Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення gast »

Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення khai »

gast писав:Напевно Меммінген (акі Мюнхен Вест) був всім потрібен, тільки чогось ні МйАУ, ні Дніпросвіт туди не рвалися і не рвуться. А Візз заповняє борти під завязку не зважаючи на день тижня і наявність свят. На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо). Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть. Інша можливість - Дрезден, я вже раз 10 писав, що там всі козирні карти на руках: аеропорт в межах міста, зал. сполучення чудове, електричка з тактом в півгодини, до найближчого великого вокзалу - менше 10 хвилин, до головного-ще 5, з аеропорта щоденно шаттли до Берліна (зупинки Шьонефельд, ZOB, Tegel) 4-6 разів від 9 Є в один бік, з вокзалу зараз (а в перспективі і з порту те саме-на Прагу), додати туристичну привабливість міста і прилеглих регіонів + наявність недорогих готелів - що ще треба? В порту зараз ситуація фінансово не найкраща, вони будуть раді будь-якій компанії, котра захоче до них прийти, там є Люфтганза, GW, AirBerlin, Easyjet, bmi (була але хотіла втекти), збори мабуть не найвищі. МйАУ знайшли свого клієнта, най літають ними, Люфтганза зараз той напрямок брати не буде, йшлася мова й про їх дочірні німецькі крила, й про AirBerlin, але все заглохло. То чого заважати перевізнику, яких хоче прийти на цей маршрут і зайняти абсолютно вільний або бюджетний, або трохи вищий по статусу за нього сегмент?
А Визз заявку подавал на Дрезден, Лейпциг? Как по мне - для лоукоста Дрезден очень хороший порт. Берлин и Прагу пусть берут классики.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення popTAB »

gast писав:Казмер колись говорила про Ерфурт як можливу базу в східній Німеччині, і дуже зря вони туди не йдуть.
http://galinfo.com.ua/news/75787.html
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення de-bugger »

gast писав:На Україну є суттєвий потік з усього сходу Німеччини-Берліна, Ляйпціга, Дрездена, Нюрнберга та Штуттгарта (два останніх особливо).
C каких это пор Нюрик со Штуттгартом стали востоком Германии? Со времен капитуляции Рейха в 45 году это запад, а Штуттгарт - крупнее него на югозападе ничего нет.

А то что из Ляйпцига Дрездена и Берлина поток есть - так это сущая правда. Последние 2 сезона когда летал Джерманвингс так народ им летал через Кельн если получалось. Тут имеется в виду что сегмент "восток Германии" - Кельн очень быстро раскупался и из-за этого становился очень доргим перелет на Киев. А обратно можно было стыковаться только на Берлин - иначе не получалось.

Из Лейпцига и Дрездена народ на рейсы Wizza в Катовице ездит - по расстоянию то же что и до Кельна/Дортмунда (а из Дрездена до Катовице даже ближе на почти 200 км.) а цены гораздо ниже из Катовиц.

Можно даже совсем экстремально в Альтенбург летать - будет тоже полная загрузка раз в неделю как минимум. В тамошнем "сарайчике" правда нету таможнни, но так ее и в Меммингене не было раньше - под киевский рейс Визза и турецкие чартеры приезжали таможенники из Аугсбурга раньше.

И тогда у МАУ сразу станет нормальная цена на Берлин :grin:
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Olek »

люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення popTAB »

купуєм?

Код: Виділити все

ФГИ решил продать 335 000 акций компании, суммарная номинальная стоимость которых составляет 63,449 млн. гривен.
Відрізняєш "номінальну" вартість, і "продають"?
Востаннє редагувалось 10 листопада 2010, 12:57 користувачем popTAB, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
viro
A380
Повідомлень: 1432
З нами з: 23 квітня 2009, 11:27
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення viro »

Щоб Коломі пепепродати? Небо відкриють і плакали наші гроші.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Olek »

не отличаю, потому что акции Свита фонд тоже выставляли по номинальной и Коломойский завыл, что там цены несколько сот лимонов...
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення popTAB »

номінал - це ті циферки, що намальовані на акціях :) але от прикол акцій в тому, що їх вартість в більшості випадків не збігається з номіналом
Аватар користувача
viro
A380
Повідомлень: 1432
З нами з: 23 квітня 2009, 11:27
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення viro »

Залежіть від того які активи (деколи входять вілли на Канарах) і скільки вкрадено -)) а скільки літаків не так важливо -))))
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення AlexK »

Alexander писав:люди, МЯУ за 65 млн. гривень продають... нє, ну це піпець просто...
так покупаем?
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Olek »

ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.

Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:
Аватар користувача
viro
A380
Повідомлень: 1432
З нами з: 23 квітня 2009, 11:27
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення viro »

У ФГИ больше 61 процента, тоесть это контрольный пакет. Владелец контрольного пакета может захотеть продать его кому угодно и за это сам же и проголосует -)) Такшо, как такового права у акционеров то и нету. Хотя в уставе это может быть и прописано.
Glucker
A380
Повідомлень: 1592
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Glucker »

Виззам бы продали))). Им 19-летние самолеты МАУ и даром не нужны, а вот направления явно не помешали бы. Ну не Виззам, так другому лоу-косту, тому же Раянэйру :). Даже самолеты есть новенькие с подходящей компоновкой :)
Аватар користувача
viro
A380
Повідомлень: 1432
З нами з: 23 квітня 2009, 11:27
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення viro »

Токо кресла надо поубирать и поставить поручни, как в тролейбусе. Сертифицированные, наверное, сможет предоставить Антонов от тролейбуса "Киевский".
Гість

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Гість »

Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.

Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:

С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.

Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать ;)?
Hoaxer
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
Звідки: Київ-Лісабон
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Hoaxer »

ну що, беремо кредити в банку, скидаємося грошима, і вперед власна АК? )))
Гість

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Гість »

Гость писав:
Alexander писав:ТАБ, та оно все ясно. Я о том, что продавать будут по номиналу кому надо.
Кстати МАУ это ЗАО. Первоочередное право покупки у акционеров. Аррррон Арррон :oops:
С последующей пертепродажей Сами Знаете Кому.
Не пока ли ветки всех украинских компаний сливать ;)?
Не совсем согласен. Процесс удешевления акций Майбергом (искусственного развала компании - по опыту Свита) чреват тем, что потом ее можно и не "собрать". Ну, со Свитом - "собрали". Но это просто удачное совпадение многих факторов. А с МАУ может получиться все наоборот. Представьме к весне след года изнуренного внутренним бардаком и внешним прессингом колосса на глиняных ногах. В том состоянии, к которому прийдет МАУ, Сам Знаете Кто не захочете ее покупать, проще и дешевле - дать ей спокойно почить, а потом через Свит по очереди освоить все ставшие бесхозными направления.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Olek »

а в чем прикол Арону разваливать МАУ?
Аналитик

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Повідомлення Аналитик »

Alexander писав:а в чем прикол Арону разваливать МАУ?
Что б дешевле купить госпакет. Это не будет полный развал, но будет существенное сужение доли рынка, убыточность многих линий, внутренняя дезинтеграция, уход менеджеров с ключевых позиций. Все это уже было в 2007-2008 г.г. с другой компанией в надежде на продажу ее госпакета. А потом усугубилось войной ее акционеров.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей