Сторінка 974 з 1133
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 21:44
Igor.hal
Krakowite писав: ↑14 січня 2020, 21:28
Я можу пояснити лише емоціями, коли Дихне звинувачує турецьку ДержАвіаСлужбу що не закрила авіапростір над країною, далі йде пряма мова
"государство, которое отвечает за свое воздушное пространство, должно обеспечить его безопасность. Если они играют в какие-то войнушки, они должны позаботиться о том, чтобы это никак не отразилось на гражданской авиации, независимо от того, чьи там самолеты летают"
Мабуть, свого часу він і українську ДержАвіаСлужбу звинувачував в катастрофі MH17.
Ну в случае с МН17 там было же вроде закрыто пространство. Правда до определенной высоты. Все же свято верили, что "их там с БУКом нет и не было".
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 21:49
Bagach
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:42
mmyykkoollaa писав: ↑14 січня 2020, 21:34
Мені здається, зараз для більшоств пасажирів економ гроші - все ж таке головне.
МАУ не вміє працювати з меншістю, яка може приносити маржу. Ці пасажири літають Туркішами, Лотом, Люфтами, навіть Болтиками.
А що це за пасажири? Бізнес-клас? І які напрямки Лота, Люфтів і Балтиків ви маєте на увазі?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 21:57
popTAB
МАУ бере безвихіддю пасажира, коли от за два дні до вильоту залишається або ЛОТ в бізнесі, або МАУ-економ.
По travel policy бізнес з гемороєм, відповідно вибирається МАУ.
P.S. Реальний кейс за сьогодні зі Львова
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 22:28
tu144
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:25
МАУ щоб успішно конкурувати на ринках Центральної Азії треба навчитися тримати свій продукт стабільним і продавати не за мінімальні гроші. Станом на цей момент МАУ у жорсткій ціновій конкуренції. На PS572 було стільки канадських пасажирів не через любов до Києва. МАУ бере ціною там, де інші працюють ставленням, управлінням і копоративною культурою. Це безальтернативний шлях в банкрутство. МАУ не бере з клієнтів гроші за лояльність, погано продає супутні сервіси і ще й має купу хейтерів (правда, переважно, безтолкових).
Я працював у Бішкеку якийсь час і після революції 2010 року була можливість зайти туди на ще закритий ринок - це була обумовлена політичним розкладом історія. Їхнє АП готове було розцілувати кожного конкурента Туркішів: "любе, тільки зробіть, щоб їм стало гірше," бо ті ще старорежимним нібито кріпко підмазали якраз під завісу. В МАУ на найвищому рівні це не викликало інтересу. Компанія ще була під Остріанами, до того як Коломойський витягнув з розетки Аеросвіт. МАУ вважали себе р2р перевізником і Бішкек не викликав ентузіазму, бо р2р на Київ дуже такий собі. А Туркіші в той час ставили борти з бізнесом аж під перший аварійний ряд, бо всі ООН-ОБСЄ-Госдєп-Пєнтагон-Єврокомісія в звичайний бізнес не поміщалися (більше рядів бізнес-класу я бачив в житті тільки на рейсах Остріана в Єреван). Зараз Бішкек - це геть інший ринок. Бідніший, менш цікавий для преміум-пасажирів, але розмаїтіший і з реально обгрунтованою претензією на регіональний хаб. На мою думку, туди можна було не тільки заходити з рейсами, але заходити, створюючи місцеву авіакомпанію з капіталом місцевого партнера. Але зараз цей поїзд вже пішов. Якщо до 2013 український бренд ще міг вкорінитися в Киргизстані, то зараз Бішкек в Тайожному союзі і ніякий місцевий протекторат вже зайти не допоможе.
Пока Киргизы в "черном списке" (а они, по-моему, до сих пор в нем) - открывать местную авиакомпанию дело заведомо безнадежное и авантюрное... что касается рынка - перспектива могла бы быть, если бы не было облета, а в нынешних условиях это экономически нереально увы...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 22:59
Dmytrob
Franek писав: ↑14 січня 2020, 16:15
Відкриють Амман, Бейрут, Гомель, Миколаїв. І ще що там в Мейберга в планах було?
Амман? Так його ж тільки закрили, якщо я не помиляюся. І напрямок не завантажений, всі пасажири спокійно спали — на трьох сидіннях кожний.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 23:24
Krakowite
Ми можемо довго нарікати, чому МАУ не дракон Східної Європи, але за умови закритого авіапростору для них над Іраном, Росією, Кримом та Донбасом це нерівний бій.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 23:26
Krakowite
popTAB писав: ↑14 січня 2020, 21:57
МАУ бере безвихіддю пасажира, коли от за два дні до вильоту залишається або ЛОТ в бізнесі, або МАУ-економ.
По travel policy бізнес з гемороєм, відповідно вибирається МАУ.
P.S. Реальний кейс за сьогодні зі Львова
А чому не Lufthansa або Austrian ?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 14 січня 2020, 23:26
Krakowite
popTAB писав: ↑14 січня 2020, 21:33
Злітай СкайАп'ом - дуже достойний продукт
Ти вже літав ними? Скільки часу провів на стійці реєстрації?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 07:00
popTAB
Krakowite писав: ↑14 січня 2020, 23:26
popTAB писав: ↑14 січня 2020, 21:33
Злітай СкайАп'ом - дуже достойний продукт
Ти вже літав ними? Скільки часу провів на стійці реєстрації?
Не повіриш але вийшло швидше ніж з Візз, оскільки Скай не економить на стійках реєстрації й працювпло аж 6 одночасно
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 07:27
АндрейМ
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:25
МАУ щоб успішно конкурувати на ринках Центральної Азії треба навчитися тримати свій продукт стабільним і продавати не за мінімальні гроші.
А кто эти билеты купит не за минимальные деньги?
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:42
МАУ не вміє працювати з меншістю, яка може приносити маржу. Ці пасажири літають Туркішами, Лотом, Люфтами, навіть Болтиками.
Вы придумали прослойку пассажиров, я так понимаю, исходя из собственных предпочтений, которой просто нет в реальной жизни. Если перевести Ваши слова, то получится, что МАУ не умеет работать с Вами. Проблема МАУ ( в добавок к уникально украинским проблема) та же, что и проблема остальных европейских перевозчиков - появления лоукостов и "демократизация" авиаперелётов.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 08:29
Krakowite
popTAB писав: ↑15 січня 2020, 07:00
Не повіриш але вийшло швидше ніж з Візз, оскільки Скай не економить на стійках реєстрації й працювпло аж 6 одночасно
Слід тоді зазначити, що 6 одночасно відкритих стійок це додаткові витрати для авіакомпанії, що ставить під сумнів саму назву "дешеві" авіалінії для Skyup. Хтось має оплачувати цей аукціон щедрості.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 09:00
Victor H
Krakowite писав: ↑14 січня 2020, 23:26
popTAB писав: ↑14 січня 2020, 21:57
МАУ бере безвихіддю пасажира, коли от за два дні до вильоту залишається або ЛОТ в бізнесі, або МАУ-економ.
По travel policy бізнес з гемороєм, відповідно вибирається МАУ.
P.S. Реальний кейс за сьогодні зі Львова
А чому не Lufthansa або Austrian ?
Ризикну припустити, що розклад Люфтганзи заточений під трансатлантику і перельоти по Європі нею означають втрату робочого дня. До того ж там рідко є квитки по адекватній ціні за два дні до вильоту. У австріяків влітку є ранково-вечірній рейс, але на зиму його ріжуть, тому там аналогічна ситуація. Взимку зі Львова є лише два варіанти в той же день зранку прилетіти в пункт призначення по Європі - МАУ і Лот.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 09:16
popTAB
Krakowite писав: ↑15 січня 2020, 08:29
popTAB писав: ↑15 січня 2020, 07:00
Не повіриш але вийшло швидше ніж з Візз, оскільки Скай не економить на стійках реєстрації й працювпло аж 6 одночасно
Слід тоді зазначити, що 6 одночасно відкритих стійок це додаткові витрати для авіакомпанії, що ставить під сумнів саму назву "дешеві" авіалінії для Skyup. Хтось має оплачувати цей аукціон щедрості.
А хто оплачує аукціон щедрості від Wizz та Ryan під назвою Visa Check?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 09:32
alex.s
АндрейМ писав: ↑15 січня 2020, 07:27
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:25
МАУ щоб успішно конкурувати на ринках Центральної Азії треба навчитися тримати свій продукт стабільним і продавати не за мінімальні гроші.
А кто эти билеты купит не за минимальные деньги?
LWIEV писав: ↑14 січня 2020, 21:42
МАУ не вміє працювати з меншістю, яка може приносити маржу. Ці пасажири літають Туркішами, Лотом, Люфтами, навіть Болтиками.
Вы придумали прослойку пассажиров, я так понимаю, исходя из собственных предпочтений, которой просто нет в реальной жизни. Если перевести Ваши слова, то получится, что МАУ не умеет работать с Вами. Проблема МАУ ( в добавок к уникально украинским проблема) та же, что и проблема остальных европейских перевозчиков - появления лоукостов и "демократизация" авиаперелётов.
Если не можешь предотвратить революцию - надо ее возглавить!
Хоть время и упущено, но эти 4 борта могли бы перевести в лоу кост формат под другим брендом. Код PS можно было бы оставить. Через терминал Ф. 2 борта в Борисполе и по 1 Львов и Одесса (с вылетами из Киева рано утром и возвратом поздно вечером или вообще W схемой).
В итоге киевские борты крутили бы 6 Италии, Кутаиси и 5 Польща/Германия. А одесский и львовский по 4 Италии. При условии каждой частоты через день.
Инвестиции минимальные если под материнской останутся. Риски с уходом Эрнеста тоже невысокие.
Ну это так... Фантазии на тему РтР и диверсификации.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 10:56
Sentry
alex.s писав: ↑15 січня 2020, 09:32
Если не можешь предотвратить революцию - надо ее возглавить!
Хоть время и упущено, но эти 4 борта могли бы перевести в лоу кост формат под другим брендом. Код PS можно было бы оставить. Через терминал Ф. 2 борта в Борисполе и по 1 Львов и Одесса (с вылетами из Киева рано утром и возвратом поздно вечером или вообще W схемой).
В итоге киевские борты крутили бы 6 Италии, Кутаиси и 5 Польща/Германия. А одесский и львовский по 4 Италии. При условии каждой частоты через день.
Инвестиции минимальные если под материнской останутся. Риски с уходом Эрнеста тоже невысокие.
Ну это так... Фантазии на тему РтР и диверсификации.
Это только усугубит их положение. Лоукост на то и лоукост, что у них низкие затраты. У классика или гибрида как МАУ затраты по умолчанию выше, чем у лоукоста. Какой вообще смысл запускать лоукост с более высокими затратами?
Если что, большинство лоукост проектов классических АК не для того, чтобы создать лоу кост и получать прибыль. А для того, чтобы во-первых нанять часть сотрудников дешевле, а во-вторых не пустить на свой рынок настоящих лоу костов. При этом прибыльность этих АК в лучшем случае не очень высокая.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 11:02
alex.s
Sentry писав: ↑15 січня 2020, 10:56
alex.s писав: ↑15 січня 2020, 09:32
Если не можешь предотвратить революцию - надо ее возглавить!
Хоть время и упущено, но эти 4 борта могли бы перевести в лоу кост формат под другим брендом. Код PS можно было бы оставить. Через терминал Ф. 2 борта в Борисполе и по 1 Львов и Одесса (с вылетами из Киева рано утром и возвратом поздно вечером или вообще W схемой).
В итоге киевские борты крутили бы 6 Италии, Кутаиси и 5 Польща/Германия. А одесский и львовский по 4 Италии. При условии каждой частоты через день.
Инвестиции минимальные если под материнской останутся. Риски с уходом Эрнеста тоже невысокие.
Ну это так... Фантазии на тему РтР и диверсификации.
Это только усугубит их положение. Лоукост на то и лоукост, что у них низкие затраты. У классика или гибрида как МАУ затраты по умолчанию выше, чем у лоукоста. Какой вообще смысл запускать лоукост с более высокими затратами?
Если что, большинство лоукост проектов классических АК не для того, чтобы создать лоу кост и получать прибыль. А для того, чтобы во-первых нанять часть сотрудников дешевле, а во-вторых не пустить на свой рынок настоящих лоу костов. При этом прибыльность этих АК в лучшем случае не очень высокая.
Я не это имел в виду. Не про лоукост от классика. А отдельное направление бизнеса. Можно укр компании лоу кост формата быть прибыльной? Особенно, если не надо отдельный штат бухгалтерии и т.п. и аэропорт сборы как у материнской.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 11:02
Krakowite
popTAB писав: ↑15 січня 2020, 09:16
А хто оплачує аукціон щедрості від Wizz та Ryan під назвою Visa Check?
Мабуть, їм так дешевше дотримуватися спільної процедури для країн, які не входять до Шенгенської угоди, щоб виключити можливість транспортування депортованих пасажирів з території Шенгену до країни вильоту.
А от SkyUp доводиться оплачувати додаткову роботу стійок реєстрації по всім зарубіжним аеропортам.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 11:34
Tetris
alex.s писав: ↑15 січня 2020, 11:02
Я не это имел в виду. Не про лоукост от классика. А отдельное направление бизнеса. Можно укр компании лоу кост формата быть прибыльной? Особенно, если не надо отдельный штат бухгалтерии и т.п. и аэропорт сборы как у материнской.
Оно-то может быть прибыльным, да только прибыль оно "откусит" от основного направления. Посмотрите на динамику внутренних перелетов Львова. Пришли лоу-косты - упал пасспоток на внутренних рейсах. Т.е. паксы вместо того, чтобы полететь в Германию/Польшу МАУ через Киев полетели лоукостами. Если МАУ запустит прямые рейсы из Львова и Одессы в Италию, Польшу и Германию, да еще и задешево, им придется закрывать рейсы Львов-Киев и Одесса-Киев. В результате они потеряют пассажиров, которым нужно в США, но которые не заполняют 800-ку на рейсе Львов-Киев. Эти люди пересядут на ЛОТ. Если эту проблему масштабировать, то следующим шагом придется закрывать Нью-Йорк ибо Киев может не сгенерить полный борт, который дозаполняли паксы из регионов и которые ввиду закрытия рейсов в Киев пересели на Стар Альянс. Закрыв Нью-Йорк придется закрыть, например, Баку, т.к., возможно, тоже участвовали в дозаполнении борта. В результате проблемы нарастают как снежный ком и компанию ждет неминуемое банкротство.
Т.е. сетевой компании открывать прямые рейсы не из хаба можно только если не убъешь трафик в хаб.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 11:42
alex.s
Tetris писав: ↑15 січня 2020, 11:34
alex.s писав: ↑15 січня 2020, 11:02
Я не это имел в виду. Не про лоукост от классика. А отдельное направление бизнеса. Можно укр компании лоу кост формата быть прибыльной? Особенно, если не надо отдельный штат бухгалтерии и т.п. и аэропорт сборы как у материнской.
Оно-то может быть прибыльным, да только прибыль оно "откусит" от основного направления. Посмотрите на динамику внутренних перелетов Львова. Пришли лоу-косты - упал пасспоток на внутренних рейсах. Т.е. паксы вместо того, чтобы полететь в Германию/Польшу МАУ через Киев полетели лоукостами. Если МАУ запустит прямые рейсы из Львова и Одессы в Италию, Польшу и Германию, да еще и задешево, им придется закрывать рейсы Львов-Киев и Одесса-Киев. В результате они потеряют пассажиров, которым нужно в США, но которые не заполняют 800-ку на рейсе Львов-Киев. Эти люди пересядут на ЛОТ. Если эту проблему масштабировать, то следующим шагом придется закрывать Нью-Йорк ибо Киев может не сгенерить полный борт, который дозаполняли паксы из регионов и которые ввиду закрытия рейсов в Киев пересели на Стар Альянс. Закрыв Нью-Йорк придется закрыть, например, Баку, т.к., возможно, тоже участвовали в дозаполнении борта. В результате проблемы нарастают как снежный ком и компанию ждет неминуемое банкротство.
Т.е. сетевой компании открывать прямые рейсы не из хаба можно только если не убъешь трафик в хаб.
Ну пусть Скай летает... Что поделать.
Осталось найти, кому в мокрый лизинг 2 борта пристроить. Даже чартеров на них найти не могут, при живых то Браянах.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2020, 11:47
roger
Krakowite писав: ↑15 січня 2020, 11:02
popTAB писав: ↑15 січня 2020, 09:16
А хто оплачує аукціон щедрості від Wizz та Ryan під назвою Visa Check?
Мабуть, їм так дешевше дотримуватися спільної процедури для країн, які не входять до Шенгенської угоди, щоб виключити можливість транспортування депортованих пасажирів з території Шенгену до країни вильоту.
А от SkyUp доводиться оплачувати додаткову роботу стійок реєстрації по всім зарубіжним аеропортам.
Транспортують назад за кошти тієї держави, що це здійснює. А от з перевізника фіксований штраф - 5000 Євро. Тому і існує цей VISA Check, як страхування від штрафу.