегодня летел из Нью Йорка в Сан Франциско на 20-летнем 757-200 Дельты. Борт в прекрасном состоянии, отличная система развлечений, в том числе и на русском языке, вайфай, чистые и аккуратные кресла и прочее оборудование, продвинутая подсветка салона, увеличенные туалетные кабины. Так что не в возрасте бортов дело.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 11:07
Valdys
Так, не у віці справа, а у дрібницях, таких як розетки, система розваг, зручність крісел... що є у МАУ?
10 годин до НЙ десь як у маршрутці сидіти... не фонтан...

МАУ до ЛА не полетить, з реального це Торонто і Чикаго.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 11:20
Kibeee
KKS писав:наче як говорять що МАУ почала готувати персонал на 777
А других вариантов попросту нет, что бы в будущем развивать дальнемагистралку

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 14:36
floMaster_
Подскажите, пожалуйста, надо из Харькова в Киев привезти 5 щенков чихуахуа. Они все могут ехать в одной сумке и их суммарный вес - 2200г. Как это может оплачиваться и сколько будет стоить?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 14:59
Valdys
На Інтерсіті буде простіше.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 15:44
AQS
Kibeee писав:
KKS писав:наче як говорять що МАУ почала готувати персонал на 777
А других вариантов попросту нет, что бы в будущем развивать дальнемагистралку
Есть еще 787 или А330 (но тогда нужно борты кидать на розу).

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 16:04
Alександр
787 дорогой. 330 не вписывается в ряд Боингов МАУ

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 16:32
floMaster_
Valdys писав:На Інтерсіті буде простіше.
есть нюанс, что могу закинуть мелюзгу только самолётом, на пересадке в Борисполе

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 16:33
Labiann
на сайте всё описано что к чему...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 17:13
AQS
Alександр писав:787 дорогой. 330 не вписывается в ряд Боингов МАУ
787 изначально дороже в лизинге, но эффективней 777 в расчете топливных затрат на пассажира, стоимости эксплуатации, навигационных и аэропортовых сборах, которые у 777 будут выше. Тут нужно понимать, на что нацеливается МАУ на 777-200 или 777-300 и на какой период вводится ВС. Если 777-200, то 787-9 или 787-10 могут быть эффективней через определенное время, но изначально нужно влиться финансово, на что МАУ скорей всего не рассчитывает. Если 777-300, то вариант с 787 не подходит.
Есть ряд авиакомпаний, которые перешли с 777 на 787 полностью или в процессе такого перехода. Air India, Scoot, Aeromexico, Air Canada, Air New Zealand, ANA, Biman, China Southern, Etihad, JAL, Vietnam etc...

А330 - легко кинуть на Розу. Опыт у них есть.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 18:02
AQS
Лизинг 777-200ER 400k. usd/мес
Лизинг 777-300ER как и 787-9 одинаков, около 1млн.usd/мес.

Fuel efficiency per seat L/100km:
777-200ER 3
777-300ER -3,11
787-9 - 2,3
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_aircraft

Как мне кажется, МАУ целится на 777-200 (300pax) - это как раз нормальный рынок KBP-куда-то (long-haul). Для безубыточности (65-70% загрузки) 210-220 человек на рейс легче найти, чем 300 человек (777-300), да и лизинг более, чем в половину дешевле. Не верится мне, что сейчас есть дальние маршруты из Киева, которые стабильно заполнялись бы на 350-400pax за рейс.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 21:23
niagara
Встречайте на дальнемагистральных рейсах МАУ в зимнем расписании 2016-2017 г. Airbus A330 - UR-WRQ

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 21:47
Olek
Какие рейсы?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 25 вересня 2016, 21:48
AQS
niagara писав:Встречайте на дальнемагистральных рейсах МАУ в зимнем расписании 2016-2017 г. Airbus A330 - UR-WRQ
Как вариант