Сторінка 12 з 22

Re: Авиафото

Додано: 18 лютого 2018, 11:08
converj
Эмбраер тоже идет в ногу с новыми двигателями.
Модификации будут иметь приставку Е2

Зображення

Re: Авиафото

Додано: 25 лютого 2018, 13:50
converj
Отмирает один из самых красивых самолетов

Зображення

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 21:01
converj
Первый Е2 полетел заказчику

Зображення

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 21:54
Valdys
А чого у нового вінглетів немає?

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 22:00
converj
Наверное крыло нового поколения по типу 787

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 22:14
Labiann
у 787 и 350 оно как-то больше изогнуто, чем у этого или там другие заморочки какие-то ?!

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 22:19
Valdys
Так, на тих явно вигнутіші, тут же тупо пряме крило

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 22:19
converj
Там они и побольше )
Вообще задача винглетов - уравновесить встречу двух потоков с разным давлением.
Может новый тип "гибких" законцовок с этой задачей справляется.

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 22:59
Labiann
сомневаюсь конечно, что на нео и максах поставили старые типы крыльев, но винглеты есть, на максе даже не один и на новом Bombardier тоже есть, а на мс21 нету, где-то, какая-то заморочка...

Re: Авиафото

Додано: 10 квітня 2018, 23:50
Flyman
Там raked wingtip, як і в Boeing 767-400ER, Boeing 777-200LR/300ER/Freighter, Boeing 787-8/9/10.

Зверху це добре видно:

Зображення
http://australianaviation.com.au/2018/0 ... delivered/

Embraer announces design revamp of E195-E2
[...]

Embraer was already planning to introduce the E-Jet E2 family with two new wing designs, with a new aerofoil planned for the E190/195-E2 and another for the 75-seat-class E175-E2. The latest announcement means that Embraer is developing three different sets of wings, one for each model.

The design changes are not expected to change the entry-into-service schedule in 2019 for the E195-E2 or the budget for the overall programme, which remains fixed at the $1.7 billion estimate announced at programme launch in 2013.

But the changes could make the E195-E2 more attractive to carriers operating to and from high-altitude airports, where lower-density air dramatically reduces the power capability of the high-bypass ratio Pratt & Whitney PW1900 engines. In Denver, for example, the original design of the E195-E2 meant that maximum range declined by 15% compared with the sea-level performance, falling from 2,000nm to 1,700nm.

By adding to the lifting power of the wing with span extension, the E195-E2 can fly up to 1,950nm from Denver. While an aircraft taking off at sea level can fly up to 2,450nm instead of 2,000nm as originally designed, Affonso says.

The extended wingspan will feature raked wingtips, a feature that rules out the distinctive canted winglets found on the original E-Jet series.

"The aerodynamic design has evolved over time at Embraer and worldwide, and today we believe that the most efficient wings are the wings without the winglets," Affonso says. "If you can increase the span, that's the most efficient way to have an efficient wing."

The impact of the extension and the raked wingtip on the rest of the design of the wing should be "minimal", Affonso says. But the detailed design requirements will be confirmed as the E195-E2 design is finalised after further simulations and testing, he adds.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... e2-422341/

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 00:21
Labiann
да, так однозначно лучше видно...

а кто-то объяснит, почему максы и нео используют винглеты, а вот эти пошли по такому пути ?!

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 06:33
Victor H
Labiann писав: 11 квітня 2018, 00:21 да, так однозначно лучше видно...

а кто-то объяснит, почему максы и нео используют винглеты, а вот эти пошли по такому пути ?!
Я не експерт, але мені здається, що такий тип крил на 737 і а320 збільшив би їх розмах, що створило би проблеми з інфраструктурою: в багатьох аеропортах стоянки розраховані рівно під розмах крил попереднього покоління. Ембраєри менші, тому їм простіше - вони навіть з таким крилом помістяться.

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 09:58
Shark21
Victor H писав: 11 квітня 2018, 06:33
Labiann писав: 11 квітня 2018, 00:21 да, так однозначно лучше видно...

а кто-то объяснит, почему максы и нео используют винглеты, а вот эти пошли по такому пути ?!
Я не експерт, але мені здається, що такий тип крил на 737 і а320 збільшив би їх розмах, що створило би проблеми з інфраструктурою: в багатьох аеропортах стоянки розраховані рівно під розмах крил попереднього покоління. Ембраєри менші, тому їм простіше - вони навіть з таким крилом помістяться.
Ес. 100% попадание. На примере Boeing P-8 Poseidon - новое поколение противолодочных самолетов. Делаются на основе 737-900, и как только ушли требования по ширине ВС то боинг сразу же убрал винглеты и поставил raked wingtips которые почти на 2 метра удлинили крыло. Вот и соответсвенно Е2 так и поступил потому что они могут вписатся в установленные 36 метров ширины и с ними :smile:

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 10:08
converj
Получается "гибкая законцовка" эффективней плавников

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 10:42
popTAB
converj писав: 11 квітня 2018, 10:08 Получается "гибкая законцовка" эффективней плавников
А ви у птахів десь вінглєти/плавники бачили, які природою створені? ;)

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 11:07
Labiann
наверное для нео и максов такую законцовку на будущее оставили, не все же технологии сразу использовать, а потом опа и новинка, покупаем покупаем, как-то так...

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 11:20
converj
popTAB, дуже доречне зауваження ))

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 12:08
ValNK
Можу помилятися, але ідею вінглета запозичили від одного з видів орлів - у них під час планерування останнє перо набуває вигляду вінглета.

Re: Авиафото

Додано: 11 квітня 2018, 12:14
popTAB
ValNK писав: 11 квітня 2018, 12:08 Можу помилятися, але ідею вінглета запозичили від одного з видів орлів - у них під час планерування останнє перо набуває вигляду вінглета.
хвидше в цього орла крайні пера набувають форму грабельок (rake) ;)

Зображення

Re: Авиафото

Додано: 12 квітня 2018, 00:23
AQS
popTAB писав: 11 квітня 2018, 12:14
ValNK писав: 11 квітня 2018, 12:08 Можу помилятися, але ідею вінглета запозичили від одного з видів орлів - у них під час планерування останнє перо набуває вигляду вінглета.
хвидше в цього орла крайні пера набувають форму грабельок (rake) ;)

Зображення
Тут не все так однозначно. І в залежності від фази польоту птахи мають вінглети.