Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення artml »

tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва — :twisted:
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Olek »

artml писав:
tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва — :twisted:
Неправильная версия.
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Scorpio »

artml писав:
tu144 писав:зачем трогать то, что до вас сделали другие и к чему ни у кого не было особых претензий?
Міг елементарно спливти термін договору на обслуговування та підтримку сайту, а новий підписувати зі студією лєбєдєва — :twisted:
Было бы весьма глупо не получить продукт в полное распоряжение после разработки и внедрения. За это как-бы платятся деньги в первую очередь, а поддержка это уже другое дело. Сейчас везде есть адекватные админки и у борика тоже была. Там поддерживать - особого труда не нужно.
tu144
A380
Повідомлень: 1609
З нами з: 25 квітня 2013, 15:08
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення tu144 »

Абсолютно! Дело не в этом... Видимо какая-то умная голова решила, что можно сделать лучше - а получилось как всегда)
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення el ucranio »

Фото ще від 2 вересня. От така зграйка пташок літала між руліжкою та пероном перед терміналом В близько 10 ранку.
Якісь горобці. Турбіни перемелюють таких без проблем?)
Пташки в KBP.jpg
Butabby
Airbus A319
Повідомлень: 259
З нами з: 04 липня 2013, 15:09
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Butabby »

Стало известно, какую зарплату получает гендиректор «Борисполя»
Павел Рябикин зарабатывает до 8 тысяч долларов в месяц
Павел Рябикин стал гендиректором главного аэропорта страны в марте 2017 года.
Его первая зарплата составила 93 тыс. 086 грн. А за апрель 2017 года он получил — 161 тыс 718 грн. В мае ему начислили 208 тыс. 674 грн, в июне — 170 тыс. 657 грн, а в июле — 178 тыс. 784 грн. То есть, его зарплата колется в районе 6-8 тысяч долларов в месяц.
Рябикин — давний друг мэра Виталия Кличко. А во время работы в КГГА Павел Рябикин был даже советником столичного градоначальника. В тусовке Рябикин известен как владелец яхт-клуба «Маячок» и ресторана San-Paolo в Музейном переулке Киева.
tu144
A380
Повідомлень: 1609
З нами з: 25 квітня 2013, 15:08
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення tu144 »

Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
прибуткового державного підприємства.
pilot5
Airbus A318
Повідомлень: 30
З нами з: 21 березня 2017, 11:00
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення pilot5 »

mischko писав:
tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
прибуткового державного підприємства.
Прибыльного за счет высоких сборов за обслуживание авиакомпаний
Высокие сборы - высокие цены на билеты
В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.

Чем меньше конкуренция, чем меньше Раяна и других конкурентов МАУ, и чем выше цены на билеты - тем выше аэропортовые сборы и з/п лично у Рябикина, наемного директора гос. предприятия.

Через этот фильтр стоит пропускать любую информацию от а/п Борисполь и его директора о прибыльности аэропорта, о наполнении госбюджета, о налогах, требованиях Раяна, поддержке отечественного производителя, патриотизме и прочие манипуляции.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення artml »

pilot5 писав:В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
Правильно, давайте платити топ-менеджеру величезного підприємства середньокиївські 7000 гривень на місяць. Тоді одразу і збори знизяться, і Райан в Україну зайде.
dimentiy
Airbus A321
Повідомлень: 435
З нами з: 16 січня 2013, 09:38
Звідки: KBP/IEV
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimentiy »

Ага, проблема именно в зарплате менеджера, да.
А потом эти люди жалуются, что в этой стране всё не так...
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

Нібито вартість збору в Борисполі встановлює міністерство, тобто Омелян, нє?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

pilot5 писав:Прибыльного за счет высоких сборов за обслуживание авиакомпаний
А що робити, в бідній країні неаеропортовими доходами не компенсуєш дешеві збори.
Та й термінал спроектований так, що туди важко впихнути ще трошки бізнесів.
pilot5 писав: Высокие сборы - высокие цены на билеты
В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
Ну по перше - аеропортовий збір вносить лише невеличкий вклад в ціну квитка, порахуйте, скільки кожен пасажир скинувся на зарплату Рябікіну - аж раптом по 1 центу. Смішно такі дурниці писати, шановний.
pilot5 писав: Чем меньше конкуренция, чем меньше Раяна и других конкурентов МАУ, и чем выше цены на билеты - тем выше аэропортовые сборы и з/п лично у Рябикина, наемного директора гос. предприятия.
А при чому тут конкуренція до авіаційних зборів? Вони прозорі їх з міністерством треба узгоджувати. Всі хто хочуть - літають.
pilot5 писав: Через этот фильтр стоит пропускать любую информацию от а/п Борисполь и его директора о прибыльности аэропорта, о наполнении госбюджета, о налогах, требованиях Раяна, поддержке отечественного производителя, патриотизме и прочие манипуляции.
Непогано було б пропускати отакі коменти через якийсь фільтр, тоді і маніпуляцій менше було би.

А взагалі цікаво було би порівняти зарплату Рябікіна із зарплатами директорів Жулян, Баку, Тбілісі, Єревану, Кишиневу і т.д.
Я тільки за дискусію щодо зарплати директора, але ж дискусію аргументовану, а не набороси на вентилятор.
pilot5
Airbus A318
Повідомлень: 30
З нами з: 21 березня 2017, 11:00
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення pilot5 »

mischko писав:
pilot5 писав: Высокие сборы - высокие цены на билеты
В итоге все пассажиры оплачивают приличную как для Украины з/п Рябикина.
аеропортовий збір вносить лише невеличкий вклад в ціну квитка, порахуйте, скільки кожен пасажир скинувся на зарплату Рябікіну - аж раптом по 1 центу.
Щоб все порахувати, треба, щоб Бориспіль опублукував більш детальний фінансовий звіт, а також інформацію про механізм формування суми з/п. Наразі є конкретні факти: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів, розвитку конкуренції та зниження цін на квитки.
mischko писав:
pilot5 писав: Чем меньше конкуренция, чем меньше Раяна и других конкурентов МАУ, и чем выше цены на билеты - тем выше аэропортовые сборы и з/п лично у Рябикина, наемного директора гос. предприятия.
А при чому тут конкуренція до авіаційних зборів? Вони прозорі їх з міністерством треба узгоджувати. Всі хто хочуть - літають.
Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає. Люди хотіли літати Раяном з Києва, але не літають.
mischko писав:
pilot5 писав: Через этот фильтр стоит пропускать любую информацию от а/п Борисполь и его директора о прибыльности аэропорта, о наполнении госбюджета, о налогах, требованиях Раяна, поддержке отечественного производителя, патриотизме и прочие манипуляции.
Непогано було б пропускати отакі коменти через якийсь фільтр, тоді і маніпуляцій менше було би.
Точно, що менше писати про те, хто саме заважає зниженню цін на квитки для пасажирів та розвитку галузі, то скоріше вони самі знизяться та нові перевезники зайдуть, так? Не смішіть.
mischko писав: А взагалі цікаво було би порівняти зарплату Рябікіна із зарплатами директорів Жулян, Баку, Тбілісі, Єревану, Кишиневу і т.д.
Я тільки за дискусію щодо зарплати директора, але ж дискусію аргументовану
А давайте з європейськими, наприклад, тими, куди літає Раян? І відразу подивитись ціни на квитки з тих міст. Аргументи прості: в які міста і за скільки можна полетіти з тих аеропортів. А потім порівняти ціни з Україною, від внутрішніх до європейських перельотів. Але це вже давно і не раз зробили в темі МАУ, тут це офтоп.

Взагалі, ви знаєте, вся ваша теорія нівелюється практикою: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів та розвитку конкуренції. Раян хотів зайти на ринок, але не зайшов. Врешті ціни на квитки високі.

МАУ аж позов до суду подала на всіх причетних до потенційного заходу Раяна, що заважають їй тримати високі ціни на квитки, включаючи міністра, Раяна та навіть львівський аеропорт. А от на а/п Бориспіль чомусь не подала. Звичайно, це зовсім не пов'язано з тим, що Бориспіль - їх основний хаб, і Рябікін особисто захищав інтереси МАУ, прикриваючи маніпуляціями про прибутковість аеропорта, податки, бюджет, захист вітчизняного віробника та ін.
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Scorpio »

mischko писав:
tu144 писав:Нормальная зп как для наемного руководителя государственного предприятия...))
прибуткового державного підприємства.
Вы все не угомонитесь :facepalm:

Как ваш отпуск? Остались довольны сервисом FR?
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

pilot5 писав: А давайте з європейськими, наприклад, тими, куди літає Раян? І відразу подивитись ціни на квитки з тих міст. Аргументи прості: в які міста і за скільки можна полетіти з тих аеропортів. А потім порівняти ціни з Україною, від внутрішніх до європейських перельотів. Але це вже давно і не раз зробили в темі МАУ, тут це офтоп.
Та чого, можна і поофтопити.... Наприклад, уїк-енд в рідній країні. 21-22 жовтня, МАУ, HRK-KBP 75 ойро RT. Більше ніж дві тисячи гривень, трясця його тому Коломойському.
А от якби пан жив в Європі, то наприклад мав би нагоду злітати в ті ж числа з Берліну до Кьольну райанами лише за 96 ойро. Щоправда це якби встав дуже раненько. А якщо трохи поспати хочеться, то доведеться за такий самий рейс викласти якісь копійки - 140 ойро.
Ні, ну звичайно можно було злітати у середу-четвер за 30 ойро, але люди зазвичай в ці дні працюють....
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

Scorpio писав: Как ваш отпуск? Остались довольны сервисом FR?
Все ще попереду. Літак прибуває в 22:25, а прокат авто закривається в 23:00. Прокат через Ryanair бронював. От переживаю, чи встигну.
makor
модератор
Повідомлень: 4945
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення makor »

А разве Берлин-Кельн не в "расстрельном списке"? И никаких викэндов, наверно тоже МАУ мешает нормально летать
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

pilot5 писав: Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає.
І знову виникає вже всім набридле питання: чому раяни не хочуть піти в цілком європейській приватний аеропорт Джуліані? Чому вони без мила лізуть в саме лігво корупції під назвою Бориспіль? Чому вони пішли зі Львова, який був готовий виконувити всі їхні забаганки?

pilot5 писав: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів та розвитку конкуренції.
Ви покажіть мені директора будь-якого підприємства будь-якого типу власності, який дуже хоче, щоб в нього було знижено збори.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

dimm1971 писав:
pilot5 писав: Практика заперечує вашу теорію. Раян, наприклад, хотів, але ж не літає.
І знову виникає вже всім набридле питання: чому раяни не хочуть піти в цілком європейській приватний аеропорт Джуліані? Чому вони без мила лізуть в саме лігво корупції під назвою Бориспіль? Чому вони пішли зі Львова, який був готовий виконувити всі їхні забаганки?

pilot5 писав: Рябікін і МАУ дуже не хотіли і не хочуть заходу Раяна, зниження сборів та розвитку конкуренції.
Ви покажіть мені директора будь-якого підприємства будь-якого типу власності, який дуже хоче, щоб в нього було знижено збори.
секта тобі не відповість.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість