Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Из Оренбурга в Симферополь (аннексирован Россией) летит самолет. Регулярку запускают что ли?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Україна заборонить літати лише тим авіакомпаніям, які літають в Крим без дозволу України. На якій підставі Туреччина заборонить щось МАУ чи Розі, чи Харківським, якщо ми ні Атлас Джет, ні Пегасус не дискримінуємо?yri20092009 писав:Любые действия в одностороннем порядке в авиации влекут зеркальные решения противоположной стороны.
Сьогодні Рада в другому (остаточному) читанні розгляне закон про окуповані території. Давайте трошки почекаємо.
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
15 квітня 2014 року
ІСАО підтверджує виключне право України
здійснювати аеронавігаційне обслуговування над Чорним морем
Право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в міжнародному повітряному просторі над Чорним морем у межах Сімферопольського району польотної інформації належить виключно Україні. Росія не має жодної законної підстави захоплювати цей повітряний простір і втручатись у діяльність органів обслуговування повітряного руху України. Таку позицію Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) вкотре підтверджено в ході перемовин між представниками України та Російської Федерації щодо стану безпеки польотів у повітряному просторі над Кримом і відкритим морем, який перебуває під юрисдикцією України. Перший раунд перемовин відбувся 8 квітня 2014 року в Європейському та Північноатлантичному бюро ІСАО в Парижі.
Серйозною загрозою для безпеки польотів є протиправне захоплення Росією радіочастотного спектру української держави, використання не за призначенням аварійної частоти 121.5 мГц та несанкціонований вихід сторонніх осіб в радіоефір на робочих частотах секторів Одеського та Дніпропетровського центрів організації повітряного руху. Україна офіційно звинувачує Російську Федерацію в порушеннях нею низки міжнародних, багатосторонніх та двосторонніх договорів, а також положень Європейського аеронавігаційного плану (DOC7754), положень Додатків 2, 11 та 15 до Чиказької конвенції про міжнародну цивільну авіацію (1944 рік), DOC7910.
Росія зухвало ігнорує принципи встановлення меж районів польотної інформації (РПІ), викладені в Чиказькій конвенції та Додатках до неї. Така поведінка з точки зору міжнародного права є неприпустимою і класифікується як відкритий тероризм не тільки проти України, але й проти міжнародної авіаційної спільноти.
Позиція представників Російської Федерації ґрунтується лише на безпідставних припущеннях про технічні проблеми, які нібито має Україна через недотримання принципу 70-х років минулого сторіччя – «Бачу, чую, керую». Росію обурює, що Украерорух забезпечує аеронавігацію над Чорним морем із Дніпропетровського та Одеського центрів організації повітряного руху. Така «серйозна» підстава фактично піратського захоплення Російською Федерацією міжнародного повітряного простору, який ніколи їй не належав і належати не буде, викликала щирий подив не тільки української делегації, а й секретаріату ІСАО.
Украерорух як національний провайдер аеронавігаційного обслуговування України офіційно заявив, що його підрозділи не припиняли і продовжують на високому якісному рівні здійснювати обслуговування повітряного руху у міжнародному повітряному просторі в межах Сімферопольського РПІ, де відповідальність за безпеку польотів ІСАО делегувала Україні, базуючись на міждержавних домовленостях та міжнародному повітряному праві. Злочинні спроби Російської Федерації у односторонньому порядку анексувати цей повітряний простір, прикриваючись принципами колишнього СРСР, не можуть бути підставою для зміни повітряних кордонів Чорноморського регіону.
ІСАО дуже чітко підтвердила, що приймати рішення, з якого центру та якими технічними засобами здійснювати аеронавігаційне обслуговування в Сімферопольському РПІ, може виключно Україна. Це доволі безапеляційна крапка першого раунду перемовин України й Росії під егідою ІСАО в Парижі, результати якого дають підстави Украероруху розраховувати на досить жорстку позицію ІСАО щодо вторгнення Російської Федерації у сферу компетенції України в повітряному просторі, що матиме невідворотні наслідки для російської аеронавігації та авіакомпаній Росії.
Довідка
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух) створене у 1992 р. Підприємство надає повний спектр послуг з аеронавігаційного обслуговування: обслуговування повітряного руху, організація потоків повітряного руху, організація і менеджмент повітряного простору, радіотехнічне забезпечення зв’язку, навігації і спостереження, забезпечення метеорологічною та аеронавігаційною інформацією всіх видів польотів у зоні своєї відповідальності, що охоплює 5 районів польотної інформації загальною площею 776 265 кв. км. Офіційний веб-сайт Украероруху – www.uksatse.aero. Генеральний директор Украероруху – Юрій Чередніченко.
ІСАО підтверджує виключне право України
здійснювати аеронавігаційне обслуговування над Чорним морем
Право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в міжнародному повітряному просторі над Чорним морем у межах Сімферопольського району польотної інформації належить виключно Україні. Росія не має жодної законної підстави захоплювати цей повітряний простір і втручатись у діяльність органів обслуговування повітряного руху України. Таку позицію Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) вкотре підтверджено в ході перемовин між представниками України та Російської Федерації щодо стану безпеки польотів у повітряному просторі над Кримом і відкритим морем, який перебуває під юрисдикцією України. Перший раунд перемовин відбувся 8 квітня 2014 року в Європейському та Північноатлантичному бюро ІСАО в Парижі.
Серйозною загрозою для безпеки польотів є протиправне захоплення Росією радіочастотного спектру української держави, використання не за призначенням аварійної частоти 121.5 мГц та несанкціонований вихід сторонніх осіб в радіоефір на робочих частотах секторів Одеського та Дніпропетровського центрів організації повітряного руху. Україна офіційно звинувачує Російську Федерацію в порушеннях нею низки міжнародних, багатосторонніх та двосторонніх договорів, а також положень Європейського аеронавігаційного плану (DOC7754), положень Додатків 2, 11 та 15 до Чиказької конвенції про міжнародну цивільну авіацію (1944 рік), DOC7910.
Росія зухвало ігнорує принципи встановлення меж районів польотної інформації (РПІ), викладені в Чиказькій конвенції та Додатках до неї. Така поведінка з точки зору міжнародного права є неприпустимою і класифікується як відкритий тероризм не тільки проти України, але й проти міжнародної авіаційної спільноти.
Позиція представників Російської Федерації ґрунтується лише на безпідставних припущеннях про технічні проблеми, які нібито має Україна через недотримання принципу 70-х років минулого сторіччя – «Бачу, чую, керую». Росію обурює, що Украерорух забезпечує аеронавігацію над Чорним морем із Дніпропетровського та Одеського центрів організації повітряного руху. Така «серйозна» підстава фактично піратського захоплення Російською Федерацією міжнародного повітряного простору, який ніколи їй не належав і належати не буде, викликала щирий подив не тільки української делегації, а й секретаріату ІСАО.
Украерорух як національний провайдер аеронавігаційного обслуговування України офіційно заявив, що його підрозділи не припиняли і продовжують на високому якісному рівні здійснювати обслуговування повітряного руху у міжнародному повітряному просторі в межах Сімферопольського РПІ, де відповідальність за безпеку польотів ІСАО делегувала Україні, базуючись на міждержавних домовленостях та міжнародному повітряному праві. Злочинні спроби Російської Федерації у односторонньому порядку анексувати цей повітряний простір, прикриваючись принципами колишнього СРСР, не можуть бути підставою для зміни повітряних кордонів Чорноморського регіону.
ІСАО дуже чітко підтвердила, що приймати рішення, з якого центру та якими технічними засобами здійснювати аеронавігаційне обслуговування в Сімферопольському РПІ, може виключно Україна. Це доволі безапеляційна крапка першого раунду перемовин України й Росії під егідою ІСАО в Парижі, результати якого дають підстави Украероруху розраховувати на досить жорстку позицію ІСАО щодо вторгнення Російської Федерації у сферу компетенції України в повітряному просторі, що матиме невідворотні наслідки для російської аеронавігації та авіакомпаній Росії.
Довідка
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух) створене у 1992 р. Підприємство надає повний спектр послуг з аеронавігаційного обслуговування: обслуговування повітряного руху, організація потоків повітряного руху, організація і менеджмент повітряного простору, радіотехнічне забезпечення зв’язку, навігації і спостереження, забезпечення метеорологічною та аеронавігаційною інформацією всіх видів польотів у зоні своєї відповідальності, що охоплює 5 районів польотної інформації загальною площею 776 265 кв. км. Офіційний веб-сайт Украероруху – www.uksatse.aero. Генеральний директор Украероруху – Юрій Чередніченко.
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Кроме сообщения Украероруха, есть какие-то официальные комментарии от ІСАО?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 98
- З нами з: 15 травня 2012, 10:35
- Контактна інформація:
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Госкорпорация по ОрВД не получала писем ICAO по аэронавигации над Черным морем. http://www.aex.ru/news/2014/4/16/119434/
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
вот полный текст комментария России - от ИКАО ничего пока нет...
НЕ все так просто, ой НЕ просто!
кто же Авиационная власть в Симферополе? КТО в итоге разрешение дает на рейсы туда?
ГОСКОРПОРАЦИЯ ПО ОРВД НЕ ПОЛУЧАЛА ПИСЕМ ICAO ПО АЭРОНАВИГАЦИИ НАД ЧЕРНЫМ МОРЕМ
16 апреля, AEX.RU - "Государственная корпорация по организации воздушного движения в РФ" (Госкорпорация по ОрВД) не получала никаких официальных документов от Международной организации гражданской авиации (ICAO) по поводу аэронавигационного обслуживания над Черным морем в пределах Симферопольского района, сообщает агентство Прайм со ссылкой на представителя российского предприятия.
В настоящее время движением над Крымом и открытым морем в его районе управляет "Крымаэронавигация", функционирующая в рамках Единой системы организации воздушного движения в РФ. Ранее это воздушное пространство было закреплено за "Крымаэрорухом", который являлся структурным подразделением госпредприятия "Украэрорух" и был национализирован парламентом Крыма после референдума о присоединении к России.
"Украэрорух" (государственное предприятие обслуживания воздушного движения Украины) во вторник разместило на своем сайте сообщение, в котором заявило о том, что ІСАО якобы подтвердила исключительные права Украины на осуществление аэронавигационного обслуживания в международном воздушном пространстве над Черным морем в пределах Симферопольского района.
"Россия не имеет никакого законного основания захватывать это воздушное пространство и вмешиваться в работу органов обслуживания воздушного движения Украины. Такая позиция ICAO в который раз подтверждена на переговорах между представителями Украины и Российской Федерации о состоянии безопасности полетов в воздушном пространстве над Крымом и открытым морем, которое находится под юрисдикцией Украины", - заявил "Украэрорух".
Представитель российской Госкорпорации по ОрВД дал РИА Новости такой комментарий: "Это является заявлением "Украэроруха". Никаких писем от ICAO госкорпорация не получала".
НЕ все так просто, ой НЕ просто!
кто же Авиационная власть в Симферополе? КТО в итоге разрешение дает на рейсы туда?
ГОСКОРПОРАЦИЯ ПО ОРВД НЕ ПОЛУЧАЛА ПИСЕМ ICAO ПО АЭРОНАВИГАЦИИ НАД ЧЕРНЫМ МОРЕМ
16 апреля, AEX.RU - "Государственная корпорация по организации воздушного движения в РФ" (Госкорпорация по ОрВД) не получала никаких официальных документов от Международной организации гражданской авиации (ICAO) по поводу аэронавигационного обслуживания над Черным морем в пределах Симферопольского района, сообщает агентство Прайм со ссылкой на представителя российского предприятия.
В настоящее время движением над Крымом и открытым морем в его районе управляет "Крымаэронавигация", функционирующая в рамках Единой системы организации воздушного движения в РФ. Ранее это воздушное пространство было закреплено за "Крымаэрорухом", который являлся структурным подразделением госпредприятия "Украэрорух" и был национализирован парламентом Крыма после референдума о присоединении к России.
"Украэрорух" (государственное предприятие обслуживания воздушного движения Украины) во вторник разместило на своем сайте сообщение, в котором заявило о том, что ІСАО якобы подтвердила исключительные права Украины на осуществление аэронавигационного обслуживания в международном воздушном пространстве над Черным морем в пределах Симферопольского района.
"Россия не имеет никакого законного основания захватывать это воздушное пространство и вмешиваться в работу органов обслуживания воздушного движения Украины. Такая позиция ICAO в который раз подтверждена на переговорах между представителями Украины и Российской Федерации о состоянии безопасности полетов в воздушном пространстве над Крымом и открытым морем, которое находится под юрисдикцией Украины", - заявил "Украэрорух".
Представитель российской Госкорпорации по ОрВД дал РИА Новости такой комментарий: "Это является заявлением "Украэроруха". Никаких писем от ICAO госкорпорация не получала".
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
ИКАО не видит субъекта в Крыму - потому ничего и нет.Ил-62М писав:вот полный текст комментария России - от ИКАО ничего пока нет...
НЕ все так просто, ой НЕ просто!
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Honduras писав:
ИКАО не видит субъекта в Крыму - потому ничего и нет.
вот именно "не видит субъекта в Крыму" - субъекта Крыма в Украины или субъекта Крыма в России ???
меня интересует кто сию уполномочен дать разрешение на прилет в Симферополь (аннексирован Россией)...
Востаннє редагувалось 18 квітня 2014, 11:19 користувачем Ил-62М, всього редагувалось 2 разів.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 541
- З нами з: 02 травня 2009, 22:25
- Звідки: UKKK / IEV
- Контактна інформація:
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Спасибо, любопытно.Viru писав:http://live.radioscanner.net/audio/10013
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Через неделю Домодедово и Шереметьево переведут симферопольские рейсы в статус внутренних.
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Только Украина.Ил-62М писав: меня интересует кто сию уполномочен дать разрешение на прилет в Симферополь (аннексирован Россией)...
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Решение об отмене авиарейсов в Симферополь (аннексирован Россией) (Крым) в 2014 году принято окончательно, сообщил сегодня журналистам генеральный директор ОАО "Авиакомпания "Белавиа" Анатолий Гусаров, передает корреспондент БЕЛТА.
"Мы имеем возможность выполнять полеты в Симферополь (аннексирован Россией), но спрос на этом направлении в течение февраля, марта и начала апреля - мы это отслеживали и анализировали - был небольшим, был отток пассажиров", - пояснил гендиректор "Белавиа". Кроме того, люди, сдавали уже приобретенные билеты.
http://www.belta.by/ru/all_news/society ... 66511.html
"Мы имеем возможность выполнять полеты в Симферополь (аннексирован Россией), но спрос на этом направлении в течение февраля, марта и начала апреля - мы это отслеживали и анализировали - был небольшим, был отток пассажиров", - пояснил гендиректор "Белавиа". Кроме того, люди, сдавали уже приобретенные билеты.
http://www.belta.by/ru/all_news/society ... 66511.html
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Имеют возможность?)) через Россию?))
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Бацька хитрый жук, просто не хочет нарываться. Вроде как и "за" и в тоже время "воздержался"Olek писав:Имеют возможность?)) через Россию?))

Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Базовым авиаперевозчиком Крыма стал «Грозный авиа»
http://izvestia.ru/news/569798
бгг
авиапарк прошлого века
http://grozny-avia.ru/vs/
http://izvestia.ru/news/569798
бгг
авиапарк прошлого века
http://grozny-avia.ru/vs/
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Сегодня смотрел, можно купить билеты МАУ Киев-Симферополь (аннексирован Россией) с 27 июня. Правда места по самым низки тариф дорого - 1976 грн, в сентябре - 1698. Или это уже не новость?
В расписании (http://airport.crimea.ua/raspisanie/) ещё Utair из Жулян есть, но не проверял.
В расписании (http://airport.crimea.ua/raspisanie/) ещё Utair из Жулян есть, но не проверял.
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Забудьте за эти авиалинии. Скоро только Грозный авиа только и останется. Не думаю, что Аэрофлот будет летать долго.SammoLove писав:Сегодня смотрел, можно купить билеты МАУ Киев-Симферополь (аннексирован Россией) с 27 июня. Правда места по самым низки тариф дорого - 1976 грн, в сентябре - 1698. Или это уже не новость?
В расписании (http://airport.crimea.ua/raspisanie/) ещё Utair из Жулян есть, но не проверял.
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
Какие новости? Симферополь (аннексирован Россией) принимает самолёты из Украины или нет?
Re: Симферополь (аннексирован Россией) аэропорт (IATA: SIP (аннексирован Россией))
ни одного только россия
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість