Сторінка 3 з 47
Re: Дніпроавіа....
Додано: 23 травня 2009, 14:20
AeroVokzalNet
Re: Дніпроавіа....
Додано: 23 травня 2009, 14:23
AeroVokzalNet
K0ss писав:

Товарищи.... не в курсе, что с этим рейсом, который так яростно обсуждается (Z6 В СМЫСЛЕ) ???
Его не будет... только на чартерной основе
Re: Дніпроавіа....
Додано: 23 травня 2009, 18:14
K0ss
мда. а я уже думал. что будут мау конкуренцию на маршруте составлять .... жаль. а продажи могли бы быть отменные...
Re: Дніпроавіа....
Додано: 26 травня 2009, 11:55
криведко
Сегодняшний мой перелет Киев-Львов заставил почитать бумажную газету

"дело". Собственно без комментариев, все замечательно и почти открыто расписано "на отлично" про экономическое кризисное состояние авиации в Украине и про новый борт Днипроавии:
http://delo.ua/news/106769/
или пдфка:
http://gazeta.delo.ua/upload/pdf/gazeta ... -05-26.zip
Re: Дніпроавіа....
Додано: 26 травня 2009, 12:38
popTAB
криведко писав:Сегодняшний мой перелет Киев-Львов
Saab-чик був? Як загрузка рейсу?
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 11:50
khai
"Клетка для «Боинга»
26.05.09
Украинские Авиакомпании во время кризиса имеют проблемы с простоем самолетов
Авиакомпания «Днеправиа», которая два месяца назад взяла в лизинг новый дальнемагистральный Boeing-767-300ER, до сих пор не приступила к эксплуатации воздушного судна.
Планировалось, что самолет будет использоваться для чартерных перелетов в Таиланд, но из-за резкого падения спроса на это направление среди украинских туристов планы «Днеправиа» оказались на грани срыва.
По оценкам участников рынка, ежемесячно лизинг самолета обходится «Днеправиа» в 250 тысяч долларов"
Я немного не пойму. 250 тыс/мес * 12 = 3 млн/год.
Стоимость самолёта около 124-169 млн., с учётом громадной скидки пусть 90 млн. Это значит окупаемость 30 лет??
Или его отдают по остаточной стоимости (сам самолёт себя уже окупил) и чем выкинуть - можно спихнуть за любые деньги.
Бизнес-плана авиакомпании я пока понять не могу

Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 17:36
gast
А Дніпроавіа хоче купити ласий шматочок МйАУ

щоб "розширити географію польотів, почати літати до Європи"

і тд. Хитрюги хочуть приховатися під іншим брендом і обманути всіх. Цікаво, як на то Люфтганза відреагує... Вона відкинувши BMI почала цікавитись ЛЬОТом...
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 17:44
Olek
gast писав:А Дніпроавіа хоче купити ласий шматочок МйАУ

щоб "розширити географію польотів, почати літати до Європи"

і тд. Хитрюги хочуть приховатися під іншим брендом і обманути всіх. Цікаво, як на то Люфтганза відреагує... Вона відкинувши BMI почала цікавитись ЛЬОТом...
1/ Чутки про купівлю Мяу з УАП?
2/ Люфти відмовились хіба купувати БМІ????
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 18:04
popTAB
gast писав:А Дніпроавіа хоче купити ласий шматочок МйАУ

щоб "розширити географію польотів, почати літати до Європи"

і тд. Хитрюги хочуть приховатися під іншим брендом і обманути всіх. Цікаво, як на то Люфтганза відреагує... Вона відкинувши BMI почала цікавитись ЛЬОТом...
А що, PS свій 737 не загрузить на хаби AMS/CDG з LWO, а от на ембраєр би набралось

Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 19:30
gast
То що Люфтганза з BMI зіскочила в останній момент - правда, там хтось з власників навіть на неї в суд подає.
Про ЛьОТ також скоріше правда - то з нім. преси (не BILD

)
А на Україні-то все на рівні чуток, правду дізнаємось після покупки, так, і на УАП хтось написав, але то не я - я там часом лише поглядаю поміж матюки і "ущємлєніє чужих достоінств"
Але логіки ті чутки в собі трохи мають. Проте, на кожну хитрість знайдеться інша хитрість.
А з яких пір МйАУ має 737 зі Львова на CDG чи AMS? На 2 рази в тиждень там завантаження хватало б, правда, при розумних цінах.
Ну можуть же як хочуть: і Львів-Франкфурт по 100 Є, і Київ-Берлін по 190 Є, і Лондон по ціні Віззу. Львів-Лондон у Віззу йшов на "ура" - чого туди не влізти? Ще би трохи лЮдської реклами і був би "флагман української авіації".
А Дніпри - нахаби, завалити ціну на Відень вищу від АУА, що виходить дешевше в 2 рази летіти через Москву - треба мати велику фантазію...

Плачуться, що "велетень простоює", Таїланду немає і тд, якби цивілізовано поводились, то би знайшли куди його притиснути навіть на внутрішніх рейсах, мовчу вже про міжнародні (Неаполь, Мілан, Лісабон, Барселона)...
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 20:35
Agent
Должны были полететь 1 мая, не полетели (но реклама так и висит везде), теперь, якобы, полетят в начале июня, но продажа пока не ведётся даже в кассах Днеправиа. там ничего конкретного сказать не могут, говорят, набирайте... потом
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 20:57
popTAB
gast писав:
А з яких пір МйАУ має 737 зі Львова на CDG чи AMS? На 2 рази в тиждень там завантаження хватало б, правда, при розумних цінах.
Власне що не мають... але на ембраєрі можна було б літати як фідер для SkyTeam-у
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 21:19
Olek
Agent писав:Должны были полететь 1 мая, не полетели (но реклама так и висит везде), теперь, якобы, полетят в начале июня, но продажа пока не ведётся даже в кассах Днеправиа. там ничего конкретного сказать не могут, говорят, набирайте... потом
куди полетіти?
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 21:25
Agent
в Ниццу
Re: Дніпроавіа....
Додано: 28 травня 2009, 21:25
popTAB
Alexander писав:
куди полетіти?
Я так зрозумів мова іде про DNK-WAW?
Re: Дніпроавіа....
Додано: 31 травня 2009, 10:35
Agent
Agent писав:Должны были полететь 1 мая, не полетели (но реклама так и висит везде), теперь, якобы, полетят в начале июня, но продажа пока не ведётся даже в кассах Днеправиа. там ничего конкретного сказать не могут, говорят, набирайте... потом
это про IEV-NCE-IEV
Re: Дніпроавіа....
Додано: 11 червня 2009, 10:17
popTAB
Аварійна посадка літака
http://www.galychyna.if.ua/index.php?id ... kPid%5D=24
Її здійснив у міжнародному аеропорту «Івано-Франківськ» літак «Ембраєр», який належить компанії «Дніпроавіа». Як повідомили в управлінні з питань надзвичайних ситуацій ОДА, це повітряне судно здійснювало рейс за маршрутом «Івано-Франківськ — Київ». 7 червня о 17 год. 52 хв. «Ембраєр» вилетів з нашого аеропорту, маючи на борту 11 пасажирів та чотирьох членів екіпажу. А вже через сім хвилин оперативно-диспетчерську службу ГУ МНС в області повідомили, що літак повернувся і здійснює аварійну посадку. На місце події терміново прибули пожежні підрозділи. На щастя, їх втручання не знадобилося. О 18 год. 06 хвилин «Ембраєр» приземлився на одному двигуні, причому ні пасажири, ні екіпаж не постраждали.
За попередніми даними, літак був змушений повернутися до аеропорту вильоту через несправність лівого двигуна. Ніби з нього почало витікати мастило. Зрештою, конкретну причину з’ясовує компетентна комісія.
Нагадаємо, що з літаками «Ембраєр» уже не вперше відбуваються пригоди. Торік, наприклад, наша газета повідомляла, як повітряне судно цієї марки, котре летіло з Києва до Івано-Франківська, з якихось причин не змогло приземлитися в нашому аеропорту і, покружлявши над містом, полетіло в напрямку Львова, де й здійснило посадку. Тоді йшлося про те, що ми не змогли прийняти літак через раптове погіршення погодних умов, а, як стало відомо пізніше, комісія прийшла до висновку, що була й помилка пілота, котрий у таких умовах не повинен був заходити на посадку. До речі, той «Ембраєр» також належав дніпропетровській авіакомпанії.
Re: Дніпроавіа....
Додано: 23 червня 2009, 12:52
AlexNc
А что то слышно по поводу продажи Днеправиа? Вроде в июне писали будут продавать, но уже почти конец июня и молчание ягнят...
Re: Дніпроавіа....
Додано: 23 червня 2009, 16:22
viro
І на бобік дарма потратили вагон синьої фарби.
Re: Дніпроавіа....
Додано: 26 червня 2009, 08:47
AlexNc
http://www.ugmk.info/?news=1245929319
С 1 июля дальнемагистральный авиалайнер Boeing-767-300ER ОАО АК «Днеправиа» будет выполнять чартерные рейсы в Египет. Об этом сообщили в авиакомпании.
Рейсы будут выполняться в рамках договора с туроператором Tez Tour.
С октября 2009 года лайнер планируется задействовать на чартерных рейсах в Таиланд. Рассматривается также возможность использовать самолет на регулярных рейсах в Сингапур и Китай.