Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
А Визз заявку подавал на Дрезден, Лейпциг? Как по мне - для лоукоста Дрезден очень хороший порт. Берлин и Прагу пусть берут классики.gast писав:Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
http://galinfo.com.ua/news/75787.htmlgast писав:Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть.
- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
C каких это пор Нюрик со Штуттгартом стали востоком Германии? Со времен капитуляции Рейха в 45 году это запад, а Штуттгарт - крупнее него на югозападе ничего нет.gast писав:На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо).
А то что из Ляйпцига Дрездена и Берлина поток есть - так это сущая правда. Последние 2 сезона когда летал Джерманвингс так народ им летал через Кельн если получалось. Тут имеется в виду что сегмент "восток Германии" - Кельн очень быстро раскупался и из-за этого становился очень доргим перелет на Киев. А обратно можно было стыковаться только на Берлин - иначе не получалось.
Из Лейпцига и Дрездена народ на рейсы Wizza в Катовице ездит - по расстоянию то же что и до Кельна/Дортмунда (а из Дрездена до Катовице даже ближе на почти 200 км.) а цены гораздо ниже из Катовиц.
Можно даже совсем экстремально в Альтенбург летать - будет тоже полная загрузка раз в неделю как минимум. В тамошнем "сарайчике" правда нету таможнни, но так ее и в Меммингене не было раньше - под киевский рейс Визза и турецкие чартеры приезжали таможенники из Аугсбурга раньше.
И тогда у МАУ сразу станет нормальная цена на Берлин

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
купуєм?
Відрізняєш "номінальну" вартість, і "продають"?
Код: Виділити все
ФГИ решил продать 335 000 акций компании, суммарная номинальная стоимость которых составляет 63,449 млн. гривен.
Востаннє редагувалось 10 листопада 2010, 12:57 користувачем popTAB, всього редагувалось 1 раз.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Щоб Коломі пепепродати? Небо відкриють і плакали наші гроші.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
не отличаю, потому что акции Свита фонд тоже выставляли по номинальной и Коломойский завыл, что там цены несколько сот лимонов...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
номінал - це ті циферки, що намальовані на акціях
але от прикол акцій в тому, що їх вартість в більшості випадків не збігається з номіналом

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Залежіть від того які активи (деколи входять вілли на Канарах) і скільки вкрадено -)) а скільки літаків не так важливо -))))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
так покупаем?Alexander писав:люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
У ФГИ больше 61 процента, тоесть это контрольный пакет. Владелец контрольного пакета может захотеть продать его кому угодно и за это сам же и проголосует -)) Такшо, как такового права у акционеров то и нету. Хотя в уставе это может быть и прописано.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Виззам бы продали))). Им 19-летние самолеты МАУ и даром не нужны, а вот направления явно не помешали бы. Ну не Виззам, так другому лоу-косту, тому же Раянэйру
. Даже самолеты есть новенькие с подходящей компоновкой 


Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Токо кресла надо поубирать и поставить поручни, как в тролейбусе. Сертифицированные, наверное, сможет предоставить Антонов от тролейбуса "Киевский".
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон
С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.
Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ну що, беремо кредити в банку, скидаємося грошима, і вперед власна АК? )))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Не совсем согласен. Процесс удешевления акций Майбергом (искусственного развала компании - по опыту Свита) чреват тем, что потом ее можно и не "собрать". Ну, со Свитом - "собрали". Но это просто удачное совпадение многих факторов. А с МАУ может получиться все наоборот. Представьме к весне след года изнуренного внутренним бардаком и внешним прессингом колосса на глиняных ногах. В том состоянии, к которому прийдет МАУ, Сам Знаете Кто не захочете ее покупать, проще и дешевле - дать ей спокойно почить, а потом через Свит по очереди освоить все ставшие бесхозными направления.Гость писав:С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон
Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
а в чем прикол Арону разваливать МАУ?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Что б дешевле купить госпакет. Это не будет полный развал, но будет существенное сужение доли рынка, убыточность многих линий, внутренняя дезинтеграция, уход менеджеров с ключевых позиций. Все это уже было в 2007-2008 г.г. с другой компанией в надежде на продажу ее госпакета. А потом усугубилось войной ее акционеров.Alexander писав:а в чем прикол Арону разваливать МАУ?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей