Могу рассказать о своих попытках на текущий момент. Скажу сразу - у меня есть серьезный пункт относительно справедливости который заставляет меня "упарываться" и тратить нереальное количество времени на восстановление справедливости в мире. То есть я потратил существенно больше времени чем стоят мои билеты и поговорил со всеми с кем мог (живем в Англии если что).
В свои защиту могу сказать что у нас билеты на 10 человек на мероприятие которое отменили, так что перенос сроков нас ну воообще не устраивает.
Первый раунд со скайап - сослались на форс мажор на 617ЦК и сказали писать в их юр отдел
Банк - зарейзил чаржбек с визой (покупал дебит картой)
Виза - отказала в чарж беке ссылаясь на внутренние правила страны которые они не удосужились прочитать (у них видимо лояльность к мерчантам сейчас включена)
Снова банк - отказался оспаривать решения виза и написали letter of deadlock / final response
Financial Ombudsman Service (UK) - написали что в соответствии с законом мы можем пожаловаться на банк (и мы думаем что банк скорее всего вернет деньги из своего кармана) но на визу мы пожаловаться не можем т.к. у нас нет с ней договора и это система с добровольным участием а значит их правила какбы сложно оспорить. Мы решили не жаловаться на банк во первых потому что мы не считаем что банк нам должен денег за СкайАП а во вторых потому что в нем работает моя супруга (понимаете патовость ситуауции, даже работая в банке Виза посылает вас на три буквы)
Citizen Advice (бесплатная юр поддержка) - сказали позвонить в UK CAA (Civil Aviation Authority)
CAA - сказали что они очень сожалеют но посколько вылет не из евро союза и компания украинская то они ничего с ними не могут сделать. При этом сказали что в любой другой ситуации они бы легко заставили компанию вернуть деньги (на заметку людям которые летают нормальными авиакомпаниями)
Второй раунд со скайап - ссылаются на ЦК, тарифы, выкатили мне 10 причин которые одна другой противоречит в емейле (по-моему они поплыли там)
Державна Авиа Служба - прислала вчера ответ с достаточно конкретными шагами которым планирую следовать:
Враховуючи зазначене повідомляємо, що Ваше звернення буде
розглянуте відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Відповідно до пункту 1 глави 2 розділу XVIII Авіаційних правил України
«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу»,
затверджених наказом Державіаслужби від 26.11.2018 No 1239,
зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.02.2019 за No141/33112
(далі – Авіаційні правила), у випадку скасування рейсу здійснюється примусове
повернення коштів. Якщо жодна частина квитка не використана у разі
примусового повернення коштів поверненню підлягає сума, яка дорівнює
повній вартості квитка за ціною, за якою його було придбано. Плата за
оформлення повітряного перевезення не повертається. Плата за операцію
повернення коштів у разі примусового повернення коштів не стягується.
Будь-яку претензію щодо неналежного перевезення пасажира або багажу
відповідно до положень глави 1 розділу XXVII Авіаційних правил, має бути
подано авіаперевізнику письмово та вручено або відправлено у строки,
передбачені Монреальською конвенцією та чинним законодавством України.
Суму претензії має довести заінтересована особа. Відповідно до Авіаційних
правил перевізник зобов’язаний розглянути претензію і повідомити заявника
про її задоволення чи відхилення з обґрунтуванням підстав протягом трьох
місяців з дати її отримання, якщо перевезення, у зв'язку з яким було висунуто
претензію, повністю здійснювалося одним перевізником.
З метою повернення коштів за невикористані квитки, Ви маєте направити
претензію до ТОВ «Авіакомпанія «Скайап» за електронною адресою
letstalk@skyup.aero.
В свою чергу повідомляємо, що відповідно до положень пункту 1 глави 1
розділу XXVII Авіаційних правил, уповноважений орган з питань цивільної
авіації розглядає претензії пасажирів у разі їх надходження лише після
розгляду претензій авіаперевізником з метою встановлення відповідності
результатів Авіаційним правилам (
https://avia.gov.ua/zvernennya-gromadya ... vernennya/)
У разі наявності факту порушення авіакомпанією вимог законодавства
щодо надання необхідного обслуговування пасажирам у випадку відмови у
перевезенні, скасування чи тривалої затримки рейсу, Державіаслужба
застосовує до нього фінансові санкції у вигляді накладання штрафу відповідно
до статті 127 Повітряного кодексу України.
Додатково повідомляємо, що у разі незгоди з рішенням авіаперевізника
щодо розгляду претензії Ви можете звернутися до суду. Позови про
відповідальність перевізника щодо неналежного перевезення пасажира мають
бути подані за вибором позивача до суду за місцем реєстрації перевізника, за
місцезнаходженням його головного офісу або за місцезнаходженням офісу
перевізника, де було укладено договір перевезення, в строки згідно з чинним
законодавством. Для міжнародних рейсів цей строк становить 2 роки.