Сторінка 14 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 19 лютого 2010, 13:13
AlexNc
+1 )))

Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт :)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 19 лютого 2010, 13:34
Olek
AlexNc писав:+1 )))

Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт :)
на самом деле добавление тех 5 баксов у Аэросвита как минимум привело к повышению итоговой цены на 5 дол... я это просто заметил, поскольку некоторые направления сети периодически мониторю))

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 20 лютого 2010, 16:55
viro
Прибыл третий 737-800.... Модернизируемся

http://spotters.net.ua/file/?id=25984

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 20 лютого 2010, 17:57
Olek
viro писав:Прибыл третий 737-800.... Модернизируемся

http://spotters.net.ua/file/?id=25984
выглянул с окна... погода PSC... тобто UR-PSC :D туманіщщща

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 21 лютого 2010, 21:24
viro
Четвертый борт NG у МАУ от ADOBE будет..

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 21 лютого 2010, 22:14
popTAB
а п'ятий від автодеска?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 22 лютого 2010, 13:06
viro
Питання до Олександра стосовно статті про МАУ...
Там йдеться про те, що бізнесклас продається як крайні крісла єконома без продажі середнього.
Тобто у бортів МАУ немає окремого бізнес-класу?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 23 лютого 2010, 01:03
Olek
viro писав:Питання до Олександра стосовно статті про МАУ...
Там йдеться про те, що бізнесклас продається як крайні крісла єконома без продажі середнього.
Тобто у бортів МАУ немає окремого бізнес-класу?
немає в тих машинах, на яких я літав - то GAS, GAK, GAQ... єдина відмінність - середнє крісло трансформер... зранку покажу фоткі-пояснення

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 23 лютого 2010, 08:07
viro
Я літав у GAX, PSA (NG) і ще в якомусь, номера не знаю... Юізу не було, ну то ясно, бо борти довгі чартерні 400-800. У PSA сидів у четвертому ряду, якраз з кріслом трансформером... Але трансформувати не вдалося... Ну я й не сильно намагався... Трансформера літака 737-800 PSA, PSB, PSA видно тут....\

http://www.turtess.com/new.php?news_id=342

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 23 лютого 2010, 11:11
Olek
ось тут крісло трансформер...
відповідно бізнес влаштовується перетяганням шторки... до речі, прикоьно було... там люди таки змогли його трансформувати і влаштували собі "бізнес-клас" :)
а я просто брав місця за крилом)) і середнє крісло весь час було вільне...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 24 лютого 2010, 21:12
MelHimic
На соседнем форуме прочитал что МАУ с 2 июня начинает полеты с Донецка во Львов
Кто может подтвердить или опровергнуть это сообщение.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 24 лютого 2010, 21:37
popTAB
Як цікаво кругами ходять мої скріншоти :)
http://www.avianews.com/forum/viewtopic ... 6179#p6179

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 11:12
MelHimic
Ну простите :fool: ,просто на этой ветке небыло этого,я решил скинуть,так как мне не безрозлично будет летать МАУ с Донецка или нет. Просто многие пытались доказать что между Донецком и Львовом невыгодно вообще летать,а я знаю очень многих людей которые готовы выложить от 150 - 200 у.е. что бы быстрее оказаться во Львове а не 27 часов телепаться в поезде.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 11:28
gast
Ясна річ, що кілька таких людей знайдеться, проте заповнити літак на 150-180 місць навіть через день і по ціні в 100 USD нереально. Тут явний простір для роботи новопридбаних Ембраєрів Дніпросвіту наприклад Пн., Ср., Пт. А якщо рейс накатається тоді й буде мова про щось більше.
МйАУ і думати про щось нове - то пора б згадати про Франкфурт, а то напрям просто пропадає, "і сам не гам, і комусь не дам"...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 11:57
popTAB
Власне, невже вигідніше LWO-DOK ніж LWO-SIP (аннексирован Россией) в літній період? Про FRA взагалі мовчу, тут люфти та візз трохи конкуренцію на бундес роблять

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 12:44
gast
Про SIP (аннексирован Россией) мова ще мабуть буде, а от про конкуренцію в Німеччину - де вона - 2 рейси в тиждень Віззу? :cry: Дортмунд таки від Франкфурта далекувато, а ціна 290 Є Люфтганзи до Мюнхена також мабуть дуже віддалена від конкурентної. Повернули б то, що було...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 12:52
popTAB
1. Ніби в МАУ було набагато дешевше ніж 290€. Ну да, згідний, минулого літа МАУ робило розпродаж
2. Що Візз, що МАУ мало 2 частоти на тиждень
3. МАУ в FRA мало поодинокі інтерлайни з біс-зна ким; відповідно рейс був пір-ту-пір, хіба fly-by-rail, чи як воно там; Код-шеру з люфтами не було, тупо!
4. Надійність цього рейсу була дуже низькою - вічні запізнення, а то і "ой, ми у Львові забили сідати, у вас dogs on runway".
5. Для бізнес подорожей 2 частоти на тиждень - це не вписується в ніякі рамки. Звичайно народ пересів на LH
6. Даєш FRA-LWO-FRA by LH з вечірнім прильотом (після 21оо) та ранковим вильотом (перед 6оо)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 13:33
gast
Ну і кому потрібен той рейс рано-ввечері? Оптимальним був би рейс з Fra 12-30-Lwo 13.30-14.20-Fra 17.20. Тільки таким чином можна щось зістикувати і туди, і назад. Якщо ціна з Києва в 100 Є це реальність, то й зі Львова в 100-150 Є була б чудова пропозиція. Крім того варто було б додати ще один рейс, хоча б в четвер... Дотримання графіку то теж справа компанії, як не можуть по людськи організувати роботу - то нема чого лізти на ринок. А як є угода з AirBerlin, то треба з того користатися по повній програмі, а не починати то продавати через півроку і через вибрані агенства...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 13:44
popTAB
gast писав:Ну і кому потрібен той рейс рано-ввечері? Оптимальним був би рейс з Fra 12-30-Lwo 13.30-14.20-Fra 17.20. Тільки таким чином можна щось зістикувати і туди, і назад.
Як то кому? Як у Львів зараз залетіти з Європи щоб не вставати вдосвіта? У Львів з Європи останній літак прилітає в районі четвертої, єдиний МАУ з Мілану прилітає після одинацятої.

Тому і кажу, що FRA-LWO має сідати у Львові, скажімо 21.30, і НОЧУВАТИ у Львові, та в 5.30 вилітати на FRA, прилетівши в районі 6.30 і всі стиковки за цілий день!

Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS

Додано: 25 лютого 2010, 15:27
gast
Просте питання, а чи всі бажаючі пакси зможуть дістатися до своїх місць призначення прилетівши о 21.30 до Львова? Більшісь дальніх рейсів прилітають до Франкфурта вранці, якого біса мучити транзитних паксів до ночі? Так само і рейси на пересадки з Європи. Таким самим чином нащо псувати всю ніч, на виліт зі Львова о 5.30 ??? Хто зможе доїхати до порту в такій годині. Як на мене, то відвертий брєд.