Шведы знают толк в извращенияхpopTAB писав:ARNkhai писав:Это где Вас так наказывали?popTAB писав:
Ви колись сідали через телетрап на ебм145? Я сідав. До кінця телетрапа, а далі по технічних сходах вниз і посадка через перон![]()

Шведы знают толк в извращенияхpopTAB писав:ARNkhai писав:Это где Вас так наказывали?popTAB писав:
Ви колись сідали через телетрап на ебм145? Я сідав. До кінця телетрапа, а далі по технічних сходах вниз і посадка через перон![]()
В Харкові все є під телетрапи... там їх встановити - пара тижнів справа... просто зараз немає сенсу встановлювати їх...khai писав:В Харькове - обычная коробка, а рукава и проч. - только в проекте.popTAB писав:А що бракує Харкову?
Внешне - ничем не отличается от среднестатистического супермаркета.
Как для стандартного аэропорта - годится, но во Львове, судя по эскизам, проект интересный и амбициозный. Оригинальный внешний вид, ветка ЖД, многоуровневый паркинг и т.д.
И врядли появится в ближайшие лет 5...6.Alexander писав:В Харкові все є під телетрапи... там їх встановити - пара тижнів справа... просто зараз немає сенсу встановлювати їх...
умови документів, умов тендеру... можливоpopTAB писав:Минтранссвязи так и не решило проблему со львовским аэропортом
http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=9081
Соглашение между Министерством транспорта и связи и компанией IMTC-MEI, победителем тендера на строительство международного терминала в аэропорту «Львов», который прошел в начале ноября 2009 года, до сих пор не подписано, пишет газета ДЕЛО.
Сегодня американская компания IMTC-MEI L.L.C должна подать свой вариант концессионного договора в Минтранссвязи. Американскую компанию не устраивает, что договор, предложенный министерством, не предусматривает госгарантий. Кроме того, IMTC-MEI требует освобождения от налогообложения.
Ведомство должно до конца недели принять решение, подписывать ли его. «Из-за разночтений мы вынуждены вносить юридические поправки в договор», - поясняет пресс-секретарь Госавиаадминистрации Анна Слободянюк. Если до начала марта, не начнется строительство, результаты тендера аннулируют и все работы по проекту будут осуществляться за счет государства. Общая стоимость реконструкции аэродрома составляет 1,2 млрд. грн.
В то же время чиновники утверждают, что вина за возможное расторжение предварительных договоренностей с инвестором лежит на американской компании. «Инвестор должен гарантировать полное финансирование проекта и предоставить гарантии о сдаче проекта в эксплуатацию в ноябре 2011 года. Если он все это сделает, будет дано согласие на подписание. Если нет, то дальнейшее финансирование будет осуществляться из государственной казны», - говорит вице-премьер Иван Васюник. В случае если договор так и не будет подписан, IMTC-MEI должна будет вернуть государству уже потраченные на подготовительные работы 40 млн. грн.
Останньої фрази взагалі не зрозумів ... на яких підставах?
Код: Виділити все
Для реконструкції існуючого терміналу та будівництва тимчасового терміналу ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» уже підготували та представили ескізний проект. Його розробником виступило спільне українсько-голландське підприємство «Тебодін Україна». Проект передбачає реконструкцію існуючого пасажирського терміналу та зовнішніх інженерних мереж, включаючи реконструкцію існуючого аеровокзалу з добудовою, будівництвом тимчасового терміналу і створення на їх основі аеровокзального комплексу аеропорту «Львів».
Концепція полягає в тому, щоб зберегти існуючий образ аеропорту. Далі буде розглядатись питання реконструкції прилеглих територій, реконструкція павільйонів та будівництво тимчасового терміналу. За словами керівника проекту ПП «Тебодін Україна» Галини Солянник, на час будівництва та реконструкції аеропорт не будуть закривати. Щоб забезпечити безперервну роботу аеропорту, передбачено дві черги будівництва. Спочатку проведуть реконструкцію існуючого аеровокзалу. Друга черга робіт - будівництво терміналу «А». Загальна вартість робіт за проектом становить 169 млн. грн.
За ескізним проектом, існуючий аеровокзал буде запроектовано під термінал для VIP-пасажирів та офіційних делегацій. Як розповіла під час сьогоднішньої презентації головний архітектор проекту Юлія Шигаєва, реконструкція запланована в межах існуючих габаритів та із незначними змінами архітектурних планів. На першому поверсі аеровокзалу будуть розташовані приміщення призначені для пасажирів, які відлітають. Там же будуть проводити паспортний та митний контролі. Термінал розрахований для пасажирів міжнародних та внутрішніх рейсів. На другому поверсі розташують службові приміщення, конференц-зал, кафе, магазини, санвузли та інше.
Водночас термінал «А» за проектом розрахований для малобюджетних авіакомпаній. Щоб забезпечити його безперервну роботу, планують зробити дві черги. На об’єкті передбачений зал для пасажирів, проходження митного та паспортного контролю, а також решта необхідних приміщень.
Своєю чергою тимчасовий термінал розрахований на пікове навантаження під час проведення чемпіонату з футболу Євро-2012 у Львові. В подальшому постійне використання терміналу буде недоцільним, тому керівництво надалі планує його залишити та використовувати як адмінбудівлю. Однак при потребі термінал зможуть знову швидко задіяти для прийняття пасажирів.
Код: Виділити все
Міжнародний павільйон, так зване незавершене будівництво, становить 2996 квадратних метрів, складається із одного поверху та металевого каркасу
Код: Виділити все
заплановано провести реконструкцію існуючого терміналу для VIP-пасажирів та офіційних делегацій. Вона зазначила, що значних змін не робитимуть – із метою збереження цілісного архітектурного вигляду будівлі. «Доведеться підсилити горища і замінити покрівлю
Код: Виділити все
Фасад існуючих будівель терміналу А не будемо змінювати. Це термінал для малобюджетних авіакомпаній
По всей видимости этот чиновник никогда не был в Азиатских аэропортах, пассажиропоток которых Львову и не снилсяpopTAB писав:«Цей проект нагадує глуху провінцію. Це азіатський підхід – поставити юрту і палатки і назвати їх Міжнародним аеропортом «Львів», – резюмував чиновник.
по суті те саме, що я публікував майже рік тому.. тільки краща візуалізація...popTAB писав:http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/02/23/218069
Компанія «Роги і копита» та ескізний проект львівського аеропорту
многа карцінак!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість