Сторінка 28 з 340
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 21 листопада 2010, 15:34
Olek
тююююю ))) а каково людям каждый день ездить и это видеть?? это ж полный капец
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 21 листопада 2010, 15:56
Flieger
Кстати, а уже известно когда Люфтганза переходит в терминал Ф?
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 21 листопада 2010, 17:37
Flieger
Если еще не известно, то я могу написать в Люфтганзу, попытаться узнать. Даете разрешение от имени avianews?
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 21 листопада 2010, 17:49
Olek
ок

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 22 листопада 2010, 06:36
ATk
Olek писав:Я розумію, що МАУ базова а/к в терміналі Ф. Але вибачте, його будувала МАУ?? Чи його будував державний аеропорт за власні кошти? Там обслуговується тільки МАУ? Як назвати цей совок??? Чому пасажири Люфтганзи, Візз Ейра, Юейра та інших бачать на фасаді термінала табличку а-ка Цей термінал МАУ і тільки МАУ. Де тоді логотипи інших а/к?
Терминал стрил аэропорт (кстати, то же касается и терминала Д- все финансовые обязательства берет на себя КБП, даже без госгарантий).
Так что это вопрос взаимоотношений КБП-МАУ. В мире куча примеров когда АК базирующаяся в терминале покрывает его своими лого вдоль и поперек.
К тому же это удобно для пассажироив- у вас не возникает проблем понять что вы приехали в тот терминал. В идеале, остальные авиакомпании вывесить слои лого- не обязательнбо на крыше (там место мало, но между первым ивторым этажоим- было б уметсно.
Кстати, про совок. Вот есть у нас совковая традиция: писать большими буквами название города на терм,инале со стороны летного поля., Как и на вокзале. На загнивающем западе это не слишком то приняло. Ну на вопкзалах маленикие таблички еще есть. В аэропортах- с пятого на десятое. Так я б не сказал что эщто так уж хоросахо. Мало того что это обезличивает. существуют случаи (вынужнденная посадка, перелет с промежуточными посадками, сильно выпивший пассажир) когда увидеть легко читаемое название города еще и полезно.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 23 листопада 2010, 15:28
popTAB
Скандал: сотрудники "Борисполя" видят с помощью бодисканеров наши половые органы
http://bin.com.ua/news/regional/ukraine ... shhyu.html
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 23 листопада 2010, 17:22
viro
Вот это, пановэ, по нашинскому. Выбрасываем ведро бабла на сканеры. Устраиваем протест. Выбрасываем сканеры. Остаеться что? Правильно, откаты.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 02:28
ATk
Та хай смотрят. Представляю акцию протеста FEMEN против боди сканнеров;)
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 20:08
popTAB
Код: Виділити все
Emirates currently has a service to Moscow, and St. Petersburg "is on the radar screen," Clark said. Opening up a route to Kiev in Ukraine is also in the cards, he said.
http://www.nasdaq.com/aspx/stock-market ... new-routes
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 21:00
Olek
или я чего-то не понимаю... Как может быть так, что у Виззов половина рейсов не по расписанию? МАУ меня не волнует. Сколько летал - всегда все по расписанию у Виззов
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
24 листопада 2010 року
Аеропорт «Бориспіль» назвав найпунктуальніші авіакомпанії весняно-літньої навігації 2010 року
Регулярність виконання рейсів - важливий показник якості сервісу аеропорту, його чіткої і злагодженої роботи. Головним критерієм регулярності польотів є пунктуальність авіакомпаній.
У складеному аеропортом «Бориспіль» рейтингу найпунктуальнішими українськими авіакомпаніями стали авіакомпанії МАУ, Wizzair Ukraine, «Мотор Січ». У категорії понад 1000 рейсів за сезон найбільш пунктуальною є компанія МАУ - 51,4% її рейсів вилітають строго за розкладом. У категорії від 1000 до 300 рейсів перемогла авіакомпанія Wizzair Ukraine - пунктуальність відправок її рейсів склала 51,5%. У категорії до 300 рейсів першою стала авіакомпанія «Мотор Січ» - 83,1% її рейсів здійснюються за розкладом.
Серед іноземних компаній найбільш точними виявилися Austrian Airlines (у категорії понад 300 рейсів) і Air Moldova (у категорії до 300 рейсів). За весняно-літню навігацію літаки Austrian Airlines піднімалися в повітря майже 400 разів. Регулярність виконаних рейсів становить 74,1%. Air Moldova здійснила 86 рейсів за сезон з регулярністю 86,8%.
ДП МА «Бориспіль» і надалі вестиме облік регулярності відправлень повітряних суден з аеропорту з метою покращення рівня обслуговування пасажирів.
Для довідки:
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 21:47
popTAB
Що вважається "не вчасно". Якщо рейс в 6:20, а фактично вилетів в 6:21 - це ще вчасно чи вже не вчасно?
Сайт борисполя в такому випадку малює іконку "запізнюється", flightstats дає зазор в 15 хвилин
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 22:36
ATk
Olek писав:или я чего-то не понимаю... Как может быть так, что у Виззов половина рейсов не по расписанию? МАУ меня не волнует. Сколько летал - всегда все по расписанию у Виззов
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
24 листопада 2010 року
Аеропорт «Бориспіль» назвав найпунктуальніші авіакомпанії весняно-літньої навігації 2010 року
Регулярність виконання рейсів - важливий показник якості сервісу аеропорту, його чіткої і злагодженої роботи. Головним критерієм регулярності польотів є пунктуальність авіакомпаній.
У складеному аеропортом «Бориспіль» рейтингу найпунктуальнішими українськими авіакомпаніями стали авіакомпанії МАУ, Wizzair Ukraine, «Мотор Січ». У категорії понад 1000 рейсів за сезон найбільш пунктуальною є компанія МАУ - 51,4% її рейсів вилітають строго за розкладом. У категорії від 1000 до 300 рейсів перемогла авіакомпанія Wizzair Ukraine - пунктуальність відправок її рейсів склала 51,5%. У категорії до 300 рейсів першою стала авіакомпанія «Мотор Січ» - 83,1% її рейсів здійснюються за розкладом.
Серед іноземних компаній найбільш точними виявилися Austrian Airlines (у категорії понад 300 рейсів) і Air Moldova (у категорії до 300 рейсів). За весняно-літню навігацію літаки Austrian Airlines піднімалися в повітря майже 400 разів. Регулярність виконаних рейсів становить 74,1%. Air Moldova здійснила 86 рейсів за сезон з регулярністю 86,8%.
ДП МА «Бориспіль» і надалі вестиме облік регулярності відправлень повітряних суден з аеропорту з метою покращення рівня обслуговування пасажирів.
Для довідки:
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
Ну если 10 минут- опоздание, то вполне. Самое смешноие что в большинстве случаев эти опоздания по вине самого аэропорта (ну, или погоды).
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 24 листопада 2010, 23:30
Flieger
Получил ответ от Люфтганзы (после напоминания) по поводу перехода в терминал Ф. В оригинале он звучит так (краткий, но точный перевод см. ниже):
Lieber Herr ххх
Vielen Dank fuer Ihr email.
Zu Ihrer Anfrage kann ich Ihnen nur mitteilen, dass es eine solche Aussage seitens Lufthansa nicht gibt.
Bei dem von Ihnen erwaehnten Terminal F handelt es sich ja um ein Low Cost Terminal.
Allerdings werden fast alle Airlines im Fruehjahr 2012 ins neue Terminal D umziehen, so auch Lufthansa.
Ich hoffe, die Antwort konnte den Sachverhalt erklaeren.
Viele Gruesse
Aage Dünhaupt
Director Corporate Communications Europe
Deutsche Lufthansa AG
Corporate Communications LON CI
Heathrow Boulevard 2
284 Bath Road
Sipson, West Drayton
Middlesex UB7 0DQ
United Kingdom
Дорогой бла-бла-бла
Спасибо бла-бла-бла
Люфтганза никогда не делала такого заявления. Ведь терминал Ф, который Вы упомянули, предназначен для лоукостеров. К тому же весной 2012 почти все авиакомпании перейдут в новый терминал Д, Люфтганза тоже.
Бла-бла-бла.
Вот так. Будем ждать весны 2012 года.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 00:32
AlexK
Flieger писав: К тому же весной 2012 почти все авиакомпании перейдут в новый терминал Д, Люфтганза тоже.
Бла-бла-бла.
Вот так. Будем ждать весны 2012 года.
Достаточно логично, в принципе. Менять 3 терминала за 2 года это как-то не по-немецки.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 00:38
Flieger
Да, логично. Просто месяца два назад был опубликован список компаний, которые якобы до конца года перейдут в новый терминал Ф. В нем был весь Стар Алайанс. Я следил за этим развитием, потому что скоро лечу в Киев. Мне, в принципе, все равно. В старый терминал прилетать даже удобнее.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 00:40
Olek
Более того, о Люфтах говорили во время презентации с яныком в сентябре. Немного тогда с представителем Свисспорта поговорил. Кроме того, в релизе аэропорта Люфтганза была в первом списке 10 авиакомпаний...
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 01:20
AlexK
Olek писав:Более того, о Люфтах говорили во время презентации с яныком в сентябре. Немного тогда с представителем Свисспорта поговорил. Кроме того, в релизе аэропорта Люфтганза была в первом списке 10 авиакомпаний...
Если б это был релиз Люфтганзы, я б ещё задавался какими-то вопросами, а релиз аэропорта, как показывает опыт, может говорить о чём угодно без каких-либо последствий.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 01:42
Flieger
Ну не с потолка аэропорт взял тогда эту инфу. Хотя, кто его знает...
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 12:26
Olek
написал им, сделали уточнение
Відповідно до Інструкції «Про порядок обліку регулярності відправлень в ДП МА «Бориспіль» регулярним вважається рейс, відправлення якого відбулося строго за розкладом. Рейс, затриманий на 1 хвилину і більше, вважається відправленим із запізненням.
Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...
Додано: 25 листопада 2010, 15:25
asolo
Olek писав:написал им, сделали уточнение
Відповідно до Інструкції «Про порядок обліку регулярності відправлень в ДП МА «Бориспіль» регулярним вважається рейс, відправлення якого відбулося строго за розкладом. Рейс, затриманий на 1 хвилину і більше, вважається відправленим із запізненням.
Опоздание на 1 минуту - никак не проблема авиакомпании - тут уж больше проблемы служб аэропорта.
Зачем такой рейтинг?