Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 23 квітня 2015, 11:06
Коль тематическая ветка закрыта, запощу картинку здесь. Смешно 

Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.pilot_an12 писав:Выходит, компания все же закрыла украинскую дочку?
Какого именно предложения? Открытого неба? Тогда тем более не будет смысла содержать дочку, если они материнской компанией смогут обслуживать рейсы. Новых направлений? Куда именно?Гість писав: Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.
Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.Igoresha писав:Какого именно предложения? Открытого неба? Тогда тем более не будет смысла содержать дочку, если они материнской компанией смогут обслуживать рейсы. Новых направлений? Куда именно?Гість писав: Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.
Аэропортное обслуживание - по качеству это вопрос к самим аэропортам (министерство это касается косвенно), по поводу дешевизны - принимается; техобслуживание - каким боком здесь министерство; налоговый режим - это вообще не к мининфраструктуры; открытое небо - принимается. Но при выполнении данных пунктов смысла держать дочку не появляется, а даже наоборот.Гість писав: Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.
А вот это то, чего ждут все - пресловутой децентрализации, в том числе и налоговой.Rainbow писав:Почнем з того що на місцях залишається аж 17%, решти 83% йде у центр. Про які місцеві бюджети мова йде? Це вже навіть не смішно.
Возвращаем легитимыча?Rainbow писав:Ага, ще нагадаю що за часина янучар це співвідношення було 80/20. Прогрес аднака.
Igoresha писав:Аэропортное обслуживание - по качеству это вопрос к самим аэропортам (министерство это касается косвенно), по поводу дешевизны - принимается; техобслуживание - каким боком здесь министерство; налоговый режим - это вообще не к мининфраструктуры; открытое небо - принимается. Но при выполнении данных пунктов смысла держать дочку не появляется, а даже наоборот.Гість писав: Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.
По поводу дотаций - уж извините, пока метсные бюджеты не настолько богаты, чтобы выделять дотации а/к. Тем более, что дотации могут быть направлены не только Виззам, так ведь? Уж пускай пока те деньги, которые вы предполагаете на дотации, вложат в инфраструктуру городов и реставрацию (чего-чего, а на это нужна уйма денег).
В целом верно, но не слишком ли много преклонения перед Раяном? Кто они такие, чтобы под них все выписывать? Да, и точно тоже я скажу про МАУГость писав: Віззу потрібно все оте, про що написано вище. А завдання Мінтрансу це організувати... співпрацю з іншими міністерствами, вирішенням на рівні керівників уряду, перевищенням повноважень, блін... Віззу - пофіг. Доречі, про дотації - зазвичай у забутих богом дестінейшинах (як то наші укрорегіони) в Раяна особлива угода з місцевою владою й аеропортом. Можна пільги давати не всім, а наприклад, тим компаніям, які відповідають "критеріям" системоутворюючої авіакомпанії для регіону. Тільки критерії має писати не наш чиновник після технікуму мєховщіков, а його величність О'Лірі з Ірландії, а ми - сумирно виконувати.
Але ж ми теж не ликом шиті, щоб просто так європейців слухатись! Самі якось розберемось, правда? Візз теж розбірався. Дуже культурно сказав чао.
Мрії, мої мрії.
Безусловно, у Райяна - свой шлейф проблем и побочных действий. Комментарий очень справедливый.Sentry писав:В целом верно, но не слишком ли много преклонения перед Раяном? Кто они такие, чтобы под них все выписывать? Да, и точно тоже я скажу про МАУГость писав: Віззу потрібно все оте, про що написано вище. А завдання Мінтрансу це організувати... співпрацю з іншими міністерствами, вирішенням на рівні керівників уряду, перевищенням повноважень, блін... Віззу - пофіг. Доречі, про дотації - зазвичай у забутих богом дестінейшинах (як то наші укрорегіони) в Раяна особлива угода з місцевою владою й аеропортом. Можна пільги давати не всім, а наприклад, тим компаніям, які відповідають "критеріям" системоутворюючої авіакомпанії для регіону. Тільки критерії має писати не наш чиновник після технікуму мєховщіков, а його величність О'Лірі з Ірландії, а ми - сумирно виконувати.
Але ж ми теж не ликом шиті, щоб просто так європейців слухатись! Самі якось розберемось, правда? Візз теж розбірався. Дуже культурно сказав чао.
Мрії, мої мрії.Задача региона - получить выгоду для себя. Если им выгодно сотрудничать с Раяном - пожалуйста, но идеальный вариант - это конкуренция Раян, Визза, Изи. И к этому нужно стремиться, а не отдаться Раяну по первому зову.
Я хочу сказать, что условия должны быть сбалансированными. Неоднократно читал плачи европейских аэропортов по поводу того, что договор с Раяном крайне невыгодный, а новые авиакомпании на нормальные условия не хотят заходить, так как конкурировать невозможно. Зачем повторять чужие ошибки?