Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

Аварійний, як завжди заблокований...
vvvv

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення vvvv »

Hoaxer писав:ну от, можете глянути! бізнес є. Я так розумію літак підганяють під кількіть придбаних квитків. От цікаво якщо в день вильоту хтось купує квитків 10-15 )))

UR-GAW
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення AlexK »

Hoaxer писав:ну от, можете глянути! бізнес є. Я так розумію літак підганяють під кількіть придбаних квитків. От цікаво якщо в день вильоту хтось купує квитків 10-15 )))
Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Olek »

а что за систему регистрации МАУ использует?
Свит от СИТА... а у МАУ и Эр Берлина они идентичны
Вкладення
boardingpass.jpg
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

компоновка бортов 737-800 UIA
Вкладення
UIA 737-800.jpg
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення dmtr »

трошки напів-оффтоп. SITA - дивна компанія, до речі, у мене там дівчина була на інтервью, так далі і не захотіла на другий раунд - офіси невеликі, працюють люди там по 5-7 років на тих самих позиціях. ну за всі не буду говорити, звісн.
Аватар користувача
E-145
A380
Повідомлень: 1619
З нами з: 25 січня 2011, 21:57
Звідки: UKKK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення E-145 »

да бідних СІТовців ганяють, як собак. наші радіостанції спарені з їхніми і по 10 раз на день чутно голос диспетчера, для зразку "СІТА, Терминал Б, стойка 43, бирки не выходят"..і так із термінала в термінал льотають.

а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

Новий маршрут авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Київ - Коломбо - Київ.

Рейс МАУ Київ - Абу-Дабі KBP-AUH PS 383 08.02.11

Квитки придбались за 1 міс до початку подорожі по акцій 1stHunting зі знижкою 25%, ціна приблизно 490 у.о.

Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSA
Реєструвались за 23 години в он-лайні, для інтернет реєстрації 14-15 ряди (аварійні) заблоковані, деякі місця А та Ф були також заблоковані.
Судно - нове, не затягане поки що, вилетіли із запізненням 20 хв, чекали 4 паксів, завантаження економ класу 99% пройшовшись по салону знайшов тільки 2 вільних місця, при цьому в бізнесі із 16 місць тільки 2 були зайняті та на 2 сиділи пілоти, політ тривав 4 год та 15 хв, термінал 3 м. Абу-Дабі не здивував, єдине що безкоштовний інтернет та компютери, дютік звичайний... В Еміратах покинули борт на 1 годину, як нам пояснили для прибирання та дозаправки.

Сегмент Абу-Дабі - Коломбо:
З Еміратів полетіло на 15 паксів менше, кетрінг місцевий виявився смачнішим ніж Бориспільський, в Абу-Дабі змінили екіпаж, політ 4 год та 5 хв, далась в знаки мала відстань між рядами економ-класу.

Рейс Коломбо - Абу-Дабі PS 384 23.02.11

При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія), представника авіакомпаній ніхто викликати також не зміг, але при перепакуванні частини багажу в ручну поклажу та зміні стійки реєстації, все було ок. Сам бачив як декілька не бідних пані витягнули по 50-100 у.о та віддали працівнику аеропорту без якихось квитанцій та запитань...
В аеропорту Бандаранаїке безкоштовний Wi-fi, а також стійки з інтернет-компами по всьому приміщенні, навіть в зоні очікування при посадці...

Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSC, візуально відстань між кріслами здалась ще меншою, (хоча комплектація одинакова) ніж в UR-PSA, можливо залежить від рядів, в першому варіанті був 6й, в другому 11й. Екіпаж 2 борт-провідника та 2 стюардеси.
Звернув увагу що кетрінг на сегменті Коломбо - Абу-Дабі, був Еміратський, переліт у зворотньому напрямку 5 год та 10 хв(!). (хоча Абу-Дабі - Коломбо 4 год та 5 хв). Перехід до терміналу через телетрап.
Стоянка в Абу-Дабі 1 год та 30 хв. Термінал 3й той самий.

Переліт Абу-Дабі - Київ 5 год та 20 хв, після зльоту літака пілот продемонстрував 2 штучних Дубайських пальмових острова, найвищу будівлю "Бурж Халіфа", готель "Бурж аль Араб", проект штучних островів "Земля".

На всіх сегментах зліт-посадка мягкі.
В загальному враження від авіакомпанії позитивні:
Купівля квитка - 5
Зручність літаків на даному перельоті - 4
Пунктуальність - 5
Обслуговування та екіпаж - 5
Харчування 4.75 (залежно від сегменту 4:5:5:5)
Загальна оцінка 4.75
tarzan90
Airbus A319
Повідомлень: 157
З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
Звідки: Kyiv city
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення tarzan90 »

Pan Am писав:Новий маршрут авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Київ - Коломбо - Київ.

Рейс МАУ Київ - Абу-Дабі KBP-AUH PS 383 08.02.11

Квитки придбались за 1 міс до початку подорожі по акцій 1stHunting зі знижкою 25%, ціна приблизно 490 у.о.

Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSA
Реєструвались за 23 години в он-лайні, для інтернет реєстрації 14-15 ряди (аварійні) заблоковані, деякі місця А та Ф були також заблоковані.
Судно - нове, не затягане поки що, вилетіли із запізненням 20 хв, чекали 4 паксів, завантаження економ класу 99% пройшовшись по салону знайшов тільки 2 вільних місця, при цьому в бізнесі із 16 місць тільки 2 були зайняті та на 2 сиділи пілоти, політ тривав 4 год та 15 хв, термінал 3 м. Абу-Дабі не здивував, єдине що безкоштовний інтернет та компютери, дютік звичайний... В Еміратах покинули борт на 1 годину, як нам пояснили для прибирання та дозаправки.

Сегмент Абу-Дабі - Коломбо:
З Еміратів полетіло на 15 паксів менше, кетрінг місцевий виявився смачнішим ніж Бориспільський, в Абу-Дабі змінили екіпаж, політ 4 год та 5 хв, далась в знаки мала відстань між рядами економ-класу.
Летел в 2007 в Агадир через Рим с дозаправкой в 1 час, из самолёта никто не выходил, ток поменяли экипаж и дозаправляли с полным бортом людей. Думал на этом маршруте будет тоже самое. Сам в скоре хочу полететь на этом маршруте.
Рейс Коломбо - Абу-Дабі PS 384 23.02.11

При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія), представника авіакомпаній ніхто викликати також не зміг, але при перепакуванні частини багажу в ручну поклажу та зміні стійки реєстації, все було ок. Сам бачив як декілька не бідних пані витягнули по 50-100 у.о та віддали працівнику аеропорту без якихось квитанцій та запитань...
В аеропорту Бандаранаїке безкоштовний Wi-fi, а також стійки з інтернет-компами по всьому приміщенні, навіть в зоні очікування при посадці...

Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSC, візуально відстань між кріслами здалась ще меншою, (хоча комплектація одинакова) ніж в UR-PSA, можливо залежить від рядів, в першому варіанті був 6й, в другому 11й. Екіпаж 2 борт-провідника та 2 стюардеси.
Звернув увагу що кетрінг на сегменті Коломбо - Абу-Дабі, був Еміратський, переліт у зворотньому напрямку 5 год та 10 хв(!). (хоча Абу-Дабі - Коломбо 4 год та 5 хв). Перехід до терміналу через телетрап.
Стоянка в Абу-Дабі 1 год та 30 хв. Термінал 3й той самий.

Переліт Абу-Дабі - Київ 5 год та 20 хв, після зльоту літака пілот продемонстрував 2 штучних Дубайських пальмових острова, найвищу будівлю "Бурж Халіфа", готель "Бурж аль Араб", проект штучних островів "Земля".

На всіх сегментах зліт-посадка мягкі.
В загальному враження від авіакомпанії позитивні:
Купівля квитка - 5
Зручність літаків на даному перельоті - 4
Пунктуальність - 5
Обслуговування та екіпаж - 5
Харчування 4.75 (залежно від сегменту 4:5:5:5)
Загальна оцінка 4.75
Аватар користувача
E-145
A380
Повідомлень: 1619
З нами з: 25 січня 2011, 21:57
Звідки: UKKK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення E-145 »

шо це було?
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1837
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Собакевич »

При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія)
а какой тариф по правилам авиакомпании за перевес?
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

етого я так и не узнал.....(

Вообще в Киеве ми и с 52 кг на 2их, нормально зарегестрировались....
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1837
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Собакевич »

етого я так и не узнал.....(
:-)) А что же вы говорили полиции?
Аватар користувача
zakharka
Airbus A319
Повідомлень: 197
З нами з: 10 лютого 2011, 17:48
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення zakharka »

На широких просторах интернета нашел следущую информацию;
Ukraine International Airlines has expanded codeshare service with ETIHAD, which UIA’s “PS” code is now appearing on ETIHAD’s Abu Dhabi – Kuala Lumpur, becoming the Ukrainian carrier’s First destination in Far East Asia.

Codeshare flight numbers:


Route PS Codeshare EY Operating
Abu Dhabi – Kuala Lumpur PS9148 EY418
Kuala Lumpur – Abu Dhabi PS9411 EY411
Я так понимаю ,что кроме отличной стыковки на Бангкок с ETIHAD появляется аннологичная, чтобы добраться до Малайзии , а там уже можно рассматривать кучу вариантов на Юго-восточнуу Азию Австралию и Новую Зеландию! :papuas:
Hoaxer
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
Звідки: Київ-Лісабон
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Hoaxer »

vvvv писав:UR-GAW
так, це був він! ледь встиг посадити людину за 10 хв (дуже не хотіли їхати з весни-літа у -15 :smile: ) до закінчення чекіну, а потім об*їхав аеропорт на автобусі + метро на "споттерське місце" і якраз встиг на зліт! :)

AlexK писав:Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.
у деяких АК точно не так...
shteker писав: а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси
ось-ось, знайомий розповідав що був у нього випадок, коли він летів easyJet LIS-BCN, що він був останній у довжелезній черзі на посадку, і йому сказали - вибачте, місць немає :stars: відправили наступним рейсом через кілька годин. Він же розповідав, що йому в уніку якийсь викладач (по якійсь "статистичній" дисципліні) доводив що квитків продають навмисне більше, аби потім максимально заповнити літак...
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення ATk »

Hoaxer писав:
vvvv писав:UR-GAW
так, це був він! ледь встиг посадити людину за 10 хв (дуже не хотіли їхати з весни-літа у -15 :smile: ) до закінчення чекіну, а потім об*їхав аеропорт на автобусі + метро на "споттерське місце" і якраз встиг на зліт! :)

AlexK писав:Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.
у деяких АК точно не так...
shteker писав: а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси
ось-ось, знайомий розповідав що був у нього випадок, коли він летів easyJet LIS-BCN, що він був останній у довжелезній черзі на посадку, і йому сказали - вибачте, місць немає :stars: відправили наступним рейсом через кілька годин. Він же розповідав, що йому в уніку якийсь викладач (по якійсь "статистичній" дисципліні) доводив що квитків продають навмисне більше, аби потім максимально заповнити літак...
Чистая правда. называется овербукинг.


Overbooking is not illegal, and most airlines overbook their scheduled flights to a certain extent in order to compensate for "no-shows." Passengers are sometimes left behind or "bumped" as a result. When an oversale occurs, the Department of Transportation (DOT) requires airlines to ask people who aren't in a hurry to give up their seats voluntarily, in exchange for compensation. Those passengers bumped against their will are, with a few exceptions, entitled to compensation.
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Pan Am »

Фонд держмайна продав 61,6% акцій Міжнародних авіаліній України


Фонд державного майна України підписав 25 лютого з недержавними власниками ПрАТ "Авіакомпанія" МАУ" договори купівлі-продажу 61,58% держаіних акцій за 287 229 000 грн.
Як йдеться у повідомленні ФДМ в понеділок, UIA Beteiligungsgesellschaft mbH придбав додатково 36,09% акцій МАУ, UIA Holding GmbH - 15,91% і ТОВ "Кепіталл інвестмент проджект" (Capital Investment Project) - 9,58%.
Покупці мають повністю оплатити акції протягом 60 днів, уточнив ФДМ.
Раніше повідомлялося, що на момент продажу UIA Веtеiligungsgesellschaft mbH належало 22,51% МАУUIA Ноlding GmbH - 9,93% і "Кепіталл інвестмент проджект" - 5,97%.
ЗАТ "МАУ" засноване 1992 року, 2010 року перетворено в ПрАТ. Флот авіакомпанії складається з 19 авіалайнерів Boeing різних модифікацій: чотирьох Boeing 737-800, п'яти Boeing 737-500, шести Boeing 737-400, і чотирьох Boeing 737-300.
Базовим аеропортом перевізника є державний міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ).
Аватар користувача
MelHimic
Airbus A320
Повідомлень: 371
З нами з: 02 лютого 2009, 20:08
Звідки: DOK/UKCC
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення MelHimic »

Что то как то это очень тихо прошло. До этого столько трепа было по телику, а это прошло что даже не кто и не заметил
Newsmaker

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Newsmaker »

Even there is no news release on the official website of UIA:

http://www.flyuia.com/rus/about/ukraine ... /2011.html

Everything is secret.

Who is UIA Beteiligungsgesellschaft mbH? (%36 for Austrians?)
Who is OOO Capital Investment Project? (%9,5 for Ahmetov?)
Who is UIA Holding GmbH? (%16 for other oligarhs?)
Hoaxer
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
Звідки: Київ-Лісабон
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Hoaxer »

акційне порівняння
щедрий МАУ за акційний ( 260 євро ) Київ-Лісабон-Київ нарахував 210 миль в одну сторону ))) сумарно аж 420 миль.
Люфтганза за акційний ( 170 євро ) Лісабон-Київ-Лісабон ( котрий я літав два рази, сумарно 8 польотів) нарахувала мені 8750 миль...
підтримуйте вітчизняне :D
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей