Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Аварійний, як завжди заблокований...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Hoaxer писав:ну от, можете глянути! бізнес є. Я так розумію літак підганяють під кількіть придбаних квитків. От цікаво якщо в день вильоту хтось купує квитків 10-15 )))
UR-GAW
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.Hoaxer писав:ну от, можете глянути! бізнес є. Я так розумію літак підганяють під кількіть придбаних квитків. От цікаво якщо в день вильоту хтось купує квитків 10-15 )))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
а что за систему регистрации МАУ использует?
Свит от СИТА... а у МАУ и Эр Берлина они идентичны
Свит от СИТА... а у МАУ и Эр Берлина они идентичны
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
трошки напів-оффтоп. SITA - дивна компанія, до речі, у мене там дівчина була на інтервью, так далі і не захотіла на другий раунд - офіси невеликі, працюють люди там по 5-7 років на тих самих позиціях. ну за всі не буду говорити, звісн.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
да бідних СІТовців ганяють, як собак. наші радіостанції спарені з їхніми і по 10 раз на день чутно голос диспетчера, для зразку "СІТА, Терминал Б, стойка 43, бирки не выходят"..і так із термінала в термінал льотають.
а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси
а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Новий маршрут авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Київ - Коломбо - Київ.
Рейс МАУ Київ - Абу-Дабі KBP-AUH PS 383 08.02.11
Квитки придбались за 1 міс до початку подорожі по акцій 1stHunting зі знижкою 25%, ціна приблизно 490 у.о.
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSA
Реєструвались за 23 години в он-лайні, для інтернет реєстрації 14-15 ряди (аварійні) заблоковані, деякі місця А та Ф були також заблоковані.
Судно - нове, не затягане поки що, вилетіли із запізненням 20 хв, чекали 4 паксів, завантаження економ класу 99% пройшовшись по салону знайшов тільки 2 вільних місця, при цьому в бізнесі із 16 місць тільки 2 були зайняті та на 2 сиділи пілоти, політ тривав 4 год та 15 хв, термінал 3 м. Абу-Дабі не здивував, єдине що безкоштовний інтернет та компютери, дютік звичайний... В Еміратах покинули борт на 1 годину, як нам пояснили для прибирання та дозаправки.
Сегмент Абу-Дабі - Коломбо:
З Еміратів полетіло на 15 паксів менше, кетрінг місцевий виявився смачнішим ніж Бориспільський, в Абу-Дабі змінили екіпаж, політ 4 год та 5 хв, далась в знаки мала відстань між рядами економ-класу.
Рейс Коломбо - Абу-Дабі PS 384 23.02.11
При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія), представника авіакомпаній ніхто викликати також не зміг, але при перепакуванні частини багажу в ручну поклажу та зміні стійки реєстації, все було ок. Сам бачив як декілька не бідних пані витягнули по 50-100 у.о та віддали працівнику аеропорту без якихось квитанцій та запитань...
В аеропорту Бандаранаїке безкоштовний Wi-fi, а також стійки з інтернет-компами по всьому приміщенні, навіть в зоні очікування при посадці...
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSC, візуально відстань між кріслами здалась ще меншою, (хоча комплектація одинакова) ніж в UR-PSA, можливо залежить від рядів, в першому варіанті був 6й, в другому 11й. Екіпаж 2 борт-провідника та 2 стюардеси.
Звернув увагу що кетрінг на сегменті Коломбо - Абу-Дабі, був Еміратський, переліт у зворотньому напрямку 5 год та 10 хв(!). (хоча Абу-Дабі - Коломбо 4 год та 5 хв). Перехід до терміналу через телетрап.
Стоянка в Абу-Дабі 1 год та 30 хв. Термінал 3й той самий.
Переліт Абу-Дабі - Київ 5 год та 20 хв, після зльоту літака пілот продемонстрував 2 штучних Дубайських пальмових острова, найвищу будівлю "Бурж Халіфа", готель "Бурж аль Араб", проект штучних островів "Земля".
На всіх сегментах зліт-посадка мягкі.
В загальному враження від авіакомпанії позитивні:
Купівля квитка - 5
Зручність літаків на даному перельоті - 4
Пунктуальність - 5
Обслуговування та екіпаж - 5
Харчування 4.75 (залежно від сегменту 4:5:5:5)
Загальна оцінка 4.75
Рейс МАУ Київ - Абу-Дабі KBP-AUH PS 383 08.02.11
Квитки придбались за 1 міс до початку подорожі по акцій 1stHunting зі знижкою 25%, ціна приблизно 490 у.о.
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSA
Реєструвались за 23 години в он-лайні, для інтернет реєстрації 14-15 ряди (аварійні) заблоковані, деякі місця А та Ф були також заблоковані.
Судно - нове, не затягане поки що, вилетіли із запізненням 20 хв, чекали 4 паксів, завантаження економ класу 99% пройшовшись по салону знайшов тільки 2 вільних місця, при цьому в бізнесі із 16 місць тільки 2 були зайняті та на 2 сиділи пілоти, політ тривав 4 год та 15 хв, термінал 3 м. Абу-Дабі не здивував, єдине що безкоштовний інтернет та компютери, дютік звичайний... В Еміратах покинули борт на 1 годину, як нам пояснили для прибирання та дозаправки.
Сегмент Абу-Дабі - Коломбо:
З Еміратів полетіло на 15 паксів менше, кетрінг місцевий виявився смачнішим ніж Бориспільський, в Абу-Дабі змінили екіпаж, політ 4 год та 5 хв, далась в знаки мала відстань між рядами економ-класу.
Рейс Коломбо - Абу-Дабі PS 384 23.02.11
При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія), представника авіакомпаній ніхто викликати також не зміг, але при перепакуванні частини багажу в ручну поклажу та зміні стійки реєстації, все було ок. Сам бачив як декілька не бідних пані витягнули по 50-100 у.о та віддали працівнику аеропорту без якихось квитанцій та запитань...
В аеропорту Бандаранаїке безкоштовний Wi-fi, а також стійки з інтернет-компами по всьому приміщенні, навіть в зоні очікування при посадці...
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSC, візуально відстань між кріслами здалась ще меншою, (хоча комплектація одинакова) ніж в UR-PSA, можливо залежить від рядів, в першому варіанті був 6й, в другому 11й. Екіпаж 2 борт-провідника та 2 стюардеси.
Звернув увагу що кетрінг на сегменті Коломбо - Абу-Дабі, був Еміратський, переліт у зворотньому напрямку 5 год та 10 хв(!). (хоча Абу-Дабі - Коломбо 4 год та 5 хв). Перехід до терміналу через телетрап.
Стоянка в Абу-Дабі 1 год та 30 хв. Термінал 3й той самий.
Переліт Абу-Дабі - Київ 5 год та 20 хв, після зльоту літака пілот продемонстрував 2 штучних Дубайських пальмових острова, найвищу будівлю "Бурж Халіфа", готель "Бурж аль Араб", проект штучних островів "Земля".
На всіх сегментах зліт-посадка мягкі.
В загальному враження від авіакомпанії позитивні:
Купівля квитка - 5
Зручність літаків на даному перельоті - 4
Пунктуальність - 5
Обслуговування та екіпаж - 5
Харчування 4.75 (залежно від сегменту 4:5:5:5)
Загальна оцінка 4.75
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 157
- З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
- Звідки: Kyiv city
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Pan Am писав:Новий маршрут авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Київ - Коломбо - Київ.
Рейс МАУ Київ - Абу-Дабі KBP-AUH PS 383 08.02.11
Квитки придбались за 1 міс до початку подорожі по акцій 1stHunting зі знижкою 25%, ціна приблизно 490 у.о.
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSA
Реєструвались за 23 години в он-лайні, для інтернет реєстрації 14-15 ряди (аварійні) заблоковані, деякі місця А та Ф були також заблоковані.
Судно - нове, не затягане поки що, вилетіли із запізненням 20 хв, чекали 4 паксів, завантаження економ класу 99% пройшовшись по салону знайшов тільки 2 вільних місця, при цьому в бізнесі із 16 місць тільки 2 були зайняті та на 2 сиділи пілоти, політ тривав 4 год та 15 хв, термінал 3 м. Абу-Дабі не здивував, єдине що безкоштовний інтернет та компютери, дютік звичайний... В Еміратах покинули борт на 1 годину, як нам пояснили для прибирання та дозаправки.
Сегмент Абу-Дабі - Коломбо:
З Еміратів полетіло на 15 паксів менше, кетрінг місцевий виявився смачнішим ніж Бориспільський, в Абу-Дабі змінили екіпаж, політ 4 год та 5 хв, далась в знаки мала відстань між рядами економ-класу.
Летел в 2007 в Агадир через Рим с дозаправкой в 1 час, из самолёта никто не выходил, ток поменяли экипаж и дозаправляли с полным бортом людей. Думал на этом маршруте будет тоже самое. Сам в скоре хочу полететь на этом маршруте.
Рейс Коломбо - Абу-Дабі PS 384 23.02.11
При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія), представника авіакомпаній ніхто викликати також не зміг, але при перепакуванні частини багажу в ручну поклажу та зміні стійки реєстації, все було ок. Сам бачив як декілька не бідних пані витягнули по 50-100 у.о та віддали працівнику аеропорту без якихось квитанцій та запитань...
В аеропорту Бандаранаїке безкоштовний Wi-fi, а також стійки з інтернет-компами по всьому приміщенні, навіть в зоні очікування при посадці...
Борт Boeing-737-800 Next Generation UR-PSC, візуально відстань між кріслами здалась ще меншою, (хоча комплектація одинакова) ніж в UR-PSA, можливо залежить від рядів, в першому варіанті був 6й, в другому 11й. Екіпаж 2 борт-провідника та 2 стюардеси.
Звернув увагу що кетрінг на сегменті Коломбо - Абу-Дабі, був Еміратський, переліт у зворотньому напрямку 5 год та 10 хв(!). (хоча Абу-Дабі - Коломбо 4 год та 5 хв). Перехід до терміналу через телетрап.
Стоянка в Абу-Дабі 1 год та 30 хв. Термінал 3й той самий.
Переліт Абу-Дабі - Київ 5 год та 20 хв, після зльоту літака пілот продемонстрував 2 штучних Дубайських пальмових острова, найвищу будівлю "Бурж Халіфа", готель "Бурж аль Араб", проект штучних островів "Земля".
На всіх сегментах зліт-посадка мягкі.
В загальному враження від авіакомпанії позитивні:
Купівля квитка - 5
Зручність літаків на даному перельоті - 4
Пунктуальність - 5
Обслуговування та екіпаж - 5
Харчування 4.75 (залежно від сегменту 4:5:5:5)
Загальна оцінка 4.75
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
шо це було?
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
а какой тариф по правилам авиакомпании за перевес?При реєстації багаж на 2х був 57 кг, працівники аеропорту дуже зраділи(!), попросили доплату за 17 кг багажу 200 у.о(!!!), виклик поліції нічого не допоміг(одна мафія)
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
етого я так и не узнал.....(
Вообще в Киеве ми и с 52 кг на 2их, нормально зарегестрировались....
Вообще в Киеве ми и с 52 кг на 2их, нормально зарегестрировались....
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
етого я так и не узнал.....(

- zakharka
- Airbus A319
- Повідомлень: 197
- З нами з: 10 лютого 2011, 17:48
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На широких просторах интернета нашел следущую информацию;
Ukraine International Airlines has expanded codeshare service with ETIHAD, which UIA’s “PS” code is now appearing on ETIHAD’s Abu Dhabi – Kuala Lumpur, becoming the Ukrainian carrier’s First destination in Far East Asia.
Codeshare flight numbers:
Route PS Codeshare EY Operating
Abu Dhabi – Kuala Lumpur PS9148 EY418
Kuala Lumpur – Abu Dhabi PS9411 EY411
Я так понимаю ,что кроме отличной стыковки на Бангкок с ETIHAD появляется аннологичная, чтобы добраться до Малайзии , а там уже можно рассматривать кучу вариантов на Юго-восточнуу Азию Австралию и Новую Зеландию!
Ukraine International Airlines has expanded codeshare service with ETIHAD, which UIA’s “PS” code is now appearing on ETIHAD’s Abu Dhabi – Kuala Lumpur, becoming the Ukrainian carrier’s First destination in Far East Asia.
Codeshare flight numbers:
Route PS Codeshare EY Operating
Abu Dhabi – Kuala Lumpur PS9148 EY418
Kuala Lumpur – Abu Dhabi PS9411 EY411
Я так понимаю ,что кроме отличной стыковки на Бангкок с ETIHAD появляется аннологичная, чтобы добраться до Малайзии , а там уже можно рассматривать кучу вариантов на Юго-восточнуу Азию Австралию и Новую Зеландию!

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
так, це був він! ледь встиг посадити людину за 10 хв (дуже не хотіли їхати з весни-літа у -15vvvv писав:UR-GAW


у деяких АК точно не так...AlexK писав:Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.
ось-ось, знайомий розповідав що був у нього випадок, коли він летів easyJet LIS-BCN, що він був останній у довжелезній черзі на посадку, і йому сказали - вибачте, місць немаєshteker писав: а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися пакси

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Чистая правда. называется овербукинг.Hoaxer писав:так, це був він! ледь встиг посадити людину за 10 хв (дуже не хотіли їхати з весни-літа у -15vvvv писав:UR-GAW) до закінчення чекіну, а потім об*їхав аеропорт на автобусі + метро на "споттерське місце" і якраз встиг на зліт!
у деяких АК точно не так...AlexK писав:Так якщо там вже заплановано борт на певну кiлькiсть мiсць, як цей "хтось" зможе в день вильоту купити 10-15 квиткiв? Там просто не буде вiльних мiсць на рейсi, i ця людина нiчого не купить.
ось-ось, знайомий розповідав що був у нього випадок, коли він летів easyJet LIS-BCN, що він був останній у довжелезній черзі на посадку, і йому сказали - вибачте, місць немаєshteker писав: а тепер по суті, бачив сьогодні знайому людину із МАУ, запитав по даному питанню, він казав, що бували ситуації, що за півгодини до вильоту міняли компоновку, бо срочно додалися паксивідправили наступним рейсом через кілька годин. Він же розповідав, що йому в уніку якийсь викладач (по якійсь "статистичній" дисципліні) доводив що квитків продають навмисне більше, аби потім максимально заповнити літак...
Overbooking is not illegal, and most airlines overbook their scheduled flights to a certain extent in order to compensate for "no-shows." Passengers are sometimes left behind or "bumped" as a result. When an oversale occurs, the Department of Transportation (DOT) requires airlines to ask people who aren't in a hurry to give up their seats voluntarily, in exchange for compensation. Those passengers bumped against their will are, with a few exceptions, entitled to compensation.
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Фонд держмайна продав 61,6% акцій Міжнародних авіаліній України
Фонд державного майна України підписав 25 лютого з недержавними власниками ПрАТ "Авіакомпанія" МАУ" договори купівлі-продажу 61,58% держаіних акцій за 287 229 000 грн.
Як йдеться у повідомленні ФДМ в понеділок, UIA Beteiligungsgesellschaft mbH придбав додатково 36,09% акцій МАУ, UIA Holding GmbH - 15,91% і ТОВ "Кепіталл інвестмент проджект" (Capital Investment Project) - 9,58%.
Покупці мають повністю оплатити акції протягом 60 днів, уточнив ФДМ.
Раніше повідомлялося, що на момент продажу UIA Веtеiligungsgesellschaft mbH належало 22,51% МАУUIA Ноlding GmbH - 9,93% і "Кепіталл інвестмент проджект" - 5,97%.
ЗАТ "МАУ" засноване 1992 року, 2010 року перетворено в ПрАТ. Флот авіакомпанії складається з 19 авіалайнерів Boeing різних модифікацій: чотирьох Boeing 737-800, п'яти Boeing 737-500, шести Boeing 737-400, і чотирьох Boeing 737-300.
Базовим аеропортом перевізника є державний міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ).
Фонд державного майна України підписав 25 лютого з недержавними власниками ПрАТ "Авіакомпанія" МАУ" договори купівлі-продажу 61,58% держаіних акцій за 287 229 000 грн.
Як йдеться у повідомленні ФДМ в понеділок, UIA Beteiligungsgesellschaft mbH придбав додатково 36,09% акцій МАУ, UIA Holding GmbH - 15,91% і ТОВ "Кепіталл інвестмент проджект" (Capital Investment Project) - 9,58%.
Покупці мають повністю оплатити акції протягом 60 днів, уточнив ФДМ.
Раніше повідомлялося, що на момент продажу UIA Веtеiligungsgesellschaft mbH належало 22,51% МАУUIA Ноlding GmbH - 9,93% і "Кепіталл інвестмент проджект" - 5,97%.
ЗАТ "МАУ" засноване 1992 року, 2010 року перетворено в ПрАТ. Флот авіакомпанії складається з 19 авіалайнерів Boeing різних модифікацій: чотирьох Boeing 737-800, п'яти Boeing 737-500, шести Boeing 737-400, і чотирьох Boeing 737-300.
Базовим аеропортом перевізника є державний міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ).
- MelHimic
- Airbus A320
- Повідомлень: 371
- З нами з: 02 лютого 2009, 20:08
- Звідки: DOK/UKCC
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Что то как то это очень тихо прошло. До этого столько трепа было по телику, а это прошло что даже не кто и не заметил
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Even there is no news release on the official website of UIA:
http://www.flyuia.com/rus/about/ukraine ... /2011.html
Everything is secret.
Who is UIA Beteiligungsgesellschaft mbH? (%36 for Austrians?)
Who is OOO Capital Investment Project? (%9,5 for Ahmetov?)
Who is UIA Holding GmbH? (%16 for other oligarhs?)
http://www.flyuia.com/rus/about/ukraine ... /2011.html
Everything is secret.
Who is UIA Beteiligungsgesellschaft mbH? (%36 for Austrians?)
Who is OOO Capital Investment Project? (%9,5 for Ahmetov?)
Who is UIA Holding GmbH? (%16 for other oligarhs?)
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
акційне порівняння
щедрий МАУ за акційний ( 260 євро ) Київ-Лісабон-Київ нарахував 210 миль в одну сторону ))) сумарно аж 420 миль.
Люфтганза за акційний ( 170 євро ) Лісабон-Київ-Лісабон ( котрий я літав два рази, сумарно 8 польотів) нарахувала мені 8750 миль...
підтримуйте вітчизняне
щедрий МАУ за акційний ( 260 євро ) Київ-Лісабон-Київ нарахував 210 миль в одну сторону ))) сумарно аж 420 миль.
Люфтганза за акційний ( 170 євро ) Лісабон-Київ-Лісабон ( котрий я літав два рази, сумарно 8 польотів) нарахувала мені 8750 миль...
підтримуйте вітчизняне

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей