Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва —tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?

Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва —tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
Неправильная версия.artml писав:Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва —tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
Было бы весьма глупо не получить продукт в полное распоряжение после разработки и внедрения. За это как-бы платятся деньги в первую очередь, а поддержка это уже другое дело. Сейчас везде есть адекватные админки и у борика тоже была. Там поддерживать - особого труда не нужно.artml писав:Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва —tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
прибуткового державного підприємства.tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
Прибыльного за счет высоких сборов за обслуживание авиакомпанийmischko писав:прибуткового державного підприємства.tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
Правильно, давайте платити топ-менеджеру величезного підприємства середньокиївські 7000 гривень на місяць. Тоді одразу і збори знизяться, і Райан в Україну зайде.pilot5 писав:В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
А що робити, в бідній країні неаеропортовими доходами не компенсуєш дешеві збори.pilot5 писав:Прибыльного за счет высоких сборов за обслуживание авиакомпаний
Ну по перше - аеропортовий збір вносить лише невеличкий вклад в ціну квитка, порахуйте, скільки кожен пасажир скинувся на зарплату Рябікіну - аж раптом по 1 центу. Смішно такі дурниці писати, шановний.pilot5 писав: Высокие сборы - высокие цены на билеты
В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
А при чому тут конкуренція до авіаційних зборів? Вони прозорі їх з міністерством треба узгоджувати. Всі хто хочуть - літають.pilot5 писав: Чем меньше конкуренция, чем меньше Раяна и других конкурентов МАУ, и чем выше цены на билеты - тем выше аэропортовые сборы и з/п лично у Рябикина, наемного директора гос. предприятия.
Непогано було б пропускати отакі коменти через якийсь фільтр, тоді і маніпуляцій менше було би.pilot5 писав: Через этот фильтр стоит пропускать любую информацию от а/п Борисполь и его директора о прибыльности аэропорта, о наполнении госбюджета, о налогах, требованиях Раяна, поддержке отечественного производителя, патриотизме и прочие манипуляции.
Щоб все порахувати, треба, щоб Бориспіль опублукував більш детальний фінансовий звіт, а також інформацію про механізм формування суми з/п. Наразі є конкретні факти: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів, розвитку конкуренції та зниження цін на квитки.mischko писав:аеропортовий збір вносить лише невеличкий вклад в ціну квитка, порахуйте, скільки кожен пасажир скинувся на зарплату Рябікіну - аж раптом по 1 центу.pilot5 писав: Высокие сборы - высокие цены на билеты
В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає. Люди хотіли літати Раяном з Києва, але не літають.mischko писав:А при чому тут конкуренція до авіаційних зборів? Вони прозорі їх з міністерством треба узгоджувати. Всі хто хочуть - літають.pilot5 писав: Чем меньше конкуренция, чем меньше Раяна и других конкурентов МАУ, и чем выше цены на билеты - тем выше аэропортовые сборы и з/п лично у Рябикина, наемного директора гос. предприятия.
Точно, що менше писати про те, хто саме заважає зниженню цін на квитки для пасажирів та розвитку галузі, то скоріше вони самі знизяться та нові перевезники зайдуть, так? Не смішіть.mischko писав:Непогано було б пропускати отакі коменти через якийсь фільтр, тоді і маніпуляцій менше було би.pilot5 писав: Через этот фильтр стоит пропускать любую информацию от а/п Борисполь и его директора о прибыльности аэропорта, о наполнении госбюджета, о налогах, требованиях Раяна, поддержке отечественного производителя, патриотизме и прочие манипуляции.
А давайте з європейськими, наприклад, тими, куди літає Раян? І відразу подивитись ціни на квитки з тих міст. Аргументи прості: в які міста і за скільки можна полетіти з тих аеропортів. А потім порівняти ціни з Україною, від внутрішніх до європейських перельотів. Але це вже давно і не раз зробили в темі МАУ, тут це офтоп.mischko писав: А взагалі цікаво було би порівняти зарплату Рябікіна із зарплатами директорів Жулян, Баку, Тбілісі, Єревану, Кишиневу і т.д.
Я тільки за дискусію щодо зарплати директора, але ж дискусію аргументовану
Вы все не угомонитесьmischko писав:прибуткового державного підприємства.tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
Та чого, можна і поофтопити.... Наприклад, уїк-енд в рідній країні. 21-22 жовтня, МАУ, HRK-KBP 75 ойро RT. Більше ніж дві тисячи гривень, трясця його тому Коломойському.pilot5 писав: А давайте з європейськими, наприклад, тими, куди літає Раян? І відразу подивитись ціни на квитки з тих міст. Аргументи прості: в які міста і за скільки можна полетіти з тих аеропортів. А потім порівняти ціни з Україною, від внутрішніх до європейських перельотів. Але це вже давно і не раз зробили в темі МАУ, тут це офтоп.
Все ще попереду. Літак прибуває в 22:25, а прокат авто закривається в 23:00. Прокат через Ryanair бронював. От переживаю, чи встигну.Scorpio писав: Как ваш отпуск? Остались довольны сервисом FR?
І знову виникає вже всім набридле питання: чому раяни не хочуть піти в цілком європейській приватний аеропорт Джуліані? Чому вони без мила лізуть в саме лігво корупції під назвою Бориспіль? Чому вони пішли зі Львова, який був готовий виконувити всі їхні забаганки?pilot5 писав: Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає.
Ви покажіть мені директора будь-якого підприємства будь-якого типу власності, який дуже хоче, щоб в нього було знижено збори.pilot5 писав: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів та розвитку конкуренції.
секта тобі не відповість.dimm1971 писав:І знову виникає вже всім набридле питання: чому раяни не хочуть піти в цілком європейській приватний аеропорт Джуліані? Чому вони без мила лізуть в саме лігво корупції під назвою Бориспіль? Чому вони пішли зі Львова, який був готовий виконувити всі їхні забаганки?pilot5 писав: Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає.
Ви покажіть мені директора будь-якого підприємства будь-якого типу власності, який дуже хоче, щоб в нього було знижено збори.pilot5 писав: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів та розвитку конкуренції.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість