
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Забули про комісію банку ... зекономити не вийде 

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
НифигаpopTAB писав:Забули про комісію банку ... зекономити не вийде

Комиссия - 3..5 грн

Вот и получается экономия 8-(3...5) = 3..5 грн экономится:) Но это уже для гурманов

Тут есть другой плюс.
Можно забронировать билет по саммому выгодному тарифу, а потом 2 дня думать покупать или нет
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ризик при оплаті картою) знаєш, у мене зараз подруга з двома курками їде в париж з запоріжжя. так от курки пропонують добу на потязі до Львову, а потім 2 доби на автобусі. І переважно через те, шо купувати авіаквитки, а тим більш "в інтернетах" - це ризик ))) в принципі це те саме, тік next level))khai писав:Кроме того, нет риска при оплате кредиткой.Alexander писав:не тільки. там ще й збір більше. 10 баксів замість 5 карткою
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Может, им про Кийавиа и прочие агенства рассказать? С тётями пообщаются, бумажку получатdmtr писав:ризик при оплаті картою) знаєш, у мене зараз подруга з двома курками їде в париж з запоріжжя. так от курки пропонують добу на потязі до Львову, а потім 2 доби на автобусі. І переважно через те, шо купувати авіаквитки, а тим більш "в інтернетах" - це ризик ))) в принципі це те саме, тік next level))khai писав:Кроме того, нет риска при оплате кредиткой.Alexander писав:не тільки. там ще й збір більше. 10 баксів замість 5 карткою


-
- Airbus A319
- Повідомлень: 157
- З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
- Звідки: Kyiv city
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Неподскажите через сколько времени после оплаты банком приходят билеты на почту?khai писав:НифигаpopTAB писав:Забули про комісію банку ... зекономити не вийде
Комиссия - 3..5 грн
Вот и получается экономия 8-(3...5) = 3..5 грн экономится:) Но это уже для гурманов
Тут есть другой плюс.
Можно забронировать билет по саммому выгодному тарифу, а потом 2 дня думать покупать или нет
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
если оплатили перед выходными то в понедельник, вторник.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 157
- З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
- Звідки: Kyiv city
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Спасибо большое, ато я уже начал переживать!NAU писав:если оплатили перед выходными то в понедельник, вторник.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Ukraine International Airlines reconsidering fleet options
http://atwonline.com/airline-finance-da ... tions-0614
Ukraine International Airlines' fleet renewal plans have been put on hold owing to the economic downturn, President Yuri Miroshnikov told ATW last week on the sidelines of the IATA AGM in Berlin. He said the carrier is reevaluating its needs and will develop a new fleet plan shortly. UIA currently operates a fleet of 19 737s but will solicit proposals for new aircraft from both Boeing and Airbus. "We'd like to see what Airbus can offer us," he said, noting that the carrier could order up to 35 aircraft. The Ukraine government holds a 61.5% stake in UIA while Austrian Airlines owns a 22.5% share.
http://atwonline.com/airline-finance-da ... tions-0614
Ukraine International Airlines' fleet renewal plans have been put on hold owing to the economic downturn, President Yuri Miroshnikov told ATW last week on the sidelines of the IATA AGM in Berlin. He said the carrier is reevaluating its needs and will develop a new fleet plan shortly. UIA currently operates a fleet of 19 737s but will solicit proposals for new aircraft from both Boeing and Airbus. "We'd like to see what Airbus can offer us," he said, noting that the carrier could order up to 35 aircraft. The Ukraine government holds a 61.5% stake in UIA while Austrian Airlines owns a 22.5% share.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Думаю Арбузы брать им будет накладно.... Полностью набирать и учить персонал это не так просто...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ну пошантажировать Боинг ценой. не?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Думаю не.... Там очередь будь здоров. Особенно за скотовозками -))
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Ukraine International Airlines will drop its Kiev-Brussels service June 25, citing low demand.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Кілька слів про останній переліт МАУ.
24 травня 00.55 Київ-Абу-Дабі. Повеселив асболютно пустий термінал Б в районі 23.00... Он лайн реєстрація після введення всіх даних дала збій. При повторній спробі зранку виявилося що я вже зареєстрований, при чому наші два місця в 10 і 17 ряду. На рейс далі до Бангкока також. Спроба достукатися у підтримку онлайн реєстрації в неділю була безуспішною. Проблема вирішилась на стійці реєстрації без проблем. Паспортний контроль, безпека - все без проблем. Передпольотні 50 коньячку і в гейт. На виліт нас було аж 20 чоловік бізнескласу - 0. Такий собі ВІП чартер. Літак 737-500 UR-GAT. Що здивувало, після вильоту, як завжди стали розносити їду. Як на мене - це дуже дивно, краще б погудували людей перед посадкою. Час у польоті 4.50 хв. Виліт без затримок пріліт вчасно. Пересадка без проблем.
08 червня 01.50 Абу-Дабі-Київ. Літак 737-800 UR-PSA. Чартер форева. людей було приблизно 2/3 салону. По троє в ряду сиділи ті, хто з дітьми, або хто летів по троє. В ряди аварійних виходів не сажали нікого. Я цим скористався перед зльотом і ми пересіли в 14 ряд. В салоні під бізнес-клас було виділено аж 8 рядів. Коли виходив з літака я нарахував 6 пледів - то ї є приблизна кількість бізнесу. Час у польоті 4.50 як і туди, їда теж одразу по вильоту. Перельоти як перельоти, все як завжди, нічого особливого. Можна лише одне сказати, нові літаки, виготевлені на "спецзамовлення МАУ" (цитата з польотного журналу) меньш комфортні ніж БУ після Китаю ітд... Рейс виявився дуже зручним для нашої стиковки до бангкока - в обидві сторони пересадка 2 години. На Ннаші дати такий переліт Etohadом був найдешевший і найзручніший. Про переліт Etihadом напишу у відповідну гілку. Зареєстрував себе і дружину в Панорама-клуб, заробили по 4.500 миль чекаємо на справжні картки членів клубу. Коли отримаю відпишуся.
24 травня 00.55 Київ-Абу-Дабі. Повеселив асболютно пустий термінал Б в районі 23.00... Он лайн реєстрація після введення всіх даних дала збій. При повторній спробі зранку виявилося що я вже зареєстрований, при чому наші два місця в 10 і 17 ряду. На рейс далі до Бангкока також. Спроба достукатися у підтримку онлайн реєстрації в неділю була безуспішною. Проблема вирішилась на стійці реєстрації без проблем. Паспортний контроль, безпека - все без проблем. Передпольотні 50 коньячку і в гейт. На виліт нас було аж 20 чоловік бізнескласу - 0. Такий собі ВІП чартер. Літак 737-500 UR-GAT. Що здивувало, після вильоту, як завжди стали розносити їду. Як на мене - це дуже дивно, краще б погудували людей перед посадкою. Час у польоті 4.50 хв. Виліт без затримок пріліт вчасно. Пересадка без проблем.
08 червня 01.50 Абу-Дабі-Київ. Літак 737-800 UR-PSA. Чартер форева. людей було приблизно 2/3 салону. По троє в ряду сиділи ті, хто з дітьми, або хто летів по троє. В ряди аварійних виходів не сажали нікого. Я цим скористався перед зльотом і ми пересіли в 14 ряд. В салоні під бізнес-клас було виділено аж 8 рядів. Коли виходив з літака я нарахував 6 пледів - то ї є приблизна кількість бізнесу. Час у польоті 4.50 як і туди, їда теж одразу по вильоту. Перельоти як перельоти, все як завжди, нічого особливого. Можна лише одне сказати, нові літаки, виготевлені на "спецзамовлення МАУ" (цитата з польотного журналу) меньш комфортні ніж БУ після Китаю ітд... Рейс виявився дуже зручним для нашої стиковки до бангкока - в обидві сторони пересадка 2 години. На Ннаші дати такий переліт Etohadом був найдешевший і найзручніший. Про переліт Etihadом напишу у відповідну гілку. Зареєстрував себе і дружину в Панорама-клуб, заробили по 4.500 миль чекаємо на справжні картки членів клубу. Коли отримаю відпишуся.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
viro, продублюйте будь ласка в форум Відгуки, в топік МАУ. Дякую)viro писав:Кілька слів про останній переліт МАУ.
24 травня 00.55 Київ-Абу-Дабі. Повеселив асболютно пустий термінал Б в районі 23.00... Он лайн реєстрація після введення всіх даних дала збій. При повторній спробі зранку виявилося що я вже зареєстрований, при чому наші два місця в 10 і 17 ряду. На рейс далі до Бангкока також. Спроба достукатися у підтримку онлайн реєстрації в неділю була безуспішною. Проблема вирішилась на стійці реєстрації без проблем. Паспортний контроль, безпека - все без проблем. Передпольотні 50 коньячку і в гейт. На виліт нас було аж 20 чоловік бізнескласу - 0. Такий собі ВІП чартер. Літак 737-500 UR-GAT. Що здивувало, після вильоту, як завжди стали розносити їду. Як на мене - це дуже дивно, краще б погудували людей перед посадкою. Час у польоті 4.50 хв. Виліт без затримок пріліт вчасно. Пересадка без проблем.
08 червня 01.50 Абу-Дабі-Київ. Літак 737-800 UR-PSA. Чартер форева. людей було приблизно 2/3 салону. По троє в ряду сиділи ті, хто з дітьми, або хто летів по троє. В ряди аварійних виходів не сажали нікого. Я цим скористався перед зльотом і ми пересіли в 14 ряд. В салоні під бізнес-клас було виділено аж 8 рядів. Коли виходив з літака я нарахував 6 пледів - то ї є приблизна кількість бізнесу. Час у польоті 4.50 як і туди, їда теж одразу по вильоту. Перельоти як перельоти, все як завжди, нічого особливого. Можна лише одне сказати, нові літаки, виготевлені на "спецзамовлення МАУ" (цитата з польотного журналу) меньш комфортні ніж БУ після Китаю ітд... Рейс виявився дуже зручним для нашої стиковки до бангкока - в обидві сторони пересадка 2 години. На Ннаші дати такий переліт Etohadом був найдешевший і найзручніший. Про переліт Etihadом напишу у відповідну гілку. Зареєстрував себе і дружину в Панорама-клуб, заробили по 4.500 миль чекаємо на справжні картки членів клубу. Коли отримаю відпишуся.
чи є фотки харчування?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Фото харчування МАУ немає, нічого особливого, звичайний ланч, як і завжди їх тут багато було. Сенсу не було фоткати. Сфоткав Etihadівську жрачку, викладу фото у форум.Alexander писав:viro писав:чи є фотки харчування?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
C 11 июля рейс Донецк-Львов исчез. Знакомые летели на прошлой неделе в среду. В экономе было человек 15. Несмотря на 737-400 или 737 - 800
Интересно, что теперь скажут по поводу развития авиаперевозок внутри Украины.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ще Одеси немає.khai писав:C 11 июля рейс Донецк-Львов исчез. Знакомые летели на прошлой неделе в среду. В экономе было человек 15. Несмотря на 737-400 или 737 - 800Интересно, что теперь скажут по поводу развития авиаперевозок внутри Украины.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
"Рейс не виден в системе, потому что меняем расписание. МАУ рейсы не отменяла. Загрузка разная"
ответ а/к
ответ а/к
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Т.е. оставят по одному рейсу в месяц, чтоб вывезти людей уже с билетамиAlexander писав:"Рейс не виден в системе, потому что меняем расписание. МАУ рейсы не отменяла. Загрузка разная"
ответ а/к

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Провальність цієї ідеї буда заздалегідь очевидна, цікаво чи цей маршрут не є "пропозицією від якої неможливо відмовитись"
від авіаадміністрації в обмін на якісь преференції МйАУ. А взагалі з наступного року віцепрім"єр
обіцяв "відкрите небо", поюбачим що з того буде, і я думаю це навряд чи це буде ласа нажива для компаній, які прийдуть, а в ідеалі лише ріст конкуренції на ще малоосвоєних напрямках. Крім того я вже не раз зауважував, що "наш" пакс при приблизно однаковій ціні обирає "не українську" компанію... Що й не дивно в світлі останніх PR акцій дніпросвіту.
Ну і остання ілюстрація - AirBerlin облюбував собі такі диковинні цілі як Ірак, центральна Африка тощо, а десь років 2 назад не з одного джерела були натяки, що они радо б підімяли під себе якусь частку укр. ринку. Як кажуть, висновки робіть самі.
від авіаадміністрації в обмін на якісь преференції МйАУ. А взагалі з наступного року віцепрім"єр

Ну і остання ілюстрація - AirBerlin облюбував собі такі диковинні цілі як Ірак, центральна Африка тощо, а десь років 2 назад не з одного джерела були натяки, що они радо б підімяли під себе якусь частку укр. ринку. Як кажуть, висновки робіть самі.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей