Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 12 липня 2017, 16:01
Львів-Вроцлав-Львів купив за 411 грн, правда вже на 2018 рік
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Ну извольте. Прогнорированный рост пасспотока на 97% в следующем году - это мелочи? Тем более, что тут такая зрада прокатилась, почему им нельзя немного напомнить о себе? Тем более, что они работают давно и никогда истерик не устраивали.jurkok писав:хтось бачить сенс в цій прес-конференції ? Ні про що. Можна було звичайний реліз випустити і все
8 літаків вже через три роки, Карл...Igoresha писав:Ну извольте. Прогнорированный рост пасспотока на 97% в следующем году - это мелочи? Тем более, что тут такая зрада прокатилась, почему им нельзя немного напомнить о себе? Тем более, что они работают давно и никогда истерик не устраивали.jurkok писав:хтось бачить сенс в цій прес-конференції ? Ні про що. Можна було звичайний реліз випустити і все
Ну Копенгаген еще и летать-то не начал. Так что полноценно о популярности Копена еще рановато говорить.AlexK писав:Надо полагать, что 7 маршрутов, по которым увеличиваются частоты, и есть их самые популярные направления на украинском рынке?
8-ми літакам в Жулянах не тісно буде? Повернуться в Бориспіль?dimm1971 писав:8 літаків вже через три роки, Карл...Igoresha писав:Ну извольте. Прогнорированный рост пасспотока на 97% в следующем году - это мелочи? Тем более, что тут такая зрада прокатилась, почему им нельзя немного напомнить о себе? Тем более, что они работают давно и никогда истерик не устраивали.jurkok писав:хтось бачить сенс в цій прес-конференції ? Ні про що. Можна було звичайний реліз випустити і все
якщо це правда, то... раянам треба замислитися над поведінкою...
Но билеты-то давно продаются. Там же не живая очередь на самолёт будет.Igoresha писав:Ну Копенгаген еще и летать-то не начал. Так что полноценно о популярности Копена еще рановато говорить.AlexK писав:Надо полагать, что 7 маршрутов, по которым увеличиваются частоты, и есть их самые популярные направления на украинском рынке?
Будемо сподіватися. Слабо віриться що збільшення з 5 до 7 рейсів на Мемінген з Києва для Візза більш вигідне ніж, наприклад, відкриття Дортмунда зі Львова двічі на тиждень.Valdys писав:я думаю вони подивляться на динаміку того, що є і з весни ще додадуть багато чого Львову (нові напрямки, більша частота)
Взагалі то крім Києва є ще інші аеропорти. Не було сказано, що 8 літаків на базу в Києві. Вони можуть відкрити і інші базиValdys писав:Жуляни всіх виженуть і будуть лише з Візами)))
Ну про 8 це занадто далекоглядні плани.
3-4 літаки Візів ще нормально буде, ну нехай 5, більше... нада якось розширюватись.
8 - це в Україні вцілому, а не в Жулянах лише. 3 Жуляни, 2 Львів, по одному в Харків і Одесу - чим не ок?Valdys писав:Жуляни всіх виженуть і будуть лише з Візами)))
Ну про 8 це занадто далекоглядні плани.
3-4 літаки Візів ще нормально буде, ну нехай 5, більше... нада якось розширюватись.
просто 8 літаків - це вже щонайменше 24 рейси на день, а це вже робить рентабельним в експлуатації лоу-кост термінал в Борисполі.Valdys писав:Жуляни всіх виженуть і будуть лише з Візами)))
Ну про 8 це занадто далекоглядні плани.
3-4 літаки Візів ще нормально буде, ну нехай 5, більше... нада якось розширюватись.
По такому раскладу парочку точно во Львове забазируют. Возможно, и в Харьков или Одессу один. Не уверен, что Жуляны выдержат больше 4-5 бортов, у них же и остальные компании развиваются (Алиталия, Вуэлинг, ЛОТ, Белавиа, Браво, Янэйр и т.д.). Кстати, кто-то знает приблизительную пропускную способность Жулян? Миллиона 3, или больше?mischko писав: 8-ми літакам в Жулянах не тісно буде? Повернуться в Бориспіль?
все купиш. але дорожчеaviarivne писав:Що за... не купиш квиток поки мембером їх станеш??? мінімальне участь 899 грн.
Можете по обычной цене покупать, без клуба, если клуб покупать не хотитеaviarivne писав:Що за... не купиш квиток поки мембером їх станеш??? мінімальне участь 899 грн.