Сторінка 31 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 11:21
gast
Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 11:26
khai
gast писав:Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?
А Визз заявку подавал на Дрезден, Лейпциг? Как по мне - для лоукоста Дрезден очень хороший порт. Берлин и Прагу пусть берут классики.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:02
popTAB
gast писав:Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть.
http://galinfo.com.ua/news/75787.html

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:44
de-bugger
gast писав:На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо).
C каких это пор Нюрик со Штуттгартом стали востоком Германии? Со времен капитуляции Рейха в 45 году это запад, а Штуттгарт - крупнее него на югозападе ничего нет.

А то что из Ляйпцига Дрездена и Берлина поток есть - так это сущая правда. Последние 2 сезона когда летал Джерманвингс так народ им летал через Кельн если получалось. Тут имеется в виду что сегмент "восток Германии" - Кельн очень быстро раскупался и из-за этого становился очень доргим перелет на Киев. А обратно можно было стыковаться только на Берлин - иначе не получалось.

Из Лейпцига и Дрездена народ на рейсы Wizza в Катовице ездит - по расстоянию то же что и до Кельна/Дортмунда (а из Дрездена до Катовице даже ближе на почти 200 км.) а цены гораздо ниже из Катовиц.

Можно даже совсем экстремально в Альтенбург летать - будет тоже полная загрузка раз в неделю как минимум. В тамошнем "сарайчике" правда нету таможнни, но так ее и в Меммингене не было раньше - под киевский рейс Визза и турецкие чартеры приезжали таможенники из Аугсбурга раньше.

И тогда у МАУ сразу станет нормальная цена на Берлин :grin:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:51
Olek
люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:55
popTAB
купуєм?

Код: Виділити все

ФГИ решил продать 335 000 акций компании, суммарная номинальная стоимость которых составляет 63,449 млн. гривен.
Відрізняєш "номінальну" вартість, і "продають"?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:57
viro
Щоб Коломі пепепродати? Небо відкриють і плакали наші гроші.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 12:59
Olek
не отличаю, потому что акции Свита фонд тоже выставляли по номинальной и Коломойский завыл, что там цены несколько сот лимонов...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 13:04
popTAB
номінал - це ті циферки, що намальовані на акціях :) але от прикол акцій в тому, що їх вартість в більшості випадків не збігається з номіналом

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 13:05
viro
Залежіть від того які активи (деколи входять вілли на Канарах) і скільки вкрадено -)) а скільки літаків не так важливо -))))

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 13:07
AlexK
Alexander писав:люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...
так покупаем?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 13:09
Olek
ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.

Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 13:43
viro
У ФГИ больше 61 процента, тоесть это контрольный пакет. Владелец контрольного пакета может захотеть продать его кому угодно и за это сам же и проголосует -)) Такшо, как такового права у акционеров то и нету. Хотя в уставе это может быть и прописано.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 16:03
Glucker
Виззам бы продали))). Им 19-летние самолеты МАУ и даром не нужны, а вот направления явно не помешали бы. Ну не Виззам, так другому лоу-косту, тому же Раянэйру :). Даже самолеты есть новенькие с подходящей компоновкой :)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 16:13
viro
Токо кресла надо поубирать и поставить поручни, как в тролейбусе. Сертифицированные, наверное, сможет предоставить Антонов от тролейбуса "Киевский".

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 18:03
Гість
Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.

Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:

С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.

Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать ;)?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 18:42
Hoaxer
ну що, беремо кредити в банку, скидаємося грошима, і вперед власна АК? )))

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 18:48
Гість
Гость писав:
Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:
С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.
Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать ;)?
Не совсем согласен. Процесс удешевления акций Майбергом (искусственного развала компании - по опыту Свита) чреват тем, что потом ее можно и не "собрать". Ну, со Свитом - "собрали". Но это просто удачное совпадение многих факторов. А с МАУ может получиться все наоборот. Представьме к весне след года изнуренного внутренним бардаком и внешним прессингом колосса на глиняных ногах. В том состоянии, к которому прийдет МАУ, Сам Знаете Кто не захочете ее покупать, проще и дешевле - дать ей спокойно почить, а потом через Свит по очереди освоить все ставшие бесхозными направления.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 18:49
Olek
а в чем прикол Арону разваливать МАУ?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 10 листопада 2010, 19:00
Аналитик
Alexander писав:а в чем прикол Арону разваливать МАУ?
Что б дешевле купить госпакет. Это не будет полный развал, но будет существенное сужение доли рынка, убыточность многих линий, внутренняя дезинтеграция, уход менеджеров с ключевых позиций. Все это уже было в 2007-2008 г.г. с другой компанией в надежде на продажу ее госпакета. А потом усугубилось войной ее акционеров.