Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Далі за кордон - не можливо. В МАУ старі 767 які не передають координати свої самостійно.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
67 просмотров и не одного ответа, что полтергейст какой-то, никто не знает что за нах...
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Не в цьому справа. Просто в тому регіоні може не бути трансляторів для FLightRadar.KKS писав:Далі за кордон - не можливо. В МАУ старі 767 які не передають координати свої самостійно.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 215
- З нами з: 13 лютого 2013, 20:53
- Звідки: DOK
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Международный аэропорт Сантьяго. ADS-B приемник либо в самом аэропорту, либо очень близко к нему, вот и видит даже то, что на земле.Labiann писав:что это там такое ?!
таких там 9 штук насчитал
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ну дивись, це Латинська Америка, де споттінг не був поширений настільки як в Європі, відповідно база флайтрадару по HEX'ам не так швидко наповнюється, як в Європі чи США.Labiann писав:67 просмотров и не одного ответа, что полтергейст какой-то, никто не знает что за нах...
18тис метрів це FL600 та ще й з такою вертикалкою - це шось типу глюка, або якісь винищувачі тренуються. Взагалі щось за FL660 може літати крім ракет?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
в цьому, МЛАТ покриття пропадає (не та густота F- радарів, треба 4 мінімум ) і відповідно старого борту вже не видно. А нові борти самі передають свої координати і відповідно треба не мінімум 4 F- радари, а будьякий і один.nik-dem писав:Не в цьому справа. Просто в тому регіоні може не бути трансляторів для FLightRadar.KKS писав:Далі за кордон - не можливо. В МАУ старі 767 які не передають координати свої самостійно.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
KKS писав:Ну дивись, це Латинська Америка, де споттінг не був поширений настільки як в Європі, відповідно база флайтрадару по HEX'ам не так швидко наповнюється, як в Європі чи США.Labiann писав:67 просмотров и не одного ответа, что полтергейст какой-то, никто не знает что за нах...
18тис метрів це FL600 та ще й з такою вертикалкою - це шось типу глюка, або якісь винищувачі тренуються. Взагалі щось за FL660 може літати крім ракет?
потом они спускались на 15 и все показания скорости и тд и тп менялись, вот и стало интересно...
такие же пиктограммы катаются по DXB, но там пишется что наземная техника...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Такі ж, да не такі. HEX то у всіх різний, а те що незаповнена реєстрація і тип ПС то це просто відсутність в БД фр24.
Але 700073 належить діапазону Афганістану, навряд це ВПС Афгану там літали.
ICAO24-address 700073 is from Afghanistan [ AF ] : 700000...700FFF
Значить якісь тестові літаки, типу того як наші Ан158 при обльоті мають HEX 06****
А наземна техніка вся так відображається, бо її немає в БД. Особливо її багато в БУхаресті, Амстердамі ще здається в Будапешті є.
Але 700073 належить діапазону Афганістану, навряд це ВПС Афгану там літали.
ICAO24-address 700073 is from Afghanistan [ AF ] : 700000...700FFF
Значить якісь тестові літаки, типу того як наші Ан158 при обльоті мають HEX 06****
А наземна техніка вся так відображається, бо її немає в БД. Особливо її багато в БУхаресті, Амстердамі ще здається в Будапешті є.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Tornight писав:Международный аэропорт Сантьяго. ADS-B приемник либо в самом аэропорту, либо очень близко к нему, вот и видит даже то, что на земле.Labiann писав:что это там такое ?!
таких там 9 штук насчитал
я конечно извиняюсь, но там максимум над уровнем моря, типа на земле, хотя это горы 2500 с копейками, 18 такой высоты над уровнем моря чтоб стоять на земле не бывает...
к стати на форуме фр идёт какое-то обсуждения этого, только сейчас харит вникать, завтра посмотрю, тобишь сегодня, но попозже...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
В нього видно щось не те з "ответчиком"
тому що на цьому ось скріні, пару сторінок назад, була висота 0 і він літав, а тут типу за 600 ешелон і з радарів пропав.
http://www.avianews.com/forum/download/ ... &mode=view
видно й зараз летить дуже низько через що й не видно його.
Щось наш хенд-мейд не дуже точний в вимірах
тому що на цьому ось скріні, пару сторінок назад, була висота 0 і він літав, а тут типу за 600 ешелон і з радарів пропав.
http://www.avianews.com/forum/download/ ... &mode=view
видно й зараз летить дуже низько через що й не видно його.
Щось наш хенд-мейд не дуже точний в вимірах

Re: Flight Radar 24 (FR24)
На форумі FR написали що мають 6 радарів в районі Києва,
все що ми знаємо це UKKK1,2,3,4 та UKBB1. Який 6й то?
UKKK1 та 3 в ауті
все що ми знаємо це UKKK1,2,3,4 та UKBB1. Який 6й то?
UKKK1 та 3 в ауті
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Може вони ще враховують UKII1, який також в ауті 

-
- Airbus A340
- Повідомлень: 790
- З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Вот применение моему радару рядом с центром города
P.S. Отключал радар на 2 дня (на крыше делали ремонт), так на второй день пришло трогательное письмо от дирекции ФР, что этот радар в Харькове чрезвычайно важен для них и они готовы помогать как угодно, чтобы он заработал скорее.. Послал им фотку рабочих с газовыми горелками на крыше - согласились подождать ещё сутки )
P.S. Отключал радар на 2 дня (на крыше делали ремонт), так на второй день пришло трогательное письмо от дирекции ФР, что этот радар в Харькове чрезвычайно важен для них и они готовы помогать как угодно, чтобы он заработал скорее.. Послал им фотку рабочих с газовыми горелками на крыше - согласились подождать ещё сутки )
Re: Flight Radar 24 (FR24)
сегодня в р-не 16-17 был сильнейший дождь в Киеве!
Re: Flight Radar 24 (FR24)
я тут мабуть недавно їх завів з приводу київських F радарів, ось вони й запереживалось...floMaster_ писав:Вот применение моему радару рядом с центром города
P.S. Отключал радар на 2 дня (на крыше делали ремонт), так на второй день пришло трогательное письмо от дирекции ФР, что этот радар в Харькове чрезвычайно важен для них и они готовы помогать как угодно, чтобы он заработал скорее.. Послал им фотку рабочих с газовыми горелками на крыше - согласились подождать ещё сутки )
ЗІ а нам фоточку з даху? який огляд? яка висота установки?
скоріш пану рла влом було тягнути свою .... в Бориспіль, легше перегнати літакjores писав:Р.Л. не доверяет наземному транспорту?![]()
![]()
Re: Flight Radar 24 (FR24)
В Жулянах сегодня какой-то missed approach. Сначала UR-WUA из Дортмунда, через полчаса какой-то бизнес джет не смогли зайти на 26. Спустя 2 часа UR-WUB. Сейчас делает уже третью попытку... Небо чистое, погода нормальная...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
METAR выдает в Жулянах туман. Живу в 3 км. от торца 26, все чисто. Очень локализованый туман.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей