Сторінка 132 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 20 жовтня 2014, 10:22
Igoresha
Вот это я представляю очередь на рамке у входа в терминал, когда переведут рейсы :facepalm:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 10 листопада 2014, 11:26
XII
А что за борт с американским флагом был в Борисполе 4 ноября?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 10 листопада 2014, 13:43
Igoresha
XII писав:А что за борт с американским флагом был в Борисполе 4 ноября?
Госдеп зарплату привез :grin:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 листопада 2014, 13:21
Андрей_киев
Новый рейс Жуляны Борисполь. И обратно

Зображення
Зображення
Зображення

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 листопада 2014, 13:39
Valdemar
Андрей_киев писав:Новый рейс Жуляны Борисполь. И обратно

Зображення
Зображення
Зображення
А на номер выхода на посадку обратили внимание?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 листопада 2014, 14:04
Андрей_киев
Конечно обратил. тестирование внутренней галереи :) переводят скоро

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 листопада 2014, 14:14
Valdemar
Андрей_киев писав:Конечно обратил. тестирование внутренней галереи :) переводят скоро
А с какого числа???

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 листопада 2014, 18:59
Андрей_киев
Пока неизвестно :( обещали ведь с 26 октября...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 листопада 2014, 18:00
Lo.
«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 листопада 2014, 20:10
Valdemar
Кстати, не знаю куда писать.....но Меридиана отменила рейсы в Киев до 20-х чисел марта. Завтра последний рейс(крайний) Неаполь-Киев-Неаполь....
P.S. И тут Визз вытеснил))

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 листопада 2014, 22:26
simpomix
«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 листопада 2014, 22:34
Labiann
simpomix писав:«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel

а зачем второй раз, и с первого понятен этот движ, вот только чем это закончиться...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 листопада 2014, 22:36
simpomix
извините, не заметил, что уже есть эта новость в ветке

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 10:18
KKS
рядовий склад УЗ буде в захваті.
Ну дуже змахує весь цей повітряний експрес на передвиборну лапшу, типу як з "електричкою" Вишгород-Петрівка з рухомим складом = дизель-поїзд ДР1А, в якого депо = Коростень і раз в два дні нульовий пробіг був Коростень-Київ(150км),для виконання рейсу Вишгород-Київ(7км).

Те що вони побудують лінк від терміналу через тонель, естакаду чи взагалі телепорт до існуючої гілки нічим добрим не закінчиться. В нас вантажо/пасажирський рух на залізниці не розділений добре, а тут ми типу гіпер швидкий і гіперточний транспорт запустим по рейкам? ага... (а електричка яка приходить не вчасно в аеропорту не потрібна).
На ділянці Київ-Пас Дарниця ми маєм пасажирський рух (який за планом має зібльшитись в два рази, бо східне відправлення з КиївПасу, а західне з Дарниці), маєм вантажний рух з Київ Товарний, маєм приміський рух, маєм міську електричку яку типу також інтвервали хочуть зменшити, і сюди ж на ці ж колії всунем ще повітряний експрес? Ну в мене крім скепсису це не викликає нічого.
Так УЗ робить реконструкцію магстральних шляхів до Дарниці, там має бути 4 магістральні колії (по дві на міст), але здається цього не вистачить для таких планів. УЗ може спочатку якось і буде давати пріорітет експересу, але потім буде вірішувати власні проблеми.
Як приклад міська електричка на західних вузлах, або розклад електрички похерять, для пропуску пасажирських, або навпаки дивлячись коли в народу більше незадоволення.

Єдиний нормальний варіант = це виділена колія, але рельєф Києва дозволяє то зробити тільки до Харківської/Бориспільської.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:02
Igoresha
Бред замутили с этим экспрессом. Кто им будет пользоваться? Сейчас набегут товарищи, купившие билет за 3000+ грн, орущие, что 80 грн за поезд - это дорого.
Как по мне, нужно срочно давать "заднюю" с этой идеей. Перед китайцами раскланяться и досвидос. Ибо опять будут выброшенные на ветер деньги. При том, потом затрачивая тоже немалое количество.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:09
Olek
80 грн. было в 2011 году. Потом цена выросла до 120... а с нынешним курсом (кредит то в валюте) будет все 200 грн. за поездку в 1 сторону ;)

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:13
KKS
Якщо КМДА якось може впливати на цей процес, то Кава в ФБ чітко дав зрозуміти що для KBP залізничний лінк робити рано.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:14
Valdemar
Olek писав:80 грн. было в 2011 году. Потом цена выросла до 120... а с нынешним курсом (кредит то в валюте) будет все 200 грн. за поездку в 1 сторону ;)
Такси дешевле)))) а уж если вдвоем-то вообще Элит можно вызывать)))

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:29
Olek
Ну так об этом уже который год говорят!!! Что мы не Москва, нам этот экспресс в аэропорт вообще не нужен. Но 50 лямов уже распиляли.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 листопада 2014, 11:54
Valdys
Я вважаю, потрібно було (ще при будівництві/проектуванні зеленої гілки метро) від станції Бориспільська гнати лінію не на Червоний Хутір (взагалі не знаю, що там, і хто туди їздить...там ліс...ні будинків, нічого), а в сторону Борисполя. І робити Бориспільську як пересадочну станцію в аеропорт (Тобто, щоб не кожен потяг їхав до аеропорту, а один там кожні 30 хв, наприклад).
Можна було зробити 1-2 км. під землею, а потім як червона гілка метро на лівому березі...по поверхні.
По дорозі здається там немає ніяких перешкод, які не можна пройти.
А перед аеропортом лінія знову заходить під землю.

А ще, туди можна пустити автобус Київпастранса від Харківської, як це було перед Євро (Правда тоді від Бориспільської їздив), їхав автобус хв. 15-20 від метро, коштував 15 грн., а СкайБас тоді 40 був.

Але це все балачки...зроблять так, щоб опозоритись, або щоб пусте їздило...або щоб побільше грошей відмити...