Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 25 серпня 2016, 20:28
Летів у понеділок вночі прямим Львів-Стамбул - загрузка 100 %, половина - туркмени, і в Стамбулі одразу на транзит. Непогано МАУ знаходить потік пасажирів
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Там же аеропорт без сертифікату взагалі, ще й військові квартирують. До того ж зовсім поруч є Херсон.Yuriy писав:Николаев
Житомир - абсолютно нет смысла. 200 км по хорошей трассе явно не в плюс авиаперевозкам. Странно, что в Винницу нет рейса из Киева.Yuriy писав:Полтава....Это- правильное решение.....Еще имеет смысл попросить разрешения на Чернигов, Черкассы и Житомир....
Думаю, что Кривой Рог и Николаев были бы куда уместней....
Це ж плюс - частину витрат на інфраструктуру (злітна смуга, аеронавігаційне обладнання) можна поділити з військовими. В Івано-Франківську теж квартирують, то й що? 2 рейси на день військовим аж ніяк не заважатимуть.artml писав:Там же аеропорт без сертифікату взагалі, ще й військові квартируютьYuriy писав:Николаев
До Борисполя через все місто проїхати. Якою дорогою не їдь - пробки. Для р2р смислу немає, так само як Полтава, а для транзитників саме воно.Igoresha писав:Житомир - абсолютно нет смысла. 200 км по хорошей трассе явно не в плюс авиаперевозкам. Странно, что в Винницу нет рейса из Киева.Yuriy писав:Полтава....Это- правильное решение.....Еще имеет смысл попросить разрешения на Чернигов, Черкассы и Житомир....
Думаю, что Кривой Рог и Николаев были бы куда уместней....
після того, як МАУ скасували прямий рейс, ціни на рейси з пересадками просто злетіли до небесmarik154m писав:Працюю в Аеропорті Лісабону, і коли МАУ виходили (здається в 15 році) пояснювали це тим, що напрямок не дає хороших прибутків як і раніше. А з 14 року, українців тут тільки побільшало. Особисто я літав МАУ+ТАP, по ціні хороша пропозиція. Найчастіше люди тут вибирають KLM, чи Air France
Я б на месте МАУ, изменил время прилета и вылета в Лиссабон, чтоб стыковать рейс с ТАР и разлетом по Бразилии, Аргентине и т.д.AlexK писав:після того, як МАУ скасували прямий рейс, ціни на рейси з пересадками просто злетіли до небесmarik154m писав:Працюю в Аеропорті Лісабону, і коли МАУ виходили (здається в 15 році) пояснювали це тим, що напрямок не дає хороших прибутків як і раніше. А з 14 року, українців тут тільки побільшало. Особисто я літав МАУ+ТАP, по ціні хороша пропозиція. Найчастіше люди тут вибирають KLM, чи Air France
Вы имеете в виду, изменить время вылета/прилёта рейса, которого нет?Valdemar писав:Я б на месте МАУ, изменил время прилета и вылета в Лиссабон, чтоб стыковать рейс с ТАР и разлетом по Бразилии, Аргентине и т.д.AlexK писав:після того, як МАУ скасували прямий рейс, ціни на рейси з пересадками просто злетіли до небесmarik154m писав:Працюю в Аеропорті Лісабону, і коли МАУ виходили (здається в 15 році) пояснювали це тим, що напрямок не дає хороших прибутків як і раніше. А з 14 року, українців тут тільки побільшало. Особисто я літав МАУ+ТАP, по ціні хороша пропозиція. Найчастіше люди тут вибирають KLM, чи Air France
Да))AlexK писав:
Вы имеете в виду, изменить время вылета/прилёта рейса, которого нет?
Я тоже так подумал, 3 года летал под ливреей свита, перекрасили и через пол года вывели из флота.Jew писав:Смысл был ur-gbd перекрашивать недавно...