Рейс Львів -Шереметево буде виконуватися А/К "Роза вітрів" бортами ембраєр 145 а/к "Дніпроавіа"Alexander писав:я дивлюся Роза поновлює рейси Львів-Москва???
Але що то за літае Е-35?? Ембраер-145 Дніпрів??
Міжнародний аеропорт Львів
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Турки тепер літають і у вівторок, вега планує чартерний рейс, але це ще під питанням!popTAB писав:1. Турків стає більше? Додається вівторок чи опєчатка, бо в амадеусі глухо щодо "2"
2. Вега і до Львова добралась?
3. Ніби грецький Родос Піраміда запланувала, на ЯК42. В розкраді нема. http://www.piramidatour.com.ua/index.ph ... &Itemid=64
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
літають? thy.com нічого про це не знають, як і Амадеусsenator писав:Турки тепер літають і у вівторок, вега планує чартерний рейс, але це ще під питанням!popTAB писав:1. Турків стає більше? Додається вівторок чи опєчатка, бо в амадеусі глухо щодо "2"
2. Вега і до Львова добралась?
3. Ніби грецький Родос Піраміда запланувала, на ЯК42. В розкраді нема. http://www.piramidatour.com.ua/index.ph ... &Itemid=64
А хіба Роза в Шарм не літає чартером, і в Анталію не планує?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
на рахунок рейсу турків в 2 день тижня точно виясню!!!popTAB писав:літають? thy.com нічого про це не знають, як і Амадеусsenator писав:Турки тепер літають і у вівторок, вега планує чартерний рейс, але це ще під питанням!popTAB писав:1. Турків стає більше? Додається вівторок чи опєчатка, бо в амадеусі глухо щодо "2"
2. Вега і до Львова добралась?
3. Ніби грецький Родос Піраміда запланувала, на ЯК42. В розкраді нема. http://www.piramidatour.com.ua/index.ph ... &Itemid=64
А хіба Роза в Шарм не літає чартером, і в Анталію не планує?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
і ще одна незрозумілість: з розкраду видно, що по 123_56_ Розівсько-Дніпровський ембраєр буде відстоюватись у Львові з 11-25 до 17-00. Це юуде реально відстій, чи буде ще якийсь рейс? Чартер на юга ніби на Е145 не дуже "грає". Регулярка? Куди?
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Так а хіба ж Дніпроавіа не планує Кійов в "сєрєдінє дня" ("ульот" 12.15- "прільот" 15.05 по Львову)?
Та й щось Сімферополя нема, так ніби курортний сезон відміняється...
А загалом прикольно так, всі розмови про закриття порта, преніс у Франик рейсів чи в Луцьк, затихло всьо і з кінцем...
а мйяушний Франкфурт помер навсєґда...
Та й щось Сімферополя нема, так ніби курортний сезон відміняється...
А загалом прикольно так, всі розмови про закриття порта, преніс у Франик рейсів чи в Луцьк, затихло всьо і з кінцем...
а мйяушний Франкфурт помер навсєґда...

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
денний київ і так є .... літак ночує у львові і робить 3 рейси туди-сюди
Re: Міжнародний аеропорт Львів
НОВИНИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
7 квітня 2010 року
Мішель Платіні прибув у Львів
Сьогодні, об 11.00 у ДП «Міжнародний аеропорт Львів» прибув літак на борту із президентом УЄФА Мішелем Платіні. У аеропорту президента УЄФА зустрічали директор МОК «ЄВРО 2012 Україна» Маркіян Лубківський, президент ФФУ Григорій Суркіс, міський голова Львова Андрій Садовий, голова ЛОДА Микола Кміть.
Одразу після прильоту Мішель Платіні оглянув будівництво нової злітно-посадкової смуги у ДП «Міжнародний аеропорт Львів».
Окрім того, сьогодні в рамках свого офіційного візиту президент УЄФА огляне будівельний майданчик стадіону до ЄВРО 2012 у Львові та візьме участь у презентації Львова до ЄВРО 2012, що відбудеться у Палаці Потоцьких.
Після презентації Мішель Платіні зробить короткий підхід до преси у Палаці Потоцьких.
Вхід на підхід до преси для журналістів лише за попередньою акредитацією та із посвідченнями. Зустріч журналістів для участі у події о 12.45 у Палаці Потоцьких, що на вул. Коперніка, 15.
7 квітня 2010 року
Мішель Платіні прибув у Львів
Сьогодні, об 11.00 у ДП «Міжнародний аеропорт Львів» прибув літак на борту із президентом УЄФА Мішелем Платіні. У аеропорту президента УЄФА зустрічали директор МОК «ЄВРО 2012 Україна» Маркіян Лубківський, президент ФФУ Григорій Суркіс, міський голова Львова Андрій Садовий, голова ЛОДА Микола Кміть.
Одразу після прильоту Мішель Платіні оглянув будівництво нової злітно-посадкової смуги у ДП «Міжнародний аеропорт Львів».
Окрім того, сьогодні в рамках свого офіційного візиту президент УЄФА огляне будівельний майданчик стадіону до ЄВРО 2012 у Львові та візьме участь у презентації Львова до ЄВРО 2012, що відбудеться у Палаці Потоцьких.
Після презентації Мішель Платіні зробить короткий підхід до преси у Палаці Потоцьких.
Вхід на підхід до преси для журналістів лише за попередньою акредитацією та із посвідченнями. Зустріч журналістів для участі у події о 12.45 у Палаці Потоцьких, що на вул. Коперніка, 15.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
а вже є затверджений розклад?senator писав:Рейс Львів -Шереметево буде виконуватися А/К "Роза вітрів" бортами ембраєр 145 а/к "Дніпроавіа"Alexander писав:я дивлюся Роза поновлює рейси Львів-Москва???
Але що то за літае Е-35?? Ембраер-145 Дніпрів??
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Alexander писав:НОВИНИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
7 квітня 2010 року
Мішель Платіні прибув у Львів
Сьогодні, об 11.00 у ДП «Міжнародний аеропорт Львів» прибув літак на борту із президентом УЄФА Мішелем Платіні. У аеропорту президента УЄФА зустрічали директор МОК «ЄВРО 2012 Україна» Маркіян Лубківський, президент ФФУ Григорій Суркіс, міський голова Львова Андрій Садовий, голова ЛОДА Микола Кміть.
Одразу після прильоту Мішель Платіні оглянув будівництво нової злітно-посадкової смуги у ДП «Міжнародний аеропорт Львів».
Окрім того, сьогодні в рамках свого офіційного візиту президент УЄФА огляне будівельний майданчик стадіону до ЄВРО 2012 у Львові та візьме участь у презентації Львова до ЄВРО 2012, що відбудеться у Палаці Потоцьких.
Після презентації Мішель Платіні зробить короткий підхід до преси у Палаці Потоцьких.
Вхід на підхід до преси для журналістів лише за попередньою акредитацією та із посвідченнями. Зустріч журналістів для участі у події о 12.45 у Палаці Потоцьких, що на вул. Коперніка, 15.
Код: Виділити все
По словам М. Платини, после ознакомления с реконструкцией взлетно-посадочной полосы международного аэропорта Львова он убежден, что в следующем году во Львове будет новый аэропорт, а взлетно-посадочная полоса продлена на 1 км.

-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
на даний момент розклад рекламний, на початку травня вже будемо знати точно!Alexander писав:а вже є затверджений розклад?senator писав:Рейс Львів -Шереметево буде виконуватися А/К "Роза вітрів" бортами ембраєр 145 а/к "Дніпроавіа"Alexander писав:я дивлюся Роза поновлює рейси Львів-Москва???
Але що то за літае Е-35?? Ембраер-145 Дніпрів??
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Львівський аеропорт зможе приймати літаки за будь-якої погоди
Інтерв’ю з Олександром Загревою, генеральним директором ДП “Аеропорт Львів” було записано в четвер, 11 березня. І хоча це було до авіакатастрофи під Смоленськом, про тему безпеки летовища пан Загрева згадував декілька разів. Адже основне завдання цієї реконструкції – не лише збільшити пропускну здатність аеропорту, а передусім забезпечити м’яку посадку для повітряних суден.
Усе інше, як засвідчує досвід смоленської катастрофи, насправді має другорядне значення. Втім є інший момент: Євро-2012 триватиме лише кілька тижнів, уболівальники приїдуть і поїдуть, а реконструйований аеропорт залишиться у Львові та протягом десятків років саме від нього залежатиме перше враження іноземців і про нашу країну загалом, і про місто Лева зокрема.
– Пане Олександре, для початку хотілося б почути про сьогодення аеропорту – які основні напрями повітряного сполучення, куди найчастіше літають львів’яни?
– Львів приймає літаки доволі багатьох авіакомпаній. Приємно зазначити, що в нас нині достатньо рейсів не тільки, щоб надавати послуги пасажирам, а й щоб забезпечити роботу фахівців, вчасну сплату податків – у нас немає заборгованості із зарплати, працює 640 осіб. Щороку відкриваємо нові лінії з різними авіакомпаніями, проте головним перевізником є “Міжнародні авіалінії України”, який є базовим не тільки в Києві, а й у нас. У Львові постійно базуються щонайменше два їх “Боїнги-737”.
Головним напрямком польотів нині є Варшава – 10 рейсів на тиждень. Інше місто, куди так само літаємо щодня, – Відень, а також Мюнхен. Окрім того, за днями в нас є польоти в різні міста Італії, зокрема в червні починаємо здійснювати рейси у Венецію. Якщо говорити про інші напрямки, то популярними є рейси до Барселони, Мадрида, Дортмунда. (Масква ні в счьот?)
Загалом, якщо розглядати обсяги пасажирських перевезень, то 75% їх відбувається за кордон, здебільшого в Західну Європу. До певної міри географія наших польотів відповідає географії нової хвилі української трудової еміграції. Велика діаспора живе в Італії, значно менша, але потужна – в Німеччині, Іспанії, Португалії. Наші заробітчани здебільшого пройшли легалізацію і тепер цілком законно, без жодних проблем літають у ці країни та додому. Торік ми обслужили 527 тисяч пасажирів. Це на 120 тисяч більше, ніж позаминулого року. (криза ж!)
– Нині доволі багато говорять про реконструкцію аеропорту в рамках підготовки до Євро-2012. Усе ж таки, що зміниться в роботі летовища після її завершення?
– Головний момент реконструкції – злітна смуга, і тут є два аспекти. Перший – вона стає довшою – з 2500 метрів до 3500 метрів (3200???). А другий стосується міцності та безпеки. Завдяки реконструкції злітну смугу буде суттєво збільшено, і ми зможемо прийняти літак будь-якого класу з погляду й безпеки, й обслуговування.
На сьогодні вирішено питання з категорією посадки, що включає радіотехнічні засоби і систему заходу на посадку. Під час візиту віце-прем’єра Бориса Колесникова було поставлено завдання зробити аеропорт за третьою категорією. Це найвища світова норма. Ця категорія дає змогу приймати літаки за будь-якої погоди. Адже основне – це посадка літака, все інше є другорядним. Поки що в Україні є тільки один аеродром третього класу – Бориспіль, другим буде у Львові, третій – у Донецьку.
– Ви сказали, що постійно працюєте над розширенням географії польотів. Очевидно, що реконструкція аеропорту надасть іще більше можливостей для цього. Як саме зміниться географія польотів після її завершення?
– У нас напрацьовано контакти з авіакомпаніями, які хотіли б скеровувати до нас літаки з-за океану, не хотів би нині їх називати. Наразі в Америку наші пасажири летять через Мюнхен або Відень (покажіть хоча б один конекшин через Відень без нічки на лавочці) чи Варшаву. Ми ж хочемо відкрити прямі рейси в США та Канаду. Коли відбудеться 50-70% реконструкції, то укладатимемо відповідні угоди.
10 років тому в нас був рейс у Торонто та Нью-Йорк літаком Іл-62. Однак його довелося зупинити, оскільки це повітряно судно було списано з експлуатації, а нові, такі як “Боїнг-767”, які замінили літаки Іл-62, не можуть злітати у Львові. Повернемося до цього, адже 70% пасажирів, які летять за океан, – це мешканці Західної України, тобто законно наші пасажири.
–Україна – велика країна, і подорож потягом зі Львова до Луганська займає півтори доби. Натомість із внутрішніх рейсів у нас поки що пропонують тільки польоти до Києва, що недостатньо. Чи плануєте виправляти цю ситуацію?
– Оскільки в нас базується авіакомпанія МАУ, то розглянули прохання депутатів двох облрад – Львівської та Донецької, адже між нашими областями підписано відповідну угоду про співпрацю, і у червні плануємо відкрити рейс Львів-Донецьк-Львів. Зробили все для того, щоб звести його до мінімальних збитків для МАУ, провели переговори з керівництвом Донецького аеропорту. Це єдине українське летовище, яке може прийняти потужний літак, а весь політ триватиме годину 45 хвилин. Поки що літатимемо двічі на тиждень, якщо буде потреба, то частоту рейсів буде збільшено. Це наразі все.
– Окрім злітної смуги, для пасажирів аеропорту велике значення мають послуги, які вони зможуть отримати в новому пасажирському терміналі…
– Під час реконструкції виходимо зі стандартів, скільки площі термінала має припадати на одного пасажира, щоб обслуговувати його якісно. Крім того, враховано багато речей, а саме: аварійно-рятувальне обладнання, протипожежне, питання обслуговування пасажирів з фізичними проблемами. Головне питання – пропускна здатність аеропорту. Адже хоч вона нині нас задовольняє, проте кількість пасажирів постійно зростає. Це все враховано, і в новому терміналі можна буде обслужити тисячу осіб. Для них буде спрощено процедуру митного та прикордонного контролю, і це збільшить пропускну здатність летовища під час Євро-2012.
– Із новим терміналом зрозуміло. А як використовуватимуть теперішній?
– Старий термінал у прекрасному стані, однак доведемо його у відповідність до вищих стандартів, оскільки його також включено в план реконструкції. Тут повністю залишимо термінал, поліпшимо устаткування, умови, плануємо відкрити ресторан й інші заклади сервісу. Тут буде дюті-фрі та зал офіційних делегацій для найвищих посадових осіб, VIP-зона, що дає змогу обслуговувати 220 пасажирів на годину.
– Ви сказали про бажання залучати для здійснення нових рейсів потужні літаки. Які саме?
– Скажімо, для рейсу Львів-Донецьк-Львів свідомо обрали такий потужний, надійний літак, як “Боїнг-737”, адже не потужне повітряне судно долатиме цю відстань за три-чотири години, що навряд сподобається пасажирам. Намагаємося залучати тільки потужні літаки, оскільки передусім дбаємо про безпеку. Такі судна мають два двигуни, важать не менш ніж 30-40 тонн, а на борт беруть від 50 до 200 пасажирів. Це рівень, оптимальний для Львова. Такими літаками є “Боїнг-737 ”та А-320, А-319, які зарекомендували себе надійністю у всьому світі. Після реконструкції розраховуємо приймати “Боїнг-767”. Уже приймали його на чартерних рейсах, а хочемо на регулярних, що можливо тільки після реконструкції злітної смуги.
– Нині авіатранспорт фактично перетворився на елітний – за теперішніх тарифів доволі проблематично буде досягти значного пасажиропотоку…
– Ціни на авіаперельоти дійсно високі, і пов’язано передусім із вартістю авіаційного пального. Авіакомпанії не зацікавлені значно підвищувати ціни, але якщо вони їх суттєво знизять, то не зможуть нормально обслуговувати літаки.
Три роки тому “Карпатейр” відкривав рейс зі Львова в Тимішоару (Румунія). Першого року в середньому на рейсі було 12 пасажирів, хоча в літаку 50 місць, отож авіакомпанія втратила 2 млн. доларів. Проте тепер вона повертає ці гроші. Ми переконали “Карпатейр”, що цей рейс треба “накатати”, і нині його судна успішно здійснюють польоти.
Інтерв’ю з Олександром Загревою, генеральним директором ДП “Аеропорт Львів” було записано в четвер, 11 березня. І хоча це було до авіакатастрофи під Смоленськом, про тему безпеки летовища пан Загрева згадував декілька разів. Адже основне завдання цієї реконструкції – не лише збільшити пропускну здатність аеропорту, а передусім забезпечити м’яку посадку для повітряних суден.
Усе інше, як засвідчує досвід смоленської катастрофи, насправді має другорядне значення. Втім є інший момент: Євро-2012 триватиме лише кілька тижнів, уболівальники приїдуть і поїдуть, а реконструйований аеропорт залишиться у Львові та протягом десятків років саме від нього залежатиме перше враження іноземців і про нашу країну загалом, і про місто Лева зокрема.
– Пане Олександре, для початку хотілося б почути про сьогодення аеропорту – які основні напрями повітряного сполучення, куди найчастіше літають львів’яни?
– Львів приймає літаки доволі багатьох авіакомпаній. Приємно зазначити, що в нас нині достатньо рейсів не тільки, щоб надавати послуги пасажирам, а й щоб забезпечити роботу фахівців, вчасну сплату податків – у нас немає заборгованості із зарплати, працює 640 осіб. Щороку відкриваємо нові лінії з різними авіакомпаніями, проте головним перевізником є “Міжнародні авіалінії України”, який є базовим не тільки в Києві, а й у нас. У Львові постійно базуються щонайменше два їх “Боїнги-737”.
Головним напрямком польотів нині є Варшава – 10 рейсів на тиждень. Інше місто, куди так само літаємо щодня, – Відень, а також Мюнхен. Окрім того, за днями в нас є польоти в різні міста Італії, зокрема в червні починаємо здійснювати рейси у Венецію. Якщо говорити про інші напрямки, то популярними є рейси до Барселони, Мадрида, Дортмунда. (Масква ні в счьот?)
Загалом, якщо розглядати обсяги пасажирських перевезень, то 75% їх відбувається за кордон, здебільшого в Західну Європу. До певної міри географія наших польотів відповідає географії нової хвилі української трудової еміграції. Велика діаспора живе в Італії, значно менша, але потужна – в Німеччині, Іспанії, Португалії. Наші заробітчани здебільшого пройшли легалізацію і тепер цілком законно, без жодних проблем літають у ці країни та додому. Торік ми обслужили 527 тисяч пасажирів. Це на 120 тисяч більше, ніж позаминулого року. (криза ж!)
– Нині доволі багато говорять про реконструкцію аеропорту в рамках підготовки до Євро-2012. Усе ж таки, що зміниться в роботі летовища після її завершення?
– Головний момент реконструкції – злітна смуга, і тут є два аспекти. Перший – вона стає довшою – з 2500 метрів до 3500 метрів (3200???). А другий стосується міцності та безпеки. Завдяки реконструкції злітну смугу буде суттєво збільшено, і ми зможемо прийняти літак будь-якого класу з погляду й безпеки, й обслуговування.
На сьогодні вирішено питання з категорією посадки, що включає радіотехнічні засоби і систему заходу на посадку. Під час візиту віце-прем’єра Бориса Колесникова було поставлено завдання зробити аеропорт за третьою категорією. Це найвища світова норма. Ця категорія дає змогу приймати літаки за будь-якої погоди. Адже основне – це посадка літака, все інше є другорядним. Поки що в Україні є тільки один аеродром третього класу – Бориспіль, другим буде у Львові, третій – у Донецьку.
– Ви сказали, що постійно працюєте над розширенням географії польотів. Очевидно, що реконструкція аеропорту надасть іще більше можливостей для цього. Як саме зміниться географія польотів після її завершення?
– У нас напрацьовано контакти з авіакомпаніями, які хотіли б скеровувати до нас літаки з-за океану, не хотів би нині їх називати. Наразі в Америку наші пасажири летять через Мюнхен або Відень (покажіть хоча б один конекшин через Відень без нічки на лавочці) чи Варшаву. Ми ж хочемо відкрити прямі рейси в США та Канаду. Коли відбудеться 50-70% реконструкції, то укладатимемо відповідні угоди.
10 років тому в нас був рейс у Торонто та Нью-Йорк літаком Іл-62. Однак його довелося зупинити, оскільки це повітряно судно було списано з експлуатації, а нові, такі як “Боїнг-767”, які замінили літаки Іл-62, не можуть злітати у Львові. Повернемося до цього, адже 70% пасажирів, які летять за океан, – це мешканці Західної України, тобто законно наші пасажири.
–Україна – велика країна, і подорож потягом зі Львова до Луганська займає півтори доби. Натомість із внутрішніх рейсів у нас поки що пропонують тільки польоти до Києва, що недостатньо. Чи плануєте виправляти цю ситуацію?
– Оскільки в нас базується авіакомпанія МАУ, то розглянули прохання депутатів двох облрад – Львівської та Донецької, адже між нашими областями підписано відповідну угоду про співпрацю, і у червні плануємо відкрити рейс Львів-Донецьк-Львів. Зробили все для того, щоб звести його до мінімальних збитків для МАУ, провели переговори з керівництвом Донецького аеропорту. Це єдине українське летовище, яке може прийняти потужний літак, а весь політ триватиме годину 45 хвилин. Поки що літатимемо двічі на тиждень, якщо буде потреба, то частоту рейсів буде збільшено. Це наразі все.
– Окрім злітної смуги, для пасажирів аеропорту велике значення мають послуги, які вони зможуть отримати в новому пасажирському терміналі…
– Під час реконструкції виходимо зі стандартів, скільки площі термінала має припадати на одного пасажира, щоб обслуговувати його якісно. Крім того, враховано багато речей, а саме: аварійно-рятувальне обладнання, протипожежне, питання обслуговування пасажирів з фізичними проблемами. Головне питання – пропускна здатність аеропорту. Адже хоч вона нині нас задовольняє, проте кількість пасажирів постійно зростає. Це все враховано, і в новому терміналі можна буде обслужити тисячу осіб. Для них буде спрощено процедуру митного та прикордонного контролю, і це збільшить пропускну здатність летовища під час Євро-2012.
– Із новим терміналом зрозуміло. А як використовуватимуть теперішній?
– Старий термінал у прекрасному стані, однак доведемо його у відповідність до вищих стандартів, оскільки його також включено в план реконструкції. Тут повністю залишимо термінал, поліпшимо устаткування, умови, плануємо відкрити ресторан й інші заклади сервісу. Тут буде дюті-фрі та зал офіційних делегацій для найвищих посадових осіб, VIP-зона, що дає змогу обслуговувати 220 пасажирів на годину.
– Ви сказали про бажання залучати для здійснення нових рейсів потужні літаки. Які саме?
– Скажімо, для рейсу Львів-Донецьк-Львів свідомо обрали такий потужний, надійний літак, як “Боїнг-737”, адже не потужне повітряне судно долатиме цю відстань за три-чотири години, що навряд сподобається пасажирам. Намагаємося залучати тільки потужні літаки, оскільки передусім дбаємо про безпеку. Такі судна мають два двигуни, важать не менш ніж 30-40 тонн, а на борт беруть від 50 до 200 пасажирів. Це рівень, оптимальний для Львова. Такими літаками є “Боїнг-737 ”та А-320, А-319, які зарекомендували себе надійністю у всьому світі. Після реконструкції розраховуємо приймати “Боїнг-767”. Уже приймали його на чартерних рейсах, а хочемо на регулярних, що можливо тільки після реконструкції злітної смуги.
– Нині авіатранспорт фактично перетворився на елітний – за теперішніх тарифів доволі проблематично буде досягти значного пасажиропотоку…
– Ціни на авіаперельоти дійсно високі, і пов’язано передусім із вартістю авіаційного пального. Авіакомпанії не зацікавлені значно підвищувати ціни, але якщо вони їх суттєво знизять, то не зможуть нормально обслуговувати літаки.
Три роки тому “Карпатейр” відкривав рейс зі Львова в Тимішоару (Румунія). Першого року в середньому на рейсі було 12 пасажирів, хоча в літаку 50 місць, отож авіакомпанія втратила 2 млн. доларів. Проте тепер вона повертає ці гроші. Ми переконали “Карпатейр”, що цей рейс треба “накатати”, і нині його судна успішно здійснюють польоти.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
МАУ открывает изначально убыточный рейс - сомневаюсь что это долго продлится.popTAB писав:Львівський аеропорт зможе приймати літаки за будь-якої погоди
у червні плануємо відкрити рейс Львів-Донецьк-Львів. Зробили все для того, щоб звести його до мінімальних збитків для МАУ, провели переговори з керівництвом Донецького аеропорту. Це єдине українське летовище, яке може прийняти потужний літак, а весь політ триватиме годину 45 хвилин. Поки що літатимемо двічі на тиждень, якщо буде потреба, то частоту рейсів буде збільшено. Це наразі все.
Т.е. Днепр, Симферополь (аннексирован Россией), Одесса - не могут принять "потужний літак". И это говорит человек совсем не далёкий от авиации

Re: Міжнародний аеропорт Львів
там ембраер потрібний... а не 737...
Re: Міжнародний аеропорт Львів
от жеж брехун...Велика діаспора живе в Італії, значно менша, але потужна – в Німеччині, Іспанії, Португалії. Наші заробітчани здебільшого пройшли легалізацію і тепер цілком законно, без жодних проблем літають у ці країни та додому. Торік ми обслужили 527 тисяч пасажирів. Це на 120 тисяч більше, ніж позаминулого року.
2008 - 532 тис.
2009 - 452 тис.
не інтерв"ю, а якась пародія.... псц просто... Інформація для даунів...Скажімо, для рейсу Львів-Донецьк-Львів свідомо обрали такий потужний, надійний літак, як “Боїнг-737”, адже не потужне повітряне судно долатиме цю відстань за три-чотири години, що навряд сподобається пасажирам. Намагаємося залучати тільки потужні літаки, оскільки передусім дбаємо про безпеку.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Пахан сказал - пахан здєлал
Кабмін доручив Львову добровільно-примусово викупити приватні землі, необхідні для Євро-2012
http://ua.proua.com/news/2010/04/22/130532.html
Кабмін доручив Львову добровільно-примусово викупити приватні землі, необхідні для Євро-2012
http://ua.proua.com/news/2010/04/22/130532.html
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Наш сектор 3,4)))
Re: Міжнародний аеропорт Львів
блін... але ж при бажанні можна зробити цивілізованіше(((
Починаючі від моніторів, замість оцього табло... і нормальних стійок реєстрації...
Починаючі від моніторів, замість оцього табло... і нормальних стійок реєстрації...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Спакуха, табло то з основного терміналу, а сектор 3\4 то окрема парафія. Там і такого нема 
Доречі, на табло в турків є "2", про яке самі турки не в курсі на thy.com

Доречі, на табло в турків є "2", про яке самі турки не в курсі на thy.com

-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Минулого тижня у вівторок турки відправили рейс(48 паксів), рейс по вівторкам "зальотний", виконується по додатковій загрузці(коли базарники хочуть летіти за товаром!)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей