Запрет авиасообщения между Украиной и Россией
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Да начинать надо было раньше и с малого - закрыть транзит для нарушителей и их "дочек". Но нет, мы популисты...
А Александр правильно говорит, что им до нас - простых смертных, если у них свои самолеты.
А Александр правильно говорит, что им до нас - простых смертных, если у них свои самолеты.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Прошу зазначити, я Вам не вказував, що це щось погане. Це цілкоВ мене в самого є друзі у Москві, але так вже сталося, що вони на моєму боці були із самого початку, а отжеIgoresha писав: Извините, но в нормальных цивилизованных странах морально-этическую составляющую определяет не парламент или президент. Так что из морально-этической точки зрения, не их дело, что мне нужно считать аморальным, а что нет.
Тут не МінСтець потрібен, а банальна просвіта та плекання ЗНАННЯ у головах людей. Просвіта історична, культурна, економіко-фінансова, правова, суспільно-політична, а насамперед — філософська-логічна. Людина має розуміти усі ці речі, оскільки це і відрізнятиме її від вівці у загоні, якою вона була за совєтського режиму. Саме думання та знання дозволить їй відрізнити брехню від правди, очистить істину від маніпуляцій, підміни понять і демагогії та, врешті-решт, дозволить їй орієнтуватись у цьому складному динамічному світі самостійно, себто зробить її повноцінним членом громадянського суспільства. Крім цього, це надасть їй відповідної самоповаги та гідности, якими вона і зможе керуватись у ситуаціях на кшталт нашого з Вами сабжу.
Усі провідні цивілізовані країни йшли цим шляхом майже два останніх століття. У України цей закономірний процес багато разів переривався, але українці вистояли та довели, що цей шлях можливий. І я зараз не стільки про Майдани говорю, скільки про загальний вклад українців у плекання загальнолюдських цінностей на цій частині суші.
Унікальність ситуації України у тому, що нам усім — нації та суспільству — треба подолати еволюційний процес у вкрай стислі терміни від колосальним впливом зовнішніх факторів. Якщо Україна це все подолає та вистоїть, то вона по праву обійме місце серед найпровідніших націй планети.
На якомусь етапі це мало б статися.Igoresha писав: А по поводу прекращения рейсов - такой вариант я не исключаю, но он точно не на первом месте в моей логической цепочке. И если бы ответных санкций на запрет транзита над Украиной не последовало бы, то я бы лично не видел бы причин запрещать летать в Украину. Разве только был бы повод долгов за полёты в Крым из международных инстанций.
Ви почали чіплятись за дедалі, що відводять від суті розмови. Це називається демагогією, і так робити не слід.Alександр писав: Не нужно сравнивать цивилизацию 18 века с цивилизацией 21-го. Это, как минимум, некорректно.
И не нужно сравнивать США, разделенные с Великобританией Атлантикой, с Украиной, граничащей с Россией на больше части своих границ.. Это тоже некорректно.
Ми порівнюємо ситуації цих країн на метаісторичному та метакультурному рівні. Вихідні дані дуже подібні. Із задоволенням поспілкувався би на цю тему, але у рамках форуму це вже і так величезний офтоп.
Що життя має довести?Alександр писав: Мы живем с Вами здесь и сейчас. И здесь и сейчас Ваши слова звучат очень неубедительно. И я Вам это докажу в конце концов. Вернее жизнь докажет
Ну не буде вже нічого по-иншому. Розстановка сил та ключових факторів змінюється. І якщо «за порєбріком» не буде реального розуміння змін цілих систем та культурних парадигм, на «запорєбрік» чекає величезна катастрофа. І ніякі мільярди нафтодоларів, чемпіонати світу, показуха на весь світ та куплені політики цього не змінять. Це просто як багатій-магнат, котрий отримав легкі гроші ніколи не працюючи для цього (а будь-які великі гроші є результатом колосальної праці!), є не пристосований до роботи та реального життя. Не будучи пристосованим до реального життя, розгубивши увесь свій позитивний вплив, колег, союзників та однодумців, він помре у скрутних умовах, при цьому маючи водночас на своїх банківських рахунках мільярди доларів.
Москва, по суті, вже програла війну у культурному та смисловому сенсі. У цій країні немає нічого, що можна було б запропонувати світові — ані ідей, ані прагнень, ані смислів. Вона не є провідником та законодавцем моди та трендів, а є дуже нахабним їхнім споживачем, ще й налаштованим аґресивно до продуцентів цієї моди. Сучасна Росія є країною реґресу та сірости як ніколи в її і без того не надто яскравій історії.
Після розпаду Совєтського Союзу цю країну лишили в унікальних умовах. Їм лишили ядерну зброю під гарантії. Їм дали доступ до УСІХ можливих ресурсів — технологічних, економічних, фінансових. На Заході їм усіляко сприяли та допомагали. Їм дали, те що Захід дає усім країнам із скрутним минулим. Це — МОЖЛИВОСТІ.
Натомість, від самого початку ці можливости проігнорували, керуючись ресентиментним конспірологічним настроєм «Запад хочєт нас унічтожить». Москва почала відбудовувати нову імперію на засадах реваншистських настроєв померлої совєтської імперії. Боротьба з корупцією, детоталіризація та розвиток суспільного устрою? Нє смєшитє моі Іскандери.
Усі п’ятнадцять років шалені нафтогроші йшли не на науку, технології чи хоча б банальний добробут населення, а на розростання та збільшення впливу мафіозної структуру кремлівського режиму, а також на реваншистські плани, основна мета яких — ще більше халявних грошей. Для цього їм можна і треба було на дуже зручному історичному ґрунті почати експансіонізм у Східній Европі.
Події у Молдові, Грузії, Азербайджані були пробним кроком. Захід це проковтнув, посилаючись на «too much complexity of ex-USSR region».
Потім були Чеченські війни, які були такими ж примітивно колоніяльними за характером, як війна Британії проти США. Захід цього теж не розпізнав, проковтнувши і те. А Москва там накоїла справ на окремий трибунал.
І якщо дуже довго це усе терпіли, то після Грузії терпець вже увірвався.
І Україна опинилась під ударом ледь не першою. Під час розділу флотів вірні Москві моряки почали стрілянину по українським морякам. І це ще у 1992-му році. Потім був «КримНаш-1» із Мєшковим. Потім — Тузла. Паралельно із усім цим серйозна деструктивна робота у ідеологіко-смисловому сенсі, яка була спрямована на збереження колоніяльного стану України як регіону, без якого існування Московської імперії у будь-якій інтерпретації неможливе. Це і маємо зараз. Війна Москви з Україною планувалася дуже давно на ідеологічному рівні.
Саме існування Росії у такій конфігурації є неможливим. Окремі вогники того хорошого, що там є (а вони таки є — люди, компанії, ідеї тощо) намагатимуться рятуватись. Повернуться вони до оновленої Росії чи що там буде після неї — питання вже другорядне.
Газ торгується трошки на інших умовах, ніж споживчі товари та послуги. Там укладаються довготермінові контракти, на які звичайні санкціAlександр писав: Игорь совершенно правильно говорит. Народ захотел снести статую короля - он ее снес. Хочет летать в Россию - летает. И не кучке олигархов наверху, которые летают в Россию на своих самолетах, решать быть или не быть.
А то газ и электроэнергию покупать можно, а летать нельзя. Заметьте, про Липецк я ничего не говорю, т.к. считаю, что ситуация с ним очень раздута, на самом деле.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
nik-dem, Вы мне напоминаете одного известного футбольного функционера, который на простой вопрос разводит тираду минут на 20. Это демагогия. Вести с Вами дискуссию бесполезно. Это не плохо, просто бесполезно.
Первый ориентир мы с Вами уже когда-то поставили. Подождем
Первый ориентир мы с Вами уже когда-то поставили. Подождем
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11338
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
http://cfts.org.ua/news/reys_yakutii_za ... vive_30202Рейс авиакомпании "Якутия" из Тель-Авива в Краснодар был задержан более чем на сутки из-за ареста самолета лизингодателем за долги, образовавшиеся у перевозчика.
Хто в тємі - Я-ку-ку-тія наступна в черзі за Трансаеро?
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
У Вашому останньому пості жодного питання не було, це по-перше.Alександр писав:nik-dem, Вы мне напоминаете одного известного футбольного функционера, который на простой вопрос разводит тираду минут на 20. Это демагогия. Вести с Вами дискуссию бесполезно. Это не плохо, просто бесполезно.
Первый ориентир мы с Вами уже когда-то поставили. Подождем
По-друге, я вкотре вже вбачаю за Вами бажання піти від розмови на подібну тематику, коли я ґрунтовно пояснюю свою позицію на цю тему, під прикриттям демагогічної ширми «ми нічого не можемо знати», «у кожного своя правда», «правди ми ніколи не дізнаємось» та иншого подібного.
Мені це здається схожим на когнітивний дисонанс, коли Ви принципово не хочете вбачати чи розуміти нічого в діях сусідньої держави, натомість Ви намагаєтесь від цього втекти та почати переводити стрілки на ту ж Україну, яка там щось погано робить. Ось це і є елемент маніпуляції.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Какой-то поток, напоминающий все эти конспирологические передачки девяностых об НЛО, всемирном заговоре и т.д., который, кстати, не имеет отношения к обсуждаемой теме. Ну да ладно.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Игорь, Вы тоже заметили?))
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Що конкретно мусить Вас так думати? Якщо можна, то напишіть у приватні повідомлення, будь ласка.Igoresha писав:Какой-то поток, напоминающий все эти конспирологические передачки девяностых об НЛО, всемирном заговоре и т.д., который, кстати, не имеет отношения к обсуждаемой теме. Ну да ладно.

Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
так вот оно, чё, Михалыч! (с)nik-dem писав:Ніхто його і не ставив. Ставка моєї матері, наприклад, — синоптик-інженер в UKOO — складає 4000 грн. Із усіма надбавками (вона в справі вже скоро от майже 20 років як) — 6000–7000. Зараз, може, підвищили, не знаю. Але так було станом на кінець 2014 року. А знижувати чисельність бюрократів до мінімально необхідного рівня треба.Alександр писав:То есть благосостояние сотрудников руха и госаппарата поставили выше нежели интересы простых граждан, летающих в Россию и через Россию? Браво!
...

-
- Airbus A318
- Повідомлень: 48
- З нами з: 08 березня 2015, 20:15
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Шановні, ви не ходіть будь-ласка навколо незручних формулювань. Що краще простому українцю - летіти за 1400 чи за 3080 грн.??? А то духовність, філософія і т.п. Ви, пробачте, ще "дух конституції" згадайте, чесне слово..... Що краще за 1400 чи за 3080?
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Сейчас Вам расскажут, что даже если Вам доплатят, в Россию летать нельзя. То есть простому украинцу лучше не лететь вообще.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 48
- З нами з: 08 березня 2015, 20:15
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Ще не зустрічав слава Богу таку людину, яка б при виборі рейсу пальцем тикнула в дорожчий. Трохи цікавинки - на 7 листопада на потяг на Москву нижніх місць уже немає. На 15 ще є.
P.S. airBaltic свої "моторні" замінила на 737 в напрямку Києва. Ну і з Молдавією явно більше "дружити" стали. Шкода що великих лайнерів KBP так і не побачить.
P.S. airBaltic свої "моторні" замінила на 737 в напрямку Києва. Ну і з Молдавією явно більше "дружити" стали. Шкода що великих лайнерів KBP так і не побачить.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Що малось на увазі? KBP іноді бачить кілька разів на місяць А330 від Turkish, та А310 грузовий. Silk airways кілька разів на тиждень прилітають на B767 або В777. В767 МАУ теж не маленький long-haul aircraft. Іноді під час хасидів бувають В747 El AL.поціновувач писав: Шкода що великих лайнерів KBP так і не побачить.
Якщо малось на увазі А380, то не побачить, так як KBP не налаштований на прийом такого ПС. Що реально малось на увазі цією фразою?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 48
- З нами з: 08 березня 2015, 20:15
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Мались на увазі 340 як за часів Емірейтс (красиво ж було), 777 і 747. Втім усвідомлюю що у латишів, білорусів і молдаван таких лайнерів немає. А310 як на мене невеликий.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
А310 може мати до 280 людей на борту. Це як і А330-200, 340-300 або ж 767. 747, 777 до нас як і літали під час хасидів, так і літають. А330 Turkish літають щомісяця....поціновувач писав:Мались на увазі 340 як за часів Емірейтс (красиво ж було), 777 і 747. Втім усвідомлюю що у латишів, білорусів і молдаван таких лайнерів немає. А310 як на мене невеликий.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
туркиши бывало прилетали на 343ем, а эмирайтс вывели 340ые из эксплуатации, силк вэй кажется и на 748ом прилетал...
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Так Silkway на 744 і на 748 щосереди літає Баку-Київ-Хан, а турки на А330 весною і літом і по декілька разів на тиждень прилітали (по п'ятницям і неділям найчастіше) +вантажні іноді заміняють А310 на А330, а у вересні було два рази що і два рази на день на 330-х, правда в жовтні турки ні разу на 330-м не прилетіли (пасажирськими)
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Павло Канигін:Рейсы из Минска в РФ как известно прилетают всегда в терминалы внутренних линий. То есть никакого досмотра на выходе и паспортного контроля. Союзное государство у нас с единой таможней и все прочее.
Но вот в Домодедово видим сейчас специально созданную для прилетающих из Белоруссии секцию досмотра. Во-первых, чтобы сука никто не думал обмануть Роспармезанзапрет. Во-вторых, как продолжил капитан на фото, "Вы ж все с Украины прилетели, ку-ку".
Почти все. 3/4 людей на нашем минском рейсе летели в Москву - из Киева.
То есть, выходит, переиграл все-таки всех опять Лукашенко, о повелитель транзитных устриц.
ПС. Смотрю у "Белавии" уже, да, появляются новые рейсы.
Но вот в Домодедово видим сейчас специально созданную для прилетающих из Белоруссии секцию досмотра. Во-первых, чтобы сука никто не думал обмануть Роспармезанзапрет. Во-вторых, как продолжил капитан на фото, "Вы ж все с Украины прилетели, ку-ку".
Почти все. 3/4 людей на нашем минском рейсе летели в Москву - из Киева.
То есть, выходит, переиграл все-таки всех опять Лукашенко, о повелитель транзитных устриц.
ПС. Смотрю у "Белавии" уже, да, появляются новые рейсы.
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
А самые упоротые скажут вот так:Alександр писав:Сейчас Вам расскажут, что даже если Вам доплатят, в Россию летать нельзя. То есть простому украинцу лучше не лететь вообще.
"Нє%уй шастать. Ще б поїзди зупинить і автобуси не пускати." (с)
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Украина запретила полеты Аэрофлота и Трансаэро в Украину
Ваша з Олександром іронія відверто дивує, бо ви або заангажовані, або не хочете розуміти суть написанорго. Нагадаю ще раз для усіх:AlBad писав:А самые упоротые скажут вот так:Alександр писав:Сейчас Вам расскажут, что даже если Вам доплатят, в Россию летать нельзя. То есть простому украинцу лучше не лететь вообще.
"Нє%уй шастать. Ще б поїзди зупинить і автобуси не пускати." (с)
Тепер на пальцях пояснюю, що це означає. Літати чи не літати — вибір кожного. Родичі та батьки — це святе. Розумна людина на те і розумна людина, щоб вирішувати це самостійно.nik-dem писав: Стосовно морально-ідеологічного підґрунття подорожей до Москви чи через Москву інакше, щоб відвідати родичів, нічого не казатиму. Розумним людям і так все зрозуміло.
Додатково разом із цим я виказав свою позицію, натякаючи трошки, що грошові знаки далеко не все вирішують у цьому житті. Як на рівні одного індивіда, так і на рівні цілої держави.
А взагалі мені б хотілося дізнатись конкретно від противників санкцій з боку України, що б вони хотіли мати натомість? Також мені було б цікаво зрозуміти поєднання у голові таких взаємовиключних речей, як
1. «Україна воює з Росією, але не вводить санкції, це непослідовно з нашого боку».
2. Україна ввела санкції — «це погано», «страждають прості люди» і так далі за списком.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість